Přejít na obsah

Magicar 100 a dálkový start


Pavel68

Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny majitele MAGICARU....prosim timto o radu. Mam cerstve namontovano pres GARNYHO Magicara100 a nejak si ted nejsem jisty spravnym zapojenim.

Kdyz odstavim auto po jizde a hned zkusim na dalku nastartovat tak to bez problemu jde, kdyz to zkousim rano abych sel do teplicka , tak to zahraje symfonii a nic se nedeje, dal jak tu nekdo popisoval i pri nastartovanem motoru, kdyz zapnu alarm, tak motor nezhasne a dal bezi, nevim, jestli je to normalni, nebo spatne zapojeno.

Taky mi napojili naklonove cidlo, ale nezapojili ho do zadneho vstupu ale rovnou na otresovy senzor, takze kdyz jsem si auto privezl domu, tak me po pul hodine zaclo houkat a blikat ikona otresaku. Po opetovne navsteve byly dany diody a uz to nedela.

Ale hlavni problem je pro me otazka dalkoveho startu. Neni tam treba nastaveno, ze kdyz baterka nema urcitou kapacitu, tak se start neprovede? Sel jsem rano k autu abych omrknul co to udela a jen blikly smerovky a ani se nerozsvitila pristrojovka a ovladac zahral a nic.

Byl bych vdecny za jakoukoli radu. ;)

Diky predem.

Pavel

Sorry, nejakym nedopatrenim jsem to soupnul do hlavniho misto do Magicaru :(

Editováno: , autor: Pavel68
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

je to mozna tym... ze predtym nez vytiahnes kluc z zapalovania musis mat zatiahnutu rucku a neutral... ako nahle to urobis po tom tak si to ejdnotka nezapamata.. i ked to pri starte kontroluju...

je to len moj osobny poznatok z uzivania... takze treba moju radu brat trosku s rezervou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

je to mozna tym... ze predtym nez vytiahnes kluc z zapalovania musis mat zatiahnutu rucku a neutral... ako nahle to urobis po tom tak si to ejdnotka nezapamata.. i ked to pri starte kontroluju...

je to len moj osobny poznatok z takze treba moju radu brat trosku s rezervou...

Ahoj, nejsem si uplne jisty, ale vetsinou rucku zatahuju i s neutralem pred vypnutim motoru . Ale diky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nikdo mi neporadi? :aggressive:

Zdravim vsechny majitele MAGICARU....prosim timto o radu. Mam cerstve namontovano pres GARNYHO Magicara100 a nejak si ted nejsem jisty spravnym zapojenim.

Kdyz odstavim auto po jizde a hned zkusim na dalku nastartovat tak to bez problemu jde, kdyz to zkousim rano abych sel do teplicka , tak to zahraje symfonii a nic se nedeje, dal jak tu nekdo popisoval i pri nastartovanem motoru, kdyz zapnu alarm, tak motor nezhasne a dal bezi, nevim, jestli je to normalni, nebo spatne zapojeno.

Taky mi napojili naklonove cidlo, ale nezapojili ho do zadneho vstupu ale rovnou na otresovy senzor, takze kdyz jsem si auto privezl domu, tak me po pul hodine zaclo houkat a blikat ikona otresaku. Po opetovne navsteve byly dany diody a uz to nedela.

Ale hlavni problem je pro me otazka dalkoveho startu. Neni tam treba nastaveno, ze kdyz baterka nema urcitou kapacitu, tak se start neprovede? Sel jsem rano k autu abych omrknul co to udela a jen blikly smerovky a ani se nerozsvitila pristrojovka a ovladac zahral a nic.

Byl bych vdecny za jakoukoli radu. ;)

Diky predem.

Pavel

Sorry, nejakym nedopatrenim jsem to soupnul do hlavniho misto do Magicaru :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, nastavuješ rezervační mód tzn. vypnout motor zatahnot ručku pustit spojku a OTEVRIT DVERE VYSTOUPIT A ZAVRIT.

Motor chcípne, dělá to? Jestli jo pak je chyba v zapojení třeba snímání dobíjení nebo bypass. Bybass poznaš tak, že stojíš u auta

(máš rez. mód nastaven) a zmáčkneš 2 tlačítko (start) a přístrojovka se musí rozsvítit a startovat, jestli nechytne a svíti symbol imob. Tak je bypass tzn. blbě daná cívka na spínačce nebo klíč v bypassu. Mám zkušenosti, že nové bypassy nejsou tak citlivé a fakt to je kumšt udělat tak aby to bylo 100%. Zkus hlavně jestli ti to startuje, třeba to nechytí ale máš pak jistotu kde je problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, nastavuješ rezervační mód tzn. vypnout motor zatahnot ručku pustit spojku a OTEVRIT DVERE VYSTOUPIT A ZAVRIT.

Motor chcípne, dělá to? Jestli jo pak je chyba v zapojení třeba snímání dobíjení nebo bypass. Bybass poznaš tak, že stojíš u auta

(máš rez. mód nastaven) a zmáčkneš 2 tlačítko (start) a přístrojovka se musí rozsvítit a startovat, jestli nechytne a svíti symbol imob. Tak je bypass tzn. blbě daná cívka na spínačce nebo klíč v bypassu. Mám zkušenosti, že nové bypassy nejsou tak citlivé a fakt to je kumšt udělat tak aby to bylo 100%. Zkus hlavně jestli ti to startuje, třeba to nechytí ale máš pak jistotu kde je problém.

Ahoj, přesně tak to funguje. Zatahnu ručku, vyřadim, vypnu klíček, motor běží vystoupim, motor zhasne, kontrolky se rozsvítěj a zhasnou. No a když to udělám kdykoli přes den, tak se kontrolky rozsvítěj a auto nastartuje bez problému, ale kdykoli rano prijdu k autu, tak se kontrolky nerozsvitej a auto zablika a ovladac zahraje a nic :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a proč to neřešíš s garnym?

možná bude stačit něco přenastavit

S Garnym jsem to resil, ale on to primo nemontoval, takze mi dal jen kontakt na toho montera a ten chce to auto pres noc nechat a to ja teda nemuzu. Kdyz jsem to napojil na VAG tak mi to hlasilo obcasnou chybu zablokovani ridici jednotky, coz by mohlo byt ono, ale proc to dela jen kdyz je auto zamceny pres noc a jinak to funguje normalne :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a proč to neřešíš s garnym?

možná bude stačit něco přenastavit

S Garnym jsem to resil, ale on to primo nemontoval, takze mi dal jen kontakt na toho montera a ten chce to auto pres noc nechat a to ja teda nemuzu. Kdyz jsem to napojil na VAG tak mi to hlasilo obcasnou chybu zablokovani ridici jednotky, coz by mohlo byt ono, ale proc to dela jen kdyz je auto zamceny pres noc a jinak to funguje normalne :help:

a pokouší se to auto vůbec o start nebo to nastartuje a za chvilku zdechne a opakuje to ještě 2x ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a proč to neřešíš s garnym?

možná bude stačit něco přenastavit

S Garnym jsem to resil, ale on to primo nemontoval, takze mi dal jen kontakt na toho montera a ten chce to auto pres noc nechat a to ja teda nemuzu. Kdyz jsem to napojil na VAG tak mi to hlasilo obcasnou chybu zablokovani ridici jednotky, coz by mohlo byt ono, ale proc to dela jen kdyz je auto zamceny pres noc a jinak to funguje normalne :help:

a pokouší se to auto vůbec o start nebo to nastartuje a za chvilku zdechne a opakuje to ještě 2x ?

No prave ze to nestartuje vubec, jen se rozblikaji smerovky a hotovo. Dneska vecer jsem to zkousel kolem jedenacty nastartovat a ono v pohede naskocilo a rano jsem sel az k autu, abych videl co to udela a zase nic....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to bude nejspis tim ze se spusti pres noc poplach. Tim se zablokuje motor a samozrejme zrusi rezervacni rezim.

on ani poplach nastat nemusí stačí jen po zhasnutí motoru porušit jakoukoliv hlídanou zonu takže i to že vlezeš do kufru zruší rezervačku ;)

Presne tak, o chybe zapojeni se da mluvit az po splneni vsech veci, ktere jsou dulezite pro dalkovy start: Rezervacni rezim s tim, ze se jiz do auta nesmi, ani kapota ci kufr, ale to jiste neni zadny novy poznatek... ;)

Neni mozny, ze to po urcite dobe (pres noc) to NECO zrusi reservacku??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to bude nejspis tim ze se spusti pres noc poplach. Tim se zablokuje motor a samozrejme zrusi rezervacni rezim.

on ani poplach nastat nemusí stačí jen po zhasnutí motoru porušit jakoukoliv hlídanou zonu takže i to že vlezeš do kufru zruší rezervačku ;)

Presne tak, o chybe zapojeni se da mluvit az po splneni vsech veci, ktere jsou dulezite pro dalkovy start: Rezervacni rezim s tim, ze se jiz do auta nesmi, ani kapota ci kufr, ale to jiste neni zadny novy poznatek... ;)

Neni mozny, ze to po urcite dobe (pres noc) to NECO zrusi reservacku??

No kazdopadne me to zadny alarm spusteny nehlasi ani na dalkovem ovladaci ani nehouka auto. Samozrejme, ze do auta nelezu po tom co ho uvedeu do rezervacniho rezimu, protoze kdyz to udelam, tak se mi uz ten rezim ani nespusti, tedy na ovladaci nesviti symbol klicku. Jinak vsechno funguje jak ma, ale tohle je pro me zahada, kdyz odchazim od auta vyzkousim jestli to startuje a ono startuje, tak to vypnu, pak to zkusim za hodku a ono jo startuje a pak to zkusim rano a ono nic, tak teda nevim. Zrovna tohle bude nejaka zavada, ktera se bude asi pekne blbe resit a hledat a samozrejme ji musim mit ja :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusil bych odpojit to náklonový čidlo ale je to jen teorie

pak bych udělal reset řídící jednotky alarmu a ovladače

dala by se zrušit i rezervačka tím že alarm se přenastaví na automatickou převodovku ale pak si musíš dávat bacha na to aby byl vždy neutrál protože v tomhle nastavení motor zhasne hned po vypnutí zapalování

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusil bych odpojit to náklonový čidlo ale je to jen teorie

pak bych udělal reset řídící jednotky alarmu a ovladače

dala by se zrušit i rezervačka tím že alarm se přenastaví na automatickou převodovku ale pak si musíš dávat bacha na to aby byl vždy neutrál protože v tomhle nastavení motor zhasne hned po vypnutí zapalování

Tak to jo, ale nevim jak na to :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusil bych odpojit to náklonový čidlo ale je to jen teorie

pak bych udělal reset řídící jednotky alarmu a ovladače

dala by se zrušit i rezervačka tím že alarm se přenastaví na automatickou převodovku ale pak si musíš dávat bacha na to aby byl vždy neutrál protože v tomhle nastavení motor zhasne hned po vypnutí zapalování

Tak to jo, ale nevim jak na to :kuk:

na jednotce alarmu otevřeš takový malinký dvířka a tam je pár konektorů pár přepínačů jedna LEDka a taková černá drátová propojka a tu propojku když přestřihneš tak si to bude myslet že máš automat :)... je to popsaný i v manuálu k alarmu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusil bych odpojit to náklonový čidlo ale je to jen teorie

pak bych udělal reset řídící jednotky alarmu a ovladače

dala by se zrušit i rezervačka tím že alarm se přenastaví na automatickou převodovku ale pak si musíš dávat bacha na to aby byl vždy neutrál protože v tomhle nastavení motor zhasne hned po vypnutí zapalování

Tak to jo, ale nevim jak na to :kuk:

na jednotce alarmu otevřeš takový malinký dvířka a tam je pár konektorů pár přepínačů jedna LEDka a taková černá drátová propojka a tu propojku když přestřihneš tak si to bude myslet že máš automat :)... je to popsaný i v manuálu k alarmu

Hmmm, tak do toho se poustet nebudu.....rozumim elektrice na aute tak trochu, ale do toho se radsi hrabat nebudu...ale dik za popis :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Zdravim vsechny majitele MAGICARU....prosim timto o radu. Mam cerstve namontovano pres GARNYHO Magicara100 a nejak si ted nejsem jisty spravnym zapojenim.

Kdyz odstavim auto po jizde a hned zkusim na dalku nastartovat tak to bez problemu jde, kdyz to zkousim rano abych sel do teplicka , tak to zahraje symfonii a nic se nedeje, dal jak tu nekdo popisoval i pri nastartovanem motoru, kdyz zapnu alarm, tak motor nezhasne a dal bezi, nevim, jestli je to normalni, nebo spatne zapojeno.

Taky mi napojili naklonove cidlo, ale nezapojili ho do zadneho vstupu ale rovnou na otresovy senzor, takze kdyz jsem si auto privezl domu, tak me po pul hodine zaclo houkat a blikat ikona otresaku. Po opetovne navsteve byly dany diody a uz to nedela.

Ale hlavni problem je pro me otazka dalkoveho startu. Neni tam treba nastaveno, ze kdyz baterka nema urcitou kapacitu, tak se start neprovede? Sel jsem rano k autu abych omrknul co to udela a jen blikly smerovky a ani se nerozsvitila pristrojovka a ovladac zahral a nic.

Byl bych vdecny za jakoukoli radu. ;)

Diky predem.

Pavel

Možná už je to s křížkem po funuse, ale moje zkušenosti s M100AS jsou následující:

- při nastavování rezervačního režimu není nutné mít zataženou ruční brzdu (jak tu někdo psal).

- když je rezervační režim jednou nastaven (a nezrušen otevřením dveří či kapoty), lze startovat libovolně dlouho kdykoliv i kolikrát kdo chce.

- narušení čidel během rezervačního režimu neovlivňuje rezervační režim.

- je-li motor nastartován a je spuštěn alarm (PANIC), pak motor se vypne po několika desítkách vteřin jen tehdy, pokud je zavřená kapota a všechny dveře. Je-li něco otevřeného, motor běží stále, zkrátka s otevřenými dveřmi motor nechcípne.

- těžko říct, co znamená "zahraje symfonii". Mně ovladač buď pípá nebo hraje melodie.

- po namontování alarmu jsem strávil spoustu času rozebíráním interiéru vozidla, když jsem neustále dolaďoval citlivost čidel tak, aby nehlásily zbytečné poplachy.

- alarm nemá jak změřit kapacitu baterky, jen napětí v palubní síti, které ti napíše na displeji, takže můžeš zkusit vysledovat, jestli neexistuje nějaký vztah mezi napětím a neochotou startovat. Jelikož ti to ale vlastně funguje a startuje (jen ne ráno), tak bych hádal, že alarmem to asi nebude.

- běh motoru i po zavření posledních dveří a jeho opožděné vypnutí bude asi aktivovaná funkce dochlazování turba.

Snad jsem na nic nezapomněl.

Ještě dodám, že mám zapojeno dvouzónové otřesové čidlo, dvouzónové mikrovlnné čidlo a náklonové čidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...