Přejít na obsah

Cukání a trhání motoru


Lugo

Doporučené příspěvky

Samozřejmě to nevím přesně protože auto jsem kupoval jeté a nevím jeslti byla někdy SK čištěna. No když bych vycházel z toho,že ne tak auto jsem koupil při 63tis km a v 70tis jsem ji zkoušel již čistit ale blbě tedy jen sprejem..takže odpověď na tvoji otázku by mohla znít : Najezdil jsem cca 90tis a po té ju celou dukladně vyčistil ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vidis spravne :-( EGR jen co se dostanes do tech der,ale to by melo stacit,horror je ta trubka alespon u me je pridelana k EGR kolmo a musim ji prvni oddelat u sani potom uprostred a pak s ventilem.....

myslim ze to u tebe pujde lip vycistit,ja jsem EGR cistil tak ze jsem ho ponoril tou casti kde jsou diry do benzinu a za 20min jsem ho vyfoukal vzduchem .(pak jsem koupil new)

jinak ja klapku cistil poprve v 60 tis km- ale hloupe sprejem,ted v 75 tkm jsem to udelal poradne

Editováno: , autor: honzik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vidis spravne :-( EGR jen co se dostanes do tech der,ale to by melo stacit,horror je ta trubka alespon u me je pridelana k EGR kolmo a musim ji prvni oddelat u sani potom uprostred a pak s ventilem.....

myslim ze to u tebe pujde lip vycistit,ja jsem EGR cistil tak ze jsem ho ponoril tou casti kde jsou diry do benzinu a za 20min jsem ho vyfoukal vzduchem .(pak jsem koupil new)

jinak ja klapku cistil poprve v 60 tis km- ale hloupe sprejem,ted v 75 tkm jsem to udelal poradne

To jsme na tom stejně...já hloupě v 70tis a teď pořádně v 90tis...

Takže z toho co jsi napsal vyčištění ERG ventilu nepomohlo a nakonec jsi stejně koupil nový jo ? hm :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vidis spravne :-( EGR jen co se dostanes do tech der,ale to by melo stacit,horror je ta trubka alespon u me je pridelana k EGR kolmo a musim ji prvni oddelat u sani potom uprostred a pak s ventilem.....

myslim ze to u tebe pujde lip vycistit,ja jsem EGR cistil tak ze jsem ho ponoril tou casti kde jsou diry do benzinu a za 20min jsem ho vyfoukal vzduchem .(pak jsem koupil new)

jinak ja klapku cistil poprve v 60 tis km- ale hloupe sprejem,ted v 75 tkm jsem to udelal poradne

To jsme na tom stejně...já hloupě v 70tis a teď pořádně v 90tis...

Takže z toho co jsi napsal vyčištění ERG ventilu nepomohlo a nakonec jsi stejně koupil nový jo ? hm :(

Zdar taky mi to dost skubalo a pomohla az vymena egr ventilu a mechanik rikal, ze cisteni egr ventilu vetsinou nepomuze, ze se musi koupit novy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vidis spravne :-( EGR jen co se dostanes do tech der,ale to by melo stacit,horror je ta trubka alespon u me je pridelana k EGR kolmo a musim ji prvni oddelat u sani potom uprostred a pak s ventilem.....

myslim ze to u tebe pujde lip vycistit,ja jsem EGR cistil tak ze jsem ho ponoril tou casti kde jsou diry do benzinu a za 20min jsem ho vyfoukal vzduchem .(pak jsem koupil new)

jinak ja klapku cistil poprve v 60 tis km- ale hloupe sprejem,ted v 75 tkm jsem to udelal poradne

To jsme na tom stejně...já hloupě v 70tis a teď pořádně v 90tis...

Takže z toho co jsi napsal vyčištění ERG ventilu nepomohlo a nakonec jsi stejně koupil nový jo ? hm :(

Zdar taky mi to dost skubalo a pomohla az vymena egr ventilu a mechanik rikal, ze cisteni egr ventilu vetsinou nepomuze, ze se musi koupit novy

Tak toho se bojím nejvíc...nový ventil tak 4-5tis..to teda je palba..to asi raději budu lehce pocukávát lol

BTW koukám stejný motor a i MR..a taky stejný problém :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vidis spravne :-( EGR jen co se dostanes do tech der,ale to by melo stacit,horror je ta trubka alespon u me je pridelana k EGR kolmo a musim ji prvni oddelat u sani potom uprostred a pak s ventilem.....

myslim ze to u tebe pujde lip vycistit,ja jsem EGR cistil tak ze jsem ho ponoril tou casti kde jsou diry do benzinu a za 20min jsem ho vyfoukal vzduchem .(pak jsem koupil new)

jinak ja klapku cistil poprve v 60 tis km- ale hloupe sprejem,ted v 75 tkm jsem to udelal poradne

To jsme na tom stejně...já hloupě v 70tis a teď pořádně v 90tis...

Takže z toho co jsi napsal vyčištění ERG ventilu nepomohlo a nakonec jsi stejně koupil nový jo ? hm :(

Zdar taky mi to dost skubalo a pomohla az vymena egr ventilu a mechanik rikal, ze cisteni egr ventilu vetsinou nepomuze, ze se musi koupit novy

Tak toho se bojím nejvíc...nový ventil tak 4-5tis..to teda je palba..to asi raději budu lehce pocukávát lol

BTW koukám stejný motor a i MR..a taky stejný problém :(

Jj bohuzel me to stalo i s praci 5500 :( jenze me to lehce nepocukavalo obcas uz to bylo docela husty,ale pomohlo to uz je klid a jede to pekne a ano kontrolka nesviti zaplatpanbuh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vidis spravne :-( EGR jen co se dostanes do tech der,ale to by melo stacit,horror je ta trubka alespon u me je pridelana k EGR kolmo a musim ji prvni oddelat u sani potom uprostred a pak s ventilem.....

myslim ze to u tebe pujde lip vycistit,ja jsem EGR cistil tak ze jsem ho ponoril tou casti kde jsou diry do benzinu a za 20min jsem ho vyfoukal vzduchem .(pak jsem koupil new)

jinak ja klapku cistil poprve v 60 tis km- ale hloupe sprejem,ted v 75 tkm jsem to udelal poradne

To jsme na tom stejně...já hloupě v 70tis a teď pořádně v 90tis...

Takže z toho co jsi napsal vyčištění ERG ventilu nepomohlo a nakonec jsi stejně koupil nový jo ? hm :(

Zdar taky mi to dost skubalo a pomohla az vymena egr ventilu a mechanik rikal, ze cisteni egr ventilu vetsinou nepomuze, ze se musi koupit novy

Tak toho se bojím nejvíc...nový ventil tak 4-5tis..to teda je palba..to asi raději budu lehce pocukávát lol

BTW koukám stejný motor a i MR..a taky stejný problém :(

Jj bohuzel me to stalo i s praci 5500 :( jenze me to lehce nepocukavalo obcas uz to bylo docela husty,ale pomohlo to uz je klid a jede to pekne a ano kontrolka nesviti zaplatpanbuh.

No uvidím, zitra to zkusím celé znovu rozdělat a vyhodit ven. Hlavně bych chtěl dát pryč sedlo na kterém sedi škrtící klapka a do kterého ústí pravě trubka z EGR ventilu. A pak samozřejmě i samotný EGR ventil...jsem zvědav co s ním zmužu..každopádně mu dám pořádnou benzínovou lázeň lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak toho se bojím nejvíc...nový ventil tak 4-5tis..to teda je palba..to asi raději budu lehce pocukávát lol

BTW koukám stejný motor a i MR..a taky stejný problém :(

no s tím pocukáváním dlouho nevydržíš, pokud je to EGR, tak to bude horší a horší. Mě to také zpočátku jen pocukávalo lehce kolem 2t ot. a to jen prvních 5 min. jízdy. Pak to při těchto otáčkách dělalo pořád. Pak se to rozšířilo na brutální cukání v oblasti 2-3t ot., takže jsem jezdil stylem plný kotel nebo odstavený plyn, takže na přeplněné státovce šílená jízda. Pak už následovala výměna EGR ventilu a bohovský klid :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lugo, kolko km si najazdil, nez sa takto zaspinala SK ?

pre orientaciu, co ma asi caka v SK.

vdaka

myslíš Colins, že i my plynaři jí budeme mít takovou?

ja to idem zajtra cistit. ;-(

potom sa uvidi.

ale principialne aj plynari maju to nestastne odsavanie plynovych par

vedene nazad ku skrtiacej klapke.

akurat nam sa tak neznecistuje olej, vzhladom na typ paliva.

mam ho tam 5000 km a este stale nie je ani tmavy.

"uvidime" ako povedal ten slepy dedo...

:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lugo, kolko km si najazdil, nez sa takto zaspinala SK ?

pre orientaciu, co ma asi caka v SK.

vdaka

myslíš Colins, že i my plynaři jí budeme mít takovou?

ja to idem zajtra cistit. ;-(

potom sa uvidi.

ale principialne aj plynari maju to nestastne odsavanie plynovych par

vedene nazad ku skrtiacej klapke.

akurat nam sa tak neznecistuje olej, vzhladom na typ paliva.

mam ho tam 5000 km a este stale nie je ani tmavy.

"uvidime" ako povedal ten slepy dedo...

:)

tak mi dej potom vědět jak to dopadlo, popř udělej foto, jak moc to bylo špinavé. Dík :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takto to vyzera, ked clovek foti bez okuliarov, same neostre foto, kuaaa !

a takto vyzera klapka po 60 000 km, caste kratke jazdy po meste (do obchodu...),

obcas okresky a sem tam dialnica. 40 000 km na benzin, potom 20 000 na LPG.

na tej tretej fotke je vidiet taky cierny kruzok okolo miesta,

kde dosada v hrdle. nie zvonka, ale vnutri klapky. no tam to bolo ozaj fujky fuj !!

na stvrtej fotke je vidiet olej nateceny v tom hrdle pod klapkou.

myslite ze je to zle ?

no asi to tak nema byt, ze ?

a ja sa mozem cudovat kde sa straca olej (10W/40) a nikde nevyteka.

co s tym ?

help !!!

post-27-1194012836_thumb.jpg

post-27-1194012868_thumb.jpg

post-27-1194012910_thumb.jpg

post-27-1194013335_thumb.jpg

Editováno: , autor: colins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se o víkendu pustil do demontáže toho tak oblíbeného EGR ventilu a té nerezové trubky. Napřed jsem vyhodil celý box s baterkou aby tam bylo více místa na demontáž. Protože vytáhnout tu trubku s EGR ventilem je opravdu výkon hodný na účast ve finále- "Vytáhování ježka z klece".. No nakonec se zadařilo a vše jsem bez rozmláceni vytáhl ven. Ono asi bez EGR ventilu by se ta trubka tahala ven snáze..ale je tam tak málo místa,že se mi nepodařilo trubku od EGR ventilu odšroubovat... No po rezebrání jsem nebyl až tak nadšen...že by tam bylo nějak moc nečistot se říci nedá.Navíc EGR je prostě jen kus a demontovat dále se nedá :( ostatně jak všichni říkali. Nejvíce špíny bylo na sedle kde sedí SK a ústí právě trubka z EGR. No vše jsem hezky protáhl štětkou na kulovnici a vrátíl zpět..Těsnění tedy už nebylo úplně košér ale němel jsem bohužél nové. Snad to nemá nějaký až podstaný vliv..i když člověk nikdy neví..Následně mě auto opět potěšilo ,že naskočilo na poprvé a bez rozsvíceni jediné kontrolky :) Ovšem,že by chod motoru zaznamenal nějaký pokrok se říci nedá. Velký pokrok nastal když jsem vyčistil tu SK. Ale po čištění EGR ani ne. Motor beží stále clekem hezky ale občas sem tam sebou malinko trhne. Možná už mi trhá v hlavě a moc to řeším. Každopádně při jízdě na 4ku cca 55km/h to občas ucítím škubnout.

Pro zatím to asi dále řešit nebudu a uvidím jak se to projeví dále...teď jsem najel o víkendu cca 200Km a celkem dobré...

Zde přikladám fotky.

3 fotka je právě ono sedlo které se mi jako jediné podařilo obstojně vyčistit...

post-116-1194294847_thumb.jpg

post-116-1194294854_thumb.jpg

post-116-1194294865_thumb.jpg

Editováno: , autor: Lugo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takto to vyzera, ked clovek foti bez okuliarov, same neostre foto, kuaaa !

a takto vyzera klapka po 60 000 km, caste kratke jazdy po meste (do obchodu...),

obcas okresky a sem tam dialnica. 40 000 km na benzin, potom 20 000 na LPG.

na tej tretej fotke je vidiet taky cierny kruzok okolo miesta,

kde dosada v hrdle. nie zvonka, ale vnutri klapky. no tam to bolo ozaj fujky fuj !!

na stvrtej fotke je vidiet olej nateceny v tom hrdle pod klapkou.

myslite ze je to zle ?

no asi to tak nema byt, ze ?

a ja sa mozem cudovat kde sa straca olej (10W/40) a nikde nevyteka.

co s tym ?

help !!!

Ten olej je tam teda celkem hnus... :feve: Máš tam takový "mokrý" bordel asi díky tomu oleji :feve:

Kroužky nebo co to ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chlapci, mam presne ten isty problem.......skube mi to na volnobehu a taktiez pocas pridavania plynu pri rozbiehani.....

Dokonca, ked pribrzdim napriklad na trojke a otacky klesnu pod 2000 ot. a nasledne bez podradenia pridam, zacne sa triast cele auto......

Bol som dvakrat na diagnostiku a najprv okazalo tri chyby (vyhrievanie lambda sondy, nedoveryhodna hodnota vykonu a uzavreta RJ motoru).....nasledne sme chyby vymazali a skusili urobit diagnostiku este dvakrat. Neukazalo to uz ziadne chyby, ale motor skubalo rovnako......

Mam tam vymenene sviecky, palivovy filter, vycistena klapka.........na pristrojovke nesvieti ziadna kontrolka........som z toho nestastny a neviem co s tym robit :help:

Kazda rada dobra...... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci, mam presne ten isty problem.......skube mi to na volnobehu a taktiez pocas pridavania plynu pri rozbiehani.....

Dokonca, ked pribrzdim napriklad na trojke a otacky klesnu pod 2000 ot. a nasledne bez podradenia pridam, zacne sa triast cele auto......

Bol som dvakrat na diagnostiku a najprv okazalo tri chyby (vyhrievanie lambda sondy, nedoveryhodna hodnota vykonu a uzavreta RJ motoru).....nasledne sme chyby vymazali a skusili urobit diagnostiku este dvakrat. Neukazalo to uz ziadne chyby, ale motor skubalo rovnako......

Mam tam vymenene sviecky, palivovy filter, vycistena klapka.........na pristrojovke nesvieti ziadna kontrolka........som z toho nestastny a neviem co s tym robit :help:

Kazda rada dobra...... :palec2:

K tomu tvému problému...nejvíce mě straší ta uzavřená ŘJ..aby to nebyl shnilej svazek v motoru...koukal jsi na něj ? :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak co se týče mého cukání/trhání jsem opět pokročil a to silnějším projevením závady lol

Nějak jsem to přestal na chvíli řešit...pak mě napadlo, že zkusím tedy vyměnit EGR ventil né za nový ale prostě za jiný který mě pujčil Honzík..tímto mu ještě jednou moc děkuji :) Ovšem i po výměně za jiný byl problém úplně identický...motor prostě lehce pocukával. Inu přestal jsem to řešit a jezdil jsem dál a dál. Tento týden jsem se ve čtvrtek vydal do Prahy a zpět. Musím Fabču pochválit jela opravdu pěkne a spotřeba byla na danou rychlost dobrá :) Ovšem asi cca 50km před Brnem při cestě zpět jsem zastavil na dotankování a když jsem zastavil u benzinky a motor běžel na vlonoběh opravdu dosti sebou škubal. No dojel jsem do Brna a tam to vyvrcholilo. Motor se tak třásl ,že nalít v autě piti bylo nemožné lol Nutno to brát s jistou nadsázkou, ale mlel sebou znamenitě. Nejvíce co mě ale znepokojilo byl chrastivý zvuk který se linul z podkapoty. Zvedl jsem kapotu a zvuk šel od 4 válce. Vypnul jsem motor a jen zkusmo odělal AIRbox...inu světe div se co jsem neviděl...opět na 4.válci vyjetá "fajfka"...cca 1cm...inu zaklapl jsem ji a znovu nastartoval a chrastivý zvuk byl pryč a brutální trhání taky...takže momentálně mě to zase "jen" pocukává..jak jsem za to rád :palec2:

Takže z tohoto celého článku jsem vyvodil nasledujíci.

VAG asi před měsícem psal chybu vynecháni zapalování na 4 válci. Navíc ta vyjíždějíci fafjka...

Vadné zapalovací kabely...dle mě za zkoušku to stojí..uričtě za dobu co auto jezdí nebyly měněny..takže si myslím,že po 94tis si to zaslouží a je to dobrý pokus o zbavení se cukání...

Po novém roce objednám novou sadu a uvidí se :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekne pekne, takze na to, ze rozdelal a precistil pulku motoru, uz by ti fabula mohla dat svatek a i male trhani by mohlo ustat.. kazdopadne to trapi nas 16-ti ventilkare a budeme dale hledat, kde jsou moznosti...

p.s. ted uz mam i kablik,takze jak se naucim s vagem, treba prijdu na to, kde je problem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Joo, jinak mam spatny ( celkem dost natrhany a nacupovany ) silentblok na prevodovce... to jsme zjisitil, jak jsem delal elektriku... je mozne, ze i ten ma za nasledek to nase cukani... mame stejne najeto... takze ta moznost tu je...

I kdyz popravde bych to videl neco kolem toho vynechavani u zapalovani....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JohnyS: Tím silent blokem to určo nebude..protože motor se tak brutál mele ,že ten prostě nemá šanci to utlumit ají kdyby byl sebenovější a třepe si i auto ..je to citit ve vnitř... :feve: jinak jak říkáš bude to asi problém v vynechání zapalování...včera jsem s tím vyjel a děs :( Cuká škyta. Navíc mám takový pocit,že je nějak víc očouzený výfuk...asi se fakt už z toho stáva 1.9 TDI..no bylo na čase lol Prostě si myslím jak to blbě páli tak to nasledně vočuzuje vejfuk.. No nic dobrého pro kat atd. Takže jsem to včera raději odstavil do garáže a počkám na nové kabely který by měli být začátkem ledna :palec2:

Jinak jen tak třešnička na dortu... včera při jízdě nebo mám spíše psát při cukáni ? lol Se projevila další super zavada lol Jak auto stálo pěkne 4 dny v teplé garáži tak všecko hezky vyschlo..a co pak se projevilo ? Roztržený silentbloky na předním ramenu. Jedu zastavím a jak se kaslte zhoupne zpět tak jak starej gauč to vrže...wrrzg lol Toto mě ale absolutně nechává klidným...

Už to mám zajištěný. Silentbloky z cupry se chystaji a pak to jen prohodím doma v garáži. Mimochodem velký dík Jakrovi :palec2: a samo i Bobikovi ;)

..halvně mě štve to cukání... :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě zkus zapalovací kabely - mě to podobný problém vyřešilo před rokem. Předtím bych nikdy nevěřil, že to může dělat vadný kabel. Ale bylo to tak. Kabel k jedné svíčce byl načatý a svíčka občas nezapálila. Hlavně kolem 2000ot, když jsem prudce přidal plyn. A když jsem to hodně přehnal, ŘJ vypla na tom válci vstřikovač, aby se nepoškodil nespáleným palivem katalyzátor, takže motor jel až do chcípnutí na 3 válce a mlel sebou jak divý. Po opětovném nastartování naskočil normálně. No a lahůdka je, když člověk hodlá předjíždět a stane se mu tohle.

Ale stejně dobře to může být i zapalovací cívka (svíčky už jsi asi měnil, že...).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...