Jump to content

Studene starty


Tdííí
 Share

Recommended Posts

tak se trošku rozepíšem,ne?Začnem tím nejprimitivnějšim a to žhaviči,i když ted to ješte nemá moc smysl...řešil jsem to same u sve octy60tis najeto,81kw,zkontoluj žhaviče,pak zvedni start davku,pokud pořad stejne,tak nastav predvsrik na horni polovinu grafu,pokud porad nic,tak zvednout dobu zhaveni,pak uz jen vydelat trysky a vyzkouset jak otviraji,pak napsat nekomu z fora a hodim tam silnejsi,jo a kdyz budou venku zmerit tlaky.Me pomohl predvstrik,ale me to chytlo na tri tak mezi 6-8st ,ale okamzite pak to slo na 4valce,zadna prodleva,ted uz uplne supr i v 3st bez zhaveni..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mám podobný problém tak využiju již vytvořeného příspěvku. Mě to chytá na všechny válce ale otočí to třeba 4x a pak to naskočí. Začalo to dělat až když teplota klesla pod 6 stupnů tak nevím na co kouknout. jestli to může být čidlo teploty nebo žhaviče (na ty určitě kouknu) nebo předvstřik? Ale za tepla to chytá super. díky za radu motor 81 kW

Link to comment
Share on other sites

6 st je totiz zrovna takova blba teplota ze to jeste nezhavi ale uz by to i chtelo.Zhaveni je od 4st.

A co by jsi mi teda poradil? please :)

Zvedni dobu zhaveni. Vagem

to jsem ani netušil že to jde, ted ještě někoho kdo mi to udělá.... díky zkusím to

Link to comment
Share on other sites

tak se trošku rozepíšem,ne?Začnem tím nejprimitivnějšim a to žhaviči,i když ted to ješte nemá moc smysl...řešil jsem to same u sve octy60tis najeto,81kw,zkontoluj žhaviče,pak zvedni start davku,pokud pořad stejne,tak nastav predvsrik na horni polovinu grafu,pokud porad nic,tak zvednout dobu zhaveni,pak uz jen vydelat trysky a vyzkouset jak otviraji,pak napsat nekomu z fora a hodim tam silnejsi,jo a kdyz budou venku zmerit tlaky.Me pomohl predvstrik,ale me to chytlo na tri tak mezi 6-8st ,ale okamzite pak to slo na 4valce,zadna prodleva,ted uz uplne supr i v 3st bez zhaveni..

Taky mu může ještě padat nafta. Třeba špatná gumička ve filtru.

Link to comment
Share on other sites

Zdar hoši tak moje závada se špatnými starty studenými snad bude odstraněna. Vyndal jsem všechny žhaviče a zkoušel přes baterku jak žhaví. tak 2 žhavily super od špičky jak mají a 2 nežhavily vůbec tak jsem je vyměnil a věřím že to bylo tím..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Zdar hoši tak moje závada se špatnými starty studenými snad bude odstraněna. Vyndal jsem všechny žhaviče a zkoušel přes baterku jak žhaví. tak 2 žhavily super od špičky jak mají a 2 nežhavily vůbec tak jsem je vyměnil a věřím že to bylo tím..... ;)

Jaké jsi dával žhaviče, jakou značku a jaká byla zhruba cenovka? Mám stejný problém, špatné studené starty, dva žhaviče KO. Tak sonduju, jake koupit :palec2:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hoj pani, nechci zakladat nove tema,a tohle ma pro me celkem prislusnej nazev.. ;)

Obcas,neni to pravidlem a zalezi take na tom,jestli je auto ve vyhrate garazi,nebo jestli stoji v chladu, se mi stane to,ze auto normalne nastartuju a kdyz se chci rozjet na temer volnobezne otacky,tak volnobeh zacne padat a auto ma tendenci chcipat..ale pokazde se udrzi a nikdy to nechcipne,ale krute se to hada.. :(

Staci parkrat proslapnout plyn a je pokoj..pri zadnem dalsim startu se to neopkuje..

Pokud se po startu ihned nerozjedu,tak to tendence chcipat nema..klasicky to jede a sytic,pak otacky klesnou a vsechno je v pohode..

Mate tuseni,cim by to mohlo byt?

Jedna se o ORSI vyroba 2003..

Edited by Martyp
Link to comment
Share on other sites

Hoj pani, nechci zakladat nove tema,a tohle ma pro me celkem prislusnej nazev.. ;)

Obcas,neni to pravidlem a zalezi take na tom,jestli je auto ve vyhrate garazi,nebo jestli stoji v chladu, se mi stane to,ze auto normalne nastartuju a kdyz se chci rozjet na temer volnobezne otacky,tak volnobeh zacne padat a auto ma tendenci chcipat..ale pokazde se udrzi a nikdy to nechcipne,ale krute se to hada.. :(

Staci parkrat proslapnout plyn a je pokoj..pri zadnem dalsim startu se to neopkuje..

Pokud se po startu ihned nerozjedu,tak to tendence chcipat nema..klasicky to jede a sytic,pak otacky klesnou a vsechno je v pohode..

Mate tuseni,cim by to mohlo byt?

Jedna se o ORSI vyroba 2003..

A je tam turbo s automaticky nastavitelnými lopatkami nebo s pevnými?

Link to comment
Share on other sites

Hoj pani, nechci zakladat nove tema,a tohle ma pro me celkem prislusnej nazev.. ;)

Obcas,neni to pravidlem a zalezi take na tom,jestli je auto ve vyhrate garazi,nebo jestli stoji v chladu, se mi stane to,ze auto normalne nastartuju a kdyz se chci rozjet na temer volnobezne otacky,tak volnobeh zacne padat a auto ma tendenci chcipat..ale pokazde se udrzi a nikdy to nechcipne,ale krute se to hada.. :(

Staci parkrat proslapnout plyn a je pokoj..pri zadnem dalsim startu se to neopkuje..

Pokud se po startu ihned nerozjedu,tak to tendence chcipat nema..klasicky to jede a sytic,pak otacky klesnou a vsechno je v pohode..

Mate tuseni,cim by to mohlo byt?

Jedna se o ORSI vyroba 2003..

Zdravím, tak přesně tento problém mě taky trápí.Na jaře jsem to kupoval,(byla ještě dost zima) a občas se mi to taky stalo. Celé léto nic. Teď je tu zima o opět so začíná dělat.Je to přesně jak popisuješ, ne pravidlo, spíše náhoda. Pouze když je auto úplně studené a jen při prvním startu. Zaměstnal jsem tím dosti lidí,nikdo mi zatím však nedokázal nic konkrétního říci. Měnil jsem teplotní čidlo chladicí kapaliny,svíčky-stále bez výsledku.Chystám si ještě půjčit zapalovací moduly,jestli není problém v nich. Jen prostě nechápu,proč to dělá pouze v zimě.Takže kdyby se tu našel někdo,kdo se s tím už setkal,nechť zanechá nějakou radu.Budu za ni moc vděčný a myslím,že nebudu sám.Jinak OI 1.8T rok 2002. :help:

Link to comment
Share on other sites

Zdravim Vas,

moj problem je asi totozny, ak je 5 a menej stupnov treba nechat starter tocit cca 5-6 sekund nez motor naskoci, chvilku sa trepe ako na 3 valce a potom je vsetko OK. Dal som dole krit a premeraval zhavice. medzi spickou a kostrou. Nameral som ohmicku hodnotu zhruba 1.- 2,2k, 2. - 117Ohm, 3. - 0,24Ohm, 4. - 2.2k Ohm. Otazka je kolko ma mat dobry zhavic. Nechcel som ich vymontovavat a testovat napatim nez budem mat nove v ruke. Mam 1.9, 81kW.

Da sa nastavit zhavenie uz od treba 6°C ? A ako?

To ze na pristrojovke zasvieti kontrolka zhavenie znamena ze sa aj zhavenie zapne?

Dakujme za rady.

Link to comment
Share on other sites

Zdravim Vas,

moj problem je asi totozny, ak je 5 a menej stupnov treba nechat starter tocit cca 5-6 sekund nez motor naskoci, chvilku sa trepe ako na 3 valce a potom je vsetko OK. Dal som dole krit a premeraval zhavice. medzi spickou a kostrou. Nameral som ohmicku hodnotu zhruba 1.- 2,2k, 2. - 117Ohm, 3. - 0,24Ohm, 4. - 2.2k Ohm. Otazka je kolko ma mat dobry zhavic. Nechcel som ich vymontovavat a testovat napatim nez budem mat nove v ruke. Mam 1.9, 81kW.

Da sa nastavit zhavenie uz od treba 6°C ? A ako?

To ze na pristrojovke zasvieti kontrolka zhavenie znamena ze sa aj zhavenie zapne?

Dakujme za rady.

Chlapi,tohle není v elekrice,to musíte hledat jinde-nafta,filtr,hadicky,cerpadlo,trysky atd,auto netoci tak dlouho,i kdyz to nezhaví,ty zhaviče vyzkoušej normalní zkoušečkou,musí prochazet proud,pokud porad nemas jistotu,tak je vymontuj ,dej do sveraku,na konektor pripoj plus,na bok kostru a bud se rozhaví nebo ne,ale na to ti stačí obyč.zkoušečka.Pokud ti to nechyta,už to bylo milionkrat říkáno,odpoj čidlo teploty,nažhav aspon 10vteřin a poznaš to,pokud chytne přidej dobu žhavení,je to pořád dokola

Link to comment
Share on other sites

Zdravím všechny, využívám tématu a prosím o radu. Včera studený motor při startu jako by chytl na tři válce a hodně dymil. Po chvíli šel normálně dymení ustalo. Dnes ráno se to opakovalo. Po změření Vagem to napsalo tohle

2 závad nalezeno.

00671 - spinac regulace rychlosti jizdy (E45)

25-00 - nedefinovany stav spinace

17656 - rizeni zacatku vstriku: regulacni odchylka

P1248 - 35-10 - - - Sporadická

Po vynulování a několikerém nastartování se chyba objevila znovu. Zaráží mne, že píše sporadickou chybu proto si myslím, že vada nebude v mechanických částech, ale někde v elektronice, nebo by mohlo pomoci nějaké vyčištění . kdo máte nejaké zkušenosti nebo návody co s tím písněte. :help:

Jinak 1,9 TDI 66 kw, chip, rozvody před 10.000km, žhaviče OK, doposud bez vážnějších závad.

Link to comment
Share on other sites

Zdravím všechny, využívám tématu a prosím o radu. Včera studený motor při startu jako by chytl na tři válce a hodně dymil. Po chvíli šel normálně dymení ustalo. Dnes ráno se to opakovalo. Po změření Vagem to napsalo tohle

2 závad nalezeno.

00671 - spinac regulace rychlosti jizdy (E45)

25-00 - nedefinovany stav spinace

17656 - rizeni zacatku vstriku: regulacni odchylka

P1248 - 35-10 - - - Sporadická

Po vynulování a několikerém nastartování se chyba objevila znovu. Zaráží mne, že píše sporadickou chybu proto si myslím, že vada nebude v mechanických částech, ale někde v elektronice, nebo by mohlo pomoci nějaké vyčištění . kdo máte nejaké zkušenosti nebo návody co s tím písněte. :help:

Jinak 1,9 TDI 66 kw, chip, rozvody před 10.000km, žhaviče OK, doposud bez vážnějších závad.

Nikdo nepřispěje žádnou radou. Nepravidelný chod motoru se projevuje při každém studeném startu a pak se to jako chytne.

Link to comment
Share on other sites

Nikdo nepřispěje žádnou radou. Nepravidelný chod motoru se projevuje při každém studeném startu a pak se to jako chytne.

zavada Rizeni zacatku vstriku ti napovida ze bude problem asi v pocatku vstriku ktery ma mimochodme docela velky vliv na start.Podivej se na TDIgraf jeslti to je ok.pricina muze byt spatne nastaveni cerpadla na pocatek vstriku,problewm v presuvniku v cerpadle,prezkoceny rozvodak o zub..to jsou me domenky na dalku se spatne radi ale tak nejak to vidim.

Link to comment
Share on other sites

zavada Rizeni zacatku vstriku ti napovida ze bude problem asi v pocatku vstriku ktery ma mimochodme docela velky vliv na start.Podivej se na TDIgraf jeslti to je ok.pricina muze byt spatne nastaveni cerpadla na pocatek vstriku,problewm v presuvniku v cerpadle,prezkoceny rozvodak o zub..to jsou me domenky na dalku se spatne radi ale tak nejak to vidim.

pokud by byl problém v rozvodech nebo špatně nastavené čerpadlo (mimochodem nic se s tím nedělalo nejméně 10-15 tis. km) proč po několika minutách chodu problém zmizí a nebo se neobjeví u teplého motoru? :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Zdravim Vas,

moj problem je asi totozny, ak je 5 a menej stupnov treba nechat starter tocit cca 5-6 sekund nez motor naskoci, chvilku sa trepe ako na 3 valce a potom je vsetko OK. Dal som dole krit a premeraval zhavice. medzi spickou a kostrou. Nameral som ohmicku hodnotu zhruba 1.- 2,2k, 2. - 117Ohm, 3. - 0,24Ohm, 4. - 2.2k Ohm. Otazka je kolko ma mat dobry zhavic. Nechcel som ich vymontovavat a testovat napatim nez budem mat nove v ruke. Mam 1.9, 81kW.

Da sa nastavit zhavenie uz od treba 6°C ? A ako?

To ze na pristrojovke zasvieti kontrolka zhavenie znamena ze sa aj zhavenie zapne?

Dakujme za rady.

Tak... vecra som vymenil vsetky zhavice. Dnes bolo -1.5°C a motor naskocil skoro ako za tepla. BOSH , stali ma 1400 Sk. ... vyplatilo sa. :). Je to asi jedna z oprav ,ktore si clovek-lajk urobi aj sam.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...