Tdííí Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 nazdar borci.mam takovy problem.rano po nastartovani mi motor bezi jako by na tri valce ale jan tak3-4 vteriny a pak uz je to uplne v pohode,nevite cim by to mohlo byt.mam octavu 1,9 Tdi rok 01. 81 kw.nalitano 150 tis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johan Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 no první bych asi zkontroloval žhaviče Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavie81 Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 tak se trošku rozepíšem,ne?Začnem tím nejprimitivnějšim a to žhaviči,i když ted to ješte nemá moc smysl...řešil jsem to same u sve octy60tis najeto,81kw,zkontoluj žhaviče,pak zvedni start davku,pokud pořad stejne,tak nastav predvsrik na horni polovinu grafu,pokud porad nic,tak zvednout dobu zhaveni,pak uz jen vydelat trysky a vyzkouset jak otviraji,pak napsat nekomu z fora a hodim tam silnejsi,jo a kdyz budou venku zmerit tlaky.Me pomohl predvstrik,ale me to chytlo na tri tak mezi 6-8st ,ale okamzite pak to slo na 4valce,zadna prodleva,ted uz uplne supr i v 3st bez zhaveni.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Píďa Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Mám podobný problém tak využiju již vytvořeného příspěvku. Mě to chytá na všechny válce ale otočí to třeba 4x a pak to naskočí. Začalo to dělat až když teplota klesla pod 6 stupnů tak nevím na co kouknout. jestli to může být čidlo teploty nebo žhaviče (na ty určitě kouknu) nebo předvstřik? Ale za tepla to chytá super. díky za radu motor 81 kW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 6 st je totiz zrovna takova blba teplota ze to jeste nezhavi ale uz by to i chtelo.Zhaveni je od 4st. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Píďa Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 6 st je totiz zrovna takova blba teplota ze to jeste nezhavi ale uz by to i chtelo.Zhaveni je od 4st. A co by jsi mi teda poradil? please Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 6 st je totiz zrovna takova blba teplota ze to jeste nezhavi ale uz by to i chtelo.Zhaveni je od 4st. A co by jsi mi teda poradil? please Zvedni dobu zhaveni. Vagem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Píďa Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 6 st je totiz zrovna takova blba teplota ze to jeste nezhavi ale uz by to i chtelo.Zhaveni je od 4st. A co by jsi mi teda poradil? please Zvedni dobu zhaveni. Vagem to jsem ani netušil že to jde, ted ještě někoho kdo mi to udělá.... díky zkusím to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 tak se trošku rozepíšem,ne?Začnem tím nejprimitivnějšim a to žhaviči,i když ted to ješte nemá moc smysl...řešil jsem to same u sve octy60tis najeto,81kw,zkontoluj žhaviče,pak zvedni start davku,pokud pořad stejne,tak nastav predvsrik na horni polovinu grafu,pokud porad nic,tak zvednout dobu zhaveni,pak uz jen vydelat trysky a vyzkouset jak otviraji,pak napsat nekomu z fora a hodim tam silnejsi,jo a kdyz budou venku zmerit tlaky.Me pomohl predvstrik,ale me to chytlo na tri tak mezi 6-8st ,ale okamzite pak to slo na 4valce,zadna prodleva,ted uz uplne supr i v 3st bez zhaveni.. Taky mu může ještě padat nafta. Třeba špatná gumička ve filtru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Píďa Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 Zdar hoši tak moje závada se špatnými starty studenými snad bude odstraněna. Vyndal jsem všechny žhaviče a zkoušel přes baterku jak žhaví. tak 2 žhavily super od špičky jak mají a 2 nežhavily vůbec tak jsem je vyměnil a věřím že to bylo tím..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misacek Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Zdar hoši tak moje závada se špatnými starty studenými snad bude odstraněna. Vyndal jsem všechny žhaviče a zkoušel přes baterku jak žhaví. tak 2 žhavily super od špičky jak mají a 2 nežhavily vůbec tak jsem je vyměnil a věřím že to bylo tím..... Jaké jsi dával žhaviče, jakou značku a jaká byla zhruba cenovka? Mám stejný problém, špatné studené starty, dva žhaviče KO. Tak sonduju, jake koupit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 (edited) [Jaké jsi dával žhaviče, jakou značku a jaká byla zhruba cenovka? Mám stejný problém, špatné studené starty, dva žhaviče KO. Tak sonduju, jake koupit http://www.mjauto.cz/akce.htm Pro TDI 66 nebo 81 jsou oriigo tovární Bosch C 250 202 022 nebo Beru 0 100 226 227 Edited November 19, 2007 by Pepa007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martyp Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 (edited) Hoj pani, nechci zakladat nove tema,a tohle ma pro me celkem prislusnej nazev.. Obcas,neni to pravidlem a zalezi take na tom,jestli je auto ve vyhrate garazi,nebo jestli stoji v chladu, se mi stane to,ze auto normalne nastartuju a kdyz se chci rozjet na temer volnobezne otacky,tak volnobeh zacne padat a auto ma tendenci chcipat..ale pokazde se udrzi a nikdy to nechcipne,ale krute se to hada.. Staci parkrat proslapnout plyn a je pokoj..pri zadnem dalsim startu se to neopkuje.. Pokud se po startu ihned nerozjedu,tak to tendence chcipat nema..klasicky to jede a sytic,pak otacky klesnou a vsechno je v pohode.. Mate tuseni,cim by to mohlo byt? Jedna se o ORSI vyroba 2003.. Edited December 3, 2007 by Martyp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komárek Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Hoj pani, nechci zakladat nove tema,a tohle ma pro me celkem prislusnej nazev.. Obcas,neni to pravidlem a zalezi take na tom,jestli je auto ve vyhrate garazi,nebo jestli stoji v chladu, se mi stane to,ze auto normalne nastartuju a kdyz se chci rozjet na temer volnobezne otacky,tak volnobeh zacne padat a auto ma tendenci chcipat..ale pokazde se udrzi a nikdy to nechcipne,ale krute se to hada.. Staci parkrat proslapnout plyn a je pokoj..pri zadnem dalsim startu se to neopkuje.. Pokud se po startu ihned nerozjedu,tak to tendence chcipat nema..klasicky to jede a sytic,pak otacky klesnou a vsechno je v pohode.. Mate tuseni,cim by to mohlo byt? Jedna se o ORSI vyroba 2003.. A je tam turbo s automaticky nastavitelnými lopatkami nebo s pevnými? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martyp Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 A je tam turbo s automaticky nastavitelnými lopatkami nebo s pevnými? Hele to cjece nevim..Muze to mit nakou spojitost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 A je tam turbo s automaticky nastavitelnými lopatkami nebo s pevnými? Na benzianku neni regulaxce lopatkami.Je tam obtok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sejra Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Hoj pani, nechci zakladat nove tema,a tohle ma pro me celkem prislusnej nazev.. Obcas,neni to pravidlem a zalezi take na tom,jestli je auto ve vyhrate garazi,nebo jestli stoji v chladu, se mi stane to,ze auto normalne nastartuju a kdyz se chci rozjet na temer volnobezne otacky,tak volnobeh zacne padat a auto ma tendenci chcipat..ale pokazde se udrzi a nikdy to nechcipne,ale krute se to hada.. Staci parkrat proslapnout plyn a je pokoj..pri zadnem dalsim startu se to neopkuje.. Pokud se po startu ihned nerozjedu,tak to tendence chcipat nema..klasicky to jede a sytic,pak otacky klesnou a vsechno je v pohode.. Mate tuseni,cim by to mohlo byt? Jedna se o ORSI vyroba 2003.. Zdravím, tak přesně tento problém mě taky trápí.Na jaře jsem to kupoval,(byla ještě dost zima) a občas se mi to taky stalo. Celé léto nic. Teď je tu zima o opět so začíná dělat.Je to přesně jak popisuješ, ne pravidlo, spíše náhoda. Pouze když je auto úplně studené a jen při prvním startu. Zaměstnal jsem tím dosti lidí,nikdo mi zatím však nedokázal nic konkrétního říci. Měnil jsem teplotní čidlo chladicí kapaliny,svíčky-stále bez výsledku.Chystám si ještě půjčit zapalovací moduly,jestli není problém v nich. Jen prostě nechápu,proč to dělá pouze v zimě.Takže kdyby se tu našel někdo,kdo se s tím už setkal,nechť zanechá nějakou radu.Budu za ni moc vděčný a myslím,že nebudu sám.Jinak OI 1.8T rok 2002. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komárek Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Chlapi, kolik tak vydrží naftový čerpadlo? A jak se pozná že je v loji? Mam dojem že je po něm.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Body Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Zdravim Vas, moj problem je asi totozny, ak je 5 a menej stupnov treba nechat starter tocit cca 5-6 sekund nez motor naskoci, chvilku sa trepe ako na 3 valce a potom je vsetko OK. Dal som dole krit a premeraval zhavice. medzi spickou a kostrou. Nameral som ohmicku hodnotu zhruba 1.- 2,2k, 2. - 117Ohm, 3. - 0,24Ohm, 4. - 2.2k Ohm. Otazka je kolko ma mat dobry zhavic. Nechcel som ich vymontovavat a testovat napatim nez budem mat nove v ruke. Mam 1.9, 81kW. Da sa nastavit zhavenie uz od treba 6°C ? A ako? To ze na pristrojovke zasvieti kontrolka zhavenie znamena ze sa aj zhavenie zapne? Dakujme za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavie81 Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Zdravim Vas,moj problem je asi totozny, ak je 5 a menej stupnov treba nechat starter tocit cca 5-6 sekund nez motor naskoci, chvilku sa trepe ako na 3 valce a potom je vsetko OK. Dal som dole krit a premeraval zhavice. medzi spickou a kostrou. Nameral som ohmicku hodnotu zhruba 1.- 2,2k, 2. - 117Ohm, 3. - 0,24Ohm, 4. - 2.2k Ohm. Otazka je kolko ma mat dobry zhavic. Nechcel som ich vymontovavat a testovat napatim nez budem mat nove v ruke. Mam 1.9, 81kW. Da sa nastavit zhavenie uz od treba 6°C ? A ako? To ze na pristrojovke zasvieti kontrolka zhavenie znamena ze sa aj zhavenie zapne? Dakujme za rady. Chlapi,tohle není v elekrice,to musíte hledat jinde-nafta,filtr,hadicky,cerpadlo,trysky atd,auto netoci tak dlouho,i kdyz to nezhaví,ty zhaviče vyzkoušej normalní zkoušečkou,musí prochazet proud,pokud porad nemas jistotu,tak je vymontuj ,dej do sveraku,na konektor pripoj plus,na bok kostru a bud se rozhaví nebo ne,ale na to ti stačí obyč.zkoušečka.Pokud ti to nechyta,už to bylo milionkrat říkáno,odpoj čidlo teploty,nažhav aspon 10vteřin a poznaš to,pokud chytne přidej dobu žhavení,je to pořád dokola Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fesoj Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Zdravím všechny, využívám tématu a prosím o radu. Včera studený motor při startu jako by chytl na tři válce a hodně dymil. Po chvíli šel normálně dymení ustalo. Dnes ráno se to opakovalo. Po změření Vagem to napsalo tohle 2 závad nalezeno. 00671 - spinac regulace rychlosti jizdy (E45) 25-00 - nedefinovany stav spinace 17656 - rizeni zacatku vstriku: regulacni odchylka P1248 - 35-10 - - - Sporadická Po vynulování a několikerém nastartování se chyba objevila znovu. Zaráží mne, že píše sporadickou chybu proto si myslím, že vada nebude v mechanických částech, ale někde v elektronice, nebo by mohlo pomoci nějaké vyčištění . kdo máte nejaké zkušenosti nebo návody co s tím písněte. Jinak 1,9 TDI 66 kw, chip, rozvody před 10.000km, žhaviče OK, doposud bez vážnějších závad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fesoj Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Zdravím všechny, využívám tématu a prosím o radu. Včera studený motor při startu jako by chytl na tři válce a hodně dymil. Po chvíli šel normálně dymení ustalo. Dnes ráno se to opakovalo. Po změření Vagem to napsalo tohle 2 závad nalezeno. 00671 - spinac regulace rychlosti jizdy (E45) 25-00 - nedefinovany stav spinace 17656 - rizeni zacatku vstriku: regulacni odchylka P1248 - 35-10 - - - Sporadická Po vynulování a několikerém nastartování se chyba objevila znovu. Zaráží mne, že píše sporadickou chybu proto si myslím, že vada nebude v mechanických částech, ale někde v elektronice, nebo by mohlo pomoci nějaké vyčištění . kdo máte nejaké zkušenosti nebo návody co s tím písněte. Jinak 1,9 TDI 66 kw, chip, rozvody před 10.000km, žhaviče OK, doposud bez vážnějších závad. Nikdo nepřispěje žádnou radou. Nepravidelný chod motoru se projevuje při každém studeném startu a pak se to jako chytne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Nikdo nepřispěje žádnou radou. Nepravidelný chod motoru se projevuje při každém studeném startu a pak se to jako chytne. zavada Rizeni zacatku vstriku ti napovida ze bude problem asi v pocatku vstriku ktery ma mimochodme docela velky vliv na start.Podivej se na TDIgraf jeslti to je ok.pricina muze byt spatne nastaveni cerpadla na pocatek vstriku,problewm v presuvniku v cerpadle,prezkoceny rozvodak o zub..to jsou me domenky na dalku se spatne radi ale tak nejak to vidim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fesoj Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 zavada Rizeni zacatku vstriku ti napovida ze bude problem asi v pocatku vstriku ktery ma mimochodme docela velky vliv na start.Podivej se na TDIgraf jeslti to je ok.pricina muze byt spatne nastaveni cerpadla na pocatek vstriku,problewm v presuvniku v cerpadle,prezkoceny rozvodak o zub..to jsou me domenky na dalku se spatne radi ale tak nejak to vidim. pokud by byl problém v rozvodech nebo špatně nastavené čerpadlo (mimochodem nic se s tím nedělalo nejméně 10-15 tis. km) proč po několika minutách chodu problém zmizí a nebo se neobjeví u teplého motoru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Body Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Zdravim Vas,moj problem je asi totozny, ak je 5 a menej stupnov treba nechat starter tocit cca 5-6 sekund nez motor naskoci, chvilku sa trepe ako na 3 valce a potom je vsetko OK. Dal som dole krit a premeraval zhavice. medzi spickou a kostrou. Nameral som ohmicku hodnotu zhruba 1.- 2,2k, 2. - 117Ohm, 3. - 0,24Ohm, 4. - 2.2k Ohm. Otazka je kolko ma mat dobry zhavic. Nechcel som ich vymontovavat a testovat napatim nez budem mat nove v ruke. Mam 1.9, 81kW. Da sa nastavit zhavenie uz od treba 6°C ? A ako? To ze na pristrojovke zasvieti kontrolka zhavenie znamena ze sa aj zhavenie zapne? Dakujme za rady. Tak... vecra som vymenil vsetky zhavice. Dnes bolo -1.5°C a motor naskocil skoro ako za tepla. BOSH , stali ma 1400 Sk. ... vyplatilo sa. . Je to asi jedna z oprav ,ktore si clovek-lajk urobi aj sam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.