Přejít na obsah

5. převodový stupeň - zmenšení - místo přidání 6. st.


Danny1503

Doporučené příspěvky

Ahoj chlapáci, chci se Vás zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti se zkrácením 5. převodového stupně. Nechci vyhazovat hříšné peníze za 6. převodový stupeň i když pravda, nebylo by to špatný. Mám Octavii combi 1.9 TDi 81 kW a jezdím hlavně po dálnicích. Takže jednoho krásného dne mě napadlo, že by se dalo možná vyměnit pouze to " ozubené kolečka na pětce ". Nevím jestli to jde, nejsem žádný mechanik a ani dborník přes tyto věci, proto Vás prosím o radu. A pokud možno, na kolik by mě to vyšlo včetně montáže - předem mooooc díky. :palec2:

Danny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapáci, chci se Vás zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti se zkrácením 5. převodového stupně. Nechci vyhazovat hříšné peníze za 6. převodový stupeň i když pravda, nebylo by to špatný. Mám Octavii combi 1.9 TDi 81 kW a jezdím hlavně po dálnicích. Takže jednoho krásného dne mě napadlo, že by se dalo možná vyměnit pouze to " ozubené kolečka na pětce ". Nevím jestli to jde, nejsem žádný mechanik a ani dborník přes tyto věci, proto Vás prosím o radu. A pokud možno, na kolik by mě to vyšlo včetně montáže - předem mooooc díky. :palec2:

Moc to nechápu. Líbila by se ti šestka, ale je moc finančně náročná, tak proto chceš zkrátit pětku??? :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc to nechápu. Líbila by se ti šestka, ale je moc finančně náročná, tak proto chceš zkrátit pětku??? :unsure:

spis de o to ze tam chce zmenit kolecko tak aby posunul celkovy zaber 5teho stupna ... mysleno ze posunu celu krivku piateho stupna kosek do prava..

mam pravdu??

ja mam spis otazku k cemu? chces to k vacsi rychlosti nebo aby si mnel optimum spotreby na vyzsej rychlosti? nebo aby to malo diru medzi 4kou a 5tkou :)

jestli trepem klidnem ne poslite nekam :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky