Přejít na obsah

5. převodový stupeň - zmenšení - místo přidání 6. st.


Danny1503

Doporučené příspěvky

Ahoj hoši, moc díky za vaši diskusi, taky mam octavii I TDI 81kW a rad bych u ni nejakym zpusobem snizil otacky. Ne ze bych jezdil kdo vi jak rychle, ale spis s ohledem na setreni paliva. Libi se mi ten napad s tou Ibizou. Pokud bys sehnal primo nejaky kod nebo blizsi specifikaci o jakou Ibizu jde (predpokladam ze ze neni jeden univerzalni typ prevodovek na vsechny ibizy) tak bych za to byl vdecny. Na jinem foru jsem jeste cetl jiny nazor a to dat tam "

dlouhej 5ti kvalt ATD, kde vyjde skříň na cca 4000". Priznam se, ze vubec netusim, co to znamena ATD. Muzete tu nekdo ty dve varianty porovnat? Moc diky

EDIT:

Jo, ted jsem dosel na to, ze mam motor ASV, jaka prevodovka by se k tomu dala nakombinovat aby mela pokud mozno nejdelší 5?

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj oříspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik km najezdíš po dálnici na 5-ku v poměru k ostatním cestám a převod. stupním a jak "delší" by ta 5-ka oproti originálu měla být, že se Ti vyplatí se v tom vrtat.

Kolik myslíš, že pak budeš mít nižší spotřebu?

Nebudou vynaložené náklady větší než náledná úspora?

Nebudeš pak dřív podřazovat na 4-ku, bo 5-ka už to v některých situacích "neutáhne"?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...