Přejít na obsah

jizda na 5 stupen


Velkej Smoula

Doporučené příspěvky

Vazeni, mam FABII 2001 combi 1.9 TDI a od urcite doby jizda na 5 stupen po rovine ztraci silu. Pred zarazenim mam asi 2300 otacek, rychlost kolem 100km/h. Zaradim, slapnu na plyn, mohu seslapnout az na podlahu, ale jakoby auto nezrychlovalo. Projevuje se to pouze na 5. V autech nejsem odbornik a tak uvitam kazdou radu. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vazeni, mam FABII 2001 combi 1.9 TDI a od urcite doby jizda na 5 stupen po rovine ztraci silu. Pred zarazenim mam asi 2300 otacek, rychlost kolem 100km/h. Zaradim, slapnu na plyn, mohu seslapnout az na podlahu, ale jakoby auto nezrychlovalo. Projevuje se to pouze na 5. V autech nejsem odbornik a tak uvitam kazdou radu. Diky

Na ostatní kvalty to nedělá? Auto brzdí normálně? Nečoudí to auto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ti poradim, prevez sa na inej fabke s rovnakou motorizaciou a porovnaj. Ak bude rozdiel markantny, POTOM hladaj chybu v aute. ;) Lebo doteraz su to len sugestivne pocity.

Mne sa tiez teraz zda ze je to na najvyssiu rychlost nejake lenive :)

zni to divne, ale v tuto chvili tuto moznost bohuzel nemam. Ale jsem si jisty ze predtim jsem ten pocit se stejnym autem nemel.

Dnes mi prislo jako by to auto melo odpor, mozna se opravdu nekde brzdy nevraci jak by meli. Uz by bylo receno, ze muze spojka spatne dolehat. Prekvapujeme jakym stylem se hledaji zavady na autech, kazdy technik chce opravit neco jineho a jeden rekne ze je to normalni. Opravuji pocitace, ale vzdy presne vim co je spatne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty radis pri 2300ot na vyssi stupen :)) sa necuduj ani ta nafta nechce ist tak odspodu ako si vsetci myslia. co sa stane ked auto potiahnes na 4 na 3-3,5t ot a potom das 5 tak zrychluje normalne ?

promin, nic ve zlem, ale asi si nikdy nejezdil s TDi... 2300 ot je uplne idealni pro razeni vyssiho stupne :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ti poradim, prevez sa na inej fabke s rovnakou motorizaciou a porovnaj. Ak bude rozdiel markantny, POTOM hladaj chybu v aute. ;) Lebo doteraz su to len sugestivne pocity.

Mne sa tiez teraz zda ze je to na najvyssiu rychlost nejake lenive :)

zni to divne, ale v tuto chvili tuto moznost bohuzel nemam. Ale jsem si jisty ze predtim jsem ten pocit se stejnym autem nemel.

Dnes mi prislo jako by to auto melo odpor, mozna se opravdu nekde brzdy nevraci jak by meli. Uz by bylo receno, ze muze spojka spatne dolehat. Prekvapujeme jakym stylem se hledaji zavady na autech, kazdy technik chce opravit neco jineho a jeden rekne ze je to normalni. Opravuji pocitace, ale vzdy presne vim co je spatne.

Pokud by to bylo brzdama (ďelává to rozcupovaný lanko ruční brzdy), tak to poznáš podle enormního přehřívání kola. Kdyby prokluzovala spojka, tak ti půjdou nahoru otáčky, ale auto nebude zrychlovat (to by sis asi všim)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty radis pri 2300ot na vyssi stupen :)) sa necuduj ani ta nafta nechce ist tak odspodu ako si vsetci myslia. co sa stane ked auto potiahnes na 4 na 3-3,5t ot a potom das 5 tak zrychluje normalne ?

promin, nic ve zlem, ale asi si nikdy nejezdil s TDi... 2300 ot je uplne idealni pro razeni vyssiho stupne :palec2:

nemyslim udrzovanie rychlosti ale on pise o akceleracii a nehnevaj sa na mna ale ked tam ma 2300 a da 5-ku tak mu to padne na 1600-1700 a tam chce akcelerovat. len pre tvoju onfo tak 1,2,3,(4) su do pomala a 5 je do rychla. jasne to potom tak je v praxi ze s TDi si mysli ze ked ma do 30km/h na tachu a 4-ku tak to taha potom sa cuduje ked ho niekto predbieha tak si podradi za 2 a plny kotol aby ukazal ze mu to taha preco to neurobi ze si podraduje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty radis pri 2300ot na vyssi stupen :)) sa necuduj ani ta nafta nechce ist tak odspodu ako si vsetci myslia. co sa stane ked auto potiahnes na 4 na 3-3,5t ot a potom das 5 tak zrychluje normalne ?

promin, nic ve zlem, ale asi si nikdy nejezdil s TDi... 2300 ot je uplne idealni pro razeni vyssiho stupne :palec2:

nemyslim udrzovanie rychlosti ale on pise o akceleracii a nehnevaj sa na mna ale ked tam ma 2300 a da 5-ku tak mu to padne na 1600-1700 a tam chce akcelerovat. len pre tvoju onfo tak 1,2,3,(4) su do pomala a 5 je do rychla. jasne to potom tak je v praxi ze s TDi si mysli ze ked ma do 30km/h na tachu a 4-ku tak to taha potom sa cuduje ked ho niekto predbieha tak si podradi za 2 a plny kotol aby ukazal ze mu to taha preco to neurobi ze si podraduje.

nemyslim, ze bych byl az tak spatny jezdec a nepoznal kdy motor nema silu, protoze jedu na malych otackach ..., ale i presto jsem zkusil vytahnout otacky az na 3t, motor doslova kricel, po prerazeni spadly na 2,1t , slapnu na plyn ... auto sice zrychluje ale neni to ono, mohu slapnout az na podlahu, ale ta sila 1.9TDI uz tam neni jako byla drive. Dnes navic jsem mel pocit ze i volant musim otacet vetsi silou a po hodine jizdy najednou jako kdyby zavazi z auta spadlo, volant sel otacet lehounce, akcelerace se zlepsila, ale na 5 stupen to jeste neni ono. Do srotu s nim ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HOUMR : to neni 16V ze ho treba drzat v otackach,

Som jazdil na Passate 66KW a hore kopcom 2000ot a vobec to nemalo tendenciu klesat na otackach ale skor naopak pomaly to zrychlovalo a sily to ma dost.

Myslim ze pri TDI zacina pri 1600-1700 tlacit turbo......A ak Ti pri 2300ot netaha ani na rovine neni nieco v poriadku!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HOUMR : to neni 16V ze ho treba drzat v otackach,

Som jazdil na Passate 66KW a hore kopcom 2000ot a vobec to nemalo tendenciu klesat na otackach ale skor naopak pomaly to zrychlovalo a sily to ma dost.

Myslim ze pri TDI zacina pri 1600-1700 tlacit turbo......A ak Ti pri 2300ot netaha ani na rovine neni nieco v poriadku!

to je pravda ze to nema 4 ventilovu techniku na valec :):p kamarat mali starsieho passata B5 1,9 TDI 81kW a teraz kupili noveho 1,9 77kW a sam povedal ze ten stary tahal lepsie hlavne odspodu. toho noveho treba viac tocit. je to motor PD a aj vo fabii je ta 1,9 TDI PD takze urcite ju treba o nieco viac tocit ako klasicke chro chro TDI 66,81kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som presvedceny ze naftak treba drzat v otackach vyssie. 2300 je malo to neradim ani ja na benzine.

to je pochopitelné, protože ten benzín to nepobere. já když při 2300 zařadím 5 tak mi spadne o nějakých 200-300 ot. a když mi turbo zabírá od 1500 tak si myslím že je úplně ideální stav řadit do těch 2500.

A vysvětli proč je treba držet nafták ve vyšších otáčkách? On ve vyšších otáčkách nemá ani výkon ani krouták

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som presvedceny ze naftak treba drzat v otackach vyssie. 2300 je malo to neradim ani ja na benzine.

to je pochopitelné, protože ten benzín to nepobere. já když při 2300 zařadím 5 tak mi spadne o nějakých 200-300 ot. a když mi turbo zabírá od 1500 tak si myslím že je úplně ideální stav řadit do těch 2500.

A vysvětli proč je treba držet nafták ve vyšších otáčkách? On ve vyšších otáčkách nemá ani výkon ani krouták

TDI PD urcite nezabera od 1500ot. ten motor zacina brat a tahat niekde od 2000 a vyssie :))idealne rozmedzie pren je 2-3ot. aby to islo. nemyslim to bublanie a dunenie pri 1300 a podobne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo zabírá mezi 2200-2500, do té doby to zrychluje skoro stejně, jako hladký diesel. Pak je z toho raketa.

Visící brzdy by mu visely furt, na I., II., III., IV., V. a dokonce i na zpátečku.. navíc stoupne spotřeba.

Houmer: marně si vzpomínám, kdy jsem měl u dieselu otáčky nad 3500 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo zabírá mezi 2200-2500, do té doby to zrychluje skoro stejně, jako hladký diesel. Pak je z toho raketa.

Visící brzdy by mu visely furt, na I., II., III., IV., V. a dokonce i na zpátečku.. navíc stoupne spotřeba.

Houmer: marně si vzpomínám, kdy jsem měl u dieselu otáčky nad 3500 :)

Já točím dost často do 4200-4500 a občas i do omezovače 5100, protože motor co nezná omezovač nežije lol

Jednou se mi ho dokonce podařilo dostat z kopce na II do 5500ot. - divím se, že to ten motor přežil. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Houmer: marně si vzpomínám, kdy jsem měl u dieselu otáčky nad 3500 :)

mas pravdu vy TDI-ckari ked sadnete za benzin tak to je des :)) kamarat ide na mojej fabce1,4 16V a povie ze ake je to slabe, vobec to nezrychluje. tak som mu povedal ze vajco nerad na vyssi stupen pri 2000 ot. ved ti to pada na volnobezne :)))) minule mi povie ze ake ticho v aute je pri jazde, ze to nie ako u neho v octavke 1,9 TDI 66kW, len som ho este upozornil ze motor toci prave 3000ot. :) a viem co by bolo u neho za prejav rovnajuci sa zetor na plny kotel :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...