Přejít na obsah

Je dobré mít doma VAG ?


viewer

Doporučené příspěvky

Poslední dobou přemítám jestli by se nevyplatilo něco investovat a pořídit si domů Vag, už mě moc nebaví jezdit do servisu a poslouchat jak je vždy třeba vyměnit tu nejdražší součástku, když chci být na dílně u diagnostiky řeknou že to nejde, jaké jsou Vaše zkušenosti ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou přemítám jestli by se nevyplatilo něco investovat a pořídit si domů Vag, už mě moc nebaví jezdit do servisu a poslouchat jak je vždy třeba vyměnit tu nejdražší součástku, když chci být na dílně u diagnostiky řeknou že to nejde, jaké jsou Vaše zkušenosti ?

Pokud se tomu nebudeš věnovat více,tak je to naprosto zbytečné,budou Ti chybět vědomosti ,co a jak.Na vyčtení závad,to ti řekne,ale co stím?to nebudeš vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou přemítám jestli by se nevyplatilo něco investovat a pořídit si domů Vag, už mě moc nebaví jezdit do servisu a poslouchat jak je vždy třeba vyměnit tu nejdražší součástku, když chci být na dílně u diagnostiky řeknou že to nejde, jaké jsou Vaše zkušenosti ?

Pokud se tomu nebudeš věnovat více,tak je to naprosto zbytečné,budou Ti chybět vědomosti ,co a jak.Na vyčtení závad,to ti řekne,ale co stím?to nebudeš vědět.

Spíš mi jde o to že přijedu do servisu a přesně vím co po nich chci, při ceně kablíku okolo 1000,- to považuji za návratnou investici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou přemítám jestli by se nevyplatilo něco investovat a pořídit si domů Vag, už mě moc nebaví jezdit do servisu a poslouchat jak je vždy třeba vyměnit tu nejdražší součástku, když chci být na dílně u diagnostiky řeknou že to nejde, jaké jsou Vaše zkušenosti ?

Pokud se tomu nebudeš věnovat více,tak je to naprosto zbytečné,budou Ti chybět vědomosti ,co a jak.Na vyčtení závad,to ti řekne,ale co stím?to nebudeš vědět.

Spíš mi jde o to že přijedu do servisu a přesně vím co po nich chci, při ceně kablíku okolo 1000,- to považuji za návratnou investici.

Vždyť ti to Marys říká. To není jenom o ceně kablíku. pokud stím chceš něco dělat musíš třeba nastudovat DP, VIS a podobně . Bez znalostí je ti kablík celkem na nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou přemítám jestli by se nevyplatilo něco investovat a pořídit si domů Vag, už mě moc nebaví jezdit do servisu a poslouchat jak je vždy třeba vyměnit tu nejdražší součástku, když chci být na dílně u diagnostiky řeknou že to nejde, jaké jsou Vaše zkušenosti ?

Pokud se tomu nebudeš věnovat více,tak je to naprosto zbytečné,budou Ti chybět vědomosti ,co a jak.Na vyčtení závad,to ti řekne,ale co stím?to nebudeš vědět.

Spíš mi jde o to že přijedu do servisu a přesně vím co po nich chci, při ceně kablíku okolo 1000,- to považuji za návratnou investici.

Vždyť ti to Marys říká. To není jenom o ceně kablíku. pokud stím chceš něco dělat musíš třeba nastudovat DP, VIS a podobně . Bez znalostí je ti kablík celkem na nic.

Já si ho pořídil, znalosti zatím skoro nulové, ale aspoň jsem si mohl aktivovat tempomat, nastavit volnoběžné otáčky, a stahování okýnek na dálku. A chystám se poštelovat EGR a změřit výkon. Kdybych ho měl dřív, tak nedám 2000Kč v servisu za opravu ABS - protože bych si to přes VAG zjistil a koupil levněji...

Internet a hlavně tohle fórum je velká studna informací. A když ti něco nefunguje a zeptáš se tady na fóru tak první "odpověď" bude "chce to vyčíst závady přes VAG ...."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou přemítám jestli by se nevyplatilo něco investovat a pořídit si domů Vag, už mě moc nebaví jezdit do servisu a poslouchat jak je vždy třeba vyměnit tu nejdražší součástku, když chci být na dílně u diagnostiky řeknou že to nejde, jaké jsou Vaše zkušenosti ?

Pokud se tomu nebudeš věnovat více,tak je to naprosto zbytečné,budou Ti chybět vědomosti ,co a jak.Na vyčtení závad,to ti řekne,ale co stím?to nebudeš vědět.

Spíš mi jde o to že přijedu do servisu a přesně vím co po nich chci, při ceně kablíku okolo 1000,- to považuji za návratnou investici.

Vždyť ti to Marys říká. To není jenom o ceně kablíku. pokud stím chceš něco dělat musíš třeba nastudovat DP, VIS a podobně . Bez znalostí je ti kablík celkem na nic.

Já si ho pořídil, znalosti zatím skoro nulové, ale aspoň jsem si mohl aktivovat tempomat, nastavit volnoběžné otáčky, a stahování okýnek na dálku. A chystám se poštelovat EGR a změřit výkon. Kdybych ho měl dřív, tak nedám 2000Kč v servisu za opravu ABS - protože bych si to přes VAG zjistil a koupil levněji...

Internet a hlavně tohle fórum je velká studna informací. A když ti něco nefunguje a zeptáš se tady na fóru tak první "odpověď" bude "chce to vyčíst závady přes VAG ...."

Ok Taky jsem tak začínal. Musíš mít zájem a potom to jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou přemítám jestli by se nevyplatilo něco investovat a pořídit si domů Vag, už mě moc nebaví jezdit do servisu a poslouchat jak je vždy třeba vyměnit tu nejdražší součástku, když chci být na dílně u diagnostiky řeknou že to nejde, jaké jsou Vaše zkušenosti ?

nemám žádnou zkušenost jet s autem do servisu, ještě jsem tam nebyl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou přemítám jestli by se nevyplatilo něco investovat a pořídit si domů Vag, už mě moc nebaví jezdit do servisu a poslouchat jak je vždy třeba vyměnit tu nejdražší součástku, když chci být na dílně u diagnostiky řeknou že to nejde, jaké jsou Vaše zkušenosti ?

Pokud se tomu nebudeš věnovat více,tak je to naprosto zbytečné,budou Ti chybět vědomosti ,co a jak.Na vyčtení závad,to ti řekne,ale co stím?to nebudeš vědět.

Spíš mi jde o to že přijedu do servisu a přesně vím co po nich chci, při ceně kablíku okolo 1000,- to považuji za návratnou investici.

Vždyť ti to Marys říká. To není jenom o ceně kablíku. pokud stím chceš něco dělat musíš třeba nastudovat DP, VIS a podobně . Bez znalostí je ti kablík celkem na nic.

Já si ho pořídil, znalosti zatím skoro nulové, ale aspoň jsem si mohl aktivovat tempomat, nastavit volnoběžné otáčky, a stahování okýnek na dálku. A chystám se poštelovat EGR a změřit výkon. Kdybych ho měl dřív, tak nedám 2000Kč v servisu za opravu ABS - protože bych si to přes VAG zjistil a koupil levněji...

Internet a hlavně tohle fórum je velká studna informací. A když ti něco nefunguje a zeptáš se tady na fóru tak první "odpověď" bude "chce to vyčíst závady přes VAG ...."

Tak přesně o tohle mi jde, pokud o to má člověk zájem musí někde začít ne ? A k vagcomu jde v poho sehnat po netu i VIS, jsem sice amatér ale rychle se učím, takže do toho jdu, až budete zase hoši někdo škemrat kdo že mu to načte na Vagu tak písněte :p třeba za cigára....

Sakra teď jsem si vzpoměl že jsem s kouřením praštil, no nevadí i tak.

Noťasa sice nemám ale mám v garáži počítač takže neni co řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou přemítám jestli by se nevyplatilo něco investovat a pořídit si domů Vag, už mě moc nebaví jezdit do servisu a poslouchat jak je vždy třeba vyměnit tu nejdražší součástku, když chci být na dílně u diagnostiky řeknou že to nejde, jaké jsou Vaše zkušenosti ?

nemám žádnou zkušenost jet s autem do servisu, ještě jsem tam nebyl

Až si koupíš auto třeba se tam taky někdy podíváš :):):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou přemítám jestli by se nevyplatilo něco investovat a pořídit si domů Vag, už mě moc nebaví jezdit do servisu a poslouchat jak je vždy třeba vyměnit tu nejdražší součástku, když chci být na dílně u diagnostiky řeknou že to nejde, jaké jsou Vaše zkušenosti ?

nemám žádnou zkušenost jet s autem do servisu, ještě jsem tam nebyl

je to taková ta velká hala za prodejnou aut, říká se tomu značkový servis, ale co je uvnitř té škatule zatím nevím a zkoumat to nechci lol

to viewer: kabel na diagnostiku si určitě pořiď, moc nestojí a je k nezaplacení. Naštuduješ si pár stránek DP nebo si pořídíš VIS a základ pro diagnostiku máš ;) pak už se jen zdokonaluješ :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poraďte. Mám soft. VAG-COM IHR 304 jaký kabel k tomu a od koho jej koupit. Zatím to akutně neřeším ale ... Díky

Na to ti stačí ten nejobyčejnější, trochu jsem to studoval, koukni třeba na http://www.motordiag.cz/motordiag/produkty/?p=10kabely

Ale pokud bys třeba v budoucnu uvažoval o oktavi 2 budeš nuset koupit Hex-Can, (klon tak okolo 3500,-) :kol-97::kol-97:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové, koupil jsem kablík a všechno testnul, neměl jsem moc času tak jsem probral jen základní věci ale nepřijde mi to tak moc složitý a co nevim tak se hned dozvim, mam k tomu VIS což je fakt dobrá pomůcka takže první dojmi super. Překvapení, všechny jednotky bez závad ani žádná sporadická lol už mě nebudou v servisu voblbovat jako vždycky, mam s toho fakt radost jako malé dítě s nové hračky takže vy odborníci, smějte se prosím :-), a pánové, takhle to má vypadat :

post-12266-1193393301_thumb.jpg

Editováno: , autor: viewer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové, koupil jsem kablík a všechno testnul, neměl jsem moc času tak jsem probral jen základní věci ale nepřijde mi to tak moc složitý a co nevim tak se hned dozvim, mam k tomu VIS což je fakt dobrá pomůcka takže první dojmi super. Překvapení, všechny jednotky bez závad ani žádná sporadická lol už mě nebudou v servisu voblbovat jako vždycky, mam s toho fakt radost jako malé dítě s nové hračky takže vy odborníci, smějte se prosím :-), a pánové, takhle to má vypadat :

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové, koupil jsem kablík a všechno testnul, neměl jsem moc času tak jsem probral jen základní věci ale nepřijde mi to tak moc složitý a co nevim tak se hned dozvim, mam k tomu VIS což je fakt dobrá pomůcka takže první dojmi super. Překvapení, všechny jednotky bez závad ani žádná sporadická lol už mě nebudou v servisu voblbovat jako vždycky, mam s toho fakt radost jako malé dítě s nové hračky takže vy odborníci, smějte se prosím :-), a pánové, takhle to má vypadat :

:palec2:

to se pak jezdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeknu ti, byl jsem napnutej jak kšandy, ale dobrý překvápko, ... :band

to ti věřím. Ve škodovce ti nic neukáží jen sdělí co je k výměně, proto jezdím k jednomu co to má doma a tomu vůbec nevadí, že mu koukám pod ruce. Seženu ten kablík snad i VIS, soft a PC mám a jo do toho.

Máš ji v poho, je ještě mladá to ta má si to letos trošku začala vybírat - čidlo teploty, lambda a teď ještě termostat. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na místním servisu vidim jedinou pozitivní věc, pokud trvá oprava víc ja 1 hodinu tak ti zdarma (do 50 km denně) zapůjčí náhradní autí takže je možnost porovnání. Většinou s čím přijedeš to ti pujčí, jednou ale došli oktávky tak mi zapůjčili citroen C3 1.1, když sešlápneš plyn k podlaze tak jedinej rozdíl kterej postřehneš je že auto začne hučet v jiné tónině :aggressive: to si pak začneš vážit oktávky,

:skoda:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na místním servisu vidim jedinou pozitivní věc, pokud trvá oprava víc ja 1 hodinu tak ti zdarma (do 50 km denně) zapůjčí náhradní autí takže je možnost porovnání. Většinou s čím přijedeš to ti pujčí, jednou ale došli oktávky tak mi zapůjčili citroen C3 1.1, když sešlápneš plyn k podlaze tak jedinej rozdíl kterej postřehneš je že auto začne hučet v jiné tónině :aggressive: to si pak začneš vážit oktávky,

:skoda:

Po zkušenosti s místním servisem ji už léta servisuji více méně doma. Olej, filtry, brzdy atd. Rozvody jsem nechal dělat letos u jednoho co do dělá i na jiné auta - cena 6200,- tj práce +řemen , kladka, vodní pumpa, drážkový řemen a kladka na napínání toho řemene(už to ložisko hučelo). Kolik by to stálo ve škodovce?

:kol-52:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně ze stenjného důvodu vidím jako jediné pozitivum na místnim servisu :smich: to že Ti půjčí auto, všechno ostatní stojí za ho*** :angry:

Jinak na první oktě co jsem měl 1,6 55kW ve škodovce - vodní pumpa, kladka, řemen práce cca 6000,- ale jak řikam slabá 1,6

na 74 kW nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně ze stenjného důvodu vidím jako jediné pozitivum na místnim servisu :smich: to že Ti půjčí auto, všechno ostatní stojí za ho*** :angry:

Jinak na první oktě co jsem měl 1,6 55kW ve škodovce - vodní pumpa, kladka, řemen práce cca 6000,- ale jak řikam slabá 1,6

na 74 kW nevim.

Měco jsem zaslech, že ve škodovce tak 8-9tKč. :o

Koukl jsem na doklad tak přesně to bylo 6680,- a ne 6200,- .

Jinak díly objednával po dohodě se mnou, nechtěl jsem žádný šunt, potřebuju jezdit. Jak jsem mu auto dovezl tak měl díly na stole v poho jsem to obhlíd :rolleyes: . Bylo to tak jak jsme se dohodli jen navíc bral kladku na napínání drážkového řemene. To mi volal , že už není OK jestli měnit. Tak jsem výběr nechal na něm. Ta byla navíc a stála 1269,-.

Staré věci dal v krabici do kufru.

Jinak rozvod se dělá u 1,6 74kw po 90 tkm, nebo stačí jen kontrola a pokud je OK tak až ve 120 tkm?

Po kolika km máš psanou výměnu u 75 kw?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má tady někdo zájem o program VIS2 včetně medicíny ?

Napřed nainstaluj „setupVIS.exe“, potom do vytvořeného adresáře VIS

zkopíruj „reg1.exe“ a spusť ho. Napíše to „Děkujeme za registraci“ a je to.

http://www.zdielanie.sk/aOz.Vhpo4gn6peVhOlpEzQ/vis2.zip

:kol-97: díky. Zase budu trošku chytřejší. Podobně jsem sehnal VAG.

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...