gaza01 Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Zdravím všechny, předčasem mi v servise zavařovali vlnovce výfuku (před Katalyzátorem) a čistili škrtící klapku zároveň. Po těchto úkonech mi nepadají otáčky jak by měli. Po vyřazení to nejdřív točí 1800 ot/min, po pár sekundách to spadne na 1200 ot//min a po dalších pár sekundách na 950 - 1000 ot/min. žere to tak o 1,5 l víc než předtím. Vag nám nejdřív ukazoval problémy s teplotou, tak jsme vyměnili čidlo teploty. Teď už Vag neukazuje nic, ale problém s volnoběhem mám stále. Když jsme měnili škrtící klapku tak to bylo stejný. Nevím si rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaJe Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Asi bych udělal přes vag opět základní nastavení škrtící klapky. Tyhle příznaky jsou jako když se vyčístí klapka a nenastaví se. Pokud bude problém v tomto, sedne si to časem samo i bez vagu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaza01 Posted October 25, 2007 Author Share Posted October 25, 2007 Asi bych udělal přes vag opět základní nastavení škrtící klapky. Tyhle příznaky jsou jako když se vyčístí klapka a nenastaví se. Pokud bude problém v tomto, sedne si to časem samo i bez vagu. hmm to jsem si taky myslel ale najel jsem s tím cca 500km, je to pořád stejný. Pořád si říkám jestli mi to ti syčáci pořádně navařili, voni mi pořád tvrdí, že jo, ale mě se to nezdá. Chtěli by měnit škrtící klapku ale to bych potom mohl vyměnit celej motor a pořád by to bylo stejný, jinak další poznatek je že to auto při volnoběhu dost cuká a to předtím taky nebylo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oct Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Asi bych udělal přes vag opět základní nastavení škrtící klapky. Tyhle příznaky jsou jako když se vyčístí klapka a nenastaví se. Pokud bude problém v tomto, sedne si to časem samo i bez vagu. hmm to jsem si taky myslel ale najel jsem s tím cca 500km, je to pořád stejný. Pořád si říkám jestli mi to ti syčáci pořádně navařili, voni mi pořád tvrdí, že jo, ale mě se to nezdá. Chtěli by měnit škrtící klapku ale to bych potom mohl vyměnit celej motor a pořád by to bylo stejný, jinak další poznatek je že to auto při volnoběhu dost cuká a to předtím taky nebylo 500 km je malo, me si to sedlo po cca 1100 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Asi bych udělal přes vag opět základní nastavení škrtící klapky. Tyhle příznaky jsou jako když se vyčístí klapka a nenastaví se. Pokud bude problém v tomto, sedne si to časem samo i bez vagu. hmm to jsem si taky myslel ale najel jsem s tím cca 500km, je to pořád stejný. Pořád si říkám jestli mi to ti syčáci pořádně navařili, voni mi pořád tvrdí, že jo, ale mě se to nezdá. Chtěli by měnit škrtící klapku ale to bych potom mohl vyměnit celej motor a pořád by to bylo stejný, jinak další poznatek je že to auto při volnoběhu dost cuká a to předtím taky nebylo 500 km je malo, me si to sedlo po cca 1100 km. No jedna věc je, že u 74 odcházely i klapky, kromě váhy vzduchu, ale jestli to předtím nedělalo, tak bych znova udělal základní nastavení klapky a třeba i smazal adaptační hodnoty, ať se ten motor komplet nastaví znova... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Zdravím všechny, předčasem mi v servise zavařovali vlnovce výfuku (před Katalyzátorem) a čistili škrtící klapku zároveň. Po těchto úkonech mi nepadají otáčky jak by měli. Po vyřazení to nejdřív točí 1800 ot/min, po pár sekundách to spadne na 1200 ot//min a po dalších pár sekundách na 950 - 1000 ot/min. žere to tak o 1,5 l víc než předtím. Vag nám nejdřív ukazoval problémy s teplotou, tak jsme vyměnili čidlo teploty. Teď už Vag neukazuje nic, ale problém s volnoběhem mám stále. Když jsme měnili škrtící klapku tak to bylo stejný. Nevím si rady Zdravím Po vyčištění škrtící klapky stejný problém. Otáčky ne a ne spadnout pod 1000. Spíš 1200 a někdy až 1900. Po VAGu a seřízení základního nastavení škrtící klapky pořád stejné. Chce to sehnat někoho kdo umí vymazat z paměti ŘJ adaptační hodnoty klapky a znovu provede základní nastavení. Po výměně škrtící klapky je potřeba tatáž procedura. U mě to dělal na SUPER VAGu od té doby (14 dní) otáčky OK, klesají pěkně na 800. Mělo by to jít i na VAG comu, ale musí to mechanik umět, ten můj bohužel ne tak jsem hledal jiného a našel. Snad ti to pomůže, dej vědět jak jsi dopadl.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 (edited) panove vymazat adapt. hodnoty a pak zakladni nastaveni - jinak vam to nepujde Edited October 25, 2007 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 panove vymazat adapt. hodnoty a pak zakladni nastaveni - jinak vam to nepujde tak, tak a potom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaza01 Posted October 26, 2007 Author Share Posted October 26, 2007 panove vymazat adapt. hodnoty a pak zakladni nastaveni - jinak vam to nepujde díky moc, tohle jsem potřeboval. Zítra jedu za známým to píchnout na VAG a zkusíme to nastavit. Jestli to vyřešíme tak bouchnu šampáňo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaza01 Posted October 27, 2007 Author Share Posted October 27, 2007 Tak jsme se to dneska pokusili nastavit podle toho návodu a povedlo se. Motor se chová tak jak má, najel jsem teprv 10 km ale myslím že je to O.K. Někdy je opravdu lepší si to udělat sám než jezdit do servisu, kde mají jen arogantní kecy a hned by měnili všechny součástky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 Tak jsme se to dneska pokusili nastavit podle toho návodu a povedlo se. Motor se chová tak jak má, najel jsem teprv 10 km ale myslím že je to O.K. Někdy je opravdu lepší si to udělat sám než jezdit do servisu, kde mají jen arogantní kecy a hned by měnili všechny součástky. souhlas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 panove vymazat adapt. hodnoty a pak zakladni nastaveni - jinak vam to nepujde díky moc, tohle jsem potřeboval. Zítra jedu za známým to píchnout na VAG a zkusíme to nastavit. Jestli to vyřešíme tak bouchnu šampáňo... Tak a ja chci taky to sampano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElBruto Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 panove vymazat adapt. hodnoty a pak zakladni nastaveni - jinak vam to nepujde A jakým programem se mažou adapt. hodnoty na octavii? Taky vag-prog?Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 panove vymazat adapt. hodnoty a pak zakladni nastaveni - jinak vam to nepujde A jakým programem se mažou adapt. hodnoty na octavii? Taky vag-prog?Díky Je to tu popsané: viz tato diskuze. Takže VAG-COM, u mojí okty to mázl programem SUPER VAG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElBruto Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 panove vymazat adapt. hodnoty a pak zakladni nastaveni - jinak vam to nepujde A jakým programem se mažou adapt. hodnoty na octavii? Taky vag-prog?Díky Je to tu popsané: viz tato diskuze. Takže VAG-COM, u mojí okty to mázl programem SUPER VAG. Díky moc. jen ještě jednu věc. Ty hodnoty nastavení jsou stejné na všech oct.? Mám motor 1.8T ještě jednou moc děkuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 panove vymazat adapt. hodnoty a pak zakladni nastaveni - jinak vam to nepujde A jakým programem se mažou adapt. hodnoty na octavii? Taky vag-prog?Díky Je to tu popsané: viz tato diskuze. Takže VAG-COM, u mojí okty to mázl programem SUPER VAG. Díky moc. jen ještě jednu věc. Ty hodnoty nastavení jsou stejné na všech oct.? Mám motor 1.8T ještě jednou moc děkuji. To jsem neřešil, bylo vidět, že věděl co má dělat. cca 20-30 min i s pokecem hotovo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaza01 Posted October 29, 2007 Author Share Posted October 29, 2007 panove vymazat adapt. hodnoty a pak zakladni nastaveni - jinak vam to nepujde A jakým programem se mažou adapt. hodnoty na octavii? Taky vag-prog?Díky Je to tu popsané: viz tato diskuze. Takže VAG-COM, u mojí okty to mázl programem SUPER VAG. Díky moc. jen ještě jednu věc. Ty hodnoty nastavení jsou stejné na všech oct.? Mám motor 1.8T ještě jednou moc děkuji. To jsem neřešil, bylo vidět, že věděl co má dělat. cca 20-30 min i s pokecem hotovo. Abych přiznal barvu tak jsem měl ty první dvě hodnoty trochu vyšší něž co je na tom obrázku, který mě posílal Octavka. Ale přepsat to nešlo takže jsme to neřešili. Klapka funguje jak má a to je hlavní Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_doctor Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Zdravím všechny, předčasem mi v servise zavařovali vlnovce výfuku (před Katalyzátorem) a čistili škrtící klapku zároveň. Po těchto úkonech mi nepadají otáčky jak by měli. Po vyřazení to nejdřív točí 1800 ot/min, po pár sekundách to spadne na 1200 ot//min a po dalších pár sekundách na 950 - 1000 ot/min. žere to tak o 1,5 l víc než předtím. Vag nám nejdřív ukazoval problémy s teplotou, tak jsme vyměnili čidlo teploty. Teď už Vag neukazuje nic, ale problém s volnoběhem mám stále. Když jsme měnili škrtící klapku tak to bylo stejný. Nevím si rady Dnes mě čistili a seřizovali klapku na Fabii 1.4 16V 74Kw a ze začatáku to dělali taky. Otáčky vyběhly a drželi se kolem 1200-1800/min. Tak jsem to vyreklamoval a prý oni nic špatně neudělali. Doma jsem se na to podíval sám a zjistil jsem, že ty tupani v servise špatně nasadily dekl na škrtící klapku a ještě k tomu mě cvakly těsnící gumu, která tam je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herrkomisar Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 zajímavý téma a hodně podobný mému problému,mě otáčky zůstanou vyset na 1200 a až pak po zastavení auta poklesnou na 800.ted jsem volal mýmu mechanikovi jestli opravdu dělá nastavení s tím že vymaže adaptační hodnoty z řídící jednotky a potvrdil že to tak udělal.nastavovali jsme klapku za poslední 2 dny asi 3krát,a pořád probém přetrvává.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
notobi Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 (edited) někdy je dobrý si pohrát i s proklínaným READINESSCODEm třeba u prvních Fabií byl s motorem často klid až když se udělal i Readinesscode Edited April 6, 2010 by notobi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.