Přejít na obsah

Octavia II SCOUT


JasteR

Doporučené příspěvky

si piš Bburago!!! :) už se těším, až porovnáme spotřebu! ;) btw. co tě vedlo k tomu FSI? jel si s tím? díky

přikládám jednu víkendovou fotku ;)

No teď jsem měl asi po dobu 10 let dvakrát OCTAVII 1,8 TURBO (jedna z nich v avataru, když se FORD TRANZIT otáčel na dálnici) a jiný benzin ve Scoutu není, tak byl výběr jednoduchý. Nic proti TDI, ale prostě mám raději benzín. A protože jsem barák postavil na kopečku aby byl pěkný výhled, tak se tam také musím vyhrabat. A 4 x4 je určitě lepší než být mistrem v nasazování řetězů. Zdravím :)

Editováno: , autor: hasici
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to určitě! :) každopádně já volil taky benzín protože naftu nemusím :D ale třeba kdybych zkusil... hh.. :D no a jel si s tím FSI? nebo kupuješ tzv. "zajíce v pytli"?

S FSI jsem nejel, nechám si to na ostro. Ale chci se tě zeptat na tvé poznatky :

- dával jsi na Scoutíka zástěrky ?? vpředu i vzadu

- jak je to s benzínem ? Dáváš mu 98 nebo 95 ?

- Co zimní pneu ? Jaké jsi u obul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S FSI jsem nejel, nechám si to na ostro. Ale chci se tě zeptat na tvé poznatky :

- dával jsi na Scoutíka zástěrky ?? vpředu i vzadu

- jak je to s benzínem ? Dáváš mu 98 nebo 95 ?

- Co zimní pneu ? Jaké jsi u obul

- zástěrky? děláš si srandu? ikdyby šly, tak bych je tam nedal!!! ;) každopádně tam stejně nejdou :D leda že bys byl kutil a vymyslel nějaký připevnění ;)

- jezdím na N98, N100 nebo V-Power Racing, ale zjistil jsem, že v tom žádnej rozdíl není, takže teď jezdím na N98... každopádně N98 je u FSI 4x4 důležité kvůli vrstvenému spalování, při nízké zátěži jde pak do válce chudá směs -> nižší spotřeba

- na zimu mám plechy 16" s pneumatikama Continental WinterContact TS 810 - koupil jsem je obuté jako sadu z příslušenstí Škoda Auto

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- zástěrky? děláš si srandu? ikdyby šly, tak bych je tam nedal!!! ;) každopádně tam stejně nejdou :D leda že bys byl kutil a vymyslel nějaký připevnění ;)

- jezdím na N98, N100 nebo V-Power Racing, ale zjistil jsem, že v tom žádnej rozdíl není, takže teď jezdím na N98... každopádně N98 je u FSI 4x4 důležité kvůli vrstvenému spalování, při nízké zátěži jde pak do válce chudá směs -> nižší spotřeba

- na zimu mám plechy 16" s pneumatikama Continental WinterContact TS 810 - koupil jsem je obuté jako sadu z příslušenstí Škoda Auto

Díky za odpověď . Nemyslel jsi to tak, že když jde do válců chudá směs = nižší spotřeba, že ne . To by bylo fajn, jezdil bych na 90. Tak se budu muset podívat, za kolik se u nás tankuje 98. No dávat Scoutíka na plechy mi přijde škoda. Co kdybych dal 17" zimáky na origo kola ?? Je to úplná blbost ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

jak si to tak pročítám, tak k těm 15": když byla OII 4x4 nová, všichni se pozastavovali nad úchylným rozměrem 15" v základu...tak se novináři zeptali, proč tam nejsou aspoň 16", když už téměř každá automobilka u běžných předokolek nabízí 16" v základu a škodovka je má sotva za příplatek..šéfdesignérem jim bylo řečeno, že je to součástí designu, pro vyzdvihnutí drsného vzhledu 4x4 (jak jsou ta kolečka malá a vcuclá, to je drsné, to je fakt :D )..tak mě tedy napadá, proč na Scouta nedali taky 15" - má větší světlou výšku, navíc tmavé oblouky...to by vypadal ještě drsněji, ne?!

Editováno: , autor: Deny.Kr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...