Jump to content

1.8T,AGU,MR99 - sundání hlavy


FilipV
 Share

Recommended Posts

Dobrý den, včera se mi na 1.8T zakousla vodní pumpa, přetrhl se rozvodový řemen a potkaly se ventily s pístem (jeden válec nemá kompresi) tak musím sundat hlavu. Již sme vše odstrojili a když přišlo na samotné povolení šroubů v hlavě zjistili jsme že je na to potřeba nějaký speciální klíč, není to ani torx, ani imbus, ten klíč vypadá spíš jako drážková hřídel se šesti drážkami a navíc musí být dlouhý, jelikož ty šrouby jsou dost hluboko. Nevíte prosím kde by se takový klíč dal na internetu sehnat, nebo aspoň jeho označení?

Link to comment
Share on other sites

Tak klíč sem si už nechal vyrobit a vše je opraveno, vyměněno, ale naskytl se další závažný problém, to auto nechce naskočit, vypadá to jako by vůbec neházelo jiskru, startér motorem točí a nic. Nevíte prosím někdo co se ještě mohlo stát nebo kde by mohla být chyba? VAG nic nehlasí, žádný chyby. Byly měněny dva ventily výfukové, vačky i rozvodový řemen jsou nasazeny správně. Netušíte někdo proč to auto nechce naskočit, jestli je ještě něco třeba nastavit přes vag, či zresetovat, odblokovat, nebo nevim :( ... Děkuju moc za každou radu

Link to comment
Share on other sites

Netušíte někdo proč to auto nechce naskočit, jestli je ještě něco třeba nastavit přes vag, či zresetovat, odblokovat, nebo nevim :( ... Děkuju moc za každou radu

Nezapoměli jste odvzdušnit palivové potrubí?Když jsi měl dole hlavu jistě jsi odpojoval i palivové potrubí a musíš do něj dostat benzín.Nejspíš ti nejde benzín do motoru.

Link to comment
Share on other sites

vytáhnout vstřiky - zkontrolovat jestli jde palivo

vytahnout svíčky jestli dává jiskru

dvě základní věci který by měl každej udělat když mu nejde motor a podle toho co nejde postupovat dál

Děkuji za všechny příspěvky .... :-) Palivo tam jde, svíčky byly po vyndání mokré, a palivové čerpadlo je taky slyšet jak čerpá a po chvíli vypne. Ale tu jiskru to právě nehází, psal sem o tom výš. Ale teď tu procházím dílenskou příručku a zjistil sem že by na ty krabici vzduchového filtru měli být připojeny dva konektory pro koncový výkonovy stupeň N122, jeden sem tam zapojoval určitě, pak další vedl k tomu snímači nadmořské výšky, další pak na váhu, ale o druhém k tomu koncovýmu stupni si nejsem vůbec jist že sem připojoval, ani sem ho tam právě neviděl ....

Link to comment
Share on other sites

Jestli tam ten konektor někde je nezapojenej a já ho jen zapojím a pojedeto, tak se radostí zblázním :-). Už mi to auto moc chybí, hlavně ten motor, teď jezdím s Vectrou B, asi 1.6, a je to děs, chcíplí, nebo s Audi A6 2.5TD, automat,quatrro, a taky mě to nějak moc neuchvátilo, zlatá 1.8T

Link to comment
Share on other sites

Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi :palec2: . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)?

Link to comment
Share on other sites

Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi :palec2: . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)?

je tam dioda

Link to comment
Share on other sites

Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi :palec2: . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)?

je tam dioda

Aha a stává se že odejde, jde vyměnit, je to obyčejná dioda (válcová, obdélníková ...), nebo má nějaký jiný speciální tvar? Nebo může být ještě chyba někde jinde? Jinak to dobíjí normálně ...

Link to comment
Share on other sites

Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi :palec2: . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)?

je tam dioda

Aha a stává se že odejde, jde vyměnit, je to obyčejná dioda (válcová, obdélníková ...), nebo má nějaký jiný speciální tvar? Nebo může být ještě chyba někde jinde? Jinak to dobíjí normálně ...

dioda odejde opravdu málokdy, zkontroluj konektor na altíku a nad startérem ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Dobrý den, včera se mi na 1.8T zakousla vodní pumpa, přetrhl se rozvodový řemen a potkaly se ventily s pístem (jeden válec nemá kompresi) tak musím sundat hlavu. Již sme vše odstrojili a když přišlo na samotné povolení šroubů v hlavě zjistili jsme že je na to potřeba nějaký speciální klíč, není to ani torx, ani imbus, ten klíč vypadá spíš jako drážková hřídel se šesti drážkami a navíc musí být dlouhý, jelikož ty šrouby jsou dost hluboko. Nevíte prosím kde by se takový klíč dal na internetu sehnat, nebo aspoň jeho označení?

Na kolik ta sranda přišla,jestli se můžu zeptat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...