FilipV Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 Dobrý den, včera se mi na 1.8T zakousla vodní pumpa, přetrhl se rozvodový řemen a potkaly se ventily s pístem (jeden válec nemá kompresi) tak musím sundat hlavu. Již sme vše odstrojili a když přišlo na samotné povolení šroubů v hlavě zjistili jsme že je na to potřeba nějaký speciální klíč, není to ani torx, ani imbus, ten klíč vypadá spíš jako drážková hřídel se šesti drážkami a navíc musí být dlouhý, jelikož ty šrouby jsou dost hluboko. Nevíte prosím kde by se takový klíč dal na internetu sehnat, nebo aspoň jeho označení? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipV Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 Tak klíč sem si už nechal vyrobit a vše je opraveno, vyměněno, ale naskytl se další závažný problém, to auto nechce naskočit, vypadá to jako by vůbec neházelo jiskru, startér motorem točí a nic. Nevíte prosím někdo co se ještě mohlo stát nebo kde by mohla být chyba? VAG nic nehlasí, žádný chyby. Byly měněny dva ventily výfukové, vačky i rozvodový řemen jsou nasazeny správně. Netušíte někdo proč to auto nechce naskočit, jestli je ještě něco třeba nastavit přes vag, či zresetovat, odblokovat, nebo nevim ... Děkuju moc za každou radu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosta1.8 Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Netušíte někdo proč to auto nechce naskočit, jestli je ještě něco třeba nastavit přes vag, či zresetovat, odblokovat, nebo nevim ... Děkuju moc za každou radu Nezapoměli jste odvzdušnit palivové potrubí?Když jsi měl dole hlavu jistě jsi odpojoval i palivové potrubí a musíš do něj dostat benzín.Nejspíš ti nejde benzín do motoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIAGNOSTIK Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Má to čerpadlo,to se odvzdušní samo.Třeba jsi něco nezapojil,přehodil.A nebo jsi taky něco po.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marys Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Ještě jsem neviděl a neslyšel, že by někdo na 1,8T odvzdušňoval palivo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosta1.8 Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Ještě jsem neviděl a neslyšel, že by někdo na 1,8T odvzdušňoval palivo Tak to máš rezervy ve vzdělání.Čerpadlo v nádrži má jen omezené schopnosti odvzdušnění. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 vytáhnout vstřiky - zkontrolovat jestli jde palivo vytahnout svíčky jestli dává jiskru dvě základní věci který by měl každej udělat když mu nejde motor a podle toho co nejde postupovat dál Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Ještě jsem neviděl a neslyšel, že by někdo na 1,8T odvzdušňoval palivo Tak to máš rezervy ve vzdělání.Čerpadlo v nádrži má jen omezené schopnosti odvzdušnění. čerpadlo v nádrži dá myslím 3 bary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipV Posted October 31, 2007 Author Share Posted October 31, 2007 vytáhnout vstřiky - zkontrolovat jestli jde palivovytahnout svíčky jestli dává jiskru dvě základní věci který by měl každej udělat když mu nejde motor a podle toho co nejde postupovat dál Děkuji za všechny příspěvky .... :-) Palivo tam jde, svíčky byly po vyndání mokré, a palivové čerpadlo je taky slyšet jak čerpá a po chvíli vypne. Ale tu jiskru to právě nehází, psal sem o tom výš. Ale teď tu procházím dílenskou příručku a zjistil sem že by na ty krabici vzduchového filtru měli být připojeny dva konektory pro koncový výkonovy stupeň N122, jeden sem tam zapojoval určitě, pak další vedl k tomu snímači nadmořské výšky, další pak na váhu, ale o druhém k tomu koncovýmu stupni si nejsem vůbec jist že sem připojoval, ani sem ho tam právě neviděl .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIAGNOSTIK Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Tak se schovalo někde...........mrška........ ROSTA------- Na odvzdušnění je tlak dostatečný,čerpadlo není nijak v tomhle to omezeno.To by mně zajímalo,jak jsi na to přišel????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipV Posted October 31, 2007 Author Share Posted October 31, 2007 Jestli tam ten konektor někde je nezapojenej a já ho jen zapojím a pojedeto, tak se radostí zblázním :-). Už mi to auto moc chybí, hlavně ten motor, teď jezdím s Vectrou B, asi 1.6, a je to děs, chcíplí, nebo s Audi A6 2.5TD, automat,quatrro, a taky mě to nějak moc neuchvátilo, zlatá 1.8T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipV Posted November 1, 2007 Author Share Posted November 1, 2007 Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)? je tam dioda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipV Posted November 1, 2007 Author Share Posted November 1, 2007 Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)? je tam dioda Aha a stává se že odejde, jde vyměnit, je to obyčejná dioda (válcová, obdélníková ...), nebo má nějaký jiný speciální tvar? Nebo může být ještě chyba někde jinde? Jinak to dobíjí normálně ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Tak už jezdí, super, díky moc za všechny příspěvky, byl to ten konektor na krabici filtru, zatoulal se tam a stačilo zapojit a už zas jezdi . Ale ještě jedna věc se vyskytla, přestala svítit kontrolka dobíjení, mohla prasknout žárovka, nebo tam je dioda (MR99)? je tam dioda Aha a stává se že odejde, jde vyměnit, je to obyčejná dioda (válcová, obdélníková ...), nebo má nějaký jiný speciální tvar? Nebo může být ještě chyba někde jinde? Jinak to dobíjí normálně ... dioda odejde opravdu málokdy, zkontroluj konektor na altíku a nad startérem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ffrufru Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Dobrý den, včera se mi na 1.8T zakousla vodní pumpa, přetrhl se rozvodový řemen a potkaly se ventily s pístem (jeden válec nemá kompresi) tak musím sundat hlavu. Již sme vše odstrojili a když přišlo na samotné povolení šroubů v hlavě zjistili jsme že je na to potřeba nějaký speciální klíč, není to ani torx, ani imbus, ten klíč vypadá spíš jako drážková hřídel se šesti drážkami a navíc musí být dlouhý, jelikož ty šrouby jsou dost hluboko. Nevíte prosím kde by se takový klíč dal na internetu sehnat, nebo aspoň jeho označení? Na kolik ta sranda přišla,jestli se můžu zeptat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipV Posted November 17, 2007 Author Share Posted November 17, 2007 Na 8100 mě přišly náhradní díly - rozvody, pumpa, těsnění pod hlavu, dva ventily. Toť vše, pak čas a nervy, ale povedlo se a zas jezdí jako dřív :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.