juicy51 Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Takze chcem sa vas opytat ako startujete svojho milacika. Ak mate neutral s rucnou brzdou tak spojku zosliapnut alebo nie?Jeden moj znami sa so mnou hada ze ju mam zosliapnut aj ked som na neutrali,ale nevidim v tom zmysel. A dalej sa chcem opytat ako parkovat? Nechavat auto na rucnej alebo tam dat aj 1.stupen pripadne len ten 1.stupen bez rucnej? DAKUJEM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
century Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Vždy když startuješ tak sešlápnout spojku a když parkuješ tak na rovině klidně jedničku zařadit, ale kde je drobet kopec tak ručku.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domino666 Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 (edited) Vždy když startuješ tak sešlápnout spojku a když parkuješ tak na rovině klidně jedničku zařadit, ale kde je drobet kopec tak ručku.... presne ... ked parkujem na kopci dam 1 aj rucku. Edited October 28, 2007 by domino666 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Startovani urcite se spojkou. Ulehcis tak baterce a potazmo i starteru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutil_Tim Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 tohle se snad uci v autoskole ne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbaly.s Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Takze chcem sa vas opytat ako startujete svojho milacika. Ak mate neutral s rucnou brzdou tak spojku zosliapnut alebo nie?Jeden moj znami sa so mnou hada ze ju mam zosliapnut aj ked som na neutrali,ale nevidim v tom zmysel. A dalej sa chcem opytat ako parkovat? Nechavat auto na rucnej alebo tam dat aj 1.stupen pripadne len ten 1.stupen bez rucnej? DAKUJEM Nechci být za blázna, ale i když nás učili v autoškole, že startování se provádí hlavně se sešlápnutou spojkou aby se odlehčilo starteru, tak někde jsem četl, že jsme jedinej stát kdo to dělá. Jinak já osobně při startu spojku vyšlapuji vždy a rychlost při parkování taky řadím automaticky. Z kopce navíc zatahuji ručku a v zimě pokud to jde opři auto kolama o obrubník a brzdu nezatahuj aby Ti ručka nezamrzla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 (edited) auto sa zasadne nacuvava k obrubniku pri parkovani a radim spiatocku + rucna. ( spiatocka lebo mam defend lock). startovanie vymacknut spojku. Edited October 29, 2007 by houmr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalJ Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 U trabanta zásadně bez spojky! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 startujem so stisnutou spojkou co sa tyka stania, rucku skoro vobec nepouzivam, davam spatecku a zamykam. v miernych kopcoch detto to iste + vytocene kolesa spravnym smerom v prudsich kopcoch detto to iste + rucka + vytocene kolesa spravnym smerom + podlozenie kolies Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wassermann Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 (edited) Jak psali kolegové, startovat vždy se sešlápnutou spojkou, u parkování vždy zařazená rychlost, je-li to v kopci, tak navíc i zatažená ručka Jen bych doplnil, že k parkování v prudkých kopcích se doporučuje zařadit vždy opačný kvalt než jak stojíme v kopci, jinak řečeno, stojím-li v prudkém kopci čumákem z kopce, zařadím při parkování zpátečku, stojím-li do kopce, pak jedničku. A samo sebou pokud to jde, tak vytočit pro sichr kola tak, aby byla zapřena o obrubník... Edited October 30, 2007 by Wassermann Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syky Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Vymacknutie spojky nielen odlahci baterku pri startovani, hlavne v chladnom obdobi - starter nemusi tocit okrem motora aj prevodovku, ale je to dobre aj z bezpectnostneho hladiska. Videl som pripady, ked auto pri startovani skocilo, pretoze vodic zabudol, ze ma zaradeny rychlostny stupen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MELLO Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Spojku vymačkávám vždy při startování a ruční brzdu dávám při parkování jen zcela vyjímečně v prudkém kopci, jinak jen za I. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafel Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Start jedině se spojkou. Bez spojky se startuje náklaďák když mu uteče vzduch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.