Janko4183 Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Potreboval by som paradit prekupil som feliciu a neako vkuse berie olej co by bolo dobre urobit aby sa tp zastavilo v com moze bit chyba. Jeden my poradil ze vraj na hlave valcou na felicijí su neake SEMERINGI ze tie zviknu popukat a potom sa to stava moze to bit tym? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavie81 Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 bude to v hlave,gufera,pokud to teda nejede na tri valce nebo najeto pul mega Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 jj, nejčastěji to bývá těmi semeringy alias gufery (předpokládám, že olej ti z motoru neteče) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janko4183 Posted October 28, 2007 Author Share Posted October 28, 2007 Nie olej netečie ani kvapka vsetko ostava vo vnutry tak skusim vymenit tie gufera co to povie dik moc za radu :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janko4183 Posted February 8, 2008 Author Share Posted February 8, 2008 Bolo to tymi guferami dik za radu uz to je OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brumla Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Tak přesně to samej problém jsem měl kdysi u Favorita, vyměnil jsem simerinky na vodítkách ventilů a potom bylo vše ok motor měl najeto asi 170 000 km když jsem ho prodával a vůbec nebral olej, od vý,ěny do výměny nebylo třeba vůbec dolívat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saro3 Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 (edited) zdravim vas . mam podobny problem ale na motore 1.6 MPi AEE ma najazdene(podla palubky)150 000km a ma spotrebu oleja 1L oleja na 300km moze to byt tymi guferami na ventiloch ? alebo ma caka vymena piestnych kruzkov? a je potrebny vybrus valcov ked sa davaju nove kruzky ? PS> z vyfuku nedymi na cierno.dymi tak ako ostatne auta dak. Edited February 6, 2010 by saro3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
felda98 Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Ja mám prestne ten istý problém, mám feldu 1.6 98r najazdených 150 000km a na 300km my to zožere 1loleja, dalej na tom deklíku kadial sa dolieva olej, sa my vytvára taká pena a auto dymy ako vetrieska, ale na sivo... a tak isto sa stráca aj voda z chladiacej nádobky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrynes Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 zdravím, mám úplně ten samý problém na motoru 1,6 MPI u Oktávky. žere to olej a pod víčkem je taková bílá hnusná pěna. Nepřišel si na to čím to je? díky Marrynes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
felda98 Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Momentálne som zistil, že keď je olej na spodnej ryske tak to pení, ale ako náhle ho dám prestne medzi rysky, prestane to peniť a dymiť a takisto aj vo chladiacej nádobke je menší tlak, a voda až tak neuniká neviem či je to iba také zatkávanie tesnenia pod hlavou, alebo fakt tieto motory potrebujú dostatok oleja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
felda98 Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Chel by som sa opýtať, o tie semeringy, to niesu piestné krúžky? lebo motor, ked má dostatok oleja ide ako hodinky, nedymí, neklepe, netečie voda a nerobí sa pena na delklíku s kadial sa dolievá olej, ale to vydrží iba 300km, lebo poto m to zožere 1l oleja, tak ak vymením iba tie semeringy, nemuím meniť, aj piestné krúžky, a kolko stojí výmena . Dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkubik Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 bílá pěna na víčku znamená, že do oleje se dostává voda..... (většinou bývá problém těsnění pod hlavou) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neOras Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Bila pena na vicku neznamena vubec nic, je to uplne normalni jev hlavne v zime kdy se na vicku vykondenzuje voda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkubik Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 No jak se to vezme.....pokud se někomu ztrácí voda z nádobky, mizí mu na 300km litr oleje tak to rozhodně NĚCO ZNAMENÁ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
felda98 Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Na tej pene asi niečo bude, keď sa teraz rozpamätávam, tak to začalo robiť od zimy. Posledný mesiac mám od pondelka do piatku služobné auto, tak načo budem ničiť svoje...,moje teraz vyťahujem iba raz do týždňa po -10c na nákup ,viete jak to je 3 km, zasa 30 min. Potom zasa 3km a zasa prestávka.. motor sa takto ani nezohreje, viem že je to pre auto to najhoršie čo môže byť, ale ešte 2 týždne to bude takto..auto keď sa zohreje (zrejme odparí voda z oleja) prestane dymiť.Už asi týždeň my voda nemyzne, ale ten olej stále... Ten olej my stále nejde do hlavy.. netuší niekto, že koľko stojí výmena tých simeringou?. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neOras Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 (edited) Kdyz je praskle tesneni pod hlavou tak urcite olej nemizi ale je ho vic protoze se chladici kapalina dostava do oleje.... A pena na vicku opravdu nic neznamena, to ze se mu ztraci voda uz je neco jineho, ale nemusi to byt nutne fouknuty tesneni pod hlavou je taky mozny ze tece pumpa. Edited March 10, 2010 by neOras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
felda98 Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Ako keby ste videli moje auto, dneska som si pod neho ľahol, a v nejakej dutine bolo približne 2l chladiacej kvapaline,v blatníkoch, nechápem jak sa tam dostala, ale fakt tiekla pumpa.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
felda98 Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Chel by som sa vás opýtať, aj ked viem že to s touto témou veľmi nesúvisí, má už niekto preborenú felíciu 1.6 98 na 6 stupnovú manuálnu prevodovku? videl som to na jednom videjku, je to perfkektné, ale netuším čo je k tomu potrebné, stačí kúpiť iba novú 6.prevodovku? Alebo treba aj niečo v motore prerobiť.. A výmena tých simeringou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milosba Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 V 28. 10. 2007 na 19:27, Wittmann napsal: jj, nejčastěji to bývá těmi semeringy alias gufery (předpokládám, že olej ti z motoru neteče) nazdar, tymi guferamy myslis konkretne gufera na ventiloch hlavy hmm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted June 26, 2020 Share Posted June 26, 2020 Ty brď to je nostalgie - 13 let strarý příspevěk :-) No nic, pokud z motoru neteče olej a má nějakou kompresi, tak ano. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.