Jump to content
Janko4183

Motor žere olej

Recommended Posts

Potreboval by som paradit prekupil som feliciu a neako vkuse berie olej co by bolo dobre urobit aby sa tp zastavilo v com moze bit chyba. Jeden my poradil ze vraj na hlave valcou na felicijí su neake SEMERINGI ze tie zviknu popukat a potom sa to stava moze to bit tym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak přesně to samej problém jsem měl kdysi u Favorita, vyměnil jsem simerinky na vodítkách ventilů a potom bylo vše ok motor měl najeto asi 170 000 km když jsem ho prodával a vůbec nebral olej, od vý,ěny do výměny nebylo třeba vůbec dolívat

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravim vas .

mam podobny problem ale na motore 1.6 MPi AEE ma najazdene(podla palubky)150 000km a ma spotrebu oleja 1L oleja na 300km moze to byt tymi guferami na ventiloch ?

alebo ma caka vymena piestnych kruzkov? a je potrebny vybrus valcov ked sa davaju nove kruzky ?

PS> z vyfuku nedymi na cierno.dymi tak ako ostatne auta

dak.

Edited by saro3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mám prestne ten istý problém, mám feldu 1.6 98r najazdených 150 000km a na 300km my to zožere 1loleja, dalej na tom deklíku kadial sa dolieva olej, sa my vytvára taká pena a auto dymy ako vetrieska, ale na sivo... a tak isto sa stráca aj voda z chladiacej nádobky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravím,

mám úplně ten samý problém na motoru 1,6 MPI u Oktávky. žere to olej a pod víčkem je taková bílá hnusná pěna. Nepřišel si na to čím to je? díky

Marrynes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentálne som zistil, že keď je olej na spodnej ryske tak to pení, ale ako náhle ho dám prestne medzi rysky, prestane to peniť a dymiť a takisto aj vo chladiacej nádobke je menší tlak, a voda až tak neuniká neviem či je to iba také zatkávanie tesnenia pod hlavou, alebo fakt tieto motory potrebujú dostatok oleja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chel by som sa opýtať, o tie semeringy, to niesu piestné krúžky? lebo motor, ked má dostatok oleja ide ako hodinky, nedymí, neklepe, netečie voda a nerobí sa pena na delklíku s kadial sa dolievá olej, ale to vydrží iba 300km, lebo poto m to zožere 1l oleja, tak ak vymením iba tie semeringy, nemuím meniť, aj piestné krúžky, a kolko stojí výmena . Dakujem

Share this post


Link to post
Share on other sites

bílá pěna na víčku znamená, že do oleje se dostává voda..... (většinou bývá problém těsnění pod hlavou)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila pena na vicku neznamena vubec nic, je to uplne normalni jev hlavne v zime kdy se na vicku vykondenzuje voda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jak se to vezme.....pokud se někomu ztrácí voda z nádobky, mizí mu na 300km litr oleje tak to rozhodně NĚCO ZNAMENÁ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tej pene asi niečo bude, keď sa teraz rozpamätávam, tak to začalo robiť od zimy. Posledný mesiac mám od pondelka do piatku služobné auto, tak načo budem ničiť svoje...,moje teraz vyťahujem iba raz do týždňa po -10c na nákup ,viete jak to je 3 km, zasa 30 min. Potom zasa 3km a zasa prestávka.. motor sa takto ani nezohreje, viem že je to pre auto to najhoršie čo môže byť, ale ešte 2 týždne to bude takto..auto keď sa zohreje (zrejme odparí voda z oleja) prestane dymiť.Už asi týždeň my voda nemyzne, ale ten olej stále... Ten olej my stále nejde do hlavy.. netuší niekto, že koľko stojí výmena tých simeringou?.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz je praskle tesneni pod hlavou tak urcite olej nemizi ale je ho vic protoze se chladici kapalina dostava do oleje.... A pena na vicku opravdu nic neznamena, to ze se mu ztraci voda uz je neco jineho, ale nemusi to byt nutne fouknuty tesneni pod hlavou je taky mozny ze tece pumpa.

Edited by neOras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako keby ste videli moje auto, dneska som si pod neho ľahol, a v nejakej dutine bolo približne 2l chladiacej kvapaline,v blatníkoch, nechápem jak sa tam dostala, ale fakt tiekla pumpa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chel by som sa vás opýtať, aj ked viem že to s touto témou veľmi nesúvisí, má už niekto preborenú felíciu 1.6 98 na 6 stupnovú manuálnu prevodovku? videl som to na jednom videjku, je to perfkektné, ale netuším čo je k tomu potrebné, stačí kúpiť iba novú 6.prevodovku? Alebo treba aj niečo v motore prerobiť.. A výmena tých simeringou

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 28. 10. 2007 na 19:27, Wittmann napsal:

jj, nejčastěji to bývá těmi semeringy alias gufery (předpokládám, že olej ti z motoru neteče)

nazdar, tymi guferamy myslis konkretne gufera na ventiloch hlavy hmm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty brď to je nostalgie - 13 let strarý příspevěk :-)

 

No nic, pokud z motoru neteče olej a má nějakou kompresi, tak ano.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...