Přejít na obsah

Alternátor O1 1.6 55kW


tommys

Doporučené příspěvky

S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu.

Tak to mi v akuservisu taky tvrdil (dělají i opravy alt.), že vylisovat a nalisovat nové komutátorové kroužky. Je to tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu.

Tak to mi v akuservisu taky tvrdil (dělají i opravy alt.), že vylisovat a nalisovat nové komutátorové kroužky. Je to tak?

Já můžu výměnu potvrdit, dělá se to běžně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu.

Tak to mi v akuservisu taky tvrdil (dělají i opravy alt.), že vylisovat a nalisovat nové komutátorové kroužky. Je to tak?

Je to tak,za letošní rok jsme jich vyměnili víc než sto a u Valeo altíku je to to stejné,akorát tam se blbě mění,ty francouský matějové vývody zalejvají lepidlem a musí to pracně odsekávat,Bosch jde v poho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu.

Tak to mi v akuservisu taky tvrdil (dělají i opravy alt.), že vylisovat a nalisovat nové komutátorové kroužky. Je to tak?

Je to tak,za letošní rok jsme jich vyměnili víc než sto a u Valeo altíku je to to stejné,akorát tam se blbě mění,ty francouský matějové vývody zalejvají lepidlem a musí to pracně odsekávat,Bosch jde v poho.

Jaké máte zkušeností s výdží altíku a případně jak se projeví proběhnutí až na uměnou hmotu. Mám doma ložiska (jak jsem psal jsou už hlučné) a v pátek domluvenou výměnu se sousedem nebo ho mám raději nechat repasnout celý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím stáčení komutátoru opatrně,životnost ulíků je spočítaná na životnost komutátorových kroužků.Zlatý časy s Fáčkama ,Feldama apod. , tam bylo materiálu na stáčení mraky,u těchto kroužků je stěna materialu 1mm,takže pokud jsou proběhlý je jediná cesta - dát nové.Měníme je deně,je to nejčastější porucha na těchto alternátorech-proběhnou se až na umělou hmotu.

Tak to mi v akuservisu taky tvrdil (dělají i opravy alt.), že vylisovat a nalisovat nové komutátorové kroužky. Je to tak?

Je to tak,za letošní rok jsme jich vyměnili víc než sto a u Valeo altíku je to to stejné,akorát tam se blbě mění,ty francouský matějové vývody zalejvají lepidlem a musí to pracně odsekávat,Bosch jde v poho.

Jaké máte zkušeností s výdží altíku a případně jak se projeví proběhnutí až na uměnou hmotu. Mám doma ložiska (jak jsem psal jsou už hlučné) a v pátek domluvenou výměnu se sousedem nebo ho mám raději nechat repasnout celý.

Když už to budeš mít rozdělaný tak ho repásni celej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
Otevři ho a uvidíš,jak je na tom,potom se rozhodni.Ložiska jdou dobře,kom. kroužky taky ale z uhlíků Tě picne-to je fakt pakec.

cau pane,vidim,ze presne vis o cem mluvis tak sem si tak rikal esi bys mi taky neporadil.mam tdi

a samo loziska hucej jaxvina nevystoural bys prosimTe pekne co je za loziska vboschakovi

038903023k

0124315001 21/98

to je tak vsecko co sem tam vycet,rozdelany to este nemam -celkem sem ztracenej jak to ubec rozdelat

vremenici je tisicihran a pak este jeden mensi co se tvari jako sroub tak jediny co me napadlo dat tu remenici pres drevo

do sveraku a zkusit povolit ten vnitrni.myslis ze je to dobrej napad?

diky moc za kazdou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to vis ze bych Ti to nejradsi privezl mam to ale celkem daleko-sem ted s tim ve scotsku tak holt budu muset sam.

spesl klic myslis na tu velkou hvezdicku neco jako trubkovej na podrzeni a povolit tu vnitrni jo?

na tten vnitrni sroub hvezdicku mam,ale budu to muset s tim sverakem risknout.ja asi vim co myslis-abych neposrak tu volnobezku.

tak kdyz se mi to povede povolit tak pak stahovak?

kazdopadne diky za ty cisla.pak dam vedet co se mi povedlo vsecko po........

dik

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta vnitřní malá hvězdička je hřídel rotoru a ten tisíchran většího průměru je vlastne matice (součást té volnoběžky) kterou musíš vyšroubovat.Za volnoběžku to nepovolíš,protože se bude protáčet(jako volnoběžka se protáčí právě v tom směru co by si potřeboval na povolení)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem se dostal jenom na to zadni-zaplat panbu hucelo jenom to,no a zbytek pak necham Tobe az pojedu nekdy dom tak se stavim

budu potrebovat taky uhliky a komutator.to se pak ale ozvu predem abys to tam mel.

kazdopadne suba duba diky moc za info a zatim se mej.

midar

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem taky rozebraný alternátor z mé okty 1,6 55KW taky mi hucelo lozisko, ale delalo to to zadní... Přední naštěstí bylo ok...Nakonec jsem byl rád, protožeten přední bych nesundal jelikož jsem nemel klíč na sundání kola řemenice... Dělal jsem to normálně v obýváku na zemi samozřejmě kolem hafo novin a manželka pryč... (ta by nadávala) dá se to v pohode i v domácích podmínkách. Ložisko jsem vyklepával dookola kladívkem a hrubým sroubovákem pak jsem zajel druhým autem do mototechny, koupil to samé ložisko a naklepal ho tam pomalu zpátky až nadoraz... když už jsem to měl rozebrané tak jsem přikoupil v mototechně i nové uhlíky a byl zase klid. Po složení alternátoru jsem ho ještě aktivně natřel celý stříbrnou barvou takže v autě vypadá jak nový a jede jak má. Od výroby je tam myslím Bosh 90A ten tam mám taky. A jede doteď. Tohle jsem dělal před dvěma roky a zatím OK....

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...