Přejít na obsah

Auto nebrzdí


johnxx

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Stala se Mi jedna nemilá věc. Ráno nastartuji, přijíždím ke křižovatce chci zastavit a brzdový pedál má gumový chod a auto ani trochu nezpomaluje. Po třetím sešlápnutí už auto konečně začalo brzdit.

Stalo se Mi to už dvakrát a vždy po studeném startu. Během následné jízdy jsem ani na chvíli nezaznamenal snížení účinnosti brzd. Nevím čím to může být způsobeno (že by na to měli vliv ty mrazy), ale každopádně to je docela nebezpečný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V prvom rade by som pozrel ci chodia piestiky a nie su zastate. Posilovac ti predpokladam funguje, to by si inak citil. To co popisujes by som pripisoval zavzdusneniu, ale ked tvrdis ze si to odvzdusnoval tak potom by som hladal chybu vo valci. Mozno si preslapol uz zhnite gumicky vo valci.

Niekedy lubia gumicky odist ked niekto po 10 alebo 12 rokoch vymeni v aute kapalinu. Tak gumičky sa od radosti zblaznia a vsetka spina, ktora dovtedy tesnila a fungovala sa rozpusti a vo vacsine pripadov nieco odide. Prasatko, valec.

A mozno zavzdusnil nedopatrenim aj druhy okruh brzd. Dal si malo informacii, mas ABS?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preventivna vymena kvapaliny nezaskodi. No keby bola celkom zla, auto by velmi zle brzdilo aj pri zohriatych brzdach-nizky bod varu brzd. kvapaliny. Akykolvek problem s preslapnutym brzdovym pedalom a zavzdusnenim sustavy by ti ihned hlasili kontrolky na budikoch. Stale mam pocit, ze tvoj problem bude vo vlhkosti v platnickach , ktora zaroven cez noc vytvori povrchovu koroziu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám podobny problem, brzdový pedál jako by zgumavatěl,brzda dříve vždy reagovala i na sebemenší dotyk.problém nezmizí ani po ujetí více kilometru. Je to znát hlavně při takovém lehkém dobrždování. Brzdová kapalina má nejméně dva roky,zadní destičky jsou asi tři měsíce staré,auto je vybaveno ABS a žádná kontrolka mě na nic neupozornuje. :-( Díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přední kotouče i destičky by měly být v pohodě. Pokud by to tvrdnutí pedálu způsobovala netěsná hadička,jak se ta netěsnost pozná?Např. že při nastartovaném motoru nasává vzduch? která ta hadička to konkrétně je?jestli se to dá popsat. díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen jestli tomu rozumím dobře:POsilovač brzd bude to kulaté zařízení nad nímž se nachází nádobka na dolití brzdovky,a je spojen hadicí s podtlakovou pumpou která je poháněná vačkou.Tak to bych měl najít.

Mimoto jsem včera zjistil že mě asi taky ubylo trochu z brzdovky,bylo tam na spodní rysce to asi ale souviset nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu podtlakovu pripojku si vydedukoval spravne. Pokles brzdovej kvapaliny suvisi s tym, ako sa odieraju brzdove oblozenia.Piestiky zostavaju viac vytlacene a tym sa zvysuje objem systemu, ktory musi kvapalina vyplnat.Pokial kvapalina neunika netesnostami a nieje pod spodnou ryskou nedoplnaj ju az po vrch- pri montazi novych platniciek by si ju pri zatlaceni piestikov vytlacil z nadobky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dokáže mi někdo z vás vysvětlit proč jedna octavka brzdí jedovatě jen se dotknete brzdovýho pedálu a druhá, úplně stejná rokem výroby i motorizací, brzdí jako když nebrzdí. Podotýkam, že posilovač chodí jak má, brzdová kapalina je vpořádku, jen prostě účinek je u obou jiný. Samo že ta nahovno brzdící je ta má. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nemáš někde závadu (posilovač,zavzdušnění, desky se musí volně pohybovat v třmenech) Závisí to hlavně na typu a materiálu brzdových destiček a na kotoučích.Potom zda máš zadní nápravu bubnové nebo kotoučové brzdy. Pořiď přední desky třeba Jurid a kotouče Brenbo Max a budeš valit oči jak to brzdí. koupit můžeš třeba tady:

www.mjauto.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,tak mam vyměněny přední kotouče i s deskama,efekt tvrdnoucího pedálu je téměř pryč.Přetrvává prokticky pouze po nastartování prvních řekněme dvěste metrů,dříve brzdila i po nastasrtování 100%,tak nevím jestli se v tom mám vrtat.

Podtlaková pumpá funguje takže to znamená hledat problém ve ventilu mezi pumpou a posilovačem a nebo v samotném posilovači.

Dá se nějakým způsobem vyzkoušet jestli je ten ventil nebo posilovač v pořádku.

Díky za názory D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...