TiGeRZ

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy

1 165 příspěvků k tomuto tématu

Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem

viz foto

2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem

viz foto

dakujem :palec2:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hele, ty silenbloky jdou na jakekoli auto nemecke provenience? Kolega by je chtel na sveho Golfa 1.9TDi 66kW.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Kolko stoja tie silenbloky jeden par?

cca 430Kč v autorizovaný prodejně Seat ;)

edit: + mě stála výměna 6kil a geoška 6kil...

Upraveno uživatelem Dakie
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ešte je tu iná možnosť: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=13060

Mňa to čaká asi tiež nedávno som si dal zoštelovať geometriu lebo mi dralo vnútra gúm tak som sa pýtal mechoša či sú tie silenbloky OK odpovedal že ano!Tento týždeň som bol na STK a tech. nik ma zavolal do jamy na tom vybračnom zar. a ukázal mi že tie gumy sú tak do polovice roztrhnuté. Tak mam "velkú radosť"!

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Taka otazocka. Chcem si to menit sam a rad by som sa spytal ci na tom ramene a silentbloku je nejaka drazka, ktora oznacuje smer lisovania rsp natocenie toho silentbloku.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aj ste to mazali niecim pred tym lisovanim?

Upraveno uživatelem TiGeRZ
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ty silenbloky jsou porad jedny a ty same jako na odkaze dieselpoweru :palec2:

Lisovani se provadi samozrejme pod urcitym natocenim, nejlepe odvodit od puvodniho a natocit aby ctyrhran sedel stejne, jinak ma na sobe tecky podle kterych se da take ridit.

Mazani vazelinou.

Samorzejme DRUHA VEC k zamysleni je geometrie!!!

Fabia ma +10 proto , ze jsou silenbloky mekke a pri akcelereci se sbihavost srovnava!

V případě montáže pevných uložení se geometrie podle me musi zmenit.

Nevím kolik, ale osobne si myslim ze kolem 0.

Upraveno uživatelem octavia_66_tdi
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ak nalisujem ten silentblok do toho drziaku ramena tak akym najlepsim sposobom to skompletizujem s ramenom....ide to lahko natlacit do toho silentbloku to rameno?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

velice z těžka, u mě a dalších pomocí truhlářské svěrky :palec2:

octavia_66_tdi: s tou geometrií zajímavý postřeh, chystám se na geošku co nevidět, tak by mě to zajímalo

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mě říkali, že když to mám snížený, tak se musí taky trochu změnit geoška, je to pravda, bylo by to celkem logický, protože tím snížením se taky změní odklon kol...??? :kuk:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
já bych řek, že snížením nám to dělá víc A-čka

mno právě, tudíž je vidět změna odklonu a musí se geoška jinak nastavit nééé?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

tak, tak, to byla vždycky tvá práce

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

tak, tak, to byla vždycky tvá práce

+ hromada keců, že? lol;)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

Já se na to u prvního vysral a šel nalisovat kua těžce...u druhého jsem celou válcovou plochu vzal jemným smirklem a šel tam pak o dost lépe... :palec2:

rameno do novýho silentbloku jde kua těžko...konzoli sem měl ve svěráku rameno tlačil dovnitř a kroutil s ním a ještě nohama vzepřenej o zed..tak sem ho tam lámal cca 10min. a měl sem toho dost.... :feve:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz i ja jsem podlehl vymene :D;) Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To snaď nie je ani šetrenie skôr vychcanosť oni dobre vedia že ta fabia na ten silenblok trpí ale prečo by si kazili dobrý kšeft s predajom nových (svojich) slenblokov! A ešte tým získavajú prácu pre značkové servisy! lol:aggressive:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Tak uz i ja jsem podlehl vymene :D;) Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude.

A jako pocity dost dobrý, ne? :):palec2:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Tak uz i ja jsem podlehl vymene :D;) Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude.

A jako pocity dost dobrý, ne? :):palec2:

Nie je to tvrdšie,nebúcha to viac?Je to vôbec "meratelné"?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od FrantaU
      Škoda Fabia
       
      Motor: 1.2 htp 47kw
      Karose: sedan
      Rok výroby: 2008
      Najeto: 110 xxx km
      STK+ME do 3/2018
      VIN: TMBDY46Y784045634
       
      Výbava:
      Klimatizace
      2x el okna
      2x airbag
      centrální zamykání
      rádio
      mlhovky
      tažné zařízení
      zámek zpátečky
       
      Vozidlo velice zachovalé, ježděno ženou, bez investic.
      Koupeno nové v ČR, servisní kniha, nebouráno celkově druhý majitel.
      K vozu 2x klíče. Letní ALU sada + zimní sada na plech. discích.
       
      Cena: 70 000,-
       
      INFO na TEL: 704 472 550















    • Od lackaplacka
      Koupínm motor do F1 typ AQW. Nechci jinej. Chci přesně tenhle. Zaplatím a nesmlouvám!
    • Od amogh
      VW POLO Trendline 1,2 12V 47kW
      Do provozu 29.7.2002
      Najeto: 97000+ km
      STK do 09/2018
      Původ ČR, 2.majitel. Prodáno jako nové 1.majitelce na Auto Jarov, poté po 4 letech a 24000km majitelka vůz taktéž na Auto Jarov nabídla k prodeji. Tam v síti autoplus (dnes Dasweltauto) koupil Polo můj táta důchodce, který je majitelem dodnes a najel s vozem za 11 let 73000km.
      Výbava: originál autorádio VW Beta, defendlock (zamykání zpátečky), sportovní sedačky (s výraznějším bočním vedením), litá kola, palubní počítač, stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, centrál + DO (doděláván), mlhová světla, lakovaná zrcátka, lakované lišty dveří a nárazníků, síťky v zavazadelníku, rezerva
      K vozu jsou dvoje klíčky, dva ovladače, tři klíčky k defendlocku
      Na Jarově vedena servisní knížka (je k dispozici), dále servisováno pravidelně v Sokolově v autoservisu Dengler.
      Km jsou ověřitelné skrze technické kontroly (mohu doložit) nebo v síti Cebia. Dále jsou schovány některé doklady ze servisu a technických kontrol.
      Poslední léta kromě oleje měněny přední kotouče a destičky, silentbloky předních ramen, tyčky stabilizátoru, zapalovací cívka, lambda sonda.
      Nedostatky: ošoupané čalounění u řidičovo bočnice, nefunkční kazetový přehrávač (radio jinak funguje), několik kosmetických vad (oděrek) na karoserii (prostě důchodcovské auto), drobná koroze na styku předních blatníků a prahu (klasika u Pola, Fabie apod), lokálně poškozená izolace od kun
      Servis aktuálně: inspekce, je rok po poslední výměně oleje, není nutno měnit nebylo za rok najeto 15000km, doporučuji udělat rozvody (i když se říká, že je řetěz bezúdržbový už má svoje roky a jedná se o první konstrukční variantu), vyčistit EGR + škrticí klapku pro klidnější volnoběh a výhledově zadní díl výfuku. Bylo v plánu ,ale už se nestihlo.

      více foto po emailu není problém
    • Od eauto1.cz
      ŠKODA FABIA COMBI 2006 1.4i16V 55kW KLIMA SERVISKA ELEGANCE
      PLATNÉ DO SMAZÁNÍ
      Pusťte video přes celou obrazovku +nastavte HD!
      Modelový rok:2006
      Do provozu:07.03.2006
      Počet majitelů:2
      Tachometr:179.000 km
      Servisní kniha:ano
      Palivo:Natural 95
      Motor: 1.4i16V, 1390ccm
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Výkon:55 kW (80 k)
      Max.rychlost: 175 km/h
      Emisní norma: Euro4
      Barva: Šedá metalíza
      Karoserie: Combi, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Možnost leasingu / úvěru: ANO
      Původ: dovoz SRN,v CZ nejeto
      Prověření původu: Cardetect
      Váha vozu: 1235 kg
      Rozměry (v š d): 1495 x 1646 x 4232 mm
      Objem kufru (min./max.): 480 / 960 litrů
      Spotřeba mimo město: 5,3 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 6,6 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneumatiky: 14" Letní 90%
      Disky: alu disky Škoda 14"
      ELEGANCE+ANATOMICKÉ SEDAČKY+SPORT VOLANT!
      Dálkově ovládané centrální zamykání, metalický lak, zeleně tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, mlhovky, ochrané lišty dveří, zrcátka v barvě karosérie, střešní lyžiny, litá kola Škoda 14"

      Klimatizace poloautomatická Klimatic, klimatizovaná schránka před spolujezdcem (chladnička), dělená zadní sedadla, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, vyhřívaná zrcátka, Isofix, nastavitelný volant v obou osách, palubní počítač MFA s funkcí dojezdu, 2x výškově stavitelná přední sedadla, kožený volant, sportovní tříramenný volant, sportovní větší anatomické sedačky, pylový uhlíkový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, roleta kufru s držákem deštníků, černý interiér, černé čalounění dveří, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, kapsy ve všech dveřích, opěrky hlavy, plnohodnotné rezervní kolo
      AUDIO
      autorádio Škoda Symphony RDS CD, sound systém s 8mi reproduktory.

      5ti stupňová manuální převodovka, ABS, BAS - brzdový asistent, MSR - regulace brzdného účinku motoru, EBA - podpora nouzového brzdění, EBD - rozdělovač brzdné síly dle zatížení vozu a jízdní situace, ASR - kontrola trakce, posilovač řízení.

      4x Airbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů ovladačem, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče s DO, pátý bezpečnostní tříbodový pás, trippling- blinkry blikají nejméně 3x, ISOFIX
      Facelift- nový model
      Vyměněny rozvody.
      Zima bez starostí: nové 4ks zimní pneu včetně přezutí: 4000kč
       
      ZOBRAZIT FOTO V HD ROZLIŠENÍ

      POUZE VÁŽNÍ ZÁJEMCI!
      SLEVA JISTÁ!

      MOBIL: +420 737 888 840
      MOBIL: +420 737 888 840
      MOBIL: +420 737 888 840 
      EMAIL: 1auto@centrum.cz
      Všechna práva vyhrazena
    • Od 24.mara.masa
      Zdravím,
      měl jsem problém s rychlým mizením vody do ostrikovačů, skončilo to výměnou trubky trysky. Ale když jsem měl oddělanou látku (koberec?) v motorové části, tak jsem si všimnul, že když stéká voda po skle do meziprostoru, kde jsou uchyceny sterače, tak velká část vody odtéká odtokovými kanálky do podběhů, ale pokud prší více, tak voda teče i do motorové části, je to v pořádku? Ptám se proto,že tam je další látka, která je od toho mokrá, ta horní mi už začala plesnivět, tak jsem jí musel vyčistit.
      Přidávám fotky kudy teče do motorového prostoru.