TiGeRZ

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy

1 165 příspěvků k tomuto tématu

Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem

viz foto

2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem

viz foto

dakujem :palec2:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hele, ty silenbloky jdou na jakekoli auto nemecke provenience? Kolega by je chtel na sveho Golfa 1.9TDi 66kW.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Kolko stoja tie silenbloky jeden par?

cca 430Kč v autorizovaný prodejně Seat ;)

edit: + mě stála výměna 6kil a geoška 6kil...

Upraveno uživatelem Dakie
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ešte je tu iná možnosť: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=13060

Mňa to čaká asi tiež nedávno som si dal zoštelovať geometriu lebo mi dralo vnútra gúm tak som sa pýtal mechoša či sú tie silenbloky OK odpovedal že ano!Tento týždeň som bol na STK a tech. nik ma zavolal do jamy na tom vybračnom zar. a ukázal mi že tie gumy sú tak do polovice roztrhnuté. Tak mam "velkú radosť"!

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Taka otazocka. Chcem si to menit sam a rad by som sa spytal ci na tom ramene a silentbloku je nejaka drazka, ktora oznacuje smer lisovania rsp natocenie toho silentbloku.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aj ste to mazali niecim pred tym lisovanim?

Upraveno uživatelem TiGeRZ
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ty silenbloky jsou porad jedny a ty same jako na odkaze dieselpoweru :palec2:

Lisovani se provadi samozrejme pod urcitym natocenim, nejlepe odvodit od puvodniho a natocit aby ctyrhran sedel stejne, jinak ma na sobe tecky podle kterych se da take ridit.

Mazani vazelinou.

Samorzejme DRUHA VEC k zamysleni je geometrie!!!

Fabia ma +10 proto , ze jsou silenbloky mekke a pri akcelereci se sbihavost srovnava!

V případě montáže pevných uložení se geometrie podle me musi zmenit.

Nevím kolik, ale osobne si myslim ze kolem 0.

Upraveno uživatelem octavia_66_tdi
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ak nalisujem ten silentblok do toho drziaku ramena tak akym najlepsim sposobom to skompletizujem s ramenom....ide to lahko natlacit do toho silentbloku to rameno?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

velice z těžka, u mě a dalších pomocí truhlářské svěrky :palec2:

octavia_66_tdi: s tou geometrií zajímavý postřeh, chystám se na geošku co nevidět, tak by mě to zajímalo

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mě říkali, že když to mám snížený, tak se musí taky trochu změnit geoška, je to pravda, bylo by to celkem logický, protože tím snížením se taky změní odklon kol...??? :kuk:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
já bych řek, že snížením nám to dělá víc A-čka

mno právě, tudíž je vidět změna odklonu a musí se geoška jinak nastavit nééé?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

tak, tak, to byla vždycky tvá práce

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

tak, tak, to byla vždycky tvá práce

+ hromada keců, že? lol;)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

Já se na to u prvního vysral a šel nalisovat kua těžce...u druhého jsem celou válcovou plochu vzal jemným smirklem a šel tam pak o dost lépe... :palec2:

rameno do novýho silentbloku jde kua těžko...konzoli sem měl ve svěráku rameno tlačil dovnitř a kroutil s ním a ještě nohama vzepřenej o zed..tak sem ho tam lámal cca 10min. a měl sem toho dost.... :feve:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz i ja jsem podlehl vymene :D;) Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To snaď nie je ani šetrenie skôr vychcanosť oni dobre vedia že ta fabia na ten silenblok trpí ale prečo by si kazili dobrý kšeft s predajom nových (svojich) slenblokov! A ešte tým získavajú prácu pre značkové servisy! lol:aggressive:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Tak uz i ja jsem podlehl vymene :D;) Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude.

A jako pocity dost dobrý, ne? :):palec2:

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Tak uz i ja jsem podlehl vymene :D;) Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude.

A jako pocity dost dobrý, ne? :):palec2:

Nie je to tvrdšie,nebúcha to viac?Je to vôbec "meratelné"?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od Pepa Smolík
      Dobrý den, 
      chtěl bych zjistit jakou má moje auto barvu. Mám k dispozici 4-číselný kod 9901 s doplněním BA, který jsem vyčetl z kufru. Je zde nějaký program, kterým bych mohl původní barvu určit? Díky
       
    • Od bobanHTP
      Zdravím všechny,  napadlo mě pro Ty co mají dilema jestli koupit Rapid nebo Fábii sepsat  moje subjektivní postřehy. Rapid mám asi měsíc, nyní na reklamčce v servisu :-)  a Fábii kombi pár dní jako náhradní auto. Oba vozy jsou vyrobené v roce 2016. Motoricky nemohu porovnávat, protože Fabi má jen základ 1.0 MPI 55kw (kombik) -jinak velmi tichý motor, podlě mě do městské džuhgle úplně stačí.
       
      Fábie Kombi III
      - větší kufr, ale úzký
      - perfektní výhled do všech stran
      - horší odhlučnění podvozku a dveří - může unavovat na delších cestách
      - málo místa vzadu na nohy
      - dizajn palubky je příliš tendenční, rychle zestárne a bude nemoderní, podle mě odfláknutá dizajnově středová konzole, kde je ovládání klimatizace
      - více trpí na boční vítr, opět vadí při delších cestách, časté korekce volantu zvyšují únavu
      - vidím Fábii kombi jako pracanta, kde je třeba větší kufr a jezdí se kratší trasy a nebo mladá rodina co si nemůže dovolit dražší nový vůz -- ovšem tam už si nejsem jistý tím komfortem a místo F 1.0 MPI bych asi volil Clio kombi 1.2 a  nebo zánovní větší a pohodlnější vůz.
       
      Rapid SP
      - lepší odhlučnění podvozku a dveří(nevím proč)
      - vzadu famózní prostor na nohy
      - decentní palubka - podle mě si déle zachová pocit moderního interiéru
      - širší kufr, byť menší objem
      - lépe sedí na sněhu a dálnici (dělá to delší rozvor a širší zadní náprava)
      - stylovka (zatímco Fábie na mě působí jako poctivý pracant, Rapid SP je i trochu zábavný dizajnem)
      - docela slušně zváldá i silný boční vítr
       
       
       
       
    • Od kjus
      Prodám odkládací schránku pod levé sedadlo do Fabie. Je použitá, ale nic jí není.
    • Od nosekma
      [Prodám] Škoda Fabia Combi, motor 1.4 TDi 59kW (BNV), rok výroby 2006, najeto ~163.000km, verze SportLine, původ ČR. STK do 02/18. 

      VIN: TMBJK46Y564565574

      Výbava: manuální klimatizace, parkovací senzory vzadu, tempomat, el. ovládaná okna vpředu a zpětná zrcátka (+vyhřívaná), zámek řadící páky, kožený volant + sportovní sedadla, rádio originální na CD, tažné zařízení, tónovaná zadní okna, denní svícení. 
      Litá kola 15" - letní pneu na poslední sezónu, zimní pneu (plechová kola) - dvě jsou po první sezóně, dvě budou potřeba vyměnit. Dálniční známka do konce ledna 2018, servisní knížka + manuály, dva klíče s dálkovým ovládáním. 

      Spotřeba ~5 l/100km, spíš méně.
      Po výměně oleje, naplněna klimatizace.
       
      Praha (sever), případně okolí Trutnova/Vrchlabí.

      Cena 96.000,- Kč
    • Od Alex91
      Ahojte, sem s mojí Fabií nováček, takže možná nejsem zvyklý a proto posílám vám na posouzení, jestli je tohle normální chod motoru. Měněn olej, svíčky, vzduch filtr a nedávno odešla cívka a po její výměně (ca. 200km) mi přijde, že ten motor jaksi moc vibruje. Věc druhá je to, ze zní jak naftak s deravym vyfukem, zvlášť ten zvuk toho vyfuku mě štve, všichni se ptají jestli ho nemám deravej, ale nemám, prolezl sem ho snad skrz nakrz. Jinak vyssi otáčky v pohodě, táhne v pohodě, spotřeba ok. Díky za odpovědi.