Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
TiGeRZ

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy

    Doporučené příspěvky

    Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem

    viz foto

    dakujem :palec2:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Hele, ty silenbloky jdou na jakekoli auto nemecke provenience? Kolega by je chtel na sveho Golfa 1.9TDi 66kW.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Kolko stoja tie silenbloky jeden par?

    cca 430Kč v autorizovaný prodejně Seat ;)

    edit: + mě stála výměna 6kil a geoška 6kil...

    Editováno na Dakie

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ešte je tu iná možnosť: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=13060

    Mňa to čaká asi tiež nedávno som si dal zoštelovať geometriu lebo mi dralo vnútra gúm tak som sa pýtal mechoša či sú tie silenbloky OK odpovedal že ano!Tento týždeň som bol na STK a tech. nik ma zavolal do jamy na tom vybračnom zar. a ukázal mi že tie gumy sú tak do polovice roztrhnuté. Tak mam "velkú radosť"!

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Taka otazocka. Chcem si to menit sam a rad by som sa spytal ci na tom ramene a silentbloku je nejaka drazka, ktora oznacuje smer lisovania rsp natocenie toho silentbloku.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Aj ste to mazali niecim pred tym lisovanim?

    Editováno na TiGeRZ

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ty silenbloky jsou porad jedny a ty same jako na odkaze dieselpoweru :palec2:

    Lisovani se provadi samozrejme pod urcitym natocenim, nejlepe odvodit od puvodniho a natocit aby ctyrhran sedel stejne, jinak ma na sobe tecky podle kterych se da take ridit.

    Mazani vazelinou.

    Samorzejme DRUHA VEC k zamysleni je geometrie!!!

    Fabia ma +10 proto , ze jsou silenbloky mekke a pri akcelereci se sbihavost srovnava!

    V případě montáže pevných uložení se geometrie podle me musi zmenit.

    Nevím kolik, ale osobne si myslim ze kolem 0.

    Editováno na octavia_66_tdi

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ak nalisujem ten silentblok do toho drziaku ramena tak akym najlepsim sposobom to skompletizujem s ramenom....ide to lahko natlacit do toho silentbloku to rameno?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    velice z těžka, u mě a dalších pomocí truhlářské svěrky :palec2:

    octavia_66_tdi: s tou geometrií zajímavý postřeh, chystám se na geošku co nevidět, tak by mě to zajímalo

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    mě říkali, že když to mám snížený, tak se musí taky trochu změnit geoška, je to pravda, bylo by to celkem logický, protože tím snížením se taky změní odklon kol...??? :kuk:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    já bych řek, že snížením nám to dělá víc A-čka

    mno právě, tudíž je vidět změna odklonu a musí se geoška jinak nastavit nééé?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

    tak, tak, to byla vždycky tvá práce

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

    tak, tak, to byla vždycky tvá práce

    + hromada keců, že? lol;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše

    Já se na to u prvního vysral a šel nalisovat kua těžce...u druhého jsem celou válcovou plochu vzal jemným smirklem a šel tam pak o dost lépe... :palec2:

    rameno do novýho silentbloku jde kua těžko...konzoli sem měl ve svěráku rameno tlačil dovnitř a kroutil s ním a ještě nohama vzepřenej o zed..tak sem ho tam lámal cca 10min. a měl sem toho dost.... :feve:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak uz i ja jsem podlehl vymene :D;) Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    To snaď nie je ani šetrenie skôr vychcanosť oni dobre vedia že ta fabia na ten silenblok trpí ale prečo by si kazili dobrý kšeft s predajom nových (svojich) slenblokov! A ešte tým získavajú prácu pre značkové servisy! lol:aggressive:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Tak uz i ja jsem podlehl vymene :D;) Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude.

    A jako pocity dost dobrý, ne? :):palec2:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Tak uz i ja jsem podlehl vymene :D;) Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude.

    A jako pocity dost dobrý, ne? :):palec2:

    Nie je to tvrdšie,nebúcha to viac?Je to vôbec "meratelné"?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od Johny16
        Ahoj, má tu někdo zkušenosti s těmito xenony ? https://www.autokseft.cz/ALKAR-Hlavni-svetlomet-ALR-2745522-2745522-nd976665
        Jde mi o to, zda se vyplatí renovovat staré a originální xenony nebo koupit tuto španělskou druhovýrobu. Cenově to vychází na stejno.
         
        Předem děkuji za Vaše odpovědi.
      • Od Wuru
        Dobrý den,
         
         mám Fabii II (2008) a dnes jsem bohužel po víkendu přišel k autu, kde jsem od pátku nechal v zásuvce zapalovače bluetooth handsfree (Trust Lega 2 in 1) a baterie byla vybitá - na kabely. Snažil jsem se najít nějaký návod, jak jednoduše a pokud možno vlastními silami napojit zásuvku zapalovače tak, aby byla tato pod proudem pouze po vsunutí klíče. Jinými slovy, aby zásuvka zapalovače po opuštění auta (vyndání klíčů) přestala nabíjet / fungovat.
         
        Děkuji mockrát předem za rady a omlouvám se za možný hloupý dotaz.
         
         
        Děkuji!
      • Od Pavel Kašík
        Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak vyměnit napínací kladku. Děkuji 

      • Od FabiaHTP1.2
        Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit. Koupil jsem si teploměr (viz foto) a za prvé nevím, kde jej v interiéru umístit (je to tedy jedničková fabie, nechci se s tím nějak chlubit, ale možná, že to pomůže k odpovědění dotazu - je to verze Junior) a za druhé bych potřeboval zjistit, kudmy mám vést to venkovní čidlo a kam jej mám nejlépe umístit, popřípadě (čidlo je docela velké, trojúhelníkové) - bude potřeba jej nějak upravit - řezáním, atd.? Děkuji za odpovědi.

      • Od VAG BoBo
        Škoda Fabia r.v.2003. veškeré ND! Vůz měl klimatizaci, viz foto + spousta dalších dílu z celého auta. VOLEJTE CO POTŘEBUJETE, VŠE PŘICHYSTÁNO VE SKLADU.
    ×