Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tako jsem kolegové včera v podvečer a dnes dopoledne předělával silentbloky ,měl jsem z toho hrůzu ale je to v pohodě za použití přípravku který tady byl taky uveřejněn je to celkem pohodová práce oba dva mi trvali asi 5 hodin práce ale dalo by se to zvládnout podstatně rychleji já měl mezitím kávu a a když jsem to měl rozdělané tak jsem ramena pěkně očistil a nastříkal plastizolem prostě když už to bylo rozdělané tak ať je to perfektní .Kdyby někdo ten přípravek chtěl půjčit nebo s tím pomoci tak ať dá vědět jsem z okresu Havl.Brod.Ale je to paráda nic nevrže a zdá se to auto takové jistější v zatáčkách možná se ni to jen zdá ,ale v autě je ticho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tako jsem kolegové včera v podvečer a dnes dopoledne předělával silentbloky ,měl jsem z toho hrůzu ale je to v pohodě za použití přípravku který tady byl taky uveřejněn je to celkem pohodová práce oba dva mi trvali asi 5 hodin práce ale dalo by se to zvládnout podstatně rychleji já měl mezitím kávu a a když jsem to měl rozdělané tak jsem ramena pěkně očistil a nastříkal plastizolem prostě když už to bylo rozdělané tak ať je to perfektní .Kdyby někdo ten přípravek chtěl půjčit nebo s tím pomoci tak ať dá vědět jsem z okresu Havl.Brod.Ale je to paráda nic nevrže a zdá se to auto takové jistější v zatáčkách možná se ni to jen zdá ,ale v autě je ticho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pani,

vidim ze sa tu rozvírila celkom plodna debata na temu, ktora asi trapni vacsinu z nas.

Na zaklade toho co som precital su rozne ohlasy na silentbloky z Cupry, ktore vyplyvaju z toho, kto aku motorizaciu ma. Asi najviac problemove sa javia 1.2 HTP, 1.4 TDi a 1.9 TDi

Prilozim aj ja moju realnu skusenost.

Mam Ibu 1.9 TDI Sport 74 kw (chip na 96 kw), v lete 17 disky a taktiez Cupra silentbloky a mozem potvrdit to co tu pisu aj ini clenovia s rovnakou motorizaciou, teda neprijemne vibracie do karoserie do cca 1500 otacok. V podstate je pravda ze jazdit s PDckom pod 1500 ot je jeho podtacanie, co nerobi dobre ani samotnej spojke.

Ale problem je v tom (mozno to suvisi aj s chipom), ze pri tej nasej uzasnej 50 v obci neviem co mam mat zaradene, pretoze ist 50 na 4 znamena ze som presne niekde na tych 1500 ot a to sa mi trasie cele auto a zase chodit na trojke pri cca 2000 ot a viac sa mi zda blbe, pretoze akonahle kusok plynu navrch, hned to pyta 4. Takze v globale neviem s akym prevodovym stupnom jazdit v obci..:)

Rozmyslam nad tym vyhodit tieto silenbloky von a dat tam tie inovativne z Pola (alebo Tourana alebo Altey, vsetko su to tie so 4 ramenami vo vnutri), no zase mam obavy, kolko by tam vydrzali tie (kedze tam mam 17 disky s 205/40 R 17 pneu a tych cca 320 Nm krutak tiez robi svoje.).Takze mam velku dilnu co spravit, pretoze na jednej strane sa mi nepaci prejav toho auta s tymito blokmi, na druhej strane by som nerad po pol roku zase menil silentbloky a robil geometriu keby som sa rozhodol teraz pre vymenu.

Napadla ma taka idea, ako niekto navrhol na ceskom dieselpower fore, skusit do tych cuprackych navrtat sumerne po obvode 3 alebo 4 diery povedzme 8-kou vrtakom.

Co vy nato?? Myslite ze by sa pruziaca schopnost zlepsila?

Co by bolo podla vas optimalne riesenie? teda zachovat tuhost karoserie, ale nestratit uplne komfort (vymenit za tie inovativne s rizikom kolko pri mojich parametroch vydrzia, alebo skusit modifikovat tie cupracke spominanymi dierami)

P.S. aky je pomer zivotnost modifikovane vs Cupra (vydrzia tieto modifikovane viac ako tie uplne obycajne?)

aky je pomer komfortu modifikovane vs Cupra (eliminuju sa pouzitim tychto mod. neprijemne vibracie, ktore sa objavuju s cupra blokmi?)

Za rady a nazory vopred Dakujem

Ivan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě je možnost vyzkoušet silentbloky z Audi A2 - plné jako Cupra ale lehce měkčí směs č. díli: 8Z0 407 183 A

ale zda se budou přenášet vybrace ti nepovím, chce to vyzkoušet - ono je to s těma silentblokama těžký, zrovna u tý TDi 5lidí napíše že se s tím nedá jezdit a 5 lidí že nic necítí :) Každopádně trvanlivost zesíleného a plného srovnávat nejde...zesílený vydrží o něco déle než klasika, plný vydrží opravdu hodně.....s vrtáním direk nemám zkušenosti, ale pokud je tam vrtneš přesně, myslím že by to ulevit těm vybracím mohlo...takže jestli budeš testovat, určitě dej vědět ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pani...

Budem potrebovat asi menit silentbloky, protoze mi zacala vrzat naprava, tak sem tu zjitoval jake by byli najlepsi a skusim asi tie na A2. Chcem sa ale opytat, ked uz to budem mat rozhodene, co by bylo vhodne vymenit (myslim cepy a pod..) Mam najetych 90tis. Diky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, chtěl bych Vás poprosit o radu. Snažil jsem se tu hledat, ale nenašel jsem přesně to co potřebuji. Měním silentbloky ramene na 1.2 HTP na předku, zadní uložení nebyl takovej problém, ale ty přední malý silentbloky maj na obou koncích gumovej rantl a metoda s lisováním mi nepřijde zrovna proveditelná...nevim, nezkoušel jsem. Proto se ptám, byl by problém přefiknout ho vejpůl a nacpat půlku z jedný a půlku z druhý strany? Nebo to jde normálně nalisovat svorkama/svěrákem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, chtěl bych Vás poprosit o radu. Snažil jsem se tu hledat, ale nenašel jsem přesně to co potřebuji. Měním silentbloky ramene na 1.2 HTP na předku, zadní uložení nebyl takovej problém, ale ty přední malý silentbloky maj na obou koncích gumovej rantl a metoda s lisováním mi nepřijde zrovna proveditelná...nevim, nezkoušel jsem. Proto se ptám, byl by problém přefiknout ho vejpůl a nacpat půlku z jedný a půlku z druhý strany? Nebo to jde normálně nalisovat svorkama/svěrákem?

Dělal jsem to ,taky to jde, měl jsem trubku zařízlou( větší průměr než byl dřík silentbloku s gumou) , dlouhej šroub, dvě podložky a dvě matice, svěrák a jedeš. Když silentblok nandaváš , tak je to jednodušší než u toho zadního, jenom musíš pořádně namazat , aby šel dovnitř. Ta guma se přehrne, trochu jí pomůžeš tupým šroubovákem, ale až když je silentblok uvnitř. Ty přední byly starší nedotknutý, ale radši jsem je vyměnil.:p

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřebuji poradit na Fabii combi r.v.00

mám stabilizátor 19mm ale nemohu najít gumy 19mm jen 18 nebo 19,8mm, půjdou 18mm?

dík

zajeď do skoda servisu, objednej je podle VINU , já tam dal starline gumy,podle konzultace s prodejcem v autokelly, řekl jsem mu průměr stabíku a po 10 tisících km se mi zdá , že se vymlátily, origo jsou možná o 50tku dražší, ale vydrží, já je teď budu taky měnit za origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že jsem pod to auto lezl :wallbash:

odešla levá poloosa

1500 použitá orig

pak nešla stará vylisovat 11t lisem - nechápu

tak nové ložisko 2000

pak destičky tak rovnou kotouče 1700

no a nakonec geo 500

tak ty gumy jsou brnkačka

a nakonec mi teče servořízení přes levou manžetu cca 6-8000

.....

postřeh

geo nejde seřídit je řachlý na pravý kolo - AAAauto vozidlo nebylo bourané

Editováno: , autor: 550jawa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak jsem to tady přelouskal celé a vyšlo mi z toho, že nahodím na svoji fabuli ty zesílené 1K0 407 183E.

Mám jen 1.4 benál, takže by to mohlo stačit, teď tam mám v 144tkm zbytky originálů, takže předpokládám, že ty nové budou až do konce.

Jinak nevíte jaký stabík má F 1.4 Sedan r.v.2001? Nevím totiž, jaké uložení stabíku koupit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...