Přejít na obsah

cvakání pod přístrojovou deskou


Alesss

Doporučené příspěvky

No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu.

Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to?

Jak si zjistil že ti cvaká "na prázdno"?? ono i chvíly po startu za jízdi nekterá cvakají.

Skus teda zjistit co které relátko naco je ( z dílenských příruček podle tvého modelu) a případne jedno podruhém vytáhnout a projet auto či to nepřestane--to jest vylučovací metodou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu.

Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to?

Jak si zjistil že ti cvaká "na prázdno"?? ono i chvíly po startu za jízdi nekterá cvakají.

Skus teda zjistit co které relátko naco je ( z dílenských příruček podle tvého modelu) a případne jedno podruhém vytáhnout a projet auto či to nepřestane--to jest vylučovací metodou.

Cvakají naprázdno po celou dobu jízdy a všiml jsem si, že někdy i po vypnutí motoru. Dnes jsem zjistil že střídavě cvakají obě relátka od vyhřívání sedadel. Je možný, aby byly obě relátka rozbitý? Nebo nevím jakou to má souvislost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cvakat za studena při 2500 ot by to mělo už se to tady taky probíralo,mě to cvaká taky,má to nějakou souvislost s teplotou vody,ono vytáčet studenej motor není moc dobrý.Ale co je to za relé to sem nezjišťoval.Takže to závada není.

To bude relé pro předehřev vody nebo co to je u ropáků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu.

Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to?

Jak si zjistil že ti cvaká "na prázdno"?? ono i chvíly po startu za jízdi nekterá cvakají.

Skus teda zjistit co které relátko naco je ( z dílenských příruček podle tvého modelu) a případne jedno podruhém vytáhnout a projet auto či to nepřestane--to jest vylučovací metodou.

Cvakají naprázdno po celou dobu jízdy a všiml jsem si, že někdy i po vypnutí motoru. Dnes jsem zjistil že střídavě cvakají obě relátka od vyhřívání sedadel. Je možný, aby byly obě relátka rozbitý? Nebo nevím jakou to má souvislost.

A nemáš náhodou zapnutý výhřevy do sedaček? Nebo nějakej kraťas někde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cvakat za studena při 2500 ot by to mělo už se to tady taky probíralo,mě to cvaká taky,má to nějakou souvislost s teplotou vody,ono vytáčet studenej motor není moc dobrý.Ale co je to za relé to sem nezjišťoval.Takže to závada není.

To bude relé pro předehřev vody nebo co to je u ropáků.

to ee, relátka pro dohřívaní vody jsou pod kapotou u kabelovýho kanálu nad posilovačem brzd ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu.

Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to?

Jak si zjistil že ti cvaká "na prázdno"?? ono i chvíly po startu za jízdi nekterá cvakají.

Skus teda zjistit co které relátko naco je ( z dílenských příruček podle tvého modelu) a případne jedno podruhém vytáhnout a projet auto či to nepřestane--to jest vylučovací metodou.

Cvakají naprázdno po celou dobu jízdy a všiml jsem si, že někdy i po vypnutí motoru. Dnes jsem zjistil že střídavě cvakají obě relátka od vyhřívání sedadel. Je možný, aby byly obě relátka rozbitý? Nebo nevím jakou to má souvislost.

A nemáš náhodou zapnutý výhřevy do sedaček? Nebo nějakej kraťas někde...

Suhlas, mne ked mam zapnute ohrievanie sedaciek, tak to cvaka pravidelne, az kym ich nevypnem. Je to logicke, ohrievanie sedadla je nastavene na isty stupen, ked ho dosiahne tak sa opoji potom uz len udrziava...vtedy to cvaka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cvakat za studena při 2500 ot by to mělo už se to tady taky probíralo,mě to cvaká taky,má to nějakou souvislost s teplotou vody,ono vytáčet studenej motor není moc dobrý.Ale co je to za relé to sem nezjišťoval.Takže to závada není.

to jsem rad :) dik ,octu nemam moc dlouho tak jeste plno veci nevim, ale jsem tu kazdej den tak to dozenu brzo :)B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to asi bude tím že zrovna tam je panel relátek,je jich tam asi 5.Ale to záleží od modelu.

Vím, že to bude nějakým relátkem, ale nevím jak to zjistit, který cvaká na prázdno, jsou tak blízko u sebe, že to nejde rozpoznat. Nevíš jak na to?

Jak si zjistil že ti cvaká "na prázdno"?? ono i chvíly po startu za jízdi nekterá cvakají.

Skus teda zjistit co které relátko naco je ( z dílenských příruček podle tvého modelu) a případne jedno podruhém vytáhnout a projet auto či to nepřestane--to jest vylučovací metodou.

Cvakají naprázdno po celou dobu jízdy a všiml jsem si, že někdy i po vypnutí motoru. Dnes jsem zjistil že střídavě cvakají obě relátka od vyhřívání sedadel. Je možný, aby byly obě relátka rozbitý? Nebo nevím jakou to má souvislost.

A nemáš náhodou zapnutý výhřevy do sedaček? Nebo nějakej kraťas někde...

Suhlas, mne ked mam zapnute ohrievanie sedaciek, tak to cvaka pravidelne, az kym ich nevypnem. Je to logicke, ohrievanie sedadla je nastavene na isty stupen, ked ho dosiahne tak sa opoji potom uz len udrziava...vtedy to cvaka...

Mě to cvaká, i když nemám zapnutý vyhřívání sedaček cvaká to prostě pořád, třeba každých 30 s. nebo po minutě. je to různý, pochobil bych, že to cvaká když jsou zaplý, ale ne naopak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Chlapi, mám taký problém na mojej Octavii 1, 1999, novší interiér - mám problém s vyhrievaním sedačiek. Spolujazdcova sedačka pri zapnutí na polohu číslo 5 hreje celá, hreje silno, bez problému. Pri otočení spolujazdcového ovládača pekne relátko cvakne a keď sa sedačka rozohreje potom ho vypne, keď sa ochladí znova cvakne atď. Problém je však v šoférovej sedačke, tu keď zapnem výhrev na polohu číslo 5, tak sedačka chvíľku hreje, potom relátako cvakne, ale sedačka nie je moc rozhoriata, potom výhrev vypne a už sedaču neohrieva. Celý proces výhrevu trvá cca. 15 - 20 seknúd. Pri opútovnom potočení výhrevu relátko opäť cvakne a začne šoférovu sedačku vyhrievať ale zase len na krátku dobu a potom znova cvakne a výhrev skončí. Nikedy keď keď ju dám späť na pozíciu "0" a potom znova na pozíciu "5" tak už relátko ani necvakne a už ani sedačka nehreje. Spolujazdcova sedačak reaguje normálne, ale šoférova robí problém. Neviem teraz, či je problém v relátku alebo v sedačke. Viete mi poradiť, kde presne mám hľadať to relátko na šoférovu sedačku a ako je označené a či je možné ich zameniť (pre skúšku správnosti relátok) so spolujazdcovým relátkom? Ak by nebola chyba tu - tak je to zrejme v sedačke - dá sa to nejako opraviť?

Ďakujem za všetky postrehy :kol-23:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...