Přejít na obsah

Kontrolka EPC


PBJ77

Doporučené příspěvky

....nedokazem si ani tipnut aka je pravdepodobnost vypalenie obidvoch ziaroviek naraz.

Poměrně velká - mně se to stalo vloni, když mi naráz odešly obě dvě H7 v předních projektorech (Osram NightBreaker Plus). Pokud jsou obě dvě žárovky z páru ze stejný výrobní série a doslova "z jedný škatule" a při provozu svítí obě naráz (tzn. kromě blinkrů a sem-tam parkovaček asi všecky ostatní žárovky na autě), jsou v podstatě obě dvě stejně opotřebovaný a protože mají ve velký většině i společnej přívod nebo aspoň společnej spínač, může na jejich přívodu při přepálení jednoho vlákna dojít k tak velkýmu skokovýmu nárůstu napětí na druhým vláknu do páru, že vlivem dosavadního opotřebení přehoří taky - rozdíl desetiny vteřiny mezi zhasnutím obou vláken řidič většinou nezaregistruje.

 

Moje NightBreakery přitom sice byly "z jedný škatule", ale dával jsem je do světel s rozdílem asi 14 dnů - přesto se odpráskly obě dvě a já tomu nevěřil, hledal jsem nejdřív závadu v pojistkách a ve spínači světel - až mě napadlo se podívat na samotný H7 - a obě byly v Pánu. Takže jsem osadil novej pár, taky "z jedný škatule" - a kupodivu, ty už se odpráskly s rozdílem cca 3 měsíců, nejdřív odešla pravá (někdy v srpnu, měnil mi ji mechoš hned první den, když mi měl dělat přední brzdy) - a levou jsem si měnil sám cca před měsícem.

 

V podstatě tak v současný době používám TŘETÍ pár NightBreakerů Plus po sobě - a z těch dvou zatím odešlejch se jeden vyčudil zároveň, tudíž u mne taková pravděpodobnost SOUČASNÝHO ODCHODU OBOU KUSŮ V PÁRU je (zatím) 50%...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

, nedokazem si ani tipnut aka je pravdepodobnost vypalenie obidvoch ziaroviek naraz.

Nemusí ti shořet obě naráz. Stačí na auto kašlat a jezdit s jednou mrtvou a pak ti umře i druhá. Přesně to sem viděl ve čtvrtek v Brně. A pak mu při obrisovkách krásně svítilo kraje třetího brzdového světla. A při brzdění svítilo celý na 100%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak se přidávám do klubu, koupil jsem před měsícem Fabii,r.v.2002, 1.4 MPI,50Kw a včera večer se mi rozsvítila kontrolka EPC, kontroloval jsem brzdy a ty jsou v pořádku, co tedy ještě zkontrolovat ty pojistky.

A ještě se mi občas rozsvítí kontrolka imobilizéru,který bliká, auto jede v pořádku, může mi někdo poradit..., děkuji 

Editováno: , autor: rominator33
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se mi nacetly chyby:

Imobilizer:

01128- cívka snímače imobilizer.,žádný příznak,přerušovány

01176- chybný klíč,sign.příliš nízký,přerušovány

Airbag:

- napájecí napětí,signál příliš nízký,přerušovány

Multif. zařízení:

01044 - řídící jednotka,žádný priznak, trvale

Vše vymazáno, kromě posledního toto vymazat nejde, moc tomu nerozumim nějaká rada dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

dobrý den v autě se mi rosvítila kontrolka EPC tak jsem auto napíchl na VAG a vyskočila mi chyba 

 

16955 - Spinac brzdovych svetel -F Nesmyslny signal

 

když šlápnu na brzdový pedál tak levé brzdové světlo se nerosvítí a zajímalo by mě jestli podle toho jde poznat že je vadný brzdový spínač nechci ho kupovat zbytečně kdyby náhodou to bylo něco jiného dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

podzte mi vy aky kupujete spinac zadnych brzdovych svetiel ? lebo ja mam original od vyroby made in germany vw audi 1.9tdi nedavno sa mi zdalo e odisiel lebo to zacalo blikat tak som bol kupit lebo ze vraj najpravdepodobnejsie odisiel spinac no ked som vybral ten moj a ten co mi dali ORIGINAL made in Malta wtf ?! a bol uplne iny ako ten povodny to znamena ze dlhsi hrubsi a kolik ktory sa posuva tam a s5 pri brzdeni tak je o cca 2-3mm dlsi ako original ktory som mal v aute ako je to mozne ? toto je original ? ved ked som zabrzdil tak absolutne nesvietilo az ked som dobre ze nestlacil na podlahu nvm ako to mate vy poriesene s brzdenim ale ked je to tak rovnako tak vam potom velmi zle ukazuje ...to uz fakt co original to drahe ale zas maximalny nezmysel a odpad takze som nehral tym co uz ma 17r precistil premazal a ide tak ako ma je omnoho lepsi a nema plastovy kolik ale kovovy takze ak nahodou ten mi odide ak sa toho fabia dozije tak vymenim za ten ich akoze {original} z Malty tak budu svietit zle a tym padom to uz nebude moj problem ale samotneho vyrobcu

Editováno: , autor: Perf.Turbo Fabia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mas naky jiny spinac. Tchan kupoval na fabii 1. Zebral stary spinac a dostal v mototechne novy, z malty a byl trosku jiny dizajnove, asi ho udelali lepe. Ale jazycek byl uplne stejny jako stary. Jinak bych se podival, ci to nejde nak nastavit.
Za dalsi, nejlepe je jit do mototechny, kde ti vyhledaji ND podle VIN. To my vzdy pasovalo vse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Rozsvítila se mi kontrolka EPC, tak čtu že většinou to bývá vadný brzdový spínač. Obě boční brzdová světla nesvítila, ale prostřední svítilo normálně. Tak jsem vyndal spínač a když jsem ho proměřoval multimetrem, tak se nic nespínalo. Koupil jsem nový spínač namontoval zpátky a pořád stejný problém. Diagnostika psala chybu vadný brzdový spínač. Nakonec jsem vyměnil obě žárovky, vymazal chyby a vše bylo ok. 

 

Brzdový spínač spíná až, když se otočí o 45°. Při vytažení nespíná. Při odpojení kabelu ze spínače a nastartování zhasne kontrolka EPC, takže se to nejspíš dá opravit i bez mazání chyby přes diagnostiku.

 

Takže příště nejdřív zkontrolovat žárovky!!! :w00t1::wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
V 17. 3. 2020 na 4:42, Andrewko18 napsal:

Zdravím, 

jedna známa sa mi ozvala s tým, že jej tiež svieti kontrolka EPC (FABIA 2003). Prvý majiteľ tam nedávno menil brzdy (brzdové svetlá svietia). 

Nechcem zbytočne objednávať spínač a rozoberať celú kasňu kvôli ničomu. 

Když svítí nějaká kontrolka, tak první věc je dát to na diagnostiku. Ten spínač brzdových světel se opotřebovává postupně. To není, že by z ničeho nic přestaly svítit brzdová světla. Z počátku brzdová světla občas svítí, občas ne. Z mé zkušenosti to závisí na teplotě, čím vyšší teplota, tím vyšší pravděpodobnost, že se kontakt ve spínači nesepne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...