Jump to content

PP kolo - hluk při přejezdu nerovností


Pítr
 Share

Recommended Posts

Zdar,

mám Fabii Combi 1.4MPi/50kW mám najeto 35000km, do provozu 1/2003. ..... a nejak se zacina sr.. . Únik oleje viz. skupina Motor a nyní při přejezdu podélných příčných nerovností se ozývá klepání od PP kola. jako kdy by PP tlumič netlumil a šel "nadoraz". Co to může být?

Tlumič snad ne...má to najeto oněch poctivých 35 000km.

Pítr

Link to comment
Share on other sites

Zdar,

mám Fabii Combi 1.4MPi/50kW mám najeto 35000km, do provozu 1/2003. ..... a nejak se zacina sr.. . Únik oleje viz. skupina Motor a nyní při přejezdu podélných příčných nerovností se ozývá klepání od PP kola. jako kdy by PP tlumič netlumil a šel "nadoraz". Co to může být?

Tlumič snad ne...má to najeto oněch poctivých 35 000km.

Pítr

muže to byt cokoliv ale nejdřiv bych se podival na kosti-tyčka stabilizatoru
Link to comment
Share on other sites

Zdar,

mám Fabii Combi 1.4MPi/50kW mám najeto 35000km, do provozu 1/2003. ..... a nejak se zacina sr.. . Únik oleje viz. skupina Motor a nyní při přejezdu podélných příčných nerovností se ozývá klepání od PP kola. jako kdy by PP tlumič netlumil a šel "nadoraz". Co to může být?

Tlumič snad ne...má to najeto oněch poctivých 35 000km.

Pítr

Ahoj teť jsem to měnil na oktě určitě to bude ta kosti-tyčka stabilizatoru.To je normální a na českých silnicích se neni čemu divit.Dělalo mi to pravé předni ale levé už bylo taky načaté tak jsem nechal vyměnit obě.

Link to comment
Share on other sites

Zdar,

ne je to takový tupý zvuk....opravdu jak s tím braborem do kýblu. A ty výmne těch kostí se dělá vpravo i vlevo současně, na kolik to přijde a je nutná po výměněně geometrie?

Pítr

udělěj obě, nic dělat nemusíš, jen auto zvednout, sundat kolo a vyměnit, pokud to děláš poprvé, podruhé už nebudeš sundávat ani kolo, ikdyž kouknout na destičky není od věci :) , za půl hoďky máš hotovo, taky se ti hodí ještě špalek ev. druhý nůžkový zvedát, lépe se kost uvolní - tlačí na ní stabík od druhého kola

Link to comment
Share on other sites

PS....ty kosti to jsou ty tyčky co jsou zavěšené z boku u tlumiče a vedou svisle dolů?

Pítr

Zdar,

ne je to takový tupý zvuk....opravdu jak s tím braborem do kýblu. A ty výmne těch kostí se dělá vpravo i vlevo současně, na kolik to přijde a je nutná po výměněně geometrie?

Pítr

udělěj obě, nic dělat nemusíš, jen auto zvednout, sundat kolo a vyměnit, pokud to děláš poprvé, podruhé už nebudeš sundávat ani kolo, ikdyž kouknout na destičky není od věci :) , za půl hoďky máš hotovo, taky se ti hodí ještě špalek ev. druhý nůžkový zvedát, lépe se kost uvolní - tlačí na ní stabík od druhého kola

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Dělalo mi to taky tu bramboru do kyblu, vyměnili mi tu kost vpravo a dela to porad, nemuze to byt tlumic? Je to rana jako kladivem do blatniku nebo podběhu nebo co tam je, při prujezdu někdy i mirnych nerovnosti a vicekrat zasebou takze axialni ložisko to určitě neni i když už taky lupe. Co by to tak mohlo třiskat?

Link to comment
Share on other sites

Dělalo mi to taky tu bramboru do kyblu, vyměnili mi tu kost vpravo a dela to porad, nemuze to byt tlumic? Je to rana jako kladivem do blatniku nebo podběhu nebo co tam je, při prujezdu někdy i mirnych nerovnosti a vicekrat zasebou takze axialni ložisko to určitě neni i když už taky lupe. Co by to tak mohlo třiskat?

nejsem mechanik, ale co doraz tlumičú v háji? ;) PS: i když co popisuješ přesně sedí na uložení stabíků.

Edited by kibi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...