modranka Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 (edited) Ahojte viem ze je to nezvycajna otazka,ale ma tu niekto skusenosti s cistenim palivovej nadrze?Mam octaviu 1,9 TDI. Edited November 18, 2007 by modranka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosta1.8 Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Ahojte viem ze je to nezvycajna otazka,ale ma tu niekto skusenosti s cistenim palivovej nadrze?Mam octaviu 1,9 TDI. Palivová nádrž se dá vyčistit po demontáži palivového čerpadla-odsátím obsahu a vymytím čistou naftou ( v tvém případě). Ty spíš ale zkus použít aditiva do nafty a nádrž vyjet.Např. Shell aditiva nabízí, zlepšují kvalitu paliva a čistí palivovou soustavu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modranka Posted November 18, 2007 Author Share Posted November 18, 2007 Ahojte viem ze je to nezvycajna otazka,ale ma tu niekto skusenosti s cistenim palivovej nadrze?Mam octaviu 1,9 TDI. Palivová nádrž se dá vyčistit po demontáži palivového čerpadla-odsátím obsahu a vymytím čistou naftou ( v tvém případě). Ty spíš ale zkus použít aditiva do nafty a nádrž vyjet.Např. Shell aditiva nabízí, zlepšují kvalitu paliva a čistí palivovou soustavu. Dakujem,,vyskusam to a dam vediet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quicksilver Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Teda upřímně řečeno, než do nádrže nalít aditiva a pak následně všechen ten bordel prohnat motorem, to bych si tu nádrž radši cvičně vysál. Záleží kolik tam toho bordelu máš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosta1.8 Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Teda upřímně řečeno, než do nádrže nalít aditiva a pak následně všechen ten bordel prohnat motorem, to bych si tu nádrž radši cvičně vysál. Záleží kolik tam toho bordelu máš. Je to ale bezpečnější, bordel by měl pochytat palivový filtr.Vyjmout čerpadlo není problém ale problém může být při zpětné montáži aby vše těsnilo a nepřisával se falešný vzduch.Taky odvzdušnit palivové potrubí je potřeba udělat co nejlépe.Řekl bych, že to není práce na ulici teď v listopadu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topi Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Teda upřímně řečeno, než do nádrže nalít aditiva a pak následně všechen ten bordel prohnat motorem, to bych si tu nádrž radši cvičně vysál. Záleží kolik tam toho bordelu máš. Asi tak ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modranka Posted November 25, 2007 Author Share Posted November 25, 2007 (edited) Tak ze uz je problem s cistenim nadrze vyrieśeny..Tu je navod:Po zklopeni a nasledno oddeleni zadnych sedadiel,odtiahnutim koberca sa demontuje vrchny kryt ktory drzia tri sroby,nasledne sa odpoji konektor a dve hadicky ktore trba opatrne vytiahnut stlacenim perovky ktora ich isti.Po odpojeni je tam velka umela matica ktora sa odsrobuje a uz staci opatrne vybrat cely plavak po odkvapkani nafty,(najlepsie je ked je minimum paliva v nadrzi),potom pomocou hadice vysajeme zostatkovu naftu a vyutierame nadrz do sucha handrou ktora nepusta chlpy.Nie je to uplne 100 percentne ale ucel to urcite splni,lebo plavak je ponoreny v najnizsom bode nadrze a vacsina bordelu a necistou sa usazda prave tam,,v mojom pripade to nebolo az take hrozne a necistoty a bordelu tam nebolo skoro vobec..Nasledne po vycisteni sa porces opakuje ako pri demontazi len ze opacne,,opatrne nasadenia plavaku,zasrobovania matice,napojenie konektor+dve hadicky a vrchneho krytu. Dakujem vsetkym co mi poradili a dufam ze to niekomu pomoze.. No a este nakoniec som odpustil(odkalil) palivovy filter a som plne pripraveny na zimu.Vsetko som to robil na ulici a trvalo to cca 90min. P.S.Plavak som si netrufol rozobrat na kolko neviem co a ako,ak by sa nasiel niekto co to robil,alebo sa do toho rozumie,budem rad ked mi poradi..Dakujem Edited December 10, 2007 by modranka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosta1.8 Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Tak ze uz je problem s cistenim nadrze vyrieśeny..Tu je navod:Po zklopeni a nasledno oddeleni zadnych sedadiel,odtiahnutim koberca sa demontuje vrchny kryt ktory drzia tri sroby,nasledne sa odpoji konektor a dve hadicky ktore trba opatrne vytiahnut stlacenim perovky ktora ich isti.Po odpojeni je tam velka umela matica ktora sa odsrobuje a uz staci opatrne vybrat cely plavak po odkvapkani nafty,(najlepsie je ked je minimum paliva v nadrzi),potom pomocou hadice vysajeme zostatkovu naftu a vyutierame nadrz do sucha handrou ktora nepusta chlpy.Nie je to uplne 100 percentne ale ucel to urcite splni,lebo plavak je ponoreny v najnizsom bode nadrze a vacsina bordelu a necistou sa usazda prave tam,,v mojom pripade to nebolo az take hrozne a necistoty a bordelu tam nebolo skoro vobec..Nasledne po vycisteni sa porces opakuje ako pri demontazi len ze opacne,,opatrne nasadenia plavaku,zasrobovania matice,napojenie konektor+dve hadicky a vrchneho krytu.Dakujem vsetkym co mi poradili a dufam ze to niekomu pomoze.. No a este nakoniec som odpustil(odkalil) palivovy filter a som plne pripraveny na zimu.Vsetko som to robil na ulici a trvalo to cca 90min. P.S.Plavak som si netrufol rozobrat na kolko neviem co a ako,ak by sa nasiel niekto co to robil,alebo sa do toho rozumie,budem rad ked mi poradi..Dakujem Překvalil jsi mě, že ses do toho pustil.Nevěřil jsem tomu.Plovák nerozebírej-nemá to smysl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisky Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Já to dělal v létě a plovák jsem rozebral... je vš na cvakáčcích tak jen opatrně abys něco neiulomil. Dole pak máš sítko. Já měl nejvíc bordelu právě uvnitř toho plováku... Resp né plováku, ale té nádoby plastové veliké A nic jsme pak neodvzdušňovla, sme myslel že auto to něják pobere... No ale do ted jezdim v pohodě tak nevim esi se musí to něják odvzdušňovat :-x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modranka Posted December 1, 2007 Author Share Posted December 1, 2007 Já to dělal v létě a plovák jsem rozebral... je vš na cvakáčcích tak jen opatrně abys něco neiulomil. Dole pak máš sítko. Já měl nejvíc bordelu právě uvnitř toho plováku... Resp né plováku, ale té nádoby plastové veliké A nic jsme pak neodvzdušňovla, sme myslel že auto to něják pobere... No ale do ted jezdim v pohodě tak nevim esi se musí to něják odvzdušňovat :-x Dakujem,,to rozoberanie nacham na leto,ked bude pekne,,zatial ide vsetko ako ma.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modranka Posted December 1, 2007 Author Share Posted December 1, 2007 Já to dělal v létě a plovák jsem rozebral... je vš na cvakáčcích tak jen opatrně abys něco neiulomil. Dole pak máš sítko. Já měl nejvíc bordelu právě uvnitř toho plováku... Resp né plováku, ale té nádoby plastové veliké A nic jsme pak neodvzdušňovla, sme myslel že auto to něják pobere... No ale do ted jezdim v pohodě tak nevim esi se musí to něják odvzdušňovat :-x Dakujem,,to rozoberanie necham na leto,ked bude pekne,,zatial ide vsetko ako ma.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosta1.8 Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Já to dělal v létě a plovák jsem rozebral... je vš na cvakáčcích tak jen opatrně abys něco neiulomil. Dole pak máš sítko. Já měl nejvíc bordelu právě uvnitř toho plováku... Resp né plováku, ale té nádoby plastové veliké A nic jsme pak neodvzdušňovla, sme myslel že auto to něják pobere... No ale do ted jezdim v pohodě tak nevim esi se musí to něják odvzdušňovat :-x Pokud ti to jezdí bez problémů, je to ok.Někdy vyteče moc paliva z potrubí a pak se tam musí vstříknout zpět protože palivové čerpadlo dokáže odvzdušnit systém jen částečně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.