Přejít na obsah

Zvuk motoru nahraný do MP3


Bery

Doporučené příspěvky

Ahoj všem. Prosím Vás o pomoc. Vždycky když se ochladí tak po startu motoru se ozývá dost hnusný a nepříjemný zvuk. :feve: Je to jakoby dřelo ložisko nebo něco, ale otáčky moc neodpovídají tomu zvuku. Po asi 3 minutách to samo pomalu odezní a motor jede ok. Podotýkám, že jsem sundal i klínový řemen jestli to není altík a nebo další věci s klínovým řemenem spojené, ale nee. Dělá to stejně.Dělá to i při sešlápnutí spojky takže převodovka to taky nebude. Je to jakoby na levé straně motoru na straně rozvodového řemene. Ozývá se to z boční spodní části motoru. Napadlo mě jestli to nemůže být zvuk olejového čerpadla nebo napínací kladky rozvoďáku nebo možná vodní pumpa. Nevím každopádně to zní prostě z levé strany motoru při pohledu zhora. Octa 1,6 55KW. Nesetkali jste se v zimních měsících u sebe taky s něčím podobným???? Motor jede v pohodě jak má, startuje napoprvé prostě lahoda, ale tohle mě štve. Zajímavá je taky intenzita toho vrzání. Přece v motoru se vše točí rychlejí.Nevím k čemu by se to vrzání dalo rychlostně přirovnat. Mimochodem jak přidám otáčky tak vrzání zmizí a pak jak dám volnoběh tak to zase vrže.. Dělá to na volnoběžných otáčkách. Tady je odkaz na MP3 pokud si to poslechnete a něco vás napadne prosím dejte vědět. Moc díky. ODKAZ: http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/89761/...3_797.36KB.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to na napínací kladku rozvodů. Jak dlouho máš po výměně, nebo jak dlouho do výměny?

No musím se přiznat auto jsem kupoval před rokem a půl a hned měnil rozvoďák jako první věc, ale kladku jsem neměnil ani vodní pumpu. Tu se chystám vyměnit hned na jaře. Jak tu kladku tak pumpu. Vím, že když se mění rozvoďák tak už se mají měnit i tyhle věi a v mém případě se nejedná o nic moc drahého takže teď na jaře to vyměním tak nebo tak. Kéžby to byla kladka. Moc by se mi třeba takové olejové čerpadlo měnit nechtělo. Je s tím rozhodně asi víc práce než jak jsme se známým měnili před rokem a půl ty rozvody to šlo celkem v pohodě. Ten motor není žádné turbo s několik kladkama.Má jen jednu napínací kladku takže je to pohoda. No prostě jsem minulý rok udělal hovadinu a kladku tam nechal. Teď už půjde ale pryč. Jinak pokud by někoho opět něco napadlo prosím napište. Díky.

Editováno: , autor: Bery
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Co naskôr vymen kladku+ vod.pumpu

Jo asi to bude tim jak říkáte. Dneska se trochu "oteplilo" na cca +1 stupen nad nulou tak jsem se odhodlal, šel k autu a než jsem nastartoval motor tak jsem sundal ten plastový kryt z rozvoďáku. Přesně od tama vychází ten zvuk hned co jsem nastartoval. Já původně myslel jestli to nemůže dělat třeba i olejové čerpadlo, ale dneska jak jsem sundal ten kryt rozvoďáku a nastartoval tak to šlo přesně bych řekl od vodní pumpy. Hned jak se aspoň trochu oteplí tak se známým vyměním kladku i pumpu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo asi to bude tim jak říkáte. Dneska se trochu "oteplilo" na cca +1 stupen nad nulou tak jsem se odhodlal, šel k autu a než jsem nastartoval motor tak jsem sundal ten plastový kryt z rozvoďáku. Přesně od tama vychází ten zvuk hned co jsem nastartoval. Já původně myslel jestli to nemůže dělat třeba i olejové čerpadlo, ale dneska jak jsem sundal ten kryt rozvoďáku a nastartoval tak to šlo přesně bych řekl od vodní pumpy. Hned jak se aspoň trochu oteplí tak se známým vyměním kladku i pumpu.

Kazdopadne do ty doby nez to vymenis bych s autem nejezdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně ten zvuk odpovídá otáčkám motoru!Dej na moje -muzikantské-uši ;)

Mám taky 1.6 55Kw. lol Nejeto 76 000Km a rozvody mě čekají co nejdřív, tak bych se rád zeptal jestli mám při těch rozvodech vyměnit i vodní pumpu, nebo mám nechat pumpu až řekněme na další rozvody v +-130 000Km. Každopádně měnit budu řemen a kladku tak jako tak-o té pumpě uvažuju, když to bude rozdělané a při jedné práci, ale zase v 76 000Km mi ta pumpa připadá zbytečně brzo.Auto se nepřehřívá a pazvuky taky od rozvodů nejdou-zatím.

A ještě jeden dotaz: kolik stojí ty rozvody(materiál)???-počítám řemen+kladka 1200Kč a ta vodní pumpa tak 700-800Kč :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně ten zvuk odpovídá otáčkám motoru!Dej na moje -muzikantské-uši ;)

Mám taky 1.6 55Kw. lol Nejeto 76 000Km a rozvody mě čekají co nejdřív, tak bych se rád zeptal jestli mám při těch rozvodech vyměnit i vodní pumpu, nebo mám nechat pumpu až řekněme na další rozvody v +-130 000Km. Každopádně měnit budu řemen a kladku tak jako tak-o té pumpě uvažuju, když to bude rozdělané a při jedné práci, ale zase v 76 000Km mi ta pumpa připadá zbytečně brzo.Auto se nepřehřívá a pazvuky taky od rozvodů nejdou-zatím.

A ještě jeden dotaz: kolik stojí ty rozvody(materiál)???-počítám řemen+kladka 1200Kč a ta vodní pumpa tak 700-800Kč :help:

Určitě bych pumpu jentak neměnil, když jsem dělal předčasně 1. rozvody někde kolem 135 000km (dle výrobce výměna rozvodů při 180 000km - zde bych ji asi už vyměnil), tak pumpa byla Ok. Takže zůstala stávající.

Rozvody mi vyšly kolem +-7 000kč. Cena je dle motoru. Toť můj názor.

Jestli jsi 1. majitel a zacházíš s tím slušně, tak bych to při 76000km neměnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně ten zvuk odpovídá otáčkám motoru!Dej na moje -muzikantské-uši ;)

Mám taky 1.6 55Kw. lol Nejeto 76 000Km a rozvody mě čekají co nejdřív, tak bych se rád zeptal jestli mám při těch rozvodech vyměnit i vodní pumpu, nebo mám nechat pumpu až řekněme na další rozvody v +-130 000Km. Každopádně měnit budu řemen a kladku tak jako tak-o té pumpě uvažuju, když to bude rozdělané a při jedné práci, ale zase v 76 000Km mi ta pumpa připadá zbytečně brzo.Auto se nepřehřívá a pazvuky taky od rozvodů nejdou-zatím.

A ještě jeden dotaz: kolik stojí ty rozvody(materiál)???-počítám řemen+kladka 1200Kč a ta vodní pumpa tak 700-800Kč :help:

Pumpu bych při tvých kilometrech neměnil. Nechal bych to na další výměnu rozvodů. Těch 150 tisíc km udělá pumpa dle mého naprosto v pohodě. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto něco přes 160 000 km, 1.8T AGU, a pumpa to teda moc v pohodě nepřežila, cca před 3000 km se začalo ozývat takové jemné popiskování z motoru, myslel sem že alternátor, rozebrali jsme ho, vyčistili a ještě byla suchá kladka co napíná řemen a v pohodě, pískání ustalo. Za dva dny se objevilo zas, bylo pondělí, nebyl čas to řešit, až o víkendu řekl sem si a jezdil dál, v pátek, po odjetí cca 200km to začlo pískat více, pak v motoru dvakrát škublo a konec .... vodní pumpa zakousnutá, rozvodovej řemen očesanej, neměl už skoro žádný zuby, všechny se obrousily o tu pumpu kouslou, ta plastová vrtulka v pumpě na hadry, zbylo z ní jen takový kolečko palacatý :-) a dva výfukový ventily to odnesly ... Takže asi tak, těm pumpám bych už moc nevěřil a řekl bych že těch 180 000 km co mají vydžet je na ně docela dost. Takže po zkušenostech bych po dalším pískání z motoru šel hned po pumpě ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě vyměnit jak pumpu tak kladku, nestojí to svět a lepší než potkanej motor, ale udělat hned a nebo s autem nejezdit.

Tak jsem tento týden koupil napínací kladku Litens, vodní pumpu Ruville a řemen Bosh. Snad to nejsou nějaké šmejdy. Když jsem volal do origo servisu Škoda tak chtěli za kladku 1940Kč a za vodní pumpu 2040Kč a to ještě pouze pokud jim dovezu tu starou pumpu jinak bych dal za tu pumpu 3040kč. To ať si fakt strčí někam lol . Zajel jsem do mototechny, která je vyloženě pro Škodovku a koupil tam kladku za 685Kč a vodní pumpu za 880Kč. Příští týden to jdu ke známému měnit. Jinak nevím přesně od koho škodovka bere náhradní "origoš" díly, ale myslím si, že za rozvody a to bez ŘEMENE na 55KW motor do octy dávat 5000 je už i na mě trochu moc. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tento týden koupil napínací kladku Litens, vodní pumpu Ruville a řemen Bosh. Snad to nejsou nějaké šmejdy. Když jsem volal do origo servisu Škoda tak chtěli za kladku 1940Kč a za vodní pumpu 2040Kč a to ještě pouze pokud jim dovezu tu starou pumpu jinak bych dal za tu pumpu 3040kč. To ať si fakt strčí někam lol . Zajel jsem do mototechny, která je vyloženě pro Škodovku a koupil tam kladku za 685Kč a vodní pumpu za 880Kč. Příští týden to jdu ke známému měnit. Jinak nevím přesně od koho škodovka bere náhradní "origoš" díly, ale myslím si, že za rozvody a to bez ŘEMENE na 55KW motor do octy dávat 5000 je už i na mě trochu moc. :aggressive:

Uf tak to je síla.A já chtěl koupit rozvody u origo servisu.No zajdu se tam aspoň zeptat na cenu, ale za ty peníze ať si to strčí do pr...e :disgust: Ještě že mám v okolí další tři prodejce dílů na škodovky-to je podstatná výhoda této značky :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdopadne do ty doby nez to vymenis bych s autem nejezdil.

takze panove pem robi to same na dieslu a tiez som bol z pociatku vyplaseny ale nechal som to ceknut a povedali ze nemusim mat ziadny strach a uz tak jazdim tak pulroku a dela to fakt len ked teploty su tak pod 10C inak to stale jede "tichucky" takze si myslim ze nemusis vobec nejak stresovat.. len je to pekne neprijemny zvuk :( vzdy trosku prozenu otacky a piskot zmizi. najhorsie je to rano na prvych par krizovtkach kazdy hladi co to ide za hromada srotu co pisti :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dneska ptal u nás ve škodovce na ceny rozvodů. A toto jsem zjistil: řemen 655Kč, kladka 1420Kč, a jen tak mimochodem vodní čerpadlo 2690Kč (staré donést nemusím).Vše originální díly škoda :disgust:

No tak ten řemen a kladka za 2000Kč to bych ještě zkousnul.Kdyby tam zase vydrželi bez problémů 70 000Km tak budiž. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je po výměně rozvodů. Zvuk je pryč a je jedno jestli je ráno pod nulou nebo přes den tepleji motor má zvuk konečně jak má mít. Myslím, že to byla vodní pumpa, protože kdyz jsem ji pak chytil do ruky a zkusil pootočit ručně tak z ní vycházel divný zvuk jakoby z ložiska a to asi právě při tech vysokých otáčkách v motoru vydávalo ten zvuk co jsem pak nakonec nahrál do mobilu. Jinak vyměněna je i napínací kladka i řemen, takže snad to teď zas vydrží. Mimochodem napínací kladku když jsem se jí chystal doma v klidku ohlídnout tak se mi rozletěla v ruce. Naprosto samovolně doslova explodovala tou pružinou co je vevnitř kladky.Nechápu proč, ale rozletěla se na asi 3 části takže jsem ji pak pomalu skládal zpátky dohromady. V motoru ji pohromadě držel zřejmě ten jediný šroub. No teď už je po výměně tak je zase klid. Snad... :palec2: Ps. To mokré na těch fotkách není olej,ale zbytek vyteklé chladící kapaliny po odšroubování a demontování staré vodní pumpy.

post-3680-1201205971_thumb.jpg

post-3680-1201205992_thumb.jpg

post-3680-1201206007_thumb.jpg

Editováno: , autor: Bery
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super.Tak aspoň vidím co mě čeká.Teda bez té vodní pumpy naštěstí.Ty kola jsou označeny červenou z fabriky, nebo to byl přídavný "sichr"??

Tu červenou jsme tam dodělali sami aby se nám to líp nastavovalo. Důležité je, že to vše funguje jak má. Tak snad to zas nějaký ten pátek vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

panove, tak vam povim taky jeden pribeh.....koupil jsem auto s 140 tis. (Octavia 1,8 20V rv 98) a nechal hned udelat rozvody (ve Skodovce!).....asi pri 170 tis jsem ztratil takovej ten spodni plast pod motorem a zaclo to......kazdej dest to odneslo piskanim....proste jako by se tam dostavala voda a rozvodak piska! tak jsem mel tak trochu vycitky, nechal znovu vymenit vod. pumpu, poradil mi to znamej a hle......piskani ustalo.....bohuzel jen asi na tyden! ted mam 210 tis. a pokazdy kdyz zaprsi tak to z motoru piska......staci vsak aby bylo 2 dny hezky, jako by to vyschne a uz to nepiska :kuk: .....tak by me zajimalo co si o tom myslite.....jestli je to fakt tim ze se dostane do motoru voda, kdyz tam neni ten spodni kryt a nebo neco odchazi do vecnych lovist????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím Vážení,

mám podobný problém. Na své berušce jsem nechal minulý týden vyměnit komplet rozvody ( vč. pumpy i kladky) a byla doporučena i výměna "šponováku" klínového řemene. Při studeném motoru je slyšet občasné pískání z prostoru krytu rozvodového řemene. Dle některých je to jen novým rozvoďákem. Jaký na to máte názor?

Přede děkuji.

Jedná se OT1, 1,6 AKL, 270.000 km - babča:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...