Přejít na obsah

Páčka na otvírání kapoty


ropak07

Doporučené příspěvky

Pokud myslíš tu, co je v interiéru, tak tam je taková západka, kterou je to zajištěné a kterou musíš vystrčit nejlépe šroubovákem a pak tu páčku jednoduše už sundáš.....těžko se to vysvětluje, když si to prohlídneš pořádně, určitě na to přijdeš

Dík za radu zítra na to jdu. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Čauves chlapi, tak se naskytl další problém, když sem chtěl vyměnit žárovku v předním světle, tak vubec nešla otevřít kapota (děsně ztěžka páčkou) a když sem zabral víc tak sem to křupnul. Nejhorší že se tak stalo už podruhé. Poprvé mi jí vyměnili a prý vyměnili i lanovod, a teď zase. Kolik stojí nová (nechcese mi hledat fakturu) a co mám udělat proto aby to už příště neruplo? Z těžka to de celkové od koupě auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak díl vyměněn za těch 294Kč :), ještě sem prostříkl zámek a lanovod WDčkem a ted to chodí jak hodinky :)

Jinak všem co to jde takhle ztěžka otevřít doporučuju to takhle namazat a aby ste to vůbec otevřely, ať vám někdo zatlačí na kapotu-trošku se to smáčkne a zámek není tak v tahu, otevřete to o 100% lehčeji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Pokud myslíš tu, co je v interiéru, tak tam je taková západka, kterou je to zajištěné a kterou musíš vystrčit nejlépe šroubovákem a pak tu páčku jednoduše už sundáš.....těžko se to vysvětluje, když si to prohlídneš pořádně, určitě na to přijdeš

Já doplním po dnešních zkušenostech, kdy jsem se s tím marně prcal a pěkně blbě si rozvrtal šroubovákem tu páčku:( To místo se západkou, které popisuje Srandek je zezadu tý páčky. Než tam začnete šťourat šroubovákem, tak si tam nejdřív sáhněte prsty. Je tam taková jakási obdélníková prohlubeň a právě sem nasaďte šroubovák a vypačte západku. Jde to opravdu lehce a hlavně bez násilí. Očima tam nevidíte, nahmatejte prsty, a šroubovákem vypáčte.

(Horší k demontáži je ten plastpod páčkou (ten třeba demontovat, abyste se dostali k omezovači dveří), jsou tam kovový západky usazený jednou stranou do karoserie a druhou jak jinak nez v plastu. Jedna část plastu mi praskla. Prostě kov s plastem je podle me blbe vymysleny, kov vydrzi vzdy, praska plast a v pripade velkyho plastovyho dilu to pak stoji prachy).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ja som mal s tou páčkou v maske taký problém, že jadro tej páčky je z kovu zaliate v plaste, ten kov časom poveternostnými vplyvmi začal kysnúť a roztlačil ten plast, čím páčka zväčšila svoj objem a ťažko sa pohybovala medzi rebrami masky a tým pádom som mal aj trošku problémy s otváraním a zatváraním kapoty. Novú páčku som kúpil za nejakých 80 korún, nastavil a premazal som zámok kapoty, doladil som dorazy kapoty a vybavené...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

tak dneska jsem si s tím hrál taky.. díky výše popsanýmu úplná hračka... přidávám jenom pro upřesnění fotky pro budoucí demontéry kde to přesně hledat :) západku vysunout dle obrázku 3 a páčka jde v klídku dolů

 

Fabule (91)


Fabule (93)


 

Fabule (94)

 

 

 

 

Editováno: , autor: karpi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...