Jump to content

Topení Fábia 1,2


Ropyn
 Share

Recommended Posts

Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

Link to comment
Share on other sites

Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

Dlouho znamená co? Ja na 16V když je venku cca 0stupnů musím ujet 4-5km než jsem na 90stupních

Link to comment
Share on other sites

Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

Dlouho znamená co? Ja na 16V když je venku cca 0stupnů musím ujet 4-5km než jsem na 90stupních

Kolem 15 km,dneska bylo 2 stupně plus a jel jsem z kopce celou cestu a ručička teploměru se ani nezvedla.

Link to comment
Share on other sites

Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

Dlouho znamená co? Ja na 16V když je venku cca 0stupnů musím ujet 4-5km než jsem na 90stupních

Kolem 15 km,dneska bylo 2 stupně plus a jel jsem z kopce celou cestu a ručička teploměru se ani nezvedla.

15km je fakt hodně skoro víc jak diesel.Ale záleží na trase pokud je cesta z kopce nebo často stojíš třeba na semaforech tak to je pak jasné že se to nezahřívá. Jinak si překontroluj hadice co vede od termostatu k chladiči zda je teplá až při 90stupních a nepropouší dřiv.Vím že jsi termostam měnil ale takhle to lze 100% vyloučit.

Link to comment
Share on other sites

Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

Dlouho znamená co? Ja na 16V když je venku cca 0stupnů musím ujet 4-5km než jsem na 90stupních

Kolem 15 km,dneska bylo 2 stupně plus a jel jsem z kopce celou cestu a ručička teploměru se ani nezvedla.

15km je fakt hodně skoro víc jak diesel.Ale záleží na trase pokud je cesta z kopce nebo často stojíš třeba na semaforech tak to je pak jasné že se to nezahřívá. Jinak si překontroluj hadice co vede od termostatu k chladiči zda je teplá až při 90stupních a nepropouší dřiv.Vím že jsi termostam měnil ale takhle to lze 100% vyloučit.

ta vrchní hadice je teplá a ta spodní je studená.Ručička se ani nezvedne a topení fouká vlažnej vzduch

Link to comment
Share on other sites

Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

Dlouho znamená co? Ja na 16V když je venku cca 0stupnů musím ujet 4-5km než jsem na 90stupních

Kolem 15 km,dneska bylo 2 stupně plus a jel jsem z kopce celou cestu a ručička teploměru se ani nezvedla.

15km je fakt hodně skoro víc jak diesel.Ale záleží na trase pokud je cesta z kopce nebo často stojíš třeba na semaforech tak to je pak jasné že se to nezahřívá. Jinak si překontroluj hadice co vede od termostatu k chladiči zda je teplá až při 90stupních a nepropouší dřiv.Vím že jsi termostam měnil ale takhle to lze 100% vyloučit.

ta vrchní hadice je teplá a ta spodní je studená.Ručička se ani nezvedne a topení fouká vlažnej vzduch

já ma 16V a tam jsou hadice trošku jinak ale hodice co vedou do chladiče od termostatu nesmí být do 90st ani vlažné.Pokud totiž jsou vlažné tak pořád jedeš na tkz. velký okruh chlazení a auto se hooodně pomalu zahřívá a samozřejmě skoro netopí.

Link to comment
Share on other sites

Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

Dlouho znamená co? Ja na 16V když je venku cca 0stupnů musím ujet 4-5km než jsem na 90stupních

Kolem 15 km,dneska bylo 2 stupně plus a jel jsem z kopce celou cestu a ručička teploměru se ani nezvedla.

ved toto co popisujes je normalne , ja som isiel z kopca vyse 22km a rucicka sa nepohla a je to OK...

porovnaj si to na rovinke tam musis mat do 3km rucicku tam kde ma byt, inac je problem (a topi uz po 1min jazdy sice vlazne ale topi a max po 4min jazdy, resp 3km)

Link to comment
Share on other sites

Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

napis za ako dlho sa Ti ohreje vozidlo ked stojis nastartujes studene (cez noc) a pohnes sa a zrychlis na povedzme 60km/h a ides povedzme 3-4min, po 2min rucicka sa musi pohnut a za dalsie dve min uz musi byt tam kde ma byt (toto skus s vypnutym vetrakom a "spinac" nastav na chladenie) a napis vysledok

Link to comment
Share on other sites

Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

napis za ako dlho sa Ti ohreje vozidlo ked stojis nastartujes studene (cez noc) a pohnes sa a zrychlis na povedzme 60km/h a ides povedzme 3-4min, po 2min rucicka sa musi pohnut a za dalsie dve min uz musi byt tam kde ma byt (toto skus s vypnutym vetrakom a "spinac" nastav na chladenie) a napis vysledok

OK zítra až pojedu do práce tak to skusím a dám vědět.Díky

Link to comment
Share on other sites

Vie sked ides dole kopcom vacsinou ides na rychlosti bez pridania plynu alebo len s minimalnym plynom. Ked sa ide na rychlosti bez plynu do valcov sa nevstrekuje skoro ziadna zmes benzinu a vzduchu takze ani vlastne nema co ohrievat chladiacu kvapalinu, teda ti to netopi. Preto ti aJ na palubnom pocitaci ked uberes plyn ukazuje aktualnu spotrebu 0, pripadne nejaku do 0.5-0,9l\km. Musis to skusat na rovine alebo tam kde aspon trosku pridavas plynovy pedal. Mne sa 1.4 ohreje na prevadzkovu teplotu asi po 4-5 kilometroch ked je vonku okolo 5 stupnou. Cez leto aj skorej. :feve:

Link to comment
Share on other sites

PS: inac ja som prekvapeny ako rychle tieto male mrsky dokazu kurit aj ked nemaju klimu

k tomu PS: tieto male mrsky 1.2 12V dokazu rychle kurit aj preto, lebo maju spatne vedenie vyfukovych plynov, cize pokial sa motor nezohreje nasava teply vzduch od vyfuku. povodne to bolo kvoli emisiam, ale od MR 2006 zistili, ze motor splna normy aj tak, tak ho tam jednoducho nedali :blbec:

ja som rad ze to tam mam, bo ako si uz spominal uz cca po 1km fuka vlazny vzduch ;)

EDIT: sorry za OT

Edited by domino666
Link to comment
Share on other sites

Tak jsem to dneska zkusil,a je to tak jak píšete.Ráno jsem vyrazil a po 5 km mám ručičku na čtvrtce.A jde z topení vlažnej vzduch.No a za chvily je tam 90 stupňů.Jen ještě musí se ten systém odvzdušnit nebo to dělá samo.Každopádně všem díky.

Jsem teď klidnější.

Link to comment
Share on other sites

pretoze potom to budu porovnatelne podmienky a da sa poradit ...

PS: inac ja som prekvapeny ako rychle tieto male mrsky dokazu kurit aj ked nemaju klimu

rýchlo??? já jsem oproti felicii vyloženě zklamaný. Už jsem si zvykl, ale první zima byla krutá. Ono to možná bude tím že v Piešťanoch nebude žádná zima ;)-_-

Link to comment
Share on other sites

Chodim lyzovat aj do Tatier kde neraz byva aj -25°C ale oneskorene kurenie som nepostrehol ...

iste su aj auta kde to kuri rychlejsie ...

no ve Feldě byla sauna, když bylo topení naplno a na jedničku rychlost ventilátoru... tady totéž al e za podstatně delší čas a s ventilátorem min. na II

Link to comment
Share on other sites

ja ked idem sam mam ventilar off a topenie max a je to v pohode, alebo ventilator I a topenie na 60% (od 0 cool do 100 hot) a som spokojny, ak by som dal ventilator na II a topenie na max (100) tak to nevydrzim ani 5min jazdy (jedine snad tesne po ohriati na rychle ohriatie inetreiru, resp priatelky)

Link to comment
Share on other sites

ja ked idem sam mam ventilar off a topenie max a je to v pohode, alebo ventilator I a topenie na 60% (od 0 cool do 100 hot) a som spokojny, ak by som dal ventilator na II a topenie na max (100) tak to nevydrzim ani 5min jazdy (jedine snad tesne po ohriati na rychle ohriatie inetreiru, resp priatelky)

tak to ti zavidim to mas nejaku turbo kotolnu, ja musim mat ventilator na 3-ke a topenie na max. aby som mal v zime teplo.

Link to comment
Share on other sites

ja ked idem sam mam ventilar off a topenie max a je to v pohode, alebo ventilator I a topenie na 60% (od 0 cool do 100 hot) a som spokojny, ak by som dal ventilator na II a topenie na max (100) tak to nevydrzim ani 5min jazdy (jedine snad tesne po ohriati na rychle ohriatie inetreiru, resp priatelky)

tak to ti zavidim to mas nejaku turbo kotolnu, ja musim mat ventilator na 3-ke a topenie na max. aby som mal v zime teplo.

jazdil som na viacerych fabiach (rozne motorizacie) a rozdiel som v nich velky nevidel ...

Link to comment
Share on other sites

motorizaciu mam ako ty

Fabia 12V HTP 47kW rv03 MR04 vybava SE (Social Edition) ale to teplo mi vo vybave chyba zase niekde setrili viac

taktak, já tedy dávám topení ze začátku naplno vent. II a pak tak na 60% a ventilátor I, ale to jen proto že jezdím v bundě aby mi nebylo horko (myslí v tyto dny kdy je kolem nuly nebo do -2°C). Jinak předloni, když byly v únoru ty -25°C mrazy tak auto se ohřálo až tak po 20 km, tzn.ručka se nastálo udržela na 90°C a topení teprve bylo cítit a to u jsem u Feldy neznal. Ale jak říkám s tím už jsem se smířil, holt jsou tam jen 3 válce a ten jeden na to důkladné ohřátí chybí ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Potřebuju poradit,už jsem pročetl celé forum.To co se tu radí jsem vyzkoušel a nic.Mám Fábii 1,2 tří válec.Strašně dlouho trvá než se ohřeje auto na 90 stupňů,i špatně topí.Vyměnil jsem čidlo teploty i termostat a stále nic.Prosím pomozte děkuju.

Kamos kupil to iste 1,2 HTP tiez mu to kuri po 10 km.3-valec je uz taky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...