Přejít na obsah

rychlejší zahřátí motoru


palicuk

Doporučené příspěvky

... prihrejvani vody ma i O1, alespon moje to ma, zalezi snad na vybave a kam to auto slo co jsem tu nekde cetl, ale mam normalne cesky auto od prvniho majitele a ma to uz ...

To je záležitost pouze dízlů. A není to ani tak kvůli pohodlí cestujících, ostatně o to šlo Ondrerovi, ale aby se co nejtychleji ohřál motor:

post-57881-0-21486000-1330628387_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak...ohřev vody mě nazajímal...

Ale aby šlo teplo z ofuků i při studeném motoru.

Já než se mi auto vůbec ohřeje,tak už jsem z práce doma.

A to topení by nebylo při vypnutém motoru funkční samozřejmě...To by baterka ráda nebyla :kol-28:

Holt toto nevyřešíme ,když to nikdo nezná,nebo to snad ani není :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Resili to v jinym vlakne, vezmi si, ze musis vyhrat cely potrubi ktery je vymrzly, muselo by to byt podle me pres 1kW prikonu a to mas pri 12V sakra dost Amper, takze bys musel mit alespon jeden alternator navic, podle me je jediny reseni ten bufik, zapnes ho 10-15 min pred jizdou a prijdes do vyhratyho auta, motoru usnadnis starty, protoze uz nebude tak vymrzlej a pro sebe budes mit taky pohodli. To vlakno se jmenovalo nejak Topny element nebo tak neco...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Moje poznatky ohladom kurenia. Momentalne mam 1,9Tdi 81kW a tiez nie som spokojny s rychlostou ohrievania motora (pri 0 C 6km, pri -10 ohriaty motor na volnobehu na parkovisku po 15min vychladne, ohrev trva pocas jazdy aj 12km). Prihrievanie vody mam, ale na inom fore som sa davnejsie docital, ze toto sa aktivuje len vtedy ak je zataz na alternator do urcitej hodnoty. Takze ak sadnem do auta a pustim si vyhrev sedaciek, hudbu, svetla, tak je to nad limit a zhavice sa neaktivuju? Alebo mi nefunguje to prihrievanie (tie 3 zhavice), neviete niekto ako sa to da skontrolovat? Predtym som mal 1,9Tdi 66kw a ta sa zahrievala podstatne rychlejsie. Jediny rozdiel medzi nimi je ten ze 81kW ma zaslepeny EGR takze motor nasava stale cisty chladny vzduch a zohriate spaliny idu vyfukom prec, takze motor je aj tymto permanentne ochladzovany. Tuto teoriu vyvracaju na niektorych forach tym, ze pokym voda nie je zohriata, EGR je zatvoreny takze sa do motora teple spaliny aj tak nedostavaju.. ..no neviem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Alebo mi nefunguje to prihrievanie (tie 3 zhavice), neviete niekto ako sa to da skontrolovat? ...

Samotné žhaviče tak, že na ně budeš přivádět +12V a budou žhavit. Nejlíp je bude ke kontrole vyšroubovat.

Samotnou funkci zase ve VAG-u, kontrolou akčních členů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR se zavira kdyz autu zacnes slapat po plynu. Jinak ty zhavice normalne promer odporovou zkouseckou, hned budes vedet jestli jsou ok, pripadne promerit zda do nich po nastartovani jde z kablu stava kdyz je motor studeny.Nevim jiste ale melo by to byt ovlivnene teplotnim cidlem a hodnotama z neho jak dlouho budou zhavit nez se to ohreje na urcitou teplotu. Tak nejak yb to melo fungovat pokud se nepletu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... pripadne promerit zda do nich po nastartovani jde z kablu stava kdyz je motor studeny....

Musí být pod 5°C a ještě nestačí měřit pouze na jedné, páč se múže stát, že trefí právě na tu, kterou ŘJ nepřipne. ŘJ má totíž možnost ty svíčky při zapínání kombinovat: 1 nebo 2 nebo všechny 3.

Jinak, popis fce je popsaný v prvním příspěvku na této stránce z 1.3.2012.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Dnes jsem jej do práce a asi 6 km se mi ručička teploty vody nepohnula ani o milimetr. Pak prudce vyletěla na 60 a plynule vystoupala na cca 80. A potom klesla asi na 70 a tam se udržela celých 30 km kdy jsem zastavil. Když jsem pustil topení tak z něj foukal horký vzduch. Venku byly 2 stupně nad nulou. Vloni v zimě jsem problém neměl. Myslíte že je špatný termostat nebo čidlo teploty vody? Dík za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...