Jump to content

Setrvacnik


Igorxx
 Share

Recommended Posts

Zdarec kluci,

pred nedavnem mi bylo v servisu oznameno, ze mam nacaty setrvak, ze to jeste vydrzi, ale ze nikdo netusi kolik. Vcera to byla dost katastrofa, myslel sem, ze se mi motor rozpadne (asi deset minut, vzdy kdyz sem se priblizil volnobehu nebo nizkym otackam) pak se to uklidnilo. kazdopadne uz nechci nic riskovat, ale...

Na trhu je nekolik druhu nove spojky se setrvakem a chtel bych znat vase zkusenosti, hlavne pokud se jedna o nahradu dvouhmoty za jednohmotu. Myslim treba vyrobce Valeo, ktery prodava sadu s jednohmotym setrvacnikem kolem 11 000. Opravdu nemam chut vysolit 25 000 za novy dvouhmoty setrvak, ktery mi pritelkyne za 50 000 km znova odepise... nejsem ani moc priznivec toho kupovat takovy dil na vrakaci s nejakeho rozbiteho auta, nato se v autech malo vyznam.

Mam Octavii 1.9 TDi, 66kW, r.v. 2000, ale jeste pred faceliftem ( najeto cca 210 000).

Tak prosim poradte, co tam dat a neprohloupit.

Dikec

Link to comment
Share on other sites

Zdarec kluci,

pred nedavnem mi bylo v servisu oznameno, ze mam nacaty setrvak, ze to jeste vydrzi, ale ze nikdo netusi kolik. Vcera to byla dost katastrofa, myslel sem, ze se mi motor rozpadne (asi deset minut, vzdy kdyz sem se priblizil volnobehu nebo nizkym otackam) pak se to uklidnilo. kazdopadne uz nechci nic riskovat, ale...

Na trhu je nekolik druhu nove spojky se setrvakem a chtel bych znat vase zkusenosti, hlavne pokud se jedna o nahradu dvouhmoty za jednohmotu. Myslim treba vyrobce Valeo, ktery prodava sadu s jednohmotym setrvacnikem kolem 11 000. Opravdu nemam chut vysolit 25 000 za novy dvouhmoty setrvak, ktery mi pritelkyne za 50 000 km znova odepise... nejsem ani moc priznivec toho kupovat takovy dil na vrakaci s nejakeho rozbiteho auta, nato se v autech malo vyznam.

Mam Octavii 1.9 TDi, 66kW, r.v. 2000, ale jeste pred faceliftem ( najeto cca 210 000).

Tak prosim poradte, co tam dat a neprohloupit.

Dikec

Jdi do te Valeo.A potom i vesele muzes zvedat nake ty koniky.Rozhodne to snese vic nez klasika dvouhmota.

A cena je taky jinde.Mam stejny motor jako ty a OK.

Link to comment
Share on other sites

proč 25 tis? U nás v autodílech ho mají vystavený přímo na pultu-komplet setrvák,lamela+přítlačák za 9.600.Je na tom napsáno original ale koukal jsem na značku a už nevím jestli to byl Sachs nebo Luk.Ale Valeo to urč. nebylo.

Edited by ritchie
Link to comment
Share on other sites

proč 25 tis? U nás v autodílech ho mají vystavený přímo na pultu-komplet setrvák,lamela+přítlačák za 9.600.Je na tom napsáno original ale koukal jsem na značku a už nevím jestli to byl Sachs nebo Lucas.Ale Valeo to urč. nebylo.

tak to bych chtel videt :kuk: dvouhmota do 10tis.???

Link to comment
Share on other sites

Zdarec kluci,

pred nedavnem mi bylo v servisu oznameno, ze mam nacaty setrvak, ze to jeste vydrzi, ale ze nikdo netusi kolik. Vcera to byla dost katastrofa, myslel sem, ze se mi motor rozpadne (asi deset minut, vzdy kdyz sem se priblizil volnobehu nebo nizkym otackam) pak se to uklidnilo. kazdopadne uz nechci nic riskovat, ale...

Na trhu je nekolik druhu nove spojky se setrvakem a chtel bych znat vase zkusenosti, hlavne pokud se jedna o nahradu dvouhmoty za jednohmotu. Myslim treba vyrobce Valeo, ktery prodava sadu s jednohmotym setrvacnikem kolem 11 000. Opravdu nemam chut vysolit 25 000 za novy dvouhmoty setrvak, ktery mi pritelkyne za 50 000 km znova odepise... nejsem ani moc priznivec toho kupovat takovy dil na vrakaci s nejakeho rozbiteho auta, nato se v autech malo vyznam.

Mam Octavii 1.9 TDi, 66kW, r.v. 2000, ale jeste pred faceliftem ( najeto cca 210 000).

Tak prosim poradte, co tam dat a neprohloupit.

Dikec

Jdi do te Valeo.A potom i vesele muzes zvedat nake ty koniky.Rozhodne to snese vic nez klasika dvouhmota.

A cena je taky jinde.Mam stejny motor jako ty a OK.

Dik za radu. Vim ze Valeo je slusna znacka, bal sem se toho ze je to jiny typ. Jsou treba jeste nejake dotatecne upravy? Nebo se proste sunda stara spojka a da tady tahle?

Link to comment
Share on other sites

Zdarec kluci,

pred nedavnem mi bylo v servisu oznameno, ze mam nacaty setrvak, ze to jeste vydrzi, ale ze nikdo netusi kolik. Vcera to byla dost katastrofa, myslel sem, ze se mi motor rozpadne (asi deset minut, vzdy kdyz sem se priblizil volnobehu nebo nizkym otackam) pak se to uklidnilo. kazdopadne uz nechci nic riskovat, ale...

Na trhu je nekolik druhu nove spojky se setrvakem a chtel bych znat vase zkusenosti, hlavne pokud se jedna o nahradu dvouhmoty za jednohmotu. Myslim treba vyrobce Valeo, ktery prodava sadu s jednohmotym setrvacnikem kolem 11 000. Opravdu nemam chut vysolit 25 000 za novy dvouhmoty setrvak, ktery mi pritelkyne za 50 000 km znova odepise... nejsem ani moc priznivec toho kupovat takovy dil na vrakaci s nejakeho rozbiteho auta, nato se v autech malo vyznam.

Mam Octavii 1.9 TDi, 66kW, r.v. 2000, ale jeste pred faceliftem ( najeto cca 210 000).

Tak prosim poradte, co tam dat a neprohloupit.

Dikec

Jdi do te Valeo.A potom i vesele muzes zvedat nake ty koniky.Rozhodne to snese vic nez klasika dvouhmota.

A cena je taky jinde.Mam stejny motor jako ty a OK.

Dik za radu. Vim ze Valeo je slusna znacka, bal sem se toho ze je to jiny typ. Jsou treba jeste nejake dotatecne upravy? Nebo se proste sunda stara spojka a da tady tahle?

Nic,jen prehodis.

Link to comment
Share on other sites

Zdravím Vás.

"Když to nevíš, tak se zeptej".

V čem spočívá rozdíl mezi oběma druhy setrvačníků - na první pohled, neviděl jsem zatím dvouhmotový setrvačník, proto se ptám. Ještě by mě zajímalo jakou má výhodu oproti klasickému?

Díky za nějaké vysvětlení.

Link to comment
Share on other sites

Tak zatim to vypada spis, ze do te vymeny za jednohmotu pujdu. Dnes rano sem mel opet neprijemny zazitek s mlaticim motorem v nizkych otackach:o( Nastesti mam na 60 km trase jen tri mista kde musim zastavit:o)

Nemate jeste nekdo nejake zkusenosti? Nebo treba i jine reseni? Sice specham, ale nerad bych to uspechal zase moc, 20 000 clovek na chodniku kazdy den nenajde...

Nezabyva se tim nahodou tady nekdo tak nejak komplexneji, myslim jako ze by to i vymenil, ja to sam delat urcite nebudu... Jezdim denne Breclav - Brno, takze nekde pobliz...

To cosby: Dik za zasilku, prisla v poradku ( uz v pondeli ), ale musel sem delat na aute, tak sem ani nestihal napsat.

Link to comment
Share on other sites

Tak zatim to vypada spis, ze do te vymeny za jednohmotu pujdu. Dnes rano sem mel opet neprijemny zazitek s mlaticim motorem v nizkych otackach:o( Nastesti mam na 60 km trase jen tri mista kde musim zastavit:o)

Nemate jeste nekdo nejake zkusenosti? Nebo treba i jine reseni? Sice specham, ale nerad bych to uspechal zase moc, 20 000 clovek na chodniku kazdy den nenajde...

Nezabyva se tim nahodou tady nekdo tak nejak komplexneji, myslim jako ze by to i vymenil, ja to sam delat urcite nebudu... Jezdim denne Breclav - Brno, takze nekde pobliz...

To cosby: Dik za zasilku, prisla v poradku ( uz v pondeli ), ale musel sem delat na aute, tak sem ani nestihal napsat.

S tim bohuzel nic nenadelas.Proste to budes muset vymenit.

Link to comment
Share on other sites

ahoj. teoreticky ide vymenit takyto zotrvacnik za jednohmotovy ale odpisujes loziska v motore. ;)

A kde jsi na to prisel???Takze vsechny ostatni motory nevyjimaje treba Fabii TDi se asi rozpadnou ne???A jeste neco.Jak davas jednohmotu tak se dava spojka presne primo na tenhle set a ta je odpruzena.Jiank set Valeo setrvak.lamela,pritlacak a lozisko stoji kolem 10tis.

Edited by TDIfun
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Jaký je rozdíl mezi dvouhmotou a jedno??Dvouhmota ti vyrovnává vibrace-tzn.oklidňuje auto.Někdo na DF psál,že po výměně dnouhmoty za jednohmotu je mu auto třealo jak ratlík.

je tedy lepší dát to, co tam je z výroby?

nebo má jednohmota v něčem určitou výhodu proti dvouhmotě a může se tam bez úprav dát?

Link to comment
Share on other sites

Tak mne sa ties zacal triast motor ale az nad 3000 ot/min a len pri zaradenom 5stupni. Lamela s pritlacakom bola menena asi pred 10tis. km Bude chyba v zotrvacniku alebo ju treba hladat niekde inde? je to celkom neprijemne vybracie sa nesu celim autom cez sedacky az do tela, a su umerne otackam motora. Zvlasne je ze na inom prevodovom stpni nic neni citit a na petke do 3000ot/min ties nic

Link to comment
Share on other sites

Pokud by někdo potřeboval, mám tyhle sety na TDI 66/81kW zn. Valeo 225mm - komplet 4dílná sada (jednohmota setrvačník+lamela+přítlačák+ložisko) aktuálně za 9500,- S dokladem-zárukou.

Výhoda tohoto setu je, že se dá použít na všechny předchozí průměry spojky tzn od 1997 postupně 228mm,219/20mm,230mm a 225mm.

Samostatně spojka (přítlačák+lamela) se musí měnit vždy za stejný typ (průměr) ale v kompletu se setrvákem to nahrazuje všechny předchozí.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...