Přejít na obsah

TDI 66 kW nestartuje


lisky

Doporučené příspěvky

dnes som vyriesil ten isty problem(nevedel som kde je) a bolo to tim rele 109 mam ja neake foto ak tak ho sem vlozim A co maju vsetci s tim rele a zhavenim? Tiez som sa cudoval ale cez to rele sa spina ja vstrekovacie cerpadlo takze ak nenazhavi respektive nezopne nebude ani ropa Ja sa pridavam k nazoru rele 109 aproppo da sa s troskou sikovnosti do neho aj niecim neak ako buchnut pohybat bez rozobrania ale aj to je minimum su tam len 2 torxy a potom uvidis ci a zopne alebo nie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj kluci potřeboval bych poradit mam takový veliký problém.

Když jsem jel včera z práce tak jsem chtěl z 3jky podřadit na 2 a po zařazení a sešlápnutí plynového pedálu vůbec nenarostly otáčky a navíc to úplně zpomalilo auto. Sešlápl jsme znova plyn a pak to reagovalo. měl jsem v nádrži čtvrtku nafty mam octavia TDI 66Kw typ motoru ALH. tak jsem dojel k shellce a tankoval jsme . předtím jsem motor vypl v pohodě. dotankoval asi tak 30 litrů V power nafty (toto palivo tankuji pravidelně - nikde a jiné netankuji) zaplatil a sedl za volant že pojedu a vůbec nešlo nastartovat. ta kjsem to odtlačil mimo a volal aby mě odtáhli. po zapojení lana a razjetí v závěsu jsem zkusil nastartovat a chytlo to. ta kjsem si myslel, že je to zavzdušnění tak jsem jel domů. potom tak o 4 hodiny pozdějc jsem jel na chatu a při couvádí do mírného kopečka zase to začalo blbnout s tim plynem /málem jsem nevyjel/ ale podařilo se. Tak jsem ještě na chatě zkontroloval palivový fiiltr a ten byl v pohodě zkusil jsem odpojit vysokotlaké potrubí jestli jde naftta a ta šla . potom když jsem chtěl nastartovat a jet domů tak jssem už to nenastartoval

tak jsem se nechal odtáhnout domů . přijel jeden ze servisu škoda napíchl to na diagnostiku a vůbec mu diagnostika nekomunikovala s řídící jednotkou motoru. vyměnili jsme i relé 109 a nic. poradtě prosímn už jsem beznadějnej jinak ještě nesvítí kontrolka žhavení

¨Problám vyřešn- řídící jednotka motoru v p....i

Editováno: , autor: VladaKv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, prosím vás potřeboval bych poradit, mám Octavii TDi 1.9, 66Kw, rok 1998, najeto 120 000km. byla trošku dýl nejetá, cca nějakých pár měsíců, a pak začala blbnout, chtěl jsem nastartovat, zapnu klíček, kontrolky se rozsvítí, ale nerozsvítí se žhavení, čili nenastartuju, ale přesto točí. Když jsem k tomu autu přišel třeba po třech dnech už to zase šlo nastartovat, když to zase třeba měsíc stálo tak se to takhle opakovalo. A teďka během zimy už nenastartuju vůbec, prostě nezažhavý a ať točí jak točí nenaskočí. Kontroloval sem zatím jen relé žhavení, a to je dobrý. Kamoš mě radil, mechanik ať si seženu schéma žhavení, tak neměl by to někdo??? a nebo budu moc rád za nějaké návrhy čím by to mohlo být, že nenastartuju. Kdyby tak můžete napsat i na meil Mareckooo@seznam.cz , Moc díky

čus mam ten samje problém nakonec jsme odtáhli auto do značkového servisu škoda relátkem 109 a 103 to nebylo a pojistkama také ne. nakonec po napojení na počítač zjistlili, že vůbec nereaguje řídící jednotka, že nejde navázat spojení tak šli kabel po kabelu. nakonec je napadlo vyndat řídící jednotku motoru a dát tam jinou a hned to fungovalo. takže řídící jednotka v prdeli

.takže jsem tu jednotku si vzal a zkusil ke klukovi co to je schopen opravit tak čekám dnes na telefon

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

caute mam podobny problem soctaviou tdi110bhp mam problem nastartovat za studena kontrolka žhavenia po zapnuti klučika svieti par sekund a zhasne treba dlhšie točit motorom aby motor naštartoval motor zadymi na sivo trošku si poskače a potom je vsetko ok znamy mi hovoril že by to mohlo robit aj čerpadlo tak sa chcem spitat či je možne použit sdi čerpadlo u ttdi motora dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

Ahoj, auto mám v servisu a taky to vypadá, že řídící jednotka je k.o. , nenávázalo to s VAGem spojení - takže vyměnit. Chtěl jsem ale zeptat, čím to, že odešla? Jedu do obchodu, vše v pohodě, pak chci odjet a nic, chvilku točím a ani blaf. Nezkazí se nová, nebo opravená kterou tam dám? Nechápu. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj, v pondělí ráno jsem přišel k autu, zkoušel jsem nastartovat ale nic. Startér točil, zkusil jsem to asi 4x vždy asi 10 sec. Po páte už startér netočil. Zkoušel jsem dát nabít baterii ale bez výsledku. Kluci v práci si myslí že by to mohl být startér, je to možný? Že bych ho takhle rozbil? Díky předem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to může být věcí, je zima tak to prostě nechtělo chytnout, protože jsou špatné žhavící svíčky, nebo zamrzlá nafta, i ten ventil to může být.

Ventil poznáš pohledem max. procvakej uvidíš jak chodí

žhavící svíčky to je trochu horší, ale taky to jde (změřit je)

a zamrzlá nafta koukni na hadici od filtru je průhledná případně trochu nahřej filtr, nebo garáž a nechat temperovat celé auto.

Baterku připoj přes startovací kabely a když bude startér točit tak není důvod proč nenaskočit.

Osobně jsem názoru že to bude naftou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapy tak tady mám jeden postřeh. Tankuji Vervu od Benziny (37,80,- kč), ta by dle testu ústavu palav a maziv ČR z loňského roku měla mít skutečně parametry zimní nafty a při mrazech nad -15 téměř vybiju baterku, než nastartuji a jak mi to na chytne (tak na po 5 - 7 a baterka téměř vybitá), tak je za mnou černý oblak jak před koncem světa.

Před týdnem jsem natankoval v polsku Schell by Power (v přepočtu za 37,10 ,-kč) a každé ráno nastartuji na poprvé....přidržím to tak 2 vteřiny a motor běží.

Tak kde je tedy problém ? :kol-46: :kol-46: :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...