Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Já mám něco přes rok 2.0 FSI a jsem s ní spokojenej. Tankuju většinou 98 oktanovej benzín a žádný klepání a podobně neslyším. V recenzích tenhle motor docela vychválili a já jim dávám za pravdu. Jasně že když do takovýhleho auta sedne řidič odkojenej naftou, bude se mu zdát, že je to líný. Já měl vždycky jen benzín, přešel jsem z 1.6 GLX OCT I 74 kW a jsem s výkonem spokojenej. Pokud jsi závodník, asi ti to bude málo. V tom případě jdi do RS. Taky jsem RS chtěl, ale nakonec jsem nečekal a koupil tuhle. V tý době byl 2.0 FSI nejvýkonější motor Škody.V dnešní době bodovýho systému bych už jí asi ale nechtěl, protože bych nevyužil ten potencial. Všichni jezdí jak posraný a když to napálíš, koleduješ si o malér.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě ke spotřebě. Já tomu soukromě říkám motor dvou tváří. Dá se s ním jezdit za 6 - 6,5 l (přítelkyně, nevím jak to dělá), ale taky za 10 l (já). Průměrně si bere (většinou řídím já) těch 8,5 - 9 l, ale to při svižné jízdě. Cestu do Chorvatska do Splitu cestou přes Plitvice jsem měl průměrně za 7,3 l, zpátky prakticky celou cestu po dálnici za 8,0 l. Ale to při rychlosti 170 - 200 km/h. 6 rychl. stupněm sice ostatní ohromíš, ale jinak je krom dálnice k ničemu. Prakticky ti jen sníží spotřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 2.0 FSi pul roku a spokojenost (najeto 7000 km). Zadnej divoch to neni, ma to takovej klidnej, rovnomernej tah az do pomerne vysokych otacek (do cca 6000). Spotreba silnice 6.5-7.2 podle nalozeni, dalnice 7.8-8.5. Je pomerne znat kdyz natankujes N95 a N98. Zvuk to ma v nizsich otackach opravdu specifickej - jakoby to hvizda a cvrlika. Zatim zadny problem (tuk, tuk), narozdil od vseho ostatniho co ma co docineni s elektronikou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nijak zvlášť to poznat opravdu není. Nejvíc se to dá vysledovat u akcelerace, při vyšší rychlosti už není poznat nic. Já tam dokonce jeden čas dával 100 oktanovej V Power Racing od Shellu, pak jsem ale zjistil, že mě to pomalu finančně ruinuje, tak jsem přešel na N98. Malá nevýhoda pro závodníky je, že to nemá cenu čipovat, anžto to nemá turbo a výsledný efekt by neodpovídal vynaloženým finančním prostředkům. Spousta mých známých si radši koupí TDI, čipnou to a rázem mají 200 koní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

založil jsem tohle vlákno s jinou přezdívkou u které jsem zapomněl heslo :D - to jen tak pro informaci

to waleri: no uvažoval jsem na bílou, nebo šedou stone ještě nevím to má čas :) jinak s motorem jsi spokojen?

to FISHkaa: nevím jestli to jsem zrovna patří ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ja mel kombik OII s 2.0 FSI jeden den pujcenej... rekl bych, ze se to vyznacovalo onim "klidnym tahem" v sirsim spektru otacek, jak uz tu nekdo psal. chod motoru mi prisel kultivovany, ale zas tolik jsem to za ten jeden den pozorovat nestihl. co se spotreby tyce, tak jsem pri hratkach dosahl taky nejakych 12l/100km, ale to se zas neni cemu divit, kdyz jsem to trapil. pokud se ale nekdo dokaze udrzet a ma lehkou nohu, tak se s tim myslim da jedzit treba i za 6,5l. zadny zihadlo to neni, ale me by takovy motor nevadil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Povedal by som, že ako 2,0 TFSI, tak aj 2,0 FSI sa vyznačujú tým, že vďaka lineárnemu ťahu na prvý pohľad nepôsobia nejako extra dynamicky, ale ak sa človek pozerá na tachometer, tak zistí, že to rozhodne nie je pomalé. Ja som s TFSI tiež nemal prvý dojem, že je to extra silné, ale teraz, keď už jazdím na svojom, tak som si na to zvykol a už ten výkon začínam vnímať podstatne viacej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...