Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Povedal by som, že ako 2,0 TFSI, tak aj 2,0 FSI sa vyznačujú tým, že vďaka lineárnemu ťahu na prvý pohľad nepôsobia nejako extra dynamicky, ale ak sa človek pozerá na tachometer, tak zistí, že to rozhodne nie je pomalé. Ja som s TFSI tiež nemal prvý dojem, že je to extra silné, ale teraz, keď už jazdím na svojom, tak som si na to zvykol a už ten výkon začínam vnímať podstatne viacej.

souhlas...zadne "nakopavani" a zatlacovani do sedacek se nekona, ale clovek musi ze zacatku sledovat tachometr obezretne, protoze 50 resp. 90 km/h tam ma hned, ani o tom nevi..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne. Ja len, aby si si to fakt dobre rozmyslel. A pokiaľ by si to bral na leasing, tak tam sa to ešte viacej stratí než pri kúpe v hotovosti. A ešte si do ceny započítaj aj nejakú zľavu, v krajnom prípade, ak by si bol šikovný a hodne neodbytný, tak by si mohol dostať zľavu, ktorá by sa rovnala príplatku za 2,0 FSI. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám motor 2.0 Fsi - velký problém jsou cívky - pře výměnou cívek 7.5 l/100 km po výměně cívek 10l/100 km. Při Naturalu min.98 za 34,90 je na co se těšit. No před problémem s cívkami motor "přede" s novými cívkami motor jde jako pila a cuká při přidání plynu - jinak "spokojenost" kol100. Pokud ti nevadí nafta jdi do 1,9 Tdi - v tom stavu v jakém je můj motor nyní, bys mě předjel - otestováno na lidech. A pokud je pravda co tady píšou s tím novým softwarem tak co řešíš. Při bodovém systému si myslím, že je to jedno co tam dáš za motor. I Škdoa 120 jede 90 km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jó já taky - v zimě ani za největších mrazů žádný strach, že nastartuje, ale štve mě, že mě auto nenastartovalo ani v +15°C.... Ty cívky je velký problém. Jen malá informace - od servisního technika vím, že už i na 1,6 Fsi je nový software. Zatím s těmi Fsi jsou jenom problémy. Měl jsem před tím tu 1,6 se 75 kW v Oktávce I a nemůžu si stěžovat - ať jsem ho honil jak jsem chtěl víc než 7,5 litrů si nevzal, jen jednou při cestě s Brna do Strakonic: 1h 45 minut byl hodně žíznivý. O 1.4 múže uvažovat jen sebevrah - už 1.6 při zapnuté klimě do prudkého stoupání měla co co jet. Tak zkus se projet s tou původní 1,6 a uvidíš já nevím, ale už kvůli jiné převodovce má jinou maximálku. Jinak mé postřehy klasická 1,6 55 kW a nová 1,6 75 kW u staré oktávky - do 3000 otáček je 75 kW jen nepatrně živější rozdíl se výrazně projeví až někde kolem 4000 otáček. Pokud chceš mít ve voze klimu tak o nic menším než je 1,6 neuvažuj, jinak budeš jezdit do kopců v létě na vytočenou 3 a to si myslím, že nebude to pravé ořechové. No a nebo se zařadíš mezi stádo pohybující se v koloně jejichž maximálka, aby dodržéli rychlostní limity je 85 km/ hod mimo vesnice a ve vesnici 45/ km /hod spíš 40 km/hod. Já bych vraždil. No a vede to většinou nějakej starej krám, kterej nikdo, když chce dodržet předpisy nepředjede. Do kopce to nechce víc jet než 40 a po rovině z toho tlačí těch 85 km/hod. Zřejmě pan Šimonovský nevlastní auto vůbec nebo má garáž plnou 105 a favoritů....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Diagnostik: získal jsem tuto odpověď co ty na to, měl jsi čas se podívat na to mé auto podle SPZky?? Došla ti v request v ICQ??

Odpověď na dotaz na to cd:

Zopakoval jsem dotaz nového software pro Váš typ motoru. Bohužel

specialista je na dovolené. Budu informovat.

Já tomu nerozumím.... Když jeden říká to a druhý tohle......

Poraď co mám dělat - budu čekat až mi skončí leasing a pak ho prodám - to mi přijde jako nejrozumnější řešení. Do té doby mi to bude žrát jako tank. Musím si hold zvykat, že 2 litr není žádnej dietář.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem ze Strakonic, kde najdu motorkód? Všechny servisy jsou tady mnohem horší. Ve Strakonicích bych nešel do servisu ani v sebeobraně. Můžu ti napsat na email? Takhle tady dávat veřejně informace o mém autě se mi moc nechce... Opravdu jak jsem už psal je Auto Kápl jeden z těch nejlepších co jsem v okolí poznal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...