Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Můžete mi prosím někdo napsat převodové poměry na Fabku 1.4 44kW a 50kW včetně stálého převodu.

Dál se chci zeptat na převodové poměry 1.4 TDI 51kW a 59kW ( předpokládám, že ta 51kW bude mít jako SDI a ta silnější jako původní 55kW, ale můžu se mýlit. )

Dál jestli ze změnili převodové poměry po zvýšení výkonu HTP 40kW < 44kW a 47kW < 51kW?

A poslední věc převodové poměry Fabie2? Zůstaly u stených motorizací stejně? Předpokládám že jo.

Poprosil bych o převody na F2 1.6 a 1.4

Předem děkuji. ;)

Vloženo

Doplním, k tomu, čo už bolo napísané. U HTP prišlo v modelovom roku k zmene prevodových pomerov pre 1. a 2. prevodový stupeň, všetko ostatné zostalo vrátane stáleho prevodu. V FII sa použili rovnaké prevodovky pre obe varianty HTP, ako mala F1 po MR2006... Ak je záujem, zajtra možem vytiahnuť presné tabuľky zo systému.

Vloženo

Igor: pokus se u HTP měnila jen I a II tak to nemusíš, dík, ake stále bych bral 1.4 TDi 51kW a 59kW ( teda pokud nejsou zpřevodované stejně jako SDI a TDI55kW, páč ty mám a tu 1.6 FII ;)

Vloženo
Igor: pokus se u HTP měnila jen I a II tak to nemusíš, dík, ake stále bych bral 1.4 TDi 51kW a 59kW ( teda pokud nejsou zpřevodované stejně jako SDI a TDI55kW, páč ty mám a tu 1.6 FII ;)

u FRS mam dobrej prevodovej pomer :D docela lita holka :D

mello na jaky otacky jezdis nez ohrejes motor?

Vloženo

Tohle je v tomto tématu dost OT. Proč to nenapíšeš do FRS obecně nebo jinde a jinak na toto ses už ptal aspoň 10x a nedá se na to odpovědět jednoznačně. Jezdím optimálně 2tis-4tis. :)

Vloženo
Tohle je v tomto tématu dost OT. Proč to nenapíšeš do FRS obecně nebo jinde a jinak na toto ses už ptal aspoň 10x a nedá se na to odpovědět jednoznačně. Jezdím optimálně 2tis-4tis. :)

ty OT strasne resis :) ... byl u tebe mikulas? kdy spina ve FRS turbo? nekdo rika 2,2 nekdo 1,7 a ja nevim jak to poznat :(

Vloženo
ty OT strasne resis :) ... byl u tebe mikulas? kdy spina ve FRS turbo? nekdo rika 2,2 nekdo 1,7 a ja nevim jak to poznat :(

Ty zase řešíš pi****ny. Turbo nespíná, turbo v podstatě pracuje stále, jen pod určité otáčky motoru nedává dostatečný tlak. Jinak když uvádějí největší točivý moment v 1900ot, tak tam už turbo tlačí naplno ne? Sám asi musíš cítít, kdy už auto zabírá a kdy ne, tak proč to řešíš? :worthy

Vloženo
muj sluzebnicek? :-D žáán káávu prosím. s mléékem a naftu mi pak kup !! :-D

Ježiši né tobě, ale těm co mi poskytli linky nebo naskenovali ty převody.

:worthy;)

Vloženo

tak trochu jsem to delší dobu očekával a sledoval, když už jsme u těch techn. dat, zajímavé sledovat průměry vrtání a zdvihy, hezká unifikace, u FII dva průměry vrtání a dva zdvihy a toť vše.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...