Přejít na obsah

Benzín v Naftě


zabiak

Doporučené příspěvky

jinak to beňo z nádrže nemusíš likvidovat, normálně to můžeš sjet, TDI 66 to slupne jako malinu. Když dáš 5 l do plné nádrže, tak se nic neděje. Můžeš to použít v létě na ředění rostliňáku ;) A nebo to prostě jen tak nadávkovat do nádrže, alespoň nezamrzne.

Teď si srandu nedělám.

No problém je , že tam má za 500 Kč tj cca 16,5 litru benzínu a to je dost, kdyby tam měl kolem 5 litrů, bylo by to bez problémů ale tohle je moc, musí to odsát.Jinak máš pravdu s tím přidáváním benzínu do nafty ale přeci jen je rozdíl nalít 2-3 litry na nádrž a mít ho tam 1/3 nádrže.Měl by sice z okiny na chvíli Ferrari ale motor by to asi nevydržel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hotovo. Dle vašich rad jsem se dostal do nádrže. 3x jsem si lokl benzínu a pak začla z hadičky tryskat vzácná tekutina konečně už jsem to chtěl z xichtem plnýho benzinu vzdát ale zadařilo se. Celou nádrž jsem vypustil. Ztráty byly velké:)) Před barákem je malá ekologická havárie:)) . Takže jsem vypustil co to šlo a pak zašrouboval a nalil naftu konečně opravdu naftu. A teď chvíle napětí startuju šlo to pěkně špatně myslel jsem že to nechytí najednou se to chytlo.

Chod byl teda tragickej a nerovnoměren a celé se to klepalo naštěstí to trvalo jen chvilku a pak se to vzpamatovalo a šlo to normálně.

Motor šlape takže snad v pořádku :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak to beňo z nádrže nemusíš likvidovat, normálně to můžeš sjet, TDI 66 to slupne jako malinu. Když dáš 5 l do plné nádrže, tak se nic neděje. Můžeš to použít v létě na ředění rostliňáku ;) A nebo to prostě jen tak nadávkovat do nádrže, alespoň nezamrzne.

Teď si srandu nedělám.

jo jo moje řeč,dobře mluviš nabo píšeš,nic se nestane jan do polna naftu a je to!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle mých informací od chlapů, kteří u nás ve firmě dělají vstřikovací čerpadla, není vůbec na škodu (važně tam má být malé š :x) když do plné nádrže přidáš 5-8 litrů benzínu nic se nestane :-)

Kamarád má BMW 525 rv.2003 a říká, že občas tam hodí 10 litrů a jede to jako po másle ... Tož teď babo raď lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
Sklop zadní sedačky, odhrň kobereček a na pravé straně bude plechové víčko, to sundej, pak vytoč takovou velkou plastovou matici a dostaneš se k plováku a tím pádem k obsahu nádrže, tam vraž hadici a odsaj benzín. :palec2:

A pak hlavně všechno vyčisti jak píše Rosta 1.8

Jak to auto jelo? Jsem někde četl, že benzín ve vznětovém motoru je super tuning, prý to letí jak stíhačka! :)

se mi podařilo ještě u P-205 vyprat vzduchovej filtr v tech. benzínu a nenechat zbytky benálu vypařit. Start :palec2: z volnoběžných otáček nárust na totalusmaximus za značného řevu ventilů a všeho kovového v motoru :worthy okamžité vypnutí klíčů. No nafta tam už přes čerpadlo netekla ale vzd.filtr vesele dodával benál.Po cca 5 sec konec a hrobové ticho. pak start a kupodivu to motor vydržel :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
Sakra lidi snad není možný. Matka nabrala Natural 95 :doh . Nádrž byla skoro prázdná a nalila tam za 500 natural 95. Ujela s tím asi 2km a nic se zatím nestalo co teď mám dělat? Vypustit nádrž nebo odtáhnout do servisu nebo dolejt to dieselem plnou a tím to ředit.

Prosím rychle poraďte :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidicky, koukam jak blazen, ono je sice pravda, že motor tu trosku benzinu slupne, ale co čerpadlo?

Pro něj je to hotová pohroma, vždyť když si uvědomíte, že nafta je mastná, a tedy maže, tak benzín je přesný opak.

Ale pokud s tím mamča najela jen cca 2km a v nádrži jsi snad nějakou naftu ještě měl, snad to bude v pořádku.jinak kdyby jsi s tím odsátím měl problém,

mohla by pomoci AC-pumpička třeba z favorita, je to sice na dlouho, ale když není zbytí.Předřadíš ji před palivák a pumpuješ a pumpuješ....

Jinak co se týče palivového filtru, raději by jsem ho vyměnil, není to zase taková položka a jistota je jistota.Nakonec by jsem natankoval plnou, aby se případný

zbyteček co nejvíc naředil.

čerpadlo to v tomhle případě určitě vydrží, ale kdyby tam byl CR, tak čím větší podíl benálu-tím větší šance že ho odděláš !!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si vzpoměl-když se bavíte o benzínu do nafty na jednu starou příhodu z roku cca 1994. Tehdy jsme jeli do Prahy ranním autobusem. Mrzlo až praštělo -25°C. V každém kopečku na Jihlavu motor zdechnul, protože se ten rozsol prostě neprotlačil přes naftové filtry. Takže počkat, až se nafta ve filtrech ohřeje od motoru a zase kousek popojet. Zpoždění narůstalo. Načež táta(automechanik a vlastně zaměstnanec podniku) zašel za řidičem a koumali co s tím. Nemusím říkat, že na D1 když v kopci zdechla, tak to nebylo nic příjemného. Rada byla jasná-natankovat benzín. Jenže řidič měl dotankováno do plna, takže se muselo prvně něco vyjet, aby tam bylo místo pro ten benzín. Někde na místě , které si pamatuju jako "Motorest Střechov" se vzal benzín-tuším, že tak 20 litrů. Nevím jakou má teda nádrž Karosa. A hle do Prahy už pak jela bez problémů.

Ono vůbec i to tankování byla legrace. Pro nákladní vozidla + autobusy mají většinou spešl stání, ale tam bývá jen stojan na naftu lol , takže se natlačit s autobusem mezi stojany pro osobáky...a na ty udivené pohledy, že někdo tankuje do Karosy hezky zvesela benzín dodneška nezapomenu :smich: :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
Tak jsem si vzpoměl-když se bavíte o benzínu do nafty na jednu starou příhodu z roku cca 1994. Tehdy jsme jeli do Prahy ranním autobusem. Mrzlo až praštělo -25°C. V každém kopečku na Jihlavu motor zdechnul, protože se ten rozsol prostě neprotlačil přes naftové filtry. Takže počkat, až se nafta ve filtrech ohřeje od motoru a zase kousek popojet. Zpoždění narůstalo. Načež táta(automechanik a vlastně zaměstnanec podniku) zašel za řidičem a koumali co s tím. Nemusím říkat, že na D1 když v kopci zdechla, tak to nebylo nic příjemného. Rada byla jasná-natankovat benzín. Jenže řidič měl dotankováno do plna, takže se muselo prvně něco vyjet, aby tam bylo místo pro ten benzín. Někde na místě , které si pamatuju jako "Motorest Střechov" se vzal benzín-tuším, že tak 20 litrů. Nevím jakou má teda nádrž Karosa. A hle do Prahy už pak jela bez problémů.

Ono vůbec i to tankování byla legrace. Pro nákladní vozidla + autobusy mají většinou spešl stání, ale tam bývá jen stojan na naftu lol , takže se natlačit s autobusem mezi stojany pro osobáky...a na ty udivené pohledy, že někdo tankuje do Karosy hezky zvesela benzín dodneška nezapomenu :smich: :smich:

Hele to se vůbec nedivím to musela být hrozná prdel :D když ty udivený lidi koukaj a myslí si co to je za blba ale on vůbec blb není jen je chytrej :D :D to byl dobrej zážitek asi..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím kdyby se vám náhodou stalo že nějaký váš rodinný příslušník vám do TDíčka natankuje 15 litrů benzínu nezoufejte dnes se mi to stalo benzín jsem z auto dostal poměrně jednoduše vratným vedením jsem natlakoval nádrž kompresorem a druhou hadičkou mi benzín krásně vytekl pak jsem nalil 20l do nádrže a tlakem nahnal naftu k filtru nalil plný filtr naftou pozapojoval chvíli se motoru nechtělo ale nakonec chytnul dotankoval jsem plnou a přilil 80ml aditiv správně by se mělo zhruba 60ml na 60l ale vzhledem ke snížené mazivosti způsobené benzínem jsem raději 20ml přidal kdyby náhodou někdo z vás chtěl přesný postup tak napište :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hehe, tak stane se:) S tim kompresorem je to znama vec, jen to neni dobre moc prehnat s tlakem ;) Ale urcite je to dobry zpusob jak dostat palivo z nadrze ven.

Jinak ty aditiva mazaci shopnost nemaji, to tam radeji dej decku oleje pro dvoutaktni motory. Staci klidne nejaky ten normalni olej M2T treba od Mogulu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hehe, tak stane se:) S tim kompresorem je to znama vec, jen to neni dobre moc prehnat s tlakem ;) Ale urcite je to dobry zpusob jak dostat palivo z nadrze ven.

Jinak ty aditiva mazaci shopnost nemaji, to tam radeji dej decku oleje pro dvoutaktni motory. Staci klidne nejaky ten normalni olej M2T treba od Mogulu.

No M2T bych zrovna nevolil :) na to jsem jezdil na fíkovi :) K těm aditivům musíš si přečíst zadní stranu na prodejně kde jsem je kupoval měli jak bez zlepšení mazání tak i se zlepšením mazání. A s tlakem bych si hlavu moc nelámala přetlakovej ventil vše co bylo navíc samozřejmě tam nemůžu poslat hned 20b :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten fígl s kompresorem si můžeš dovolit u rotačky ale ne u PD nebo CR tam máš elektrický čerpadlo a těžko to přezněj protlačíš.

Tak do nádrže tlak dostanu jelikož zpětné vedení není přes čerpadlo jestli se nepletu ale už nedostanu palivo přes čerpadlo nazpět k motoru ovšem tady bych asi takovouto věc vůbec neřešil protože podávací čerpadlo by mělo být přístupné pod zadními sedadly a po lehké demontáži se nechá benzín odsát tudy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Píšu to záměrně proto že by to někdo mohl zkoušet a ta možnost odsátí z nádrže po odklopení zadních sedadel a demontáži víka s čerpadlem je asi nejrozumnější varianta pro ty novější motorizace.A pokud je někdo šikovnější tak odpojí konektor a napojí na čerpadlo jiný vodiče podle schéma zapojení + - a odpojí hadičku u filtru a palivo čerpadlem vytlačí do předem připravený nádoby.To je další možnost jak to dostat ven.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Huh, tak priste snad budu o trosku chytrejsi. Jinak ja mam prave ty bez zlepseni mazani, takze jem vychazel z toho.

Jinak ten olej bych tam klidne caknul i ten M2T. V tak velkem mnozstvi nafty, se to strati. Ten M2T jsem taky kdysi daval do piana, a pak do MZ 251 ETZ. Pravdou je, ze kdyz jsem pak mel sundanou hlavu, tak jsem jen skrabal karbon, cistlil svicku a pak i vyfuk :prc: Takze jsem pak dle rady presel na Valvoline 2T a byl klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Píšu to záměrně proto že by to někdo mohl zkoušet a ta možnost odsátí z nádrže po odklopení zadních sedadel a demontáži víka s čerpadlem je asi nejrozumnější varianta pro ty novější motorizace.A pokud je někdo šikovnější tak odpojí konektor a napojí na čerpadlo jiný vodiče podle schéma zapojení + - a odpojí hadičku u filtru a palivo čerpadlem vytlačí do předem připravený nádoby.To je další možnost jak to dostat ven.

Já osobně bych se této varianty bál při ceně nového čerpadla někde kolem 5000,- je to hraní s ohněm navíc na čerpadle je drobet jiné napětí než na baterii a bál bych se poškození

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam bych se toho nebál čerpadlo snese dost velkou zátěž a pokud odpojíš hadičku tak navíc neklade takovej opor než když to cpe do pal.systému.Navíc je chlazený nasávaným palivem je to jen elektromotorek kterej má nakonci zubový čerpadýlko.Pokud se bojíš máš možnost č.1 rozebrat pod sedadlem a čerpadlo vyjmout ven.A ta nejednodušší rada je tankovat správný palivo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...