Přejít na obsah

EGR VENTIL


Ján Storoška

Doporučené příspěvky

Cawte.Dnes som bol na Wag v servise a stale mi ukazuje chybu EGR vantilu a sekundarneho vzduchu.Da sa to nejak odstranit alebo je to nutne vymenit?Povedali mi ze by to malo stat spolu okolo 10000sk.Dost vela,nie?Auto ide v pohode ale niekedy za studena ked mu chcem pridat tak sa dusi a potom je uz OK.Co mam s tym robit podla Vas?Kolko treba prejst km na Octavii 1.6 75kw 11/2003 aby sa nahrala na pracovnu teplotu?Ked je vonku okolo 0 tak sa mi zohreje na pracovnu teplotu az po 15km.Je to OK?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cawte.Dnes som bol na Wag v servise a stale mi ukazuje chybu EGR vantilu a sekundarneho vzduchu.Da sa to nejak odstranit alebo je to nutne vymenit?Povedali mi ze by to malo stat spolu okolo 10000sk.Dost vela,nie?Auto ide v pohode ale niekedy za studena ked mu chcem pridat tak sa dusi a potom je uz OK.Co mam s tym robit podla Vas?Kolko treba prejst km na Octavii 1.6 75kw 11/2003 aby sa nahrala na pracovnu teplotu?Ked je vonku okolo 0 tak sa mi zohreje na pracovnu teplotu az po 15km.Je to OK?

Cau. dost dlho sa ty to zohrieva.mne sa diesel zohreje na 90 stupnou po 7km. asi mas zly termostat. rychla pomoc daj karton pred chladic.Rychlejsie sa ty zohreje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cawte.Dnes som bol na Wag v servise a stale mi ukazuje chybu EGR vantilu a sekundarneho vzduchu.Da sa to nejak odstranit alebo je to nutne vymenit?Povedali mi ze by to malo stat spolu okolo 10000sk.Dost vela,nie?Auto ide v pohode ale niekedy za studena ked mu chcem pridat tak sa dusi a potom je uz OK.Co mam s tym robit podla Vas?Kolko treba prejst km na Octavii 1.6 75kw 11/2003 aby sa nahrala na pracovnu teplotu?Ked je vonku okolo 0 tak sa mi zohreje na pracovnu teplotu az po 15km.Je to OK?

4 km je to nyní u mě, zkus vyměnit čidlo teploty, nejlépe za origo i když stojí 650,- .

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry621635

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preco potom Wag nehlasi ze cidlo teploty je vadne?Ma to vplyv aj na spotrebu a chod motora?

Odešel ti ten obvod co dává signál ručičce na palubovce a obvod pro ŘJ motoru je zřejmě OK nebo taky pomalu odchází.

Editováno: , autor: milix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Cawte.Dnes som bol na Wag v servise a stale mi ukazuje chybu EGR vantilu a sekundarneho vzduchu.Da sa to nejak odstranit alebo je to nutne vymenit?Povedali mi ze by to malo stat spolu okolo 10000sk.Dost vela,nie?Auto ide v pohode ale niekedy za studena ked mu chcem pridat tak sa dusi a potom je uz OK.Co mam s tym robit podla Vas?Kolko treba prejst km na Octavii 1.6 75kw 11/2003 aby sa nahrala na pracovnu teplotu?Ked je vonku okolo 0 tak sa mi zohreje na pracovnu teplotu az po 15km.Je to OK?

mam rovnaky motor, zohreje sa zhruba 3-5km (vonkajsia teplota -5 stupnov) - do prace dole kopcom 5km, z prace hore kopcom 3km :) vtedy sa rucicka prvykrat dotkne 90 stupnov...

Editováno: , autor: mysiax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
nechcem zakladat novu temu, ale zaujimalo by ma, naco konkretne je dobre cerpadlo sekundarneho vzduchu. Pozeral som do DP na jeho zapojenie, nejako by to malo suvisiet so spatnym vedenim spalin, ale pravdupovediac som to nepochopil. vie niekto?

je to kvoli emisiam, pri studenom motore vhana do vyfukoveho potrubia cisty vzduch na dohorenie nespaleneho paliva(vyssie mnozstvo vstrekovaneho paliva pri starte a kratko po nom), myslim ze 3 minuty po starte resp. 10 sec po teplom starte. zalezi od motora ktory to ma a ako je naprogramovany.

nie je to funkcia na vykon ani na Mk....len emisie. EGR je ovladany bude pneumaticky alebo elektro pneumaticky, zalezi od motora.

dufam ze staci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to kvoli emisiam, pri studenom motore vhana do vyfukoveho potrubia cisty vzduch na dohorenie nespaleneho paliva(vyssie mnozstvo vstrekovaneho paliva pri starte a kratko po nom), myslim ze 3 minuty po starte resp. 10 sec po teplom starte. zalezi od motora ktory to ma a ako je naprogramovany.

nie je to funkcia na vykon ani na Mk....len emisie. EGR je ovladany bude pneumaticky alebo elektro pneumaticky, zalezi od motora.

dufam ze staci.

Říkáš to úplně špatně, je jedno jestli je motor teplý nebo studený a není otevřen určitý čas,ale je otevřen/zavřen podle zatížení motoru

,,Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech.

Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.,,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Říkáš to úplně špatně, je jedno jestli je motor teplý nebo studený a není otevřen určitý čas,ale je otevřen/zavřen podle zatížení motoru

,,Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech.

Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.,,

ok, přesně tak funguje EGR ventil, ... :palec2:

Editováno: , autor: ThomasTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkáš to úplně špatně, je jedno jestli je motor teplý nebo studený a není otevřen určitý čas,ale je otevřen/zavřen podle zatížení motoru

,,Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech.

Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.,,

a nemuze se ten ventil vyhodit nebo zaslepit,kdyz me zere az 50% cerstveho vzduchu to prece ma vliv i trochu na vykon a spotrebu ne,nebose pletu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nalezena 1 chyba:

16787 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce

P0403 - 000 - - - Sporadická

info o závadě:

Otáčky: 1428 /min

Kroutící moment: 42.0 Nm

Rychlost: 21.0 km/h

Pracovní cyklus: 84.4 %

Napětí: 13.76 V

Váha vzduchu: 555.0 mg/str

Pracovní cyklus: 0.4 %

Provozní stav: 00000000

Tak toto mi nahlásil vag. Dělal jsem kontrolu podle DP a teď nevím co dál. Zjistil jsem, že pokud je ZVVP vypnut má být hodnota cca 500mG/H a klapka 0-5% pokud je ZVVP zapnut má být hodnota cca 170-340mG/H a klapka 95-100% a já mám pořád 500mG/H. Skoro bych to viděl na snímač nasávaného vzduchu (G70). Ta požadovaná hodnota je hodnota za ventilem, nebo před ventilem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nalezena 1 chyba:

16787 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce

P0403 - 000 - - - Sporadická

info o závadě:

Otáčky: 1428 /min

Kroutící moment: 42.0 Nm

Rychlost: 21.0 km/h

Pracovní cyklus: 84.4 %

Napětí: 13.76 V

Váha vzduchu: 555.0 mg/str

Pracovní cyklus: 0.4 %

Provozní stav: 00000000

Tak toto mi nahlásil vag. Dělal jsem kontrolu podle DP a teď nevím co dál. Zjistil jsem, že pokud je ZVVP vypnut má být hodnota cca 500mG/H a klapka 0-5% pokud je ZVVP zapnut má být hodnota cca 170-340mG/H a klapka 95-100% a já mám pořád 500mG/H. Skoro bych to viděl na snímač nasávaného vzduchu (G70). Ta požadovaná hodnota je hodnota za ventilem, nebo před ventilem.

Mal som ten isty problem a pomohlo mi nastavenie ventilu do zakladnej polohy.Urobil som si to sam doma na dvore s Vagom.Vsetko funguje do teraz a nehlasi ziadnu chybu.V servise mi povedali ze treba vymenit ventil a bude to stat nejekych 7OOOsk.No mam podla Vas verit Slovenskym servisom ked su tam taky odbornici?Co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Říkáš to úplně špatně, je jedno jestli je motor teplý nebo studený a není otevřen určitý čas,ale je otevřen/zavřen podle zatížení motoru

,,Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech.

Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.,,

jasne, ale ja som sa pytal na system sekundarneho vzduchu napojeny na sanie a smerujuci niekam do motoroveho priestoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...