Jump to content
Ján Storoška

TERMOSTAT

Recommended Posts

Tak tady se s Komárkem neshodnu. Já bych vyměnil jen termostat. Nevidím důvod proč měnit něco co funguje. Až odejde snímač, vyměň potom ten. Práce je to na pár minut.

Nemozem zohnat samotny termostat len komplet s skrinou a na tu cenu na Slovensku sa radsej nepytaj.Neviete nejaku Web stranku s nahradnymai dielmi Skoda?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nemozem zohnat samotny termostat len komplet s skrinou a na tu cenu na Slovensku sa radsej nepytaj.Neviete nejaku Web stranku s nahradnymai dielmi Skoda?

Vždyť to píšu celou dobu: vyměnit termoskříň lollollol

Kolik za ní chtějí u vás? abych si udělal představu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som vymenil termostat aj čidlo a ručička mi beha hore dole,čo tomu môže biť?Mám 1.9 tdi 81kw rok 99

Share this post


Link to post
Share on other sites
CAU JANCI. VYMEN LEN TERMOSTAT A MAS POKOJ. CENA TERMOSTATU OD 250.- www.mjauto.cz

stím souhlasím. já mel taky problém s teplotou NEdostal jse se nad 60 stupnu,vymenil jsem termostat a na 90 stupnich jsem po 5-ti km i ted v zimě. a nevidím důvod proč měnit čidlo když funguje. jsou to vyhozeny prachy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stím souhlasím. já mel taky problém s teplotou NEdostal jse se nad 60 stupnu,vymenil jsem termostat a na 90 stupnich jsem po 5-ti km i ted v zimě. a nevidím důvod proč měnit čidlo když funguje. jsou to vyhozeny prachy.

Třeba jen proto, abys měl jistotu že ho nebudeš měnit za měsíc po výměně termostatu lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Třeba jen proto, abys měl jistotu že ho nebudeš měnit za měsíc po výměně termostatu lol

tak to bych pro JISTOTU mohl vyměnit půl auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Třeba jen proto, abys měl jistotu že ho nebudeš měnit za měsíc po výměně termostatu lol

Cawte.Zacala mi svietit elektronika motora a auto zacalo blbnut.Nechcelo startovat,ventilatory na chladici stale bezali aj ked auto bolo studene a Wag hlasil System spatneho vedenia vyfukovych plynov.Vymenil som cidlo teplomera a motor sa spamatal a zacal fungovat.Auto mam este len 2 mesiace a uz spapalo asi 9000Sk a vsetko som pozhanal za tu najlepsiu cenu.Dufam ze uz bude pokoj,aspon cez Vianoce.Po skusobnej jazde Wag ukazoval nejaku odchylku ale mechanik povedal ze je to OK. 1.6 75kw. 2003.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cawte.Zacala mi svietit elektronika motora a auto zacalo blbnut.Nechcelo startovat,ventilatory na chladici stale bezali aj ked auto bolo studene a Wag hlasil System spatneho vedenia vyfukovych plynov.Vymenil som cidlo teplomera a motor sa spamatal a zacal fungovat.Auto mam este len 2 mesiace a uz spapalo asi 9000Sk a vsetko som pozhanal za tu najlepsiu cenu.Dufam ze uz bude pokoj,aspon cez Vianoce.Po skusobnej jazde Wag ukazoval nejaku odchylku ale mechanik povedal ze je to OK. 1.6 75kw. 2003.

To OK rozhodně neni. Měl bys tu odchylku začít tady řešit. O jakou odychylku se jedná?

Auto musí (mělo by) být vždy ve 100% stavu :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat na 1.6 75 kW musíš vyměnit celý, je to celek, je to vlastně takový dvoučinný termostat, jak bych to popsal, je řízen teplotou vody, ale když pojedeš na nízkou rychlost např. městský provoz, jednička, dvojka tak hned za termostatem je el. ovládané čidlo ovládané ŘJ, které jakoby tlačí na termostat a ten pak otvírá až při 98 stupních, to se využívá pro zlepšování emisí při jízdě např. městem, za městem na to šlápneš a chladí to zas normálně, já ho taky měnil, nejde to rozdělat protože přitom utrhneš ty drátky od čidla, sháněl jsem to všude možně, nakonec značkový servis Škoda za 2400 Kč...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Termostat na 1.6 75 kW musíš vyměnit celý, je to celek, je to vlastně takový dvoučinný termostat, jak bych to popsal, je řízen teplotou vody, ale když pojedeš na nízkou rychlost např. městský provoz, jednička, dvojka tak hned za termostatem je el. ovládané čidlo ovládané ŘJ, které jakoby tlačí na termostat a ten pak otvírá až při 98 stupních, to se využívá pro zlepšování emisí při jízdě např. městem, za městem na to šlápneš a chladí to zas normálně, já ho taky měnil, nejde to rozdělat protože přitom utrhneš ty drátky od čidla, sháněl jsem to všude možně, nakonec značkový servis Škoda za 2400 Kč...

To je celkem pálka oproti termostatu do 74 kw. No jo technika jde dopředu a za to zlepšení emisí se něco připlatí.

Po zkušenosti s čilem teploty z druhovýroby doporučuji jít u tohoto termostatu do originálu.

Edited by milix

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chlapi. prosím vás, už ten termostat vyměňtě ať můžu v klidu usnout :D

Neboj, zase se někdo najde a založí téma na termostat nebo problém a chlazením a budeme datlovat. :)

Jinak taky doporučuji vyměnit nejlépe za originál. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosim poradi mi nekdo . Rozbil se mi termostat, tak jsem ho nechal vymenit . Po oprave jsem ujel kolem 100 kilometru a uz je rozbity zas , nevite cim to muze byt .Auto je Oktavka rok vyroby 2000 55 KW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co myslis pod "rozbil se mi termostat"? Ako sa to prejavuje, co to robi/nerobi?

100km je strasne malo... :kuk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky moc, už je to opravený. Nebyl to termostat, ale nějaká součástka o kterou se opírá jehla termostatu. Byla prasklá a proto to neotevřelo cestu do chladiče.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahoj, můžete sem dát prosím někdo schéma výměny termostatu na TDi PD ? děkuji

- je to stejné jako skoro na všech motorech

- práce na max 1/2h, zvládne i Váš pes

- doporučuju koupit origo. Já měnil za Autokelly, vydžel tak 3měíce pak zas epropouštěl.

Origo je o směšných 100kč dražší a vydží zase 10let

post-6887-1253105764_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám origo od "jELDA" ;), děkuji moc, už bych ho vyměnil, ale štve mě to upouštění zespodu :doh:feve:

Edited by Fire

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau chlapi.Mám trošku jiný problém,mám 1.8 T,r.v.99.Pomalu se mi motor zahřívá a pak mi ta teplota kolísá,klesne klidně skoro úplně dolů a pak zase nahoru a tak různě.Čím by to mohlo být?? :feve: Díky za radu lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...