Jump to content
Ján Storoška

TERMOSTAT

Recommended Posts

Zdravím vás kolegové, vím že se to tady už nejspíše řešilo, ale je to pro mě prioritní a chtěl bych to vyřešit co nejdříve.

 

Moje oktáva topí strašně pozdě, a navíc po nastartování (cca 10s) se mi začne točit jeden ventilátor chlazení.

Předpokládám, že termostat bude KO. 

Kdysi jsem se o to zajímal, jelikož mi na diagnostice vyskakovaly chyby s čidlem chlazení, ale i po výměně čidla chyby vyskakovaly dál (nechal jsem to být, bylo léto).

Ale co se týče toho termostatu, je zapotřebí vyměnit celý kus včetně pouzdra, nebo stačí jen hrdlo? http://www.cc-autodily.cz/hrdlo-termost-s-vlozk-1-1

Celý termostat včetně pouzdra stojí 2500-3500,- !

 

Děkuji Vám 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele já měl problém že to furt vařilo a bez termostatu to fungovalo nikdo nevěděl. A na konec můj doktor mi to dal dohromady a stálo to 120 Kč Bylo špatné víčko na nádobce!! Tento termostat musí být pod tlakem jinak nefunguje! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím. Mám taky Problém že ako zatočím kľučky do polohy 1, teplota vody mi pri nenaštartovanom aute ukazuje hneď 80st.

Môže byť zlí termostat alebo čidlo teploty vody

 

Octavia 1.6 75kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musim menit termostat + snimac a potreboval by som poradit.

Mam OCT 2003 (1U2), 1.6 MPI 75 kW (BFQ) a neviem aky mam kupit snimac teploty chladiacej kvapaliny.

Po zadani VIN su v ponuke 2 aj 4 polove.

Tiez neviem, ci staci kupit:

- len samotny termostat

   alebo

- musim kupit hrdlo termostatu s vlozkou 

  alebo

- musim kupit termostat kompletny.

V starsich prispevkoch niekto pisal, ze v OCT 2003 (1U2), 1.6 MPI 75 kW (BFQ)  sa neda vymenit iba samotny termostat:

"Termostat na 1.6 75 kW musíš vyměnit celý, je to celek, je to vlastně takový dvoučinný termostat, jak bych to popsal, je řízen teplotou vody, ale když pojedeš na nízkou rychlost např. městský provoz, jednička, dvojka tak hned za termostatem je el. ovládané čidlo ovládané ŘJ, které jakoby tlačí na termostat a ten pak otvírá až při 98 stupních, to se využívá pro zlepšování emisí při jízdě např. městem, za městem na to šlápneš a chladí to zas normálně, já ho taky měnil, nejde to rozdělat protože přitom utrhneš ty drátky od čidla, sháněl jsem to všude možně, nakonec značkový servis Škoda za 2400 Kč..."

V e-shopoch ich ale ponukaju aj samostatne , akurat na www.skoda-dily.cz nie. (tam je len hrdlo s  vlozkou alebo komplet)

 

Dik moc za rady.

Edited by oktavka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...