Přejít na obsah

Slabnouci ucinek posilovace brzd


vladaBrno

Doporučené příspěvky

Zdravím,

Už 3 měsíce mě trapí účinek posilovače brzd (OI, TDI, 66kW, r98, 220000km). Modelova situace: Jedu treba z kopce, brzdim motorem, slapnu na brzdu, brzdi jak svin, vse ok, ale hned potrebuju brzdit znova(mezitim pustim pedal) tak je ucinek evidentne slabsi. To stejne na miste treba pri parkovani...staci pridat plyn a je to zase ok na prvni slapnuti...kdyz pedal drzim pri brzdeni, tak ucinek se temer nemeni-nesmim ho pustit a seslapnout znovu. Dneska mi tam vlitnul autobus a zabrzdil sem "na fleku", abs taky pracovalo. Zjistil jsem praskliny na hadicce k posilovaci od vakuoveho cerpadla, vymenena, zkousel jsem i vymenit vakuove cerpadlo, zase zadne zlepseni. Pedal my pri seslapnuti nesyci a brzdovy asistent spina...je tam treba nekde tesneni? co by mohlo byt v kasi?

Poprve jsem si toho vsimnul v chorvatsku v dlouhych klesanich - napadlo me jestli jsem neuvaril brzdovku, ale to by se melo projevovat jinak - kdyz opakovane na miste seslapuji pedal, tak tvrdne, nepruzi, nejde proslapnout...brzdovka nemizi

...ma nekdo podobnou zkusenost, na co se zamerit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslim ze je to hlavni brzdovy valec.Mam ten samy problem a potvrdil mi to jeden znamej automechanik. Zkus pri vypnutym motoru na miste parkrat naslapat a zkusit stat na pedalu. Bude asi dost tvrdy. Jestli ale po chvili co na nem budes porad stat ucitis ze ti pod nohou mirne nebo vic povoli tak je to urcite on. Doporucuji jeho vymenu za novy, hlavne nekupovat opravnou soupravu gumicek a tesneni. To je pry naprd, protoze jsou ve valci ryhy od rezu a pomohlo by to na chvili. Snad jsem ti pomohl, pak napis co to bylo. Dalsi vec muze taky byt posilovac, ale to ti poradi nekdo jiny....

;)

Zdravím,

Už 3 měsíce mě trapí účinek posilovače brzd (OI, TDI, 66kW, r98, 220000km). Modelova situace: Jedu treba z kopce, brzdim motorem, slapnu na brzdu, brzdi jak svin, vse ok, ale hned potrebuju brzdit znova(mezitim pustim pedal) tak je ucinek evidentne slabsi. To stejne na miste treba pri parkovani...staci pridat plyn a je to zase ok na prvni slapnuti...kdyz pedal drzim pri brzdeni, tak ucinek se temer nemeni-nesmim ho pustit a seslapnout znovu. Dneska mi tam vlitnul autobus a zabrzdil sem "na fleku", abs taky pracovalo. Zjistil jsem praskliny na hadicce k posilovaci od vakuoveho cerpadla, vymenena, zkousel jsem i vymenit vakuove cerpadlo, zase zadne zlepseni. Pedal my pri seslapnuti nesyci a brzdovy asistent spina...je tam treba nekde tesneni? co by mohlo byt v kasi?

Poprve jsem si toho vsimnul v chorvatsku v dlouhych klesanich - napadlo me jestli jsem neuvaril brzdovku, ale to by se melo projevovat jinak - kdyz opakovane na miste seslapuji pedal, tak tvrdne, nepruzi, nejde proslapnout...brzdovka nemizi

...ma nekdo podobnou zkusenost, na co se zamerit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Zdravím,

Už 3 měsíce mě trapí účinek posilovače brzd (OI, TDI, 66kW, r98, 220000km). Modelova situace: Jedu treba z kopce, brzdim motorem, slapnu na brzdu, brzdi jak svin, vse ok, ale hned potrebuju brzdit znova(mezitim pustim pedal) tak je ucinek evidentne slabsi. To stejne na miste treba pri parkovani...staci pridat plyn a je to zase ok na prvni slapnuti...kdyz pedal drzim pri brzdeni, tak ucinek se temer nemeni-nesmim ho pustit a seslapnout znovu. Dneska mi tam vlitnul autobus a zabrzdil sem "na fleku", abs taky pracovalo. Zjistil jsem praskliny na hadicce k posilovaci od vakuoveho cerpadla, vymenena, zkousel jsem i vymenit vakuove cerpadlo, zase zadne zlepseni. Pedal my pri seslapnuti nesyci a brzdovy asistent spina...je tam treba nekde tesneni? co by mohlo byt v kasi?

Poprve jsem si toho vsimnul v chorvatsku v dlouhych klesanich - napadlo me jestli jsem neuvaril brzdovku, ale to by se melo projevovat jinak - kdyz opakovane na miste seslapuji pedal, tak tvrdne, nepruzi, nejde proslapnout...brzdovka nemizi

...ma nekdo podobnou zkusenost, na co se zamerit?

vlado dosel si nakonec na duvod co to bylo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, sorry ze tak pozde pisu, nedostal sem se na pricinu...

Mam ted zkousky a navic muj kamos co se mi o octu stara ted nema cas. Musim to ale co nejdrive vyresit. Zda se mi ze je to horsi a horsi. Miloš (muj serviskamarad) mi po telefonu rekl ze neco podobneho resil na sve octavce a zaroven mu prestavala brzdit rucka. Byly to prasatka v bubnech, unikala brzdovka. Ja ale problem s ruckou nemel, brzdila fest. Ale pred tydnem jsem zjistil jeji slabnouci ucinek taky, mozna ubylo i trochu brzdovky, diky bordelu co je venku nevidim jestli z bubnu neco unika nebo ne, musim to rozdelat. Vsechny priznaky me spis pripominaji mizici tlak posilavce, ze by hadicka, ale uz sem prosel vsechny...asi jeste jednou

Snad s tim pohnu uz ted o vikendu. Do toho mi zacal unikat olej ze serva..nevim kde :) kurna nejak se to zacina kazit...snad jsou to ojedinele zavady...

Protoze sem pres tyden v Brne a muj kamos je v Trebici - jezdim tam na vikendy, neni tu nekdo sikovny s dilnickou z te nasi moravske hroudy-Brna? .)

Diky Misha za postreh, lehce tam citim zmenu ale nevim jestli to neni tim ze me spis odumira noha jak tlacim, kazdopadne to kamosovi reknu az to rozdela...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdarek chlapi tak zahada je vyresena, byla to vypadena hadicka u ventilu N18 - nebylo to videt, ale nahodou sem si toho vsimnul a kdyz sem ji nasadil, tak brzdy zacaly fungovat jako drive...no sakra takova blbost...

myslel sem si ze by to melo mit vliv i na vykon, ale nezda se mi ze by se neco zmenilo, prikladam foto ventilu jestli sem urcil spravne. Priste projdu snad vsechny spoje :-)

post-14282-1201797553_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Zdarek chlapi tak zahada je vyresena, byla to vypadena hadicka u ventilu N18 - nebylo to videt, ale nahodou sem si toho vsimnul a kdyz sem ji nasadil, tak brzdy zacaly fungovat jako drive...no sakra takova blbost...

myslel sem si ze by to melo mit vliv i na vykon, ale nezda se mi ze by se neco zmenilo, prikladam foto ventilu jestli sem urcil spravne. Priste projdu snad vsechny spoje :-)

no na vikon to vliv ani mit nemuze je to ventil co ovlada ARG ventil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...