lukkkas123 Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 Prvně vše nejlepší do nového roku. Chtěl bych se jen zeptat jestli je možné předělání o1 na 4x4 ? A kolik by to mohlo vyjít?? Díky za odpověď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
333222 Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 je tam i jiná karoserie, to jen pro začátek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 vyser se na to a kup si ji,určitě to vyjde levněji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 Prvně vše nejlepší do nového roku. Chtěl bych se jen zeptat jestli je možné předělání o1 na 4x4 ? A kolik by to mohlo vyjít?? Díky za odpověď Jak se tu píše, jen výměnou dílů to nepůjde, takže prodej a kup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavidSK Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 Určite vymenit auto, nikdy by to nebolo ako orig. 4x4 aj keby si mal všetky diely a nehovoriac o peniazoch... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 (edited) Jak tohle může někoho napadnout... Já bych třeba chtěl místo haldexu torsen Edited January 4, 2008 by lukash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danone Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Jak tohle může někoho napadnout... Já bych třeba chtěl místo haldexu torsen Co je na tom napade zle??? Ja som si ties myslel asi tak pred rokom ze by sa to dalo. Ze by sa vymenila prevodovka zadna naprava hodil by sa tam kardan a je to. On nemohol vediet ze je tam ina kasna. A navise ked sa chce setko sa da. Ale z ekonomisckeho hladiska je to nevyhodne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukkkas123 Posted January 5, 2008 Author Share Posted January 5, 2008 diky z podporu. Jen jsem se chtel zeptat a navic kdyz ma clovek na ute vsechno mozny opraveny, tak se mu ho nechce prodavat a zacit delat to stejne znovu na novem. To jen tak. Ale uvidim. 4x4 me laka. Ted jsem s tim jel u znamych na snehu na horach a do docela prudkyho kopce. Moje auto s asr se nechyta proste kola zacnou prokluzovat a hotovo a musim dat retezy pak v pohode. Ale s jejich trosku rozjet a jede jak blby . No proste super kdo nevyzkousel neuveri. Zatim cau. A kdyby byl nekdo kdo to zvladne predelat za slusny penize tak jdu do toho. Ale vim ze je to asi nerealny. Cau Lukas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anas Al-Sayed Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Chapu tvuj napad, Ja mam 4x4 TDI, a jednou jsem si rikal co kdyby jsem nemel 4x4 urcite bych se ptal stejnou otasku, sice ja nejezdim po snehu protoze v Dubai snih ne pada (snih je jen v Emirates Mall) ale je tu pisek. Jeto prijemny pocit kdis se dostanes as k vode na plazi stejne jako kazdy SUV. no ale pravdu reknu kdis jsem se zahrabal do pisku tak 4 kola hrabaly ani jsem se nevsiml ze to hrabe, to us mi muselo vitahnou Nissan Petrol, jine auto by to nezvladlo. jinak projdu kde neprojde normalni 2WD . Nechci Te lakat ale videl jsem rozidil mezi 4x4 a normalni na predni pohon, jsou tam vazne rozily hlave v karoserji, staci ti rizst ze v norlanim kufr je o mnoho hlupsi, fak jak Ti rikaly chce to vimenit karoserie (snad) . Chapu tvuj zajem, ja treba chci si vzit auto do CR jak se odstehuju (ale prvni musim najit prace) i kdis vim ze mne hrozi ze by auto v CR ne registrovaly protoze snad nesplni evropske pozadavky jak mi to rekly u Skodovky v CR, ani nevim jaky ma byt ty evropske pozadavky, ze pry se tyka Emise a vic niko nic nerekne, horsi je v tym ze Skoda Service v CR reknou ze to nejde I kdis bych vimenil Motor, asi to chce vimenit pnoumatyky (kdo vy), ale vzdy rikam, auto privezu i kdis zustane na zahradce aby se nane deti hraly. Proto Chlapi jesly nekdo ma radu nebo nazor at rekne, a jesly se to viplati nebo ne, tak to je us jeho volba, no premislite na to snad nekdo ho neco napadne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaromírek Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Kvůli jedné jízdě za rok po sněhu do kopce bych raději nandal řetězy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milouss Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Kvůli jedné jízdě za rok po sněhu do kopce bych raději nandal řetězy. Myslim, ze puvodni otazka znela jinak... Souhlasim s nazorem kolegu, kteri rikaji prodat a koupit 4X4... Ja osobne ji mam chvili a podotykam, ze to neni o jizde na snehu, ale obecne na mene zpevnenem povrchu... 4X4 proste jede jinak a budto to chces, nebo nechces... Jsou tam i jine aspekty, nejen nahon na zadek, ale i jine rozlozeni vahy auta... A v neposledni rade taky jinak technicky udelane auto, kardan, haldex.., jiny pristup k jednotlivym vecem, jina nadrz, atd. atd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vorlajz Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 přesně jak píše Milouss... a opravdu nejde jenom o jízdu na sněhu... prostě s 4x4 si můžeš dovolit víc jak s 2WD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktor Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 ...lepší zadní náprava.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R_CZf Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Opravdu to neni jen o jizde na snehu. Vemte si ze klasicky predohrab ma zadni naptravu z golfu , takze hlavne v kombiku dostava dost zabrat. Prave proto jizda s 4kolkou je o necem jinem, at uz je to na vode ,nezpevnene komunikaci nebo i asfaltu osetrenem zimnim posypem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stepo Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 V pisku, hlubokem snehu to stejne lehne na bricho, protoze i 4x4 je relativne nizka a bohuzel to opravdu neni offroad. Nicmene na problematicne rozjezdy do kopcu je to urcite dobry napad.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Opravdu to neni jen o jizde na snehu. Vemte si ze klasicky predohrab ma zadni naptravu z golfu , takze hlavne v kombiku dostava dost zabrat.Prave proto jizda s 4kolkou je o necem jinem, at uz je to na vode ,nezpevnene komunikaci nebo i asfaltu osetrenem zimnim posypem. A 4x4 má zadní nápravu z čeho? Z Marsu? Jízda s 4x4 je opravdu o něčem jiném, hlavně tedy co se peněženky týče - každý metr si nárokuje více phm než klasika. Jak tu bylo napsáno, předělání je možné výměnou části zadní karoserie a doplněním mechanických dílů = pro šikovného nadšence, kterému nevadí, že to pak neprojde přes STK atd... K velkým kladům patří lepší jízdní vlastnosti a to prakticky za všech jízdních situací, takže nejen sníh atd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sajfa Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 oktavku jinou nez 4x4 bych uz asi ani nechtel je to rozdil, bracha ma normal 2wd ale 4x4 je super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raob design airbrush Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 já mám taky o1 1,8T 4x4 a je to mazec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fire Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 přeďelávka NO COMENT ... nedávno jsem ale viděl zadní nápravu komplet s haldexem za cca 6 tis, tuším :-) JInak 4x4 drží super stopu nejen na suchém povrchu v zatáčce .... opět děkujem víceprvkové zadní nápravě Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Mno ještě bys ale potřeboval jinou převodovku, kardan, nádrž, výfuk, jednotku abs, trochu elektriky a hlavně komplet jinou podlahu zadní části auta Takže 6000,- je jen kapka v moři. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danone Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 a nedala by sa ta viacprvkova zadna naprava nahodit na 2WD octu bez toho aby bola napojena na kardan???? Ze by to sice bol stale predohrab ale ta zadna naprava by bola lepsia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 nedala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaJe Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 Ale určitě by šel ze 4x4 sundat kardan. Takže jestli někdo touží po předohrabu s víceprvkovou zadní nápravou, má možnost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raob design airbrush Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 přidávám se k děkování víceprvkové zadní nápravě je to pravda 4x4 fakt jen tka něco neurve a hlavně při startech je to parádička Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurre Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Ale určitě by šel ze 4x4 sundat kardan. Takže jestli někdo touží po předohrabu s víceprvkovou zadní nápravou, má možnost. A nebo si může koupit OII,ta už jí má taky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.