V€nca Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Pedal plynu ma dosti opozdene reakce, pry je to u vsech 1,6 - 75kw . Kazdopadne bych to rad odstanil. Pr. : kdyz splanu na pedal plynu na max a ihned ho pustim , tak otacky mi lezou nahoru snad jeste 1 vterinu , ne-li dyl a potom zacinaj line upadat zpet. Kazdopadne dukuji za kazdou radu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr E Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 (edited) Párkrát se to tady už řešilo. Jsou na některé motory flashovací CD od Škoda-auto, které jinak naprogramuje ŘJ, ale na 1.6 75KW AVU není žádné, pouze když to hází často nesmyslné chyby. Ale vyřeší to prý chip(cimbu sportmotor), ale 5000kč.. Edited May 18, 2008 by Petr E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ján Storoška Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Pedal plynu ma dosti opozdene reakce, pry je to u vsech 1,6 - 75kw .Kazdopadne bych to rad odstanil. Pr. : kdyz splanu na pedal plynu na max a ihned ho pustim , tak otacky mi lezou nahoru snad jeste 1 vterinu , ne-li dyl a potom zacinaj line upadat zpet. Kazdopadne dukuji za kazdou radu . Caw.Ja som mal tiez taky problem a dal som si preflashovat RJ a nepomohlo to vobec.Pedal reaguje stale tak isto ako predtym.oneskorene. Ja uz si z toho nerobim nic lebo by som z tych nedostatkov raz dostal infarkt.1.6 75 kw 2003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karel.lpg Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Jak dlouho to auto máš, časem si na to zvykneš, pak zas zjištíš, že např. v koloně když pojedeš pomaloučku na 3ku, najednou se ti pedál propadne a auto si samo přidá, já je to prostě elektronický ply, časem si toho vůbec nevšimneš, můj kluk když kkončil autoškolu a začal jezdit taky přesně líčil to co ty a dnes mu to nevadí, nešmíš být až tak přehnaně citlivý na pedál... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davon Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 2003, stejny motor, take potvrzuji, mam to same! Zvyknes si, nikdo z toho raketa nebude Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomášT Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 Já si taky myslím že je to normální. když jsem dělal autoškolu v HTP 47Kw, která má samozřejmě taky E-gas těžko jsem si zvykal ta prodleva je cca 1s.Takže rozjezdový otáčky a pomalé pouštění spojky a rozjezd traval snad půl hodiny. Ale člověk si zvykne. nevím teda co bylo myšleno že se pedál propadne???? Když je vazba elektronická tak se nemá jak propadnout-pedál ovládá pouze dva potenciometry. U mé motorizace se naopak propadá. Pokud popojíždím třeba na dvojku a plynu se lehce dotýkám-najednou se trochu propadne a po chvilce zase vrátí a lehce mě ťukne do nohy. Ale je to z toho důvodu, že klapka je i zde ovládaná servomotorkem, ale hlavní převod je lanko. Takže pokud si motor sám přidá aby nechcípnul tak se ten pedál prostě pod nohou propadne. Taky jsem si na to zvykal a trochu z toho byl vyděšenej-zvlášť když člověk začíná jezdit tak nějak všeobecně že....sice nebudu mít nikdy možnost dodělání tempomatu, ale já říkám MECHANIKA JE MECHANIKA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creck Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 tjn, taky jsem si zvyk, jen na zpatecku je to nekdy k nasrani, tam to jde poznat strasne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinca Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 tjn, taky jsem si zvyk, jen na zpatecku je to nekdy k nasrani, tam to jde poznat strasn myslis to cukani a zdechani?a nedej boze mensi kopecek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Styron Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 Jo jo taky tento problém mám, ale je to o zvyku kluci. Ty rozjezdy jsou ale oproti jiným autům jiný. Když přesedlám do služební fábky 1.4 je to nezvyk. Ty 1,6 jsou tím pověstný a nic s tím neuděláte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peteres Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 Chlapi, pohrajte si se spojkou a toto nemusíte řešit, jízda není jen o tupém mačkání plynu ... chce to pěkně s citem a autí jede výborně, nedám na svou 1.6 dopustit ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Růža Posted May 25, 2008 Share Posted May 25, 2008 že jdou otáčky nahoru po sešlápnutí spojky jsem si poprvé všimnul u zapůjčené nové fábie 1,6 77kW. Upřímně řečeno jsem si na to za pár dnů zvyknul, ale štvalo mě to. Problém nebyl v tom, že bych zapoměl pustit plyn při jakémkoliv řazení, prostě se tak stávalo... Jinak mám týden starou octávku (r.v.4/2008) s motorem 1,6 75kW a tam tento problém nemám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr E Posted May 25, 2008 Share Posted May 25, 2008 Asi jsem tě nepochopil. Když na neutrál zmáčkneš plyn tak otáčky se hned pohnou a jdou nahoru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Růža Posted May 25, 2008 Share Posted May 25, 2008 Nee, stávalo se to při jakémkoliv řazení, ať už nahoru nebo dolů. Chovalo se to tak, že při sešlápnutí spojky a zároveň sundání nohy z plynu za účelem přeřazení, vylétli otáčky nahoru. U jiného auta se mi to nikdy nestávalo a tím pádem si troufám říct, že po najetí cca 500 000 km už jsem se naučil řadit. Chvíli jsem zkoušel sundat nohu z plynu při řazení o 1/4 vteřiny dřív, než jsem sešlápnul spojku, ale mělo to negativní efekt v podobě nepříjemného cuknutí (prostě ten plyn chyběl). Takže asi tak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creck Posted May 25, 2008 Share Posted May 25, 2008 že jdou otáčky nahoru po sešlápnutí spojky jsem si poprvé všimnul u zapůjčené nové fábie 1,6 77kW. Upřímně řečeno jsem si na to za pár dnů zvyknul, ale štvalo mě to. Problém nebyl v tom, že bych zapoměl pustit plyn při jakémkoliv řazení, prostě se tak stávalo... Jinak mám týden starou octávku (r.v.4/2008) s motorem 1,6 75kW a tam tento problém nemám. jaky mas kod motoru ? (AVU ........) btw v roce 2008 se jeste delali O1 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Růža Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 jojo, octávky 1.generace se stále ještě dělají a podle prodejnosti se ještě nějaký čas budou dělat. Prodejní označení je Octavia Tour. Jinak typ motoru je BFQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wog Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Nee, stávalo se to při jakémkoliv řazení, ať už nahoru nebo dolů. Chovalo se to tak, že při sešlápnutí spojky a zároveň sundání nohy z plynu za účelem přeřazení, vylétli otáčky nahoru. U jiného auta se mi to nikdy nestávalo a tím pádem si troufám říct, že po najetí cca 500 000 km už jsem se naučil řadit. Chvíli jsem zkoušel sundat nohu z plynu při řazení o 1/4 vteřiny dřív, než jsem sešlápnul spojku, ale mělo to negativní efekt v podobě nepříjemného cuknutí (prostě ten plyn chyběl). Takže asi tak... A nemůže to být projev špatné funkce čidla spojky? Chovalo se mi to podobně a už jsem se s tím smířil, ale pak jsem někde našel radu, že by to mohlo být čidlo spojky a bylo Dokonce nebylo ani vadné, ale jen špatně nasazené. Asi přišlo k úhoně, když mi montovali ruční ovládání. Zkusil bych to. Funkčnost čidla se dá otestovat na VAGu (01-motor, blok hodnot 066, druhá hodnota, třetí bit zprava). Nejsem si jistý jestli ten test nejde jen s tempomatem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysiax Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Nee, stávalo se to při jakémkoliv řazení, ať už nahoru nebo dolů. Chovalo se to tak, že při sešlápnutí spojky a zároveň sundání nohy z plynu za účelem přeřazení, vylétli otáčky nahoru. U jiného auta se mi to nikdy nestávalo a tím pádem si troufám říct, že po najetí cca 500 000 km už jsem se naučil řadit. Chvíli jsem zkoušel sundat nohu z plynu při řazení o 1/4 vteřiny dřív, než jsem sešlápnul spojku, ale mělo to negativní efekt v podobě nepříjemného cuknutí (prostě ten plyn chyběl). Takže asi tak... mozno je to hovadina, ale niekde som tu cital, ze je to vraj kvoli ulahceniu radenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karel.lpg Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Musíš se naučit jezdit, co tě učili v aitoškole? Když řadíš, ubereš plyn/pedál ůpně povolíš/, sešlápneš spojku, přeřadíš atd, atd, když to tak budeš dělat, otáčky ti vyskakovat nebudou, je to jen na cviku, můj kluk se to naučil po 1000 km, ale je to tím, že měl zažitou autoškolu a pak mě poslechl co má s tím elektronickým plynem dělat.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterkocur Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 jaky mas kod motoru ? (AVU ........) btw v roce 2008 se jeste delali O1 ? Tiez som si myslel ze O1 sa uz nevirabaju,pretoze kamarad si chcel kupit O1 ale v skodovke-v anglicku mu povedali ze sa nevirabaju, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.