Orbb Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Zdravim, Mam mensi problem s Fabkou, MR 2004, 1.4 16V s klimou ... Problem je v regulaci urovne foukani :-) Na 0 je to vypnute, bohuzel na jednicku taky a od dvojky to jede v pohode ... Zkousel jsem oddelat ten ramecek, sundat kolecko co to reguluje a trochu "poskrabat" ty plosky co jsou pod tim po kterych jezdi to medene kolecko ale neuspesne ... ani kdyz s tim ruzne lomcuji ak se to nesepne ... Predpokladam ze je tam jeden motor a reguluje se to jen pridavanim/ubiranim napeti takze zrada bude nekde v tehle instalaci ale kde ... Nevite nekdo ? Diky moc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dula Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Chyba bude nejspíš v předřadném odporu ventilátoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inya Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Příkláním se k Dulovi. Od toho přepínače to vede do ŘJ klimy a ta si pak reguluje větrák. Určitě sis všiml, že když zařadíš zpátečku, větrák zvýší rychlost. (můžeš zkusit při té polze 1 by se při zpátečce měl větrák zapnout jakoby do 2) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dula Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Rychlost ventilátoru neřídí řídící jednotka. Je připojen přímo k přepínači přes předřadné odpory. Změna rychlosti při zařazení zpátečky je způsobena zavřením klapky čerstvého a recirkulovaného vzduchu. V tomto případě bude nejspíš přerušený odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24). Teoreticky je ještě možné ale málo pravděpodobné, že nemá nejtenčí (černý) vodič někde kontakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inya Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) Rychlost ventilátoru neřídí řídící jednotka. Je připojen přímo k přepínači přes předřadné odpory. Změna rychlosti při zařazení zpátečky je způsobena zavřením klapky čerstvého a recirkulovaného vzduchu.V tomto případě bude nejspíš přerušený odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24). Teoreticky je ještě možné ale málo pravděpodobné, že nemá nejtenčí (černý) vodič někde kontakt. Asi máš pravdu, teď koukám do schématu. Jen nevím, proč ta čtvrtá poloha jde i do ŘJ klimy - mám jiný obr... ...aha už vím, to je jen signalizace zapnutýho větráku, aby se mohl pustit kompresor 0406.pdf Edited January 8, 2008 by inya Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orbb Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 Bezva, diky moc za rady , pokusim se na to podivat o vikendu, v nejhorsim servis pri garancce :-( ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fagi Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Rychlost ventilátoru neřídí řídící jednotka. Je připojen přímo k přepínači přes předřadné odpory. Změna rychlosti při zařazení zpátečky je způsobena zavřením klapky čerstvého a recirkulovaného vzduchu. V tomto případě bude nejspíš přerušený odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24). Teoreticky je ještě možné ale málo pravděpodobné, že nemá nejtenčí (černý) vodič někde kontakt. Prosím, mám asi rovnaký problém, ale chcem sa opýtať, kde sa nachádza v aute ten odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24), ktorý je pravdepodobne prerušený. Multimetrom ho dokážem zmerať, ale neviem, kde ho mám v aute hľadať??? Je to niekde na svorkovnici u riadiacej jednotky klímy, alebo pri ventilátore..?? Vďaka za odpoveď.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dula Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Máš to na obrázku ve druhém příspěvku. Je hned vedle ventilátoru ofukován jeho vzduchem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj.Sigi Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Cau mě by spíš zajímalo kde to sehnat. Jsem moc rád, že se to tu řeší, protože mě už asi rok funguje jen stupeň 4. Když jsem rozdělal spínač a ventilátor a začal jsem zkoumat proč, tak jsem došel na to, že je to ten odpor co je před kabinovým filtrem, ale nevěděl jsem kde ho hledat a hlavně jak to nazvat. Vrakáč nemá cenu to radši koupím novej a na netu jsem to nenašel. Nemá te někdo odkaz kde ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dula Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Zadej si do Googlu 6Q0959263 (odpor topení předřadný), určitě něco najdeš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischo77 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Obdobný problém sa vyskitol aj u mňa Poloha 1,2,3 išli v pohode no na 4 tý stupeň sa to vyplo všetko predradný odpor bol OK.... pomohla výmena panela ovládania kúrenia . Bolo to tam trocha akoby začiernené...skrat?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj.Sigi Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 (edited) Obdobný problém sa vyskitol aj u mňa Poloha 1,2,3 išli v pohode no na 4 tý stupeň sa to vyplo všetko predradný odpor bol OK.... pomohla výmena panela ovládania kúrenia . Bolo to tam trocha akoby začiernené...skrat?... Pokud ti funguje stupeň 1,2,3 tak to tím odporem na 100% není. Do ventilátoru jde jen jeden kabel a to z odporu do kterého jdou 4 dráty z "ovládání kúrenia" a každý má 12V tzn, že když rozděláš ovládání tak tam máš 4x kabel s 12V. Pochybuji, že když došlo k zkratu až na 4. stupni. Leda by jsi musel nechat otočit ovladaní na 4 stupeň a až pak nastartovat. Edited September 12, 2010 by Dj.Sigi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj.Sigi Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Zadej si do Googlu 6Q0959263 (odpor topení předřadný), určitě něco najdeš. Dík za odpověď jen by mě zajímalo kde jsi zjistil to číslo abych příště věděl kde hledat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomáš Truhlář Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 (edited) Jen ze zvědavosti, proč to při zpátečce zapne vnitřní okruh? uniká mi význam....děkuji za jakekoliv napady... Edited April 23, 2013 by Tomáš Truhlář Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vítězslav Rauch Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Vyměň si kabinový filtr, je v levo vedle schránky spolujezdce a uvidíš jak to bude foukat. Bývá tam spousta bordelu, já tam měl i listí když jsem auto koupil. Když máš klimošku tak dej s aktivním černým uhlím. Vnitřní okruh při zpátečce to zapíná aby jsi si nečuchal smrady z vlastního výfuku.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.