lukino200 Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Ahoj, tak mně napadlo že bych se dal něco aby jste mohli si vymýšlet vlastní škodovky.....určitě posílejte nějaké upravené škodovky, či vaše představy o budoucnosti této značky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalF Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 TUDOR !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Ahoj, tak mně napadlo že bych se dal něco aby jste mohli si vymýšlet vlastní škodovky.....určitě posílejte nějaké upravené škodovky, či vaše představy o budoucnosti této značky. Je to jednoduché: v řadě zemí EU se již nyní jedná o snížení max. rychlosti na 120 km*hod-1 (na dálnicích), dále na 80 km*hod-1 mimo dálnici a 50 km*hod-1 ve městech. Asi se tomu v budoucnu neubráníme ani u nás, protože naše "vláda" pseudo-papouškuje všechnu direktivu EU bez nějakých efektivních protinávrhů. Chcu tím říci, že by se mi od Škody-Auto a.s., líbil vůz, který by jezdil oněch max. 120 km*hod-1, ale měl minimální spotřebu (např. 3-4 l/100 km). Současné vozy z produkce Škoda-Auto úsporné v žádném případě nejsou. Bohužel. Klidně mě opravte, jestli se mýlím.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukino200 Posted January 5, 2008 Author Share Posted January 5, 2008 string(174) "http://www.skoda-auto.com/importermastercze/model/concepts/ahoj/displayImage.htm?RID={9AEEE0E9-581B-41C9-9555-5E5C07DBA1D9}&IID={9832639A-BC7D-4240-AE7F-BE2DF443CDF0}&PS=1024" Je to jednoduché: v řadě zemí EU se již nyní jedná o snížení max. rychlosti na 120 km*hod-1 (na dálnicích), dále na 80 km*hod-1 mimo dálnici a 50 km*hod-1 ve městech. Asi se tomu v budoucnu neubráníme ani u nás, protože naše "vláda" pseudo-papouškuje všechnu direktivu EU bez nějakých efektivních protinávrhů. Chcu tím říci, že by se mi od Škody-Auto a.s., líbil vůz, který by jezdil oněch max. 120 km*hod-1, ale měl minimální spotřebu (např. 3-4 l/100 km).Současné vozy z produkce Škoda-Auto úsporné v žádném případě nejsou. Bohužel. Klidně mě opravte, jestli se mýlím.. Oni až tak úsporné zatím nemohou být, nemají své nové motory používají staré od WV.....ale myslím si že škodovka s tímhle bojuje, že až budou mit novej motor 1.2tfsi tak to bude snad lepší a také 1.6 novou.......ale hold lidi si ji kupují, taky proč ne je to kvalitní auto.Jinak škodovce velmi fandím, a vozítko v podobě škody ahoj které zde zobrazuji by nebylo vubec špatné.....jen tak dál škodovko Zde odkaz na vizi miniauta které by bylo dobré, ale nebude uskutečněno.Zde odkaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischicka Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 TUDOR !!! Jak píše Michal, teď bych svou OII RS vyměnil jen za TUDORa RS s TFSI, později až budu mít rodinku bych bral nějaké MPV podobné Mazdě 5, něco jako tohle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalJ Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 (edited) Já chci YETI cabrio!!!!! Edited January 5, 2008 by MichalJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Couser Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 (edited) Edited January 5, 2008 by George Couser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukino200 Posted January 5, 2008 Author Share Posted January 5, 2008 To poslední auto je moooc pěkný......ale tahle škodovka vypadá dost nadějně : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Všechny ty obrázky nahoře jsou krásné, ale doba mohutných aut skončila. Když si spočítáte následující fakta: - tlak na snižování max. rychlostí - tlak na zvyšování pokut v Kč (EURO) a tr. bodů - strmě se zvyšující se cena pohonných hmot - rostoucí ceny pojištění, povinného ručení, pojištění vozu obecně ... Vyjde mi, že BUDOUCNOSTÍ budou malá auta, která budou jezdit na alternativní pohon (např. vodík) nebo na ředěné benzíny s obsahem motoru 0.8 nebo 1l, se spotřebou max. 3-4 l/100 km. V Číně a Indii už to pochopili a auto za 46.000,- bude dost silné lákadlo, kterým ostatní automobilky budou muset čelit. Tedy i Škoda Auto, kteří tak jako tak budou muset zlevňovat.. Auta v bazarech pak klesnou o polovinu. To jsou mé vize, a myslím, že reálné.. No, uvidíme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukino200 Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Máš namysly novej fiatackej motor 0,8 dvouválec ))) ale jinak myslím že škodovka určitě vyrobí nějaké větší MPV maj to i v plánech Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Máš namysly novej fiatackej motor 0,8 dvouválec ))) ale jinak myslím že škodovka určitě vyrobí nějaké větší MPV maj to i v plánech Tento konkrétní motor jsu na mysli neměl, ale spíš mě zaráží, že na tomto poli ty velké koncerny nic nepodnikají, skoro bych řekl, že spí.. Ta Čína s Indií - pokuď opravdu začnou chrlit vozy za 46.000,- do Evropy (např. Ford Charouz se netají tím, že by chtěl s Číňany domluvit lukrativní výhradní zastoupení), pak už se z tohoto trhu, který je každým dnem zajímavější "vystrnadit" nenechají.. Čímž ostatní automobilky budou mít problémy (přezaměstanost, auta na sklad, drahý provoz).. Co myslíte??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukino200 Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Tento konkrétní motor jsu na mysli neměl, ale spíš mě zaráží, že na tomto poli ty velké koncerny nic nepodnikají,skoro bych řekl, že spí.. Ta Čína s Indií - pokuď opravdu začnou chrlit vozy za 46.000,- do Evropy (např. Ford Charouz se netají tím, že by chtěl s Číňany domluvit lukrativní výhradní zastoupení), pak už se z tohoto trhu, který je každým dnem zajímavější "vystrnadit" nenechají.. Čímž ostatní automobilky budou mít problémy (přezaměstanost, auta na sklad, drahý provoz).. Co myslíte??? Taky de o to že tam nebude asi žádná kvalita, a co EURONcap??hm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Taky de o to že tam nebude asi žádná kvalita, a co EURONcap??hm? Ta kvalita mě napadla samozřejmě také, ale v českých zeměpisných šířkách rozhoduje vždy na 1. místě lákavá CENA (pro 90% obyvatel) a tak se domnívám, že vozítka za 46.000,- se u nás prostě chytnou a budou se prodávat o 106.. Podívejme se na čínské ošacení, hračky, motorky, elektroniku, apod. I když to nemá kdovíjakou pověst kvality (a aj lidi to vědí) stejně to kupují a spousta českých výrobců už leckde díky nízké ceně z Číny pozavírala "krámy". Smutné je, že spousta věcí i pro renomované značky se již teď dělá pod čínskou taktovkou Takže jen se změní logo a sem tam se nahradí nějaké jiné (dražší) materiály těmi levnými, ale zase klesne cena, která je pro nás Čechy nejdůležitější.. Inu nechme se překvapit, ale podle mě jde Charouz (ohledně byznysu) správnou cestou a i podle jeho sloganu bude opět platit "o krok v cíli dřív". V tomto případě to bude platit dvojnásob.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukino200 Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 Ta kvalita mě napadla samozřejmě také, ale v českých zeměpisných šířkách rozhoduje vždy na 1. místě lákavá CENA(pro 90% obyvatel) a tak se domnívám, že vozítka za 46.000,- se u nás prostě chytnou a budou se prodávat o 106.. Podívejme se na čínské ošacení, hračky, motorky, elektroniku, apod. I když to nemá kdovíjakou pověst kvality (a aj lidi to vědí) stejně to kupují a spousta českých výrobců už leckde díky nízké ceně z Číny pozavírala "krámy". Smutné je, že spousta věcí i pro renomované značky se již teď dělá pod čínskou taktovkou Takže jen se změní logo a sem tam se nahradí nějaké jiné (dražší) materiály těmi levnými, ale zase klesne cena, která je pro nás Čechy nejdůležitější.. Inu nechme se překvapit, ale podle mě jde Charouz (ohledně byznysu) správnou cestou a i podle jeho sloganu bude opět platit "o krok v cíli dřív". V tomto případě to bude platit dvojnásob.. Škdovka prodá hodně v zahraničí tak o ních bych se nebál, přinejhorším jen expanze na východ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
century Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Mě by se líbil, kdyby škodovka udělala nějaký pěkný SUV, ale pěkný, pořádný pohon 4x4... třeba něco jako MB ML Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
172145 Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Škodovce podle mě chybí nástupce Felicie pick-up...nějaké podobné technicky jednoduché nenáročné užitkové auto pro každodenní práci za rozumnou cenu... ...taky by se hodil nástupce Rapida...menší coupé pro mladého motoristu též za rozumnou cenu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavidSK Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Superb Combi SCOUT 4x4, nejaký výkonný 6-válec TDI, pneumatické výškovonastavitelné pruženie, niečo ako Audi A6 allroad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischicka Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Škodovce podle mě chybí nástupce Felicie pick-up...nějaké podobné technicky jednoduché nenáročné užitkové auto pro každodenní práci za rozumnou cenu......taky by se hodil nástupce Rapida...menší coupé pro mladého motoristu též za rozumnou cenu... Jj, s obojím souhlasím. Pick up chybí a nějaký TUDORek taky, už jsem to psal výše. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavidSK Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Jj, s obojím souhlasím. Pick up chybí a nějaký TUDORek taky, už jsem to psal výše. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prtko5 Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 (edited) Ta kvalita mě napadla samozřejmě také, ale v českých zeměpisných šířkách rozhoduje vždy na 1. místě lákavá CENA(pro 90% obyvatel) a tak se domnívám, že vozítka za 46.000,- se u nás prostě chytnou a budou se prodávat o 106.. Podívejme se na čínské ošacení, hračky, motorky, elektroniku, apod. I když to nemá kdovíjakou pověst kvality (a aj lidi to vědí) stejně to kupují a spousta českých výrobců už leckde díky nízké ceně z Číny pozavírala "krámy". Smutné je, že spousta věcí i pro renomované značky se již teď dělá pod čínskou taktovkou Takže jen se změní logo a sem tam se nahradí nějaké jiné (dražší) materiály těmi levnými, ale zase klesne cena, která je pro nás Čechy nejdůležitější.. Inu nechme se překvapit, ale podle mě jde Charouz (ohledně byznysu) správnou cestou a i podle jeho sloganu bude opět platit "o krok v cíli dřív". V tomto případě to bude platit dvojnásob.. Rozumnej člověk dává přednost před cenou hlavně kvalitě a bezpečí a auto za 46.000 kč ze kterýho při srážce v 50km/h nic nezbyde bych si určitě nekoupil.A když se dívám kolem sebe tak si hodně lidí začalo kupovat velké auta.Asi proč? Edited January 7, 2008 by prtko5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brunoos Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Rozumnej člověk dává přednost před cenou hlavně kvalitě a bezpečí a auto za 46.000 kč ze kterýho při srážce v 50km/h nic nezbyde bych si určitě nekoupil.A když se dívám kolem sebe tak si hodně lidí začalo kupovat velké auta.Asi proč? No přeci kvůli "pseudo" bezpečnosti - viz crsh testy některých velkých autiček Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiřik-Octavia Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Ahoj, tak mně napadlo že bych se dal něco aby jste mohli si vymýšlet vlastní škodovky.....určitě posílejte nějaké upravené škodovky, či vaše představy o budoucnosti této značky. Me by stacilo, aby mela vevnitr stejne vychytavky jako nejnovejsi Audi A6, klidne at kopiruji, vzdyt je to koncern, rozvod urcite retezem, malinka spotreba, vsechny dily mezi koncerny zamenne (ne jak nyni jen kvuli SW stejny dil je tezke nahradit), kdyby to vse bylo ve zminovanem Tudoru.. sice v nejake nizke spotrebe a vyssi rychlosti, tedy asi dieselu....nebo treba v zakladu v nejakem plynu? jde vzdy o ohromny kompromis, kdyby tento nebyl, tak chlapi neprodavaji jen tak sva auta - jednou mam limuzinu a chci ostreho atraktivniho sprotaka, pote zase hledam neco nizkonakladoveho uzitkoveho a porad dokola... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukino200 Posted January 9, 2008 Author Share Posted January 9, 2008 Než jsem neviděl superba pohrál sem si s Tzdorem, sice asik nic moc ale snaha byla zde je obrázek...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukino200 Posted January 9, 2008 Author Share Posted January 9, 2008 Pardon, znovu posílám upraveného Tudora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tangerín Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Rozumnej člověk dává přednost před cenou hlavně kvalitě a bezpečí a auto za 46.000 kč ze kterýho při srážce v 50km/h nic nezbyde bych si určitě nekoupil.A když se dívám kolem sebe tak si hodně lidí začalo kupovat velké auta.Asi proč? jj přesně, tohle si taky myslím Rozhodně si 90% obyvatelstva nekoupí čínský auto za 46 000,-- Celkově, když se člověk jen rozhlídne, tak kolik čínskejch aut zde jezdí, oproti jinejm značkám. Škodovku vynechám, ta vyhrává na plný čáře a hned tak vedení neztratí. A pokud to bude nějakej prcek, tak to úspěch mít nebude. Možná pro lidi v důchodu nebo na nákupy po městě, kde se v 50km rychlosti nic moc nestane. Ale jakej sebevrah by s tímto autem letěl někde po dálnic s celou rodinou, to nevím...Podle mě se v týhle republice vždycky budou držet auta třídy Felicie, Fabie, Fabie 2. Je to český, kvalitní a hlavně perfektní auta pro 4členou rodinu, kde člověk potřebuje mít i kufr na nákupy atd. a verze combi je nenahraditelná...Vůbec bych si starosti s nějakou čínskou hračou za 46k nedělal, za ty prachy bych si radši koupil čtyřkolku a nebo zahradní traktorek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.