Přejít na obsah

fabia SDI svití ABS+ cuká motor


vlca01

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tuto závadu řeším už skoro půl roku!!! Viz Sněhulka:) Ale s ABS to nemá nic společného, bohužel problém vidím už jen v jedné věci a to v té nejdražší. Naftové čerpadlo je přidřené a v nízkých otáčkách nestíhá dávat dostatek paliva a motor jde jakoby na 3 válce. Měl jsem to připojené Na Vagu, Vasu i Super Vagu a mám přehraný nejnovější soft nic nepomohlo. Mě to motor dělá až po zahřátí, když jedu pomalu, vyřadím na neutrál a dojíždím třeba ke křižovatce, motor blafe a otáčky cukají v rámci asi skoro 1 cm na otáčkoměru. Zkoušel jsem vstřiky, agrko, vyčistit taky klapaku regulátoru, teď se chystáme znova na další vstřiky a pak už je tam jediná věc, co to může podle všech být a to je oné čerpadlo:) Hodně zdaru, kdyby si to vyřešil dřív, dej vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuto závadu řeším už skoro půl roku!!! Viz Sněhulka:) Ale s ABS to nemá nic společného, bohužel problém vidím už jen v jedné věci a to v té nejdražší. Naftové čerpadlo je přidřené a v nízkých otáčkách nestíhá dávat dostatek paliva a motor jde jakoby na 3 válce. Měl jsem to připojené Na Vagu, Vasu i Super Vagu a mám přehraný nejnovější soft nic nepomohlo. Mě to motor dělá až po zahřátí, když jedu pomalu, vyřadím na neutrál a dojíždím třeba ke křižovatce, motor blafe a otáčky cukají v rámci asi skoro 1 cm na otáčkoměru. Zkoušel jsem vstřiky, agrko, vyčistit taky klapaku regulátoru, teď se chystáme znova na další vstřiky a pak už je tam jediná věc, co to může podle všech být a to je oné čerpadlo:) Hodně zdaru, kdyby si to vyřešil dřív, dej vědět.

tak to mě dělalo u sdička jen studene,muslo být pod nulou.jen jak jsem vyjel z garaže na jedničku a pak zastavil hned ze zavřu bránu,tak jakoby na tři valce ,vibrace,pomohla komplet výměna spojky a setrváku,najeto jsem měl 130tis když to začlo dělat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
tak to mě dělalo u sdička jen studene,muslo být pod nulou.jen jak jsem vyjel z garaže na jedničku a pak zastavil hned ze zavřu bránu,tak jakoby na tři valce ,vibrace,pomohla komplet výměna spojky a setrváku,najeto jsem měl 130tis když to začlo dělat

Ahoj mě to dělalo taky za studena okolo 1200 otáček (jako by na tři válce ..to trochu haprovalo) (sdi) a zvýšila se jen vstřikovací dávka paliva a bylo to ok. Jde to vagem.

Zdar Evry

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já to měl na opravě u jednoho chlapa u Sychrova a vyměnil mi nějakou řídící jednotku přímo na naftovém čerpadle a už nic necuká ani za studena. Jinak tamto mi taky dělalo, ale jak jsem zastavil, motor se tak nějak uklidnil.

kontakt: Čerpadla Švec, tel: 602462564

Trošku nesympatický chlap, ale stará dobrá škola a účtuje jen to co má. Výměna tý elektroniky mě vyšla na 5tisíc Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj lidičky, možná jsem měl jinou závadu na Sdi než vy ostatní. Možná to někomu napoví.

Co jsem se ptal vyhlášeného specialisty na čerpadla, že by to mohlo být ta malá dávka vstřikovaného paliva. A že se musí pohnout hlavou čerpadla. Byl to specialista na čerpadla....né na auta jako celkově.. jelikož na mě dlabal...tak jsem se poohlédl jinde....až jsem narazil na čip-tunistu (moturů). Ten mi řekl když si od něj nechám načipovat auto tak mi tu dávku taky upraví. Jde to částečně softwarově. Je to z výroby nastaveno ke spodní hranici ..aby se to mohlo softwarově přidat bez zásahu na čerpadle.

To ten specialista na ČERPADLA nevěděl jelikož znal skvěle jen čerpadla.!!!!!

Jinak se prý dost přidíraj přesuvníky předvstřiku, ten slouží částečně místo sytiče. Takže se projevuje za studena!

Rada ...:nejdříve lejt dobou naftu a přidat aditiva ...pak ....přidat dávku množství vstřikovací dávky........a když nepomůže tak se kouknout do čerpadla.

Zdar a sílu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj Mě to dělalo na třch fabiích SDi a pomohlo zvednout dávku paliva ze 4Mg na cca 4.5 až 5 Mg na čerpadle. Stačilo povolit elektrický vršek čerpadla ale lehce, nechat nastartovaný motor a jen malilinko ´tuknot do toho vršku směrem k rozvodům. je potřeba mít připojený VAG a sledovat hodnoty. pokud to nepomůže ,tak odešlo s největší pravděpodobností teplotní čidlo paliva a to je vevnitř čerpadla. čidlo lze koupit a stojí od 150 do cca. 1000 kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...