Přejít na obsah

Výfuk


Janko

Doporučené příspěvky

Zdar pánové, mám zadní laděný díl výfuku od Sebringu. Můj dotaz zní, jestliže bych vynechal prostřední díl výfuku a dal jen průchozí trubku přiměřené kvality, poznal bych to nějak na výkonu a nedošlo by ke zničení (vypálení) zadního dílu absencí prostředního tlumiče výfuku? Díkes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě proto jsem se ptal, aby to nebylo k horšímu. Jinak je to 1.8T s chipem od sportmotoru a KNkem, chtěl jsem tomu motoru ještě malinko pomoc, ale samo v rozumné míře. Jinak díkes ;)

nevím jestli o tom uvažuješ, ale nechal bych určitě i svody směrem od turba dál..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím:) jsem v situaci kdy mi prdl vlnovec.. a řeším jestli mám nechat vyměnit jen ten vlnovec a nebo se pustit do celého vyfuku.. jak asi vypadá vnitřek po 9let a 160tkm katalyzator,rezonator a konec?? Má někdo zkušeností? Po případě nějeké tipy na solidní vyfuky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mě bude čekat výměna výfuku (minimálně zadního dílu). Mám uhnilý držák uplně nakonci výfuku. Zatím drží, ale čekám, že po letošní zimě mě bude čekat výměna. Chci se zeptat místních borců, jaký výfuk koupit. Mám 1.8T (110kw) a je tam ještě origo z výroby (1999). Tyll dělá na tento motor oválný výfuk za výborné peníze, ale já tam mám profilovaný. Nemá někdo toho Tylla? Říkám si, že tvarově by ten výfuk měl být stejný, jinak hrozí hlučný motor, špatný výkon, větší spotřeba apod. raděj nedomýšlet, proto se ptám.

Editováno: , autor: pet59k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem začal od vlnovce.. byl prasklý, střední díl ještě nefoukal ale při výměně toho vlnovce sem to chtěl mít za sesobou..a zadní díl že vyměním pozdějí za nějaký laďák.. ale při výměně těch gum na ktrých drží zadní díl (byly celkem vytahané celá sestava byla původní r.v.99) zustala koncová trubka v ruce:D a po následnem ohlednutí němělo smysll ho dávat zpět.. auto na zvedáku a co ted..byla neděle ráno tak nouzové řešení byla autoburza ostarava.. tam v tom jednom krámě měl vyfuky od italské firmy IMASAF.. nikdy jsme neslyšel ale pry děla pro fiat a spol. a tlači kusy i do německa.. ujištoval mě že jsou všichni spokojeni a že se berou.. chtěl za něj 2500kč dalo by se říct že jsem neměl na vybranou..a za tu cenu:) auto muselo ze zvedáku tak jsem ho koupil.. vypadá jak origo a váhu svojí má jen co mě zarazilo je to, že měl v katalogu stejné číslo jak TDI tak benzín 1.8T (neví někdo něco víc proč?)váhal jsem, ale v katalogu to tak bylo.. Je na autě zvuk o.k.auto uplně tiche:) nic nerezonuje jak jsem něco četl o bosalu. Tak snad i něco vydrží:)

post-4752-1255988875_thumb.jpg

post-4752-1255988881_thumb.jpg

post-4752-1255988886_thumb.jpg

post-4752-1255988894_thumb.jpg

post-4752-1255988901_thumb.jpg

post-4752-1255988914_thumb.jpg

Editováno: , autor: LuVIrs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je divný, že mají stejný Tdi i benál, zvukový frekvence jsou úplně jinde...ale hlavně,že je tichej. Podobnej problém jsem řešil na svým 1,8 a koupil jsem Walker a zvuk mě dost zklamal, tlumič si nějak moc brumlá, s origem se to nedá srovnat, no ale cenová úspora byla proti origu téměř 4000,- jinak co se týče funkčnosti, je šumafuk zda máš profil či ovál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal jsem dotaz na firmu Tyll a zde je odpověď. Snad někomu pomůže.

Dobrý den,

Vzledem k tomu,že jsme v letošním roce prodali několik desítek výfuků na

škoda Octavia 1,8 110kW a ani z let předcházejících nemáme žádné reklamace,

rozdíl co se týká hlučnosti,výkonu motoru a spotřeby by jste poznat neměl.

V případě,že požadujete zadní díl tvaru "krabice" můžeme Vám jej

sehnat.Funkci plní stejnou jako naše oválná náhrada,ale cenově se dostáváme

na cenu dvojnásobku a vzhledem k počtu kusů na trhu jsme zůstali pouze u

oválné náhrady.

Ohledně životnosti Vám mohu ručit pouze tím,že na naše výfuky poskytujeme

prodlouženou záruku 30měsíců abychom se odlišili od různých ať už polských

či východních náhrad.

Při objednání výfuku přez náš e-shop (

http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop.html) vám na výfuk poskytneme slevu 10% a

zašleme jej do 3 pracovních dní na Vaši adresu,nebo jej zdarma namontujeme v

našich servisech v Nebovidech u Kolína,nebo v Praze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Už jsem to tu psal před 3 měsíci: Jelikož jsem nakonec toho Tylla koupil (střední + zadní), tak mohu poreferovat. Výfuk je určitě o trochu hlučnější než originál. Největší rozdíl je vyšších otáčkách (4 tis. a více). Změny ve spotřebě jsem si nevšiml. Výkon pocitově stejný, i když se mi zdá, že ve vysokých otáčkách ho bylo více. Při běžné jízdě je to ale pořád nejsilnější a nejtišší motor v O1. Pokud vydrží aspoň 5 let, tak za ty prachy spokojenost.

+ Zkušenost po najetých 5tis. km od výměny. Na volnoběh má hlubší zvuk střední díl. Slyšet v kabině to ale není. Hlučnost oproti originál pozorovatelná pouze nad 4 tis. otáček. V pružném zrychlení žádná změna (objektivně změřeno před a po výměně). Spotřeba stále normál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...