karel55 Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Poradí někdo? Mám oct. 1,6 74 Kw AEH a mám problém s otáčkama po mírném zahřátí se pořád drží kolem 2000 ot. Základní nastavení bylo provedeno několik krát, po nastavení se otáčky sníží do prvního vytočení motoru pak se zase zvednou. Naskočí hlášení že základní nastvení nebylo provedeno!!!! Nepomohla ani výměna škrticí klapky , váhy vzduchu , lambda sondy !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 (edited) Poradí někdo? Mám oct. 1,6 74 Kw AEH a mám problém s otáčkama po mírném zahřátí se pořád drží kolem 2000 ot. Základní nastavení bylo provedeno několik krát, po nastavení se otáčky sníží do prvního vytočení motoru pak se zase zvednou. Naskočí hlášení že základní nastvení nebylo provedeno!!!! Nepomohla ani výměna škrticí klapky , váhy vzduchu , lambda sondy !!! Uz to tu bylo nekolikrat - jen zakladni nastaveni nepomuze - skoda tve prace Nejdrive vymazat adaptacni hodnoty a pote zaklad. nastaveni Edited January 12, 2008 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karel55 Posted January 13, 2008 Author Share Posted January 13, 2008 Uz to tu bylo nekolikrat - jen zakladni nastaveni nepomuze - skoda tve prace Nejdrive vymazat adaptacni hodnoty a pote zaklad. nastaveni To jsem taky dělal a nepopmohlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 divne - kdyz ani druha klapka nepomohla - snad byla taky KO nebo byla ok ale adaptacni hodnoty v RJ motoru neb. smaznuty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karel55 Posted January 14, 2008 Author Share Posted January 14, 2008 divne - kdyz ani druha klapka nepomohla - snad byla taky KO nebo byla ok ale adaptacni hodnoty v RJ motoru neb. smaznuty už si chystám ŘJ i když ta klapa nebyla origo..!!!!! Ten problém u toho auta přetrvává delší dobu , ale vždy stačilo vymazat adaptaci, nastavit a zase to jelo .. i půl roku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 už si chystám ŘJ i když ta klapa nebyla origo..!!!!! Ten problém u toho auta přetrvává delší dobu , ale vždy stačilo vymazat adaptaci, nastavit a zase to jelo .. i půl roku. Zkus dat klapku origo skoda a ne Cinskou - proste nekde na vrakaci budou mit dobrou cenu a mozna i nejakou zaruku - mene jetou - ci pripadna domluva na vraceni penez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switcher Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 mozna podobny problem, vycistil jsem klapku a Vagcomem jsem udelal co jsi psal a kdyz si necham vypsat chybove kody tak je tam 00533 - Regulace volnoběhu 19-00 - spodní hodnota dorazu co s tím? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 mozna podobny problem, vycistil jsem klapku a Vagcomem jsem udelal co jsi psal a kdyz si necham vypsat chybove kody tak je tam 00533 - Regulace volnoběhu 19-00 - spodní hodnota dorazu co s tím? Mozna bych ji rozebral a pokud jde vymenit potenciometr ci trimr za jiny - samo ze stejne hodnoty - mozna to uz nekdo repasoval Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switcher Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 (edited) Mozna bych ji rozebral a pokud jde vymenit potenciometr ci trimr za jiny - samo ze stejne hodnoty - mozna to uz nekdo repasoval Ne ze by mě to až tak trápilo, takže asi počkám co se z toho vyklube. Otáčky jsou něco přes 900rpm Když jsem dával klapce základní nastavení tak ty napěťový hodnoty byly o trošku větší než je u tvého screenu. Ta druhá hodnota měla o dost víc. Edited January 15, 2008 by switcher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Mozna bych ji rozebral a pokud jde vymenit potenciometr ci trimr za jiny - samo ze stejne hodnoty - mozna to uz nekdo repasoval Ještě jsem neslyšel že by ty klapky někdo repasoval, ale teoreticky by to možný bylo. Jinak ty hodnoty napětí jsem měl taky jiný... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switcher Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 ještě tiše doufám že to bude tou hadicí, praskla mi ta co jde od víka do sání, tak jsem ji zatim omotal izolačkou a objednal jsem novou, tak doufám že to pomůže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 (edited) Ještě jsem neslyšel že by ty klapky někdo repasoval, ale teoreticky by to možný bylo. Jinak ty hodnoty napětí jsem měl taky jiný... No kdybych tu nejakou volnou a vadnou klapku mel - urcite bych se na ni mrkl na zoubek - vsichni kupuji novou a pak to bude banalita neco jako posranej potenciometr v naklonu svetel Edited January 15, 2008 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 No kdybych tu nejakou volnou a vadnou klapku mel - urcite bych se na ni mrkl na zoubek - vsichni kupuji novou a pak to bude banalita neco jako posranej potenciometr v naklonu svetel Jo je to možný že to je blbost, já to až tak rozebraný neměl, ono se to musí nějak roznýtovat, nebo rozbrousit a to už jsem nedělal. Jinak je jasný že tam jsou vydřený dráhy na potenciometru, takže dočasně pomáhá to propláchnout tech.benzínem a nebo lihem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 ještě tiše doufám že to bude tou hadicí, praskla mi ta co jde od víka do sání, tak jsem ji zatim omotal izolačkou a objednal jsem novou, tak doufám že to pomůže. Jo, tak to máme stejnou závadu, já na to přišel v sobotu, prasklá hadice přesně tam jak píšeš, tak jsem to omotal elektrikářskou izolačkou a časem třeba seženu novou hadici a nebo to předělám úplně jinak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switcher Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Jo, tak to máme stejnou závadu, já na to přišel v sobotu, prasklá hadice přesně tam jak píšeš, tak jsem to omotal elektrikářskou izolačkou a časem třeba seženu novou hadici a nebo to předělám úplně jinak. Já se tu ptal na original novou hadici a prý něco kolem 1300,- což ranec, ale někdo poslal tohle: http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=1J0129684N+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Já se tu ptal na original novou hadici a prý něco kolem 1300,- což ranec, ale někdo poslal tohle: http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=1J0129684N+ To už je pěkná cena, jen jestli není z nějakýho tvrdýho plastu a nepopraská zachvíli jako ta stará. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 To už je pěkná cena, jen jestli není z nějakýho tvrdýho plastu a nepopraská zachvíli jako ta stará. Ja bych se taky bal ze popraska drive nez ta origo - origo vydrzela u me jak to tak vypada tech 9 let a ta z Ciny - no pochybuju a davam ji maximalne 2 roky - asi tak do zaruky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switcher Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Ja bych se taky bal ze popraska drive nez ta origo - origo vydrzela u me jak to tak vypada tech 9 let a ta z Ciny - no pochybuju a davam ji maximalne 2 roky - asi tak do zaruky Ja to teda risknu, ono dat 1300 stovek za kus zadice je pro mě tak trochu proti srsti. Uvidíme, třeba když na ni nikdo nebude sahat tak vydží Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Ja to teda risknu, ono dat 1300 stovek za kus zadice je pro mě tak trochu proti srsti. Uvidíme, třeba když na ni nikdo nebude sahat tak vydží Uvidíš, ono musíš brát v potaz že tahle hadice je pořád v pohybu, motor se oklepává, takže je potřeba aby byla pružná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switcher Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Uvidíš, ono musíš brát v potaz že tahle hadice je pořád v pohybu, motor se oklepává, takže je potřeba aby byla pružná. To je jasný, jak řikáš uvídíme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Já se tu ptal na original novou hadici a prý něco kolem 1300,- což ranec, ale někdo poslal tohle: http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...ery=1J0129684N+ jo jo, to jsem ti poslal. Mám ji a zatím ok. Do dvou let jí ještě chybí 1 1/2 roku tak se uvidí co vydrží. Je to sice čína ale rozhodně to není čidlo teploty nebo škrtící klapka, která musí spolupracovat s ŘJ. Je to jen kus hadice ne sice tak přesná jako originál ale za přijatelnou cenu. Místo origo za 1400,- koupíš 4 číny. Stačí jen vybrat do čeho jít. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karel55 Posted January 18, 2008 Author Share Posted January 18, 2008 Zkus dat klapku origo skoda a ne Cinskou - proste nekde na vrakaci budou mit dobrou cenu a mozna i nejakou zaruku - mene jetou - ci pripadna domluva na vraceni penez dal jsem novou klapku origo a problém stale stejný. Otáčky 2000 a pulsujou. Jen hlášení se změnilo teď píše ,,lambda regulace -horní hodnotadorazu" Lambda nová origo čerpadlo OK !!! Těsnost potrubí taky OK!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 dal jsem novou klapku origo a problém stale stejný. Otáčky 2000 a pulsujou. Jen hlášení se změnilo teď píše ,,lambda regulace -horní hodnotadorazu" Lambda nová origo čerpadlo OK !!! Těsnost potrubí taky OK!! ja tu furt vidim na spatn nebo neuplne zakladni nastaveni. Urcite vymazat chybu pote vymazat adapt. hodnoty a pote nastavit klapku do zakladu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysiax Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 jo jo, to jsem ti poslal. Mám ji a zatím ok. Do dvou let jí ještě chybí 1 1/2 roku tak se uvidí co vydrží. Je to sice čína ale rozhodně to není čidlo teploty nebo škrtící klapka, která musí spolupracovat s ŘJ. Je to jen kus hadice ne sice tak přesná jako originál ale za přijatelnou cenu.Místo origo za 1400,- koupíš 4 číny. Stačí jen vybrat do čeho jít. Ja som to poriesil tak, ze som si za 38.-SKK kupil gumenu trubku (dava sa do felicii na el. kable na piatych dverach), odstrihol z nej cca 5cm dlhu cast, natiahol na povodnu trubku, stiahol eska paskami a fungujem takto uz skoro rok bez problemov. mozno to stahovanie eska paskami ani nieje nutne, kedze sa pri nasani gumena trubka pritiahne k tej povodnej. myslim, ze lacne a ucinne riesenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karel55 Posted January 20, 2008 Author Share Posted January 20, 2008 ja tu furt vidim na spatn nebo neuplne zakladni nastaveni. Urcite vymazat chybu pote vymazat adapt. hodnoty a pote nastavit klapku do zakladu Vymazání chyb, vymazání adpt. hodnot i nastavení jsem dělal asi 30 krát a pořád to stejné. už z toho blbnu. Hlášeni o překročení adpt. hodnoty mi nějak nejde do hlavy se zvýšenými otáčkami !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.