Přejít na obsah

Superb II


Host V/// RS

Doporučené příspěvky

1. Úplně zpočátku začínaly na 689 900,-

2. Za těch 599 900,- se vůbec nemusí jednat o ten základní 1.4 Comfort :ph34r:

Jj,SI byl na svym začátku nechutně drahej..........známej tehdy koupil v lednu 2002 SI-Classic 1.9TDI-PD 96kw+příplatek:Al.kola,Climatronik(ze začátku byl u Classiku jen příplatkem),dřev.dekor,malý kož.paket a dal za něj bez mála 900.000kč(asi 870.000kč nebo tak nějak........každej mu dával hadr na hlavu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Jj,SI byl na svym začátku nechutně drahej..........známej tehdy koupil v lednu 2002 SI-Classic 1.9TDI-PD 96kw+příplatek:Al.kola,Climatronik(ze začátku byl u Classiku jen příplatkem),dřev.dekor,malý kož.paket a dal za něj bez mála 900.000kč(asi 870.000kč nebo tak nějak........každej mu dával hadr na hlavu ;)

Dnes jsem byl na předváděčce nového Superbu tak přihodím fotky.

Zatim jen na úvod, byl tam k vyzkoušení superb 2,0TDI.Jeho celková cena byla nějakých 915 000 korun.Měl vzadu vepředu vyhřívaná zrcátka, v kůží byl, navigace, no skoro všecka výbava, prostě tam bylo skoro vše na co jsem si vzpoměl..bylo tam poměrně dost hodně lidí tak jsem si nestihnul prohlídnout výbavu.Jinak ohlasy byli vemi kladné....třeba: Ten Superb je sportovní auto ....nebo, mě se ten zadek strašně moc líbí...většinou jen kladné ohlasy.Lidé jsi rovnou chodily sepsat smlouvu na koupi auta dopředuPotom jsem mluvil s jedním pánem co to tam měl nastarost a říkal že 2,0TDI je stejně dobrej jako 1,4TSI.Říkal že se to nedá poznat ty rozdíly, takže klidně s 1,4 tsi bych se superba nebál mít.Jinak odhlučnění motoru hodnotím na výborné, kvalita zpracování zrovna tak, prostornost také velká hlavně vzadu pro kolena....jinak říkali že nový citroen je oproti superbu zklamání, přijel tam nějakej týpek co testuje auta.Takže si myslím že superb konkurenci zamotá hodně moc zamotá hlavičky konkurentům.

Editováno: , autor: unuc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PĚT HVĚZDIČEK EURO-NCAP PRO NOVÝ SUPERB

Nová Škoda Superb získala v nezávislých nárazových testech organizace Euro-NCAP pět hvězdiček, což představuje maximální možné hodnocení. K tomuto vynikajícímu výsledku přispěl i kolenní airbag. Euro-NCAP v komentáři k vozu Škoda Superb mimo jiné zdůrazňuje výbornou ochranu kolen a stehen pasažérů.

Superb dosáhl maximálního možného hodnocení také v simulaci bočního nárazu a nárazu na kůl. Získal tak 35 bodů za ochranu dospělých a 40 bodů za ochranu dětí. Na vysoké úrovni je také ochrana chodců při případném střetu s vozidlem.

„Nový Superb byl vyvíjen s ohledem na maximální bezpečnost pasažérů. Jsem rád, že výsledky nezávislého testu Euro-NCAP potvrzují naši snahu vyrobit vůz na špičkové úrovni nejen z hlediska vysoké funkčnosti a uživatelského komfortu, ale také bezpečnosti vozu, která je pro zákazníka klíčová“, řekl Dr. Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za technický vývoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se konečně svez a můžu říct, že to je opravdu někde jinde, než jízda v OII. Hlavní dojmy jsou komfort, robustnost a perfektní odhlučnění. Stejnej motor jako mám v OII je v SII slyšet úplně jinak. Takže dojmy veskrze dobrý, až na tu jedinou a pro mně stále dost podstatnou věc, a to je pohled na auto zezadu. Nemůžu si pomoct, ale to designéři posrali. Celkově to prostě působí dojmem, že auto je malý, úzký a vysoký. Stál jsem u toho snad 15 minut a díval se, čím to vlastně je. Postavil jsem vedle toho svoje auto, abych to porovnal. Ten zadek se totiž nějak divně zužuje, umocňujou to ty zadní lampy, který jsou blízko sebe a co je úplně nejhorší, že ve snaze o velkej vnitřní prostor je tvar bočních linií střechy docela "krabiciozní", čímž to dostalo nějvětší ránu. Je mi líto, ale zezadu je to auto prostě vysloveně hnusný. Tak jsem špekuloval, co by s tím šlo udělat. Tomu by pomohly vytažený blatníky, což samozřejmě nejde, takže snad kola ven a auto snížit. Doufám, že bude v nabídce nějakej sportovní podvozek. No a nakonec by tomu asi dost pomoh velkej spojler na 5. dveřích a asi i na hraně střechy. To by se muselo vyzkoušet. Tak jsem docela smutnej, že jinak velmi povedený auto takhle zbytečně dosrali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes proháněl SII TDI 103KW dobře odhlučněný hned po usednutí jsem se cítil pocitově jako ve starým supu hlavně prostorově jinak samo SII lepší, jen zvenku ten přechod střechy a zadního okna takovej kostrbatej oproti SI, postavil jsem je vedle sebe a s několika lidmi jsme se shodli že SI má zadní profil z boku uhlazenější. Jinak SII moc pěkný autí!!! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počkej me si na SuP II combi... Mohl by to bejt trhák jako kráva

no jen se neboj, i kdyby to trhák byl, tak v poslední chvíli přijde němčour a něco na tom schválně dokurví, aby to tak pěkný nebylo. Je fakt, že teď nevím, jestli takovou dobu ještě čekat nebo ne. Říká se, že to bude v září příští rok, ale mám obavu, že bych si taky moh pověsit nový klíčky na Vánoční stromek a to už je pro mně moc dlouho. Kurnik, kdyby aspoň byla nějaká fotka. Už jsem mluvil s několika lidma, co ho viděli a že prej je krásnej. Jenže to o limuzíně říkali taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jen se neboj, i kdyby to trhák byl, tak v poslední chvíli přijde němčour a něco na tom schválně dokurví, aby to tak pěkný nebylo. Je fakt, že teď nevím, jestli takovou dobu ještě čekat nebo ne. Říká se, že to bude v září příští rok, ale mám obavu, že bych si taky moh pověsit nový klíčky na Vánoční stromek a to už je pro mně moc dlouho. Kurnik, kdyby aspoň byla nějaká fotka. Už jsem mluvil s několika lidma, co ho viděli a že prej je krásnej. Jenže to o limuzíně říkali taky.

Kup si trojkovy BMW. Zadni nahon je zadni nahon...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jen se neboj, i kdyby to trhák byl, tak v poslední chvíli přijde němčour a něco na tom schválně dokurví, aby to tak pěkný nebylo. Je fakt, že teď nevím, jestli takovou dobu ještě čekat nebo ne. Říká se, že to bude v září příští rok, ale mám obavu, že bych si taky moh pověsit nový klíčky na Vánoční stromek a to už je pro mně moc dlouho. Kurnik, kdyby aspoň byla nějaká fotka. Už jsem mluvil s několika lidma, co ho viděli a že prej je krásnej. Jenže to o limuzíně říkali taky.

No ještě to má taky jednu výhodu kdyby si si počkal. Sub II je nový auto a co ty víš, co by mohl mít za mouchy jako skoro každá novinka... a za více než rok by už mohly bejt vychytaný... Přeci jenom kdo si počká ten se dočká. Tom :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem dneska dostal mailem slíbenou kalkulaci od prodejce, kde jsem se SII jezdil. Protože věděli, že jsem z jinýho města, rovnou mi nabídli překvapivou slevu 10%. S jakou marží vůbec pracujou ? Kdykoliv se o tom bavím se známým, u kterýho jsem kupoval OII, tak brečí, jak stará kur.a, že z toho nic nemá. Tak to je buď neschopnej dealer a nebo spíš kecá, ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem dneska dostal mailem slíbenou kalkulaci od prodejce, kde jsem se SII jezdil. Protože věděli, že jsem z jinýho města, rovnou mi nabídli překvapivou slevu 10%. S jakou marží vůbec pracujou ? Kdykoliv se o tom bavím se známým, u kterýho jsem kupoval OII, tak brečí, jak stará kur.a, že z toho nic nemá. Tak to je buď neschopnej dealer a nebo spíš kecá, ne ?

Taky jsem dostal na SII 10% hned bez řečí a ještě se mi omluvil že víc nemůže,že jde o nový model a že tuto slevu dávaj pouze a jen jejich stálým zákazníkům jako jsem já...jinak normál.nový zákazník na auto nedostane ani korunu slevu(aspoň zatim) a ted jen třeba dostane zadarmo Construct apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se dostal jen lehce nad mega.

výbava

Elegance

motor

1.8 Turbo FSI 118 kW 6-stup. mech.

interiér

Glamour ivory kůže Glamour ivory kůže /černá-ivory/ivorybarvaBílá Candy

extra výbava

"SOUND SYSTEM" (10 reproduktorů, digitální equalizér) (10 000 Kč)

"SUNSET" (5 000 Kč)

Alarm s hlídáním vnitřního prostoru, zálohovou sirénou a náklonovým čidlem (7 000 Kč)

Asistent rozjezdu do kopce (HHC) a kontrola tlaku v pneumatikách (TPM) (2 000 Kč)

Boční airbagy vzadu s předepínači zad. bezpeč. pásů, hlavové airbagy a signal. bezpeč. pásu řidiče a spolujezdce (7 000 Kč)

Dekor "MIRAGE" - imitace kovu (1 000 Kč)

Interiér "GLAMOUR" (kůže/umělá kůže), držák nápojů v zadní loketní opěře (50 000 Kč)

Isofix na sedadle spolujezdce (1 000 Kč)

Kola z lehké slitiny "THEMISTO" 7,5Jx18" - 4 ks s leštěným povrchem (9 000 Kč)

Navigační systém s dynam. modulem "COLUMBUS" 2-DIN, "MAXI DOT", TV tuner (48 000 Kč)

Nezávislé přídavné topení a výsuvné ostřikovače světlometů a "MAXI DOT" (23 000 Kč)

Parkovací asistent, signalizace vzdál. při parkování (senzory vpředu a vzadu) a "MAXI DOT" (14 000 Kč)

Prodloužená záruka na 4 roky, do 120.000 km (12 000 Kč)

Příprava pro telefon s Bluetooth GSM II (7 000 Kč)

Sportovní podvozek (5 000 Kč)

Vkládané tkané koberce "LOUNGE STEP" (3 000 Kč)

Editováno: , autor: mischicka
On ten odkaz nepremával tak jak měl:(
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu by pomohly vytažený blatníky, což samozřejmě nejde, takže snad kola ven a auto snížit. Doufám, že bude v nabídce nějakej sportovní podvozek.

V konfiguratoru je : Sportovní podvozek

Sportovní povozek je snížený o 15 mm a oproti standardnímu nastavení podvozku má tužší odpružení a tlumiče se sportovní charakteristikou.

Tak sem to tam jen tak taky zkusil :

cena: 1 019 100 Kč

Superb Ambition 2.0 TDI CR 125 kW 6-stup.automat

model

Superb

výbava

Ambition

motor

2.0 TDI CR 125 kW 6-stup.automat

interiér

Rubicon šedá látka

Rubicon šedá látka /černá-černá/černá

barva

Šedá Anthracite metalíza (15 000 Kč)

extra výbava

3ramenný kožený multif. volant pro ovládání rádia a telefonu,s ovládáním aut.převodovky DSG, malý kož. paket (12 500 Kč)

Boční airbagy vzadu s předepínači zad. bezpeč. pásů, hlavové airbagy a signal. bezpeč. pásu řidiče a spolujezdce (7 000 Kč)

El. ovl. a vyhřív. zpětná zrcátka, el.sklopná s aut.stmíváním a vnitř.zpět. zrcátko s automat.stmíváním (6 000 Kč)

Kola z lehké slitiny "THEMISTO" 7,5Jx18" - 4 ks s leštěným povrchem (15 000 Kč)

Prodloužená záruka na 4 roky, do 60.000 km (6 000 Kč)

Příprava pro telefon s Bluetooth "PREMIUM" GSM III (UHV+rSAP), "MAXI DOT" (8 000 Kč)

Rezervní kolo ocelové, neplnohodnotné (0 Kč)

Sportovní podvozek (5 000 Kč)

Stínící rola pro zadní sklo a boční skla - mechanická (6 000 Kč)

Vkládané tkané koberce "LOUNGE STEP" (3 000 Kč)

Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla (700 Kč)

Editováno: , autor: MichalF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak už jsem si poskládal. Promě jednoznačně 1.8 TSI,páč diesel je kvůli cenám PHM mimo... A cena pro mě v plnej palbě 1 050 000. Slevu určitě nějakou dají, čili auto možná pod mega si myslím, že je pěkné.... Jen tak dál ŠKODA

cena s daní?

za podobnou cenu s daní je teď zvýhodnění pro T5 Multivan, konkrétně máme v ruce kalkulaci pro 2,5tdi 96kW Comfortline s nezávislým topením, sníženým podvozkem, esp, trojzónovkou, tempomat, multifunkční volant, servodovírání dveří, spací plocha, posuvná zadní sedadla trojsedák plus dvě samostaná sedadla - sedm míst atd. ..., cena o chlup pod milion, ale malinkatej chloupek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...