Přejít na obsah

Diesel Verva


pentadius

Doporučené příspěvky

Tak jsem natankoval Diesel Verva a uvídím. Hlavně cena je dobrá, Diesel Verva:30,50 Kč, V-Power Diesel:32,90 Kč. Nevím jestli zlevnili PHM nebo tam měli nějakou akci, protože i diesel TOP Q byl za 29,50 Kč a stejně tak i N 95. :)

Editováno: , autor: Dave33
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem natankoval Diesel Verva a uvídím. Hlavně cena je dobrá, Diesel Verva:30,50 Kč, V-Power Diesel:32,90 Kč. Nevím jestli zlevnili PHM nebo tam měli nějakou akci, protože i diesel TOP Q byl za 29,50 Kč a stejně tak i N 95. :)

Jsem zvědavej na pocity, zážitky a zkušenosti !

Cenovka je taky velmi hezká :palec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechtějte mi kluci říct, že tankuju na nesprávném místě :aggressive:

Shell for ever...

Určitě netankuješ na nesprávném místě. Jenom to není ten V-Power Diesel, který prodávají na západ od našich hranic,

viz. ofocený článek.

Cetanové číslo V-Power Diesel: okolo 56, cetanové číslo Diesel Verva: 55, když jsem nedávno tankoval Vervu tak proti V-Power Dieselu byla levnější o 2,40 kč. :)

Editováno: , autor: Dave33
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě netankuješ na nesprávném místě. Jenom to není ten V-Power Diesel, který prodávají na západ od našich hranic,

viz. ofocený článek.

Cetanové číslo V-Power Diesel: okolo 56, cetanové číslo Diesel Verva: 55, když jsem nedávno tankoval Vervu tak proti V-Power Dieselu byla levnější o 2,40 kč. :)

To cetanové číslo jsi zjistil jak? Na stránkách Benziny? :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Já teda nevim... Samozřejmě jsem článek o Shell vs Benzina četl, ale jelikož test dělala MF Dnes, tak jsem mu přikládal stejnou váhu, jako by vyšel v Blesku. Že vzorky testoval Ústav paliv a maziv mě také nepřesvědčilo, testují jen co dostanou, kdo ví, jestli při hnaní za senzací (nebo spíše zaplaceným článkem, jako je polovina v MF Dnes) v kanystrech bylo to, co mělo... Spíše mě odradila od tankování Shell V-Power diesel tiskové prohlášení Shellu, kde oznamují, že jsme pro ně jiný trh než Německo, kdo poskytují lepší V-Power Diesel, že s ohledem na vozový park a blablabla... To se mi nelíbilo, vzal jsem tedy protestně plnou nádrž na Benzině Verva Diesel. Cena krásná, 31 Kč. Jel jsem na tuto naftu Ostrava - Praha, spotřeba vyšší, zvuk horší, výkon stejný, studené startování strašné. Natankoval jsem zpět Shell V-Power Diesel a vše jako předtím. Ať si říká kdo chce co chce, já si udělal obrázek sám bez ohledu na test a tankuju tedy dál Shell V-Power Diesel, ačkoli mě jejich tisková zpráva naštvala... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, tak s tim, že v Německu je V-Power něco jinýho, než v Čechách mě pravda naštvali, tak jsem přešel k jediný možná lepší alternativě, Benzina Verva Diesel a byl jsem zklamanej. :) Tady nejde o to, že by mě strhnul marketing a sbíral body jak o život, tady jde o to, že jsem prostě na vlastní kůži zjistil, že ta nafta mýmu autu vyhovuje víc. :) Mimochodem můj otec, taky s Fabii TDi jel tankovat a jedinej volnej stojan byl V-Power Diesel, netušil co to je, natankoval a pak se mě ptal, co to je, že to pak mnohem míň žralo a mělo lepší zvuk... A ten nebyl už vůbec zaujatej. :-) Předtím tam byl OMV.

No ale stejně, ani nejlepší nafta v ČR nebude jako nějaká noname v Německu. :) Doporučuju přečíst v některém z posledních Autocarů reportáž z cesty Lambo vs. Ford Focus TDCi, dobře tam poznamenali, že netuší, co v Německu dávají do nafty, ale chtějí to taky. :) (Byl to anglický test...)

PS: Za tohle doufám od Shellu dostanu nějakou slušnou vánoční prémii. :-) Nee, sranda, nemám s nima nic společnýho a je pravda, že už je nemám ani moc blízko u baráku, tak když neni zbytí, tak tankuju i Agip, ale teda nic moc...

Editováno: , autor: samurai
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně je to subjektviní názor "Co dělá dobře mýmu autu"?

Já mám ten stejnej pocit z Vervy + VIF a tankuji o 2 Kč míň.

Ty máš ten stejnej pocit z VP-dieselu a tankuješ lehce aditivovanou naftu o 2 Kč dráž.

Bohužel do Německa tankovat nemůžu, nejbližší hranice mám 150 km :D

Jinak bych tam samože jezdil lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že je to subjektivní, nikdy nepojedu stejnou trasu stejně, aby se něco dalo změřit. :) Ale tak jelikož je výběr paliva na mě a ze Shellu mám subjektivně dobrej pocit, tak ho tankuju. :) A každej ostatní si tankuje co chce. Jen jsem napsal nedávné zkušenosti s Vervou, do které jsem dával větší naděje. :) Ale zkusím ještě pár nádrží, ať jsem objektivnější. :)

Nad Vervou + VIF jsem taky přemýšlel, ale jsem na to asi moc línej... :)

Já taky do Německa nemůžu jezdit tankovat, ale někdy bych to zkusil. :)

Jo a rýpnutí na závěr - pokud máš opradu průměrnou spotřebu 6,6 litru, tak zkus Shell, má to na něj menší spotřebu. :) :)

Editováno: , autor: samurai
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlas s vami hosi - shell me neskutecne nastval, hlavne tedy jejich tiskova zprava, ta je opravdu strasna - tankuju shell v D i A vzdy jsem mel subjektivni pocit, ze to jede lip, ted uz vim proc - zkusim taky benzinu a uvidime, co to udela; minimalne do doby nez tady bude regulerni VPD, tak ho tankovat rozhodne uz nebudu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...