Přejít na obsah

Cukání motoru 1.4 MPI


ramon

Doporučené příspěvky

Lambda sonda....ale mne to trhalo, ako by šlo zdochnut ale potom znovu nabehlo na dialnici, ked som šiel na plné gule a stále motor v otáčkach. Zatrhalo a a znovu slo dalej a po pár sekundách znovu. Wag nič konkrétne neukazoval. Ale skus napr.pozret základné veci, ako su sviečky a vzduch.filter. Hlavne sviečky, či su tam take ako maju byt. Nie...akože Ti povedia v servise že Ti tam dali nové nejaké "super" a že su snimi vsetci spokojní. Skontroluj si hlavne základné veci. Hadičky...hlavne tu za škrtiacou klapkou...odza :feve: du, niekedy býva vypadnutá, kábliky atd......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrý den, řeším poslední dobou problém s fabií 1.4 mpi 50KW. Motor začal nepravidelně škubat za studena a i za tepla. Nedávno jsem zastavil na křižovatce a po rozjezdu a přeřazení z jedničky na dvojku to netáhlo a začalo cukat. Dal jsme trojku a postupně cukání přestávalo, jak jsem řadil vyšší rych. stupeň. Pak jsme připojil VAG a vyhodilo to chyby: 16725 - Snimač polohy vačkových hřídelů:(G40) Mesmyslný signál - sporadicky a 17978 - řídící jednotka motoru zablokovana - sporadicky. Mohl by to dělat ten snímač polohy vačkových hřídelů? Jinak otáčky při volnoběhu jsou ustálené za studena i za tepla. Při tom cukání se na přistrojovce nerozsvítí žádná chyba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

netankoval jsi jinde než tankuješ obvykle?? já tenhle problém měl, špatná směs..bohužel to neovlivníš, ale může to být z toho, budeš muset počkat až to dojedeš nebo vypusť nádrž no, ale do toho se ti chtít nejspíš nebude při dnešních cenách.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatným benzinem to nebude. Občas sice natankuji jinde, ale už jsem několik nádrží vyjel a dělá to stejně. Poslední dobou to dělá jen při studeném motoru. Rozjedu se na jedničku a když přeřadím na dvojku a šlápnu na plyn tak to začne cukat a je úplně jedno jestli dám plný plyn nebo ne. Zkusil jsme když to zase začalo cukat vyřadit a plynový pedál jsem dal na podlahu a otáčky okamžitě vyletěli na maximum. Dělá to jen druhý rychlostní stupeň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem ten samý problém, vyřešeno výměnou čidla teploty chladící kapaliny co je na termostatu dal sem čínskej za 150 a funguje výměna za 3 min z toho 2 minuty sundání krytu motoru.

Tak jsme dal na tvou radu a problém je vyřešený. Díky

Tak sem se radoval předčasně. Dnes se to opět projevilo.

Minulý týden jsme vymazal všechny závady ve VAGu a po dnešním cukání se podíval na chyby.

Našlo to dvě:

16726 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) : signal snimace prilis maly

P0342 - 35-10 - - - Sporadická

17978 - ridici jednotka motoru zablokovana

P1570 - 35-10 - - - Sporadická

Nesetkal se s tím někdo?

Editováno: , autor: oski1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 5 let později...
  • o 2 roky později...

Ahoj,

Koupil jsem si ojetou fabii rok výroby 2001 motor je vyroben ještě v emisní normě EURO 2. Při rozjezdech nebo přeřazování mě začne fabia občas "poskakovat" jako kdyby se motor začal dusit někdy když se rozjíždím vylitnou otáčky na několik tisíc i když jen lehce lechtam plyn a začne zběsile skákání z křižovatky ??. Vyměnil jsem vzduchový filtr to ale nepomohlo včera jsem ještě koupil aditivům na čištění vstřiku ale žádná sláva. Nevíte v čem by mohl být problém popřípadě jestli má někdo podobné zkušenosti. Tankuji jen benzín z ČS. Mol takže si myslím že kvalitou paliva to nebude jediné co mě napadlo tak vadný vstřik nebo tlak paliva

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 1. 2019 na 19:59, payczgame napsal:

Koupil jsem si ojetou fabii rok výroby 2001 motor je vyroben ještě v emisní normě EURO 2. Při rozjezdech nebo přeřazování mě začne fabia občas "poskakovat" jako kdyby se motor začal dusit někdy když se rozjíždím vylitnou otáčky na několik tisíc i když jen lehce lechtam plyn a začne zběsile skákání z křižovatky

V té době byl problém s daty v ŘJ motoru.

Obvykle auto fungovalo s obrovskou prodlevou na pohyby plynového pedálu.

Takže při rozjezdu přidáváš plyn a nic se neděje, ale protože současně pouštíš spojku, motor buď zhasne, nebo zase spojku zmáčkneš, ale protože motor konečně zareaguje, začne řvát ve vysokých otáčkách.

Po přeflashování se obvykle situace zlepšila.

Zkus autorizovaný servis Škoda.

Měli by mít opravenou verzi dat k dispozici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dneska jsem myslel že ani neodjedu nastartoval jsem auto než jsem zařadil zpátečku auto chcíplo takhle jsem to udělal tak 4x než auto bylo schopno držet volnoběh rozjel jsem se ujel jsem asi 10m a auto vůbec nešlo za plynem nezvýšily otočky jako kdybych vůbec nešlápal na plyn až po nekolikátém promáčknutí plynu auto začlo jít do otáček a takhle jsem ujel asi 500 m než auto bylo schopné normálně jet po asi 5km začalo auto zase cukat (měl jsem trojku do mírného kopečku asi 2.2tis otáček) po cestě zpět (10 minut návštěva obchodu) auto se chovalo úplně normálně šlo za plynem žádné cukání jako kdybych sedl do jiného auta. Nevím co sním mám dělat je to jako loterie ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...