Jump to content
Hornet67

Studené starty 2.0 TDI PD

Recommended Posts

:help: Nazdar lidi,

před rokem jsem si koupil 4x4 2.0TDi a jsem z ní trochu nešťastnej. Měl jsem předtím 77KW a ještě jsem to chipnul na 105KW a motor běhal jako hodinky. Jenže tenhle mě od začátku trápí při studeným startu. Chytne pravda napoprvé ale pár sekund kucká jako na dva válce a po pár otočkách se zmátoří, jenže mě to připadá jako na tři válce. Ráno s tím vyjedu po městě a při každám zastavení slyším, že motor běží jakoby na tři a až při delším zahřátí je to ok.Dělá to i při teplým počasí, prostě při prvním startu po delší pauze. kupodivu když bylo -8, tak naskočil jako víno. Jezdím s tím do servisu na VAG ,ale tam mi pořád říkaj, že diagnostika nic neukázala a všechny čidla ukazujou správný hodnoty, takže si připadám jako blb, že si vymýšlím. Máte s tím někdo obdobnou zkušenost, popřípadě co s tím???

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

prolez si moje příspěvky. Já bych o špatných startech už mohl vydat knihu. Zažil jsem i tohle, co popisuješ, ale jak to přišlo, tak to zase odešlo. Tenhle motor já prostě nikdy nepochopím a popravdě řečeno snad už ani nechci. Kdyby se ti podařil zjistit důvod, napiš mi kdyžtak zprávu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
prolez si moje příspěvky. Já bych o špatných startech už mohl vydat knihu. Zažil jsem i tohle, co popisuješ, ale jak to přišlo, tak to zase odešlo. Tenhle motor já prostě nikdy nepochopím a popravdě řečeno snad už ani nechci. Kdyby se ti podařil zjistit důvod, napiš mi kdyžtak zprávu.

Díky za odpo,

jak píšeš už i já ztrácím iluzi o tomhle motoru a to jsem si říkal, co nekupuju za špičku. Propříště ale už ne 2.0TDi... :feve:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by jsme si nemohli chlapi koupit nic.Přečtěte si Carlosovi příspěvky, kterej s 2.0 tdi měl ohromný trápení, pořídil pak pár TFSIček

a už s nima má zase jiný problémy. holt v dnešní době se snad už skoro všechno dělá jako spotřebák,hlavně aby to přečkalo záruky a pak zákazníku starej se a hlavně kupuj nové zboží.Prostě i třeba Mondea přý mají nepovedné verze motorů a taky to výrobce nějak neřeší.Třeba zase Toyoty mají otřesné zpracování plastů,novej Renault Megane to samý.Příjemnej , i když nevýkonej motor 1.5 TDCI,příjemně řadící 6 kval,ale zpracování zbytku auta no humus....

Já zatím se studenejma startama na 2.0 TDI problémy nemám,ale když je to ohřátý,tak už to taky nechytá na první protočení startéru. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

běžná závada.. kamarád má novou T5 a nejel na ní 5000 km a taky mu to dělá .... závadu bych hledal někde kolem střiku :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nechej si v servisu přehrát řídící jednotku, je nato oprava přímo z Boleslavi která to řeší.

No nejdřív mi to v servisu nabízeli, ale pak z toho nějak zase couvli. Když jsem se včera připoměl a návštěvu oblastního technika, tak mi řekli, že 16ti ventil 2.0TDI flashnout uměj ale tenhle 8smi ventil prý ne. Nevíš přesně, jakej motor flashovali a co to auto mělo za problém?? :feve:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechci ti brát iluze,ale špatných startů u 2.0TDi se nikdy nezbavíš....já byl na tom když jsem měl 3ks Oct.II 2.0TDi naprosto stejně.Milión návštěv autor.servisů a jen jsem tam byl za debila....pak když už bylo na nich najeto skorem 75-85.000km a starty byli opravdu tragické tak vyměnily vstřiky,nachviličku to bylo tak nějak lepší ale za pár km to začlo znova.

Software mi tehdy přehrávali taky a výsledek=zbytečnej den kterej auto strávilo v servisu ;) .Když jsem to auto tehdy vyzvedával ze servisu tak mi tam nabásnily jak to přehráli jak to bude O.k.,no po ujetí cca 10km jsem zastavil u pumpy,natankoval,zaplatil,sednul do auta a nastartoval jsem to na 3.pokus a ještě tak že na 4.válce to určitě neběželo,tak jsem odprděl a teprv u výjezdu z pumpy se to chytlo.....děs,děs bída.

Mám hodně kamarádů a kolegů s práce co 2.0TDi maj jak v Oct.II tak i v Superbu,Passatu,Touranu a problémy totožné.

Už jsem tu své zkušenosti a problémy s 2.0TDi napsal v tématu myslim ( 1.9TDI vs. 2.0TDI).

Share this post


Link to post
Share on other sites

No u Passatu ten problém rozhodně není,pokud mají jednotky PPD.Sám to mám a starty nadrc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nechci ti brát iluze,ale špatných startů u 2.0TDi se nikdy nezbavíš....já byl na tom když jsem měl 3ks Oct.II 2.0TDi naprosto stejně.Milión návštěv autor.servisů a jen jsem tam byl za debila....pak když už bylo na nich najeto skorem 75-85.000km a starty byli opravdu tragické tak vyměnily vstřiky,nachviličku to bylo tak nějak lepší ale za pár km to začlo znova.

Software mi tehdy přehrávali taky a výsledek=zbytečnej den kterej auto strávilo v servisu ;) .Když jsem to auto tehdy vyzvedával ze servisu tak mi tam nabásnily jak to přehráli jak to bude O.k.,no po ujetí cca 10km jsem zastavil u pumpy,natankoval,zaplatil,sednul do auta a nastartoval jsem to na 3.pokus a ještě tak že na 4.válce to určitě neběželo,tak jsem odprděl a teprv u výjezdu z pumpy se to chytlo.....děs,děs bída.

Mám hodně kamarádů a kolegů s práce co 2.0TDi maj jak v Oct.II tak i v Superbu,Passatu,Touranu a problémy totožné.

Už jsem tu své zkušenosti a problémy s 2.0TDi napsal v tématu myslim ( 1.9TDI vs. 2.0TDI).

Karlos díky za "povzbuzení" :feve: , uvidím, co s tím budou dělat dál ale už asi do příště PD NÉÉÉ. Karlos, sorry, že si takhle říkám ale v poznámce máš O II na alu Pallas, ještě jsem je ve skutečnosti a zblízka na autě neviděl, neměl by si náhodou fotečku na ? Případné díky za ni :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klidně PD můžeš,ale 1,9,ty problémy nemají

Vím že ne, měl jsem 66,81, 77 naposledy a tak jsem chtěl vyzkoušet to skoro nejsilnější a k prdu :aggressive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stojím na rovině v garáži a z 10 studených startů je 9 dobrých. Stojím v náklonu před garáží a z 10 studených startů je 9 nic moc. Startuju plně zahřátej motor a točí to jak pí.a, než to chytne. Nepatrně to zchladne a chytá to na drc. Před výměnou vstřiků se motor na volnoběh klepal a za jízdy to dost kouřilo. Byl jsem nasrán, protože jsem to přisuzoval špatnýmu čipování. Po výměně vstřiků (dneska už cca 50 t. km) motor krásně kulatej a klidnej a téměř ani nečoudne. Osobně si myslím, že kvalitu startů dost ovlivňuje stav akumulátoru a starteru. Ovšem je tam zřejmě ještě něco, ale netuším co.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stojím na rovině v garáži a z 10 studených startů je 9 dobrých. Stojím v náklonu před garáží a z 10 studených startů je 9 nic moc. Startuju plně zahřátej motor a točí to jak pí.a, než to chytne. Nepatrně to zchladne a chytá to na drc. Před výměnou vstřiků se motor na volnoběh klepal a za jízdy to dost kouřilo. Byl jsem nasrán, protože jsem to přisuzoval špatnýmu čipování. Po výměně vstřiků (dneska už cca 50 t. km) motor krásně kulatej a klidnej a téměř ani nečoudne. Osobně si myslím, že kvalitu startů dost ovlivňuje stav akumulátoru a starteru. Ovšem je tam zřejmě ještě něco, ale netuším co.

Čus Jirko,

taky chtěj vyměnit na zkoušku startér, ale mě se to nezdá, ten motor naskočí napoprvé, bohužel jen na tři..asi se na to brzo vys...,smířím se s tím a půjdu na čip, protože mě ten motor připadá na dvoulitra dost línej. Čtu, že sis čipnul cca na 140 a hlavně krouťák na 390 - nemáš problém se spojkou při záběru? Čipnul jsem před 2 rokama 77 u ABC a spojka klouzala po pár dnech! Na kolik Nm je dimenzovaná ta u 2.0???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čus Jirko,

taky chtěj vyměnit na zkoušku startér, ale mě se to nezdá, ten motor naskočí napoprvé, bohužel jen na tři..asi se na to brzo vys...,smířím se s tím a půjdu na čip, protože mě ten motor připadá na dvoulitra dost línej. Čtu, že sis čipnul cca na 140 a hlavně krouťák na 390 - nemáš problém se spojkou při záběru? Čipnul jsem před 2 rokama 77 u ABC a spojka klouzala po pár dnech! Na kolik Nm je dimenzovaná ta u 2.0???

tak spojka šla kukat po 100 t. km, ale důvodem zřejmě ten výkon tak docela nebyl. O tvojí spojce jsem to četl, ale taky jsem ti tam napsal, že to byla spíš souhra okolností. Jinak spojka u 2.0 TDI je dimenzovaná na 350 Nm. Podle mě je tam rezerva, ale někdo říká, že ne. Čert ví.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo,Jirko máš už dost KM.Dost ti pomůže vyměnit startér.Dovezl jsem nedávno Golf V TDi 77 a za tepla startoval katastofálně.Dal jsem nový startér a starty okamžité.

Na TDi 66,81 to dělaly staréry taky,tam jsem jich vyměnil snad 20 klukům a výsledek vždy super.

Jinak ty PPD jsou Piezo vstřikovače.Kluci,co ty Passaty myjí,nemají žádné problémy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jo,Jirko máš už dost KM.Dost ti pomůže vyměnit startér.Dovezl jsem nedávno Golf V TDi 77 a za tepla startoval katastofálně.Dal jsem nový startér a starty okamžité.

Na TDi 66,81 to dělaly staréry taky,tam jsem jich vyměnil snad 20 klukům a výsledek vždy super.

Jinak ty PPD jsou Piezo vstřikovače.Kluci,co ty Passaty myjí,nemají žádné problémy.

za kolik se dá starter pořídit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
za kolik se dá starter pořídit ?

No ty snad dávaj do RS, neníliž pravda , daj se namontovat bez softwérových úprav i do obyč dvoulitra?? To myslíte, že to je fakt malejma otáčkama startéru??

Share this post


Link to post
Share on other sites
já teď sehnal za 15OO do 1,9.Napiš členovi JendaT4.

Ok, ale neodpověděl jsi mi, jestli se to dá strčit do 2.0 TDi né RS motoru??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...