Přejít na obsah

Studené starty 2.0 TDI PD


Hornet67

Doporučené příspěvky

Lišta by měla být v pořádku, diagnostika nehlásí vůbec nic.

Teď mi (dočasně) upravili startovací dávku paliva, tak je to o cosik lepší, a shání se na zkoušku jiná vývěva, kterou zatím podezrivame nejvíc. Dám vědět, jestli to pomohlo.

Jinak baterka je podle mě v pořádku, mám taky comming/leaving home přes xenony, v autě columbuse a nikdy jsem nepociťoval slabou baterku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, mám taky problém se starty 2.0 TDI 103kW, měl jsem to u elektrikáře, který mě octuli srovnal na O, pač to tam někde bralo proud, ale stále se mi stává to, že jednou za 14 dní - 3 týdny, přijdu k autu a nestartuju, baterka kaput, elektrikář mi řekl, že baterka je taky kaput (zátěžový test ukázal, že je v pořádku), takže nyní jdu zakoupit novou baterku a jsem zvědavý. Jinak, když octule startuje, tak starty jsou krásné, hnedka škrtne...takže jestli má někdo obdobný problém a vyřešil jej, tak budu rád za každou radu, děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím pánové já už jsem tak z 90 procent tuto závadu vyřešil.Auto startuje na první dobrou i když je třeba -6 a auto stojí venku celé zmrzlé naskočí napoprvé.Je teda pravda že né zrovna líbivím zvukem ale naskočí a než se zahřeje trošku se chvěje.No a kde bylo příčina špatných startů?No takhle abych to zkrátil stálo mě to 70 tis. a vyměnil jsem celou hlavu válců, protože byla popraskaná jako emetál.No a museli se vyměnit rozvody a provozní kapaliny vše s tim související.Oprava byla mastná ale startuje to.No nalítal jsme od opravy 18 tis. a stále to dobře startuje a chladící kapalina v expanzní nádobce drží.

Nicméně se vyskytl jiná problém a to s přeplňováním konkrétně spínání a nespínání turbodmychadla.Zatím jsem to neměl na diagnostice ale projevuje se to asi takto.

 

.Projevuje se to jen obcas a to jen kdyz je motor castecne zahraty.Jedu a slapu na plyn a auto jakoby skubne a nejde za plynem.Jakoby ztratilo vykon a nejelo turbo.Takze musim vic seslapnout plyn a az ve vyssich otackach zabere ale turbo netahne tolik.Zadna kontrolka se nerozsviti .Ale jak rikam je to narazovy a hlane u zahrateho motoru.Mate nekdo podobnou zkusenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 3 roky později...

Zdravím, taky přidám svůj poznatek. Mám motor 2.0 tdi bmn v octě rs nalítáno skoro 300 tis a když bylo mezi 0-14 stupni tak se občas, ne pravidelně vyskytnul špatný start. Voda z nádobky neubívala, ale povedlo se mi za dobrou cenu sehnat komplet hlavu z bkd, na které bylo i hliníkové sání. Auto mi hlásilo také nějaký problém s egrem, tak jsem sundal moje komplet plastové sání a zjistil pár poznatků: 1) do hlavy vede hřídelka která ovládá klapky vždy v jednom ze dvou kanálků sání a kolem ní unikal olej-špatné těsnění 2) klapky měly na můj vkus špatný chod 3) opravdu hodně za***** sání od spalin, v některých místech skoro 0.5 cm!! tak mi to nedalo, vyčistil jsem to hliníkové a nasadil na auto. Odpojený podtlak jsem jen zaslepil šroubem. Vyčistil jsem egr i chcípací klapku a egr rovnou zaslepil. A teď k výsledku. Auto startuje na první dobrou, někdy sice ne uplně na drc, ale třeba na 2. převalení. Prostě max 1s na startéru. Motor taky lépe táhne od spodních otáček. Ale teď k tomu hlavnímu. Když jde za studena víc vzduchu do válců tak je slyšet jak na to ten startér po takovym najezdu už nemá. Baterka je nová. Taky to teď méně kouří při opravdu studeném startu. To přisuzuji nesmyslně otevřenému egru hned po startu, či možná dokonce při startu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

ahoj, na mém superbu 2.0 tdi  bmp sem nechal vyměnit komplet celou spojkovou sadu i se setrvákem, přijel jsem s tím domů a ráno nastartuju ale jako by jeden válec prostě vynechal a auto se zatřáslo a potom to chytne ihned a motor jede v klidu,  nejvíce to jde pocítit kdy auto zaparkuju z kopce, jinak předtím auto chytlo na škyt 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 7. 2010 na 11:24, spacino napsal:

Ahoj,

mám podobný problém se stejným motorem (2.0 TDI 103KW, typ BKD). Najeto cca 170 000km. Stává se mi to samé ,že "studený" motor nechce naskočit. Musím zkusit několik startů po sobě , každý řádově o cca 5-6 vteřinách. Pak se zdá chytnou 2 válce a motor jakoby popobíhá...přidá se třetí , a pak teprve i čtvrtý. Poté už problémy nejsou, při jízdě se motor chová normálně a i když jízdu přeruším, motor pak chytá prakticky bez problémů (někdy tedy chytne třeba až po 3 vteřinách, ale to je jak jsem zjistil známá bolest teplých startů u těchto motorů). Bohužel tenhle problém se vyskytuje dost nepravidelně. Faktory, které byly při všech (cca 6) výskytech jsou: Auto vždy není v provozu den a více, venku je teplota víc jak cca 25 stupnu a zatím se mi to vždy stalo, když auto stálo zaparkované mírně z kopce s drobným náklonem na pravou stranu. Je ale možné ,že některé z uvedených faktorů vůbec nemají souvislost s problémem, jen píšu, čeho jsem si všiml. V diagnostice řídící jednotky není uveden žádný problém vyjma žhavení prvního válce, který se tam vyskytuje už delší dobu (sporadicky).

díky, spacino.

Update:

Po výměně tandemového čerpadla se již problém neobjevil. Údajně to čerpadlo přestane dobře těsnit a může se stát, že občas "spadne nafta".

Editováno: , autor: spacino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj, 

Mám OctII motor 125kw BMN. Jak padne teplota pod 0 tak se razantně zhorší startovaní.  Původně jsem myslel že bude vadná baterka a žhaviče.  Oboje nové a výsledek jak kdy.  Někdy nastartuje dobře a někdy se mu nechce. Hlavně i po těžkém startu když hned auto zhasnu a zkusím znovu tak chytne hned. Stejně tak i když se motor zahřeje tak chytá hned. Má někdo zkušenosti čím by to mohlo byt? Nebo nápad co ještě prověřit? Muže se to takhle chovat třeba při prasklé hlavě?  Přikládám video startu v -10. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli nepadá nafta tak to je boužel hlava. Jinak teď jsem měl opět problém s tim že se mi utrhla dvouhmota a hodně silně mlátila a mělo to taky velký vliv na start, ovšem to by bylo slyšet takže zkontrolovat jestli nepadá nafta a jinak hlava dolů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Minelan napsal:

Jestli nepadá nafta tak to je boužel hlava. Jinak teď jsem měl opět problém s tim že se mi utrhla dvouhmota a hodně silně mlátila a mělo to taky velký vliv na start, ovšem to by bylo slyšet takže zkontrolovat jestli nepadá nafta a jinak hlava dolů.

Díky za rychlou odpověď. Zkusím zjistit jak se tlak nafty měří  a uvidím. Jinak půjde do servisu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám ten samý motor a dělal mi přesně to samé, sice ne až tak moc ale taky hned opětovné startování v pohodě. Furt jsem zkoušel cokoliv jen abych se vyhnul hlavě, nakonec jsem jí sundal a 14 děr jsem napočítal. Jinak na foto jsem ještě neoznačil jednu díru, ale pro představu jak vypadala hlava revize A po 288 tis. km. 

IMG_20200817_111229_3.jpg

IMG_20200817_111237_0.jpg

IMG_20200817_111247_3.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...