Přejít na obsah

Studené starty 2.0 TDI PD


Hornet67

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

mám podobný problém se stejným motorem (2.0 TDI 103KW, typ BKD). Najeto cca 170 000km. Stává se mi to samé ,že "studený" motor nechce naskočit. Musím zkusit několik startů po sobě , každý řádově o cca 5-6 vteřinách. Pak se zdá chytnou 2 válce a motor jakoby popobíhá...přidá se třetí , a pak teprve i čtvrtý. Poté už problémy nejsou, při jízdě se motor chová normálně a i když jízdu přeruším, motor pak chytá prakticky bez problémů (někdy tedy chytne třeba až po 3 vteřinách, ale to je jak jsem zjistil známá bolest teplých startů u těchto motorů). Bohužel tenhle problém se vyskytuje dost nepravidelně. Faktory, které byly při všech (cca 6) výskytech jsou: Auto vždy není v provozu den a více, venku je teplota víc jak cca 25 stupnu a zatím se mi to vždy stalo, když auto stálo zaparkované mírně z kopce s drobným náklonem na pravou stranu. Je ale možné ,že některé z uvedených faktorů vůbec nemají souvislost s problémem, jen píšu, čeho jsem si všiml. V diagnostice řídící jednotky není uveden žádný problém vyjma žhavení prvního válce, který se tam vyskytuje už delší dobu (sporadicky).

díky, spacino.

Editováno: , autor: spacino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě přikládám snad trochu čitelnější log, zpracovaný do excelu. LOG.zip

Log byl zapnutý právě ve chvíli, kdy se problém vyskytl. Tj. Zapnul jsem log, otočil klíčkem a pokusil se nastartovat. Bohužel motor jsem nenatočil. Takto asi třikrát. Na počtvrté se motor chytnul, začal popobíhat na 2 válce , pak na tři a pak se chytil. Zbylé 2/3 logu už motor bežel. Dovedl by jste z toho prosím někdo něco rozumného vykoukat ?

Díky, Spacino.

Editováno: , autor: spacino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mám podobný problém se stejným motorem (2.0 TDI 103KW, typ BKD). Najeto cca 170 000km. Stává se mi to samé ,že "studený" motor nechce naskočit. Musím zkusit několik startů po sobě , každý řádově o cca 5-6 vteřinách. Pak se zdá chytnou 2 válce a motor jakoby popobíhá...přidá se třetí , a pak teprve i čtvrtý. Poté už problémy nejsou, při jízdě se motor chová normálně a i když jízdu přeruším, motor pak chytá prakticky bez problémů (někdy tedy chytne třeba až po 3 vteřinách, ale to je jak jsem zjistil známá bolest teplých startů u těchto motorů). Bohužel tenhle problém se vyskytuje dost nepravidelně. Faktory, které byly při všech (cca 6) výskytech jsou: Auto vždy není v provozu den a více, venku je teplota víc jak cca 25 stupnu a zatím se mi to vždy stalo, když auto stálo zaparkované mírně z kopce s drobným náklonem na pravou stranu. Je ale možné ,že některé z uvedených faktorů vůbec nemají souvislost s problémem, jen píšu, čeho jsem si všiml. V diagnostice řídící jednotky není uveden žádný problém vyjma žhavení prvního válce, který se tam vyskytuje už delší dobu (sporadicky).

díky, spacino.

Zdravím, mam taky OII 2,0 TDI 103kW, typ BKD,naj. 135tis.,r.v. 2005 taky se stejným výše popsaným problemem, měl jsem to na 3 diagnostikách a všechny napsaly 0 zavad. Mě to třeba uděla, když přijedu domu a na druhy den chci nastartovat tak to nechce chytit, když auto stoji 2 a více dnu startne bez problemu, problem se objevi 1x do měsice. Ted auto stalo 2 tydny a chytlo hned. Diky za případne rady a poznatky.

Medicek007

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Já bych to viděl spíše na teplotní čidlo - mi to dělalo to samé - ale odladil jsem to na VAG

Na VAGU je auto bez závad, ale i přesto jsem teplotní čidlo vyměnil. Zatím to startuje bez problému, uvidím jak se to bude chovat dál. Děkuji za radu

Editováno: , autor: Mira335
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Zdravim pánové, nedávno se mi do ruky dostala Octavia RS II Combi 2.0TDi 125KW r.v.:2008.Najeto 160 tis. Km.Na první pohled se zdálo vše v pořádku.Nechal jsem tam pro jistotu vymenit olej.olej filtr,vzduch filtr a palivový filtr.No a tím to začalo po tomto zásahu jsem zkusil auto nastartovat a bída děs motor točil asi 5 vteřin než to vůbec chytlo.Říkám oká nějakou dobu to stálo tak počkám až si to sedne.No nic po zahřátí motoru jízda dobrá odezva plynu parádní záběr i na šestku vše celkem v klidu až na menší vybrace při vetší zátěži.No a pak do toho sednu druhej den ráno a chci nastartovat a to samé v bledě modrém.Říkám si dám tomu čas ale pak už mě to doslova nas... a tak sem to vzal do servisu na diagnostiku.Tam my zjistili rozdíly na tryská/vstřikách.Když mi ten hodný pán se zeleným pruhem  na bílém triku s logem škoda oznámil že cena jednoho nového vstřiku se pohybuje kolem 11.tis bez DPH tak sem myslel že mě omejou.Zaplatil jsem peníze za diagnostiku a šel jsem pryč.Druhý den jsem se pídil jak to bylo v minulosti s bezplatnou výměnou vstřiků a tam mi podle VIN zjistili že se tam měnily v roce 2013 a to je skoro rok a vstřiky zase zlobí?No není to nejak divný?No  a tak se ptám vás zkušní přátelé co s tim?Předem děkuji za jakoukoliv radu :-)

Editováno: , autor: TsunamiJ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Dobrý den,

Přečetl jsem si víceméně celé vlákno o studených startech a tak přidám svou zkušenost.

Mám Octavii II 2.0TDI 103kW BMM, která startuje velice zvláštně (buď vůbec nebo na 3 válce) a to v momentě, kdy stojí přes noc v garáži. Můj mechanik měl podezření na vstřikovače paliva, které jsme vytáhli ven a zjistili, že je vydřená hlava.

Hlavu jsme vyměnili za novou, vstřikovače poslali do servisu BOSH, kde se nechali otestovat a vyčistit, udělali se komplet filtry a rozvody.

Včera jsem auto dostal po nemalé investici zpátky, ráno jsem k němu přišel a pro velké překvapení startuje (jak jinak) na tři válce.

Má cenu to vůbec ještě nějak řešit, nebo se s tím mám (po přečtení tohoto vlákna) prostě smířit?? Auto má najetí necelých 160tkm.

Díky za názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...