Přejít na obsah

kryt motoru fábia


FUGAS

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Kryt motora u Fabie 1,4 MPi drží na dou matkách, jedna je pod logem ŠKODA a druhá pod malou kulatou záslepkou viz foto. Kryt se sundá tak, že se vycvakne logo škody, malá záslepka vyšroubují se matky, vytáhne se měrka oleje a odšroubuje se zátka od oleje. Pak se ten kryt bafne do ruky a lehkým trhem nahoru se sundá. Velice jednoduchá záležitost.

post-9055-1219066199_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A naspäť už ani nedaj ja jazdím bez toho krytu už dávno. Zátku do víčka nad ventilmy nájdeš na spodku krytu. Stačí len zasunúť na miesto, a nemaj obavy počas jazdy to nevypadne.

Nazdar. Ako zakryjem po odstraneni krytu otvor nad ktorym je logo Skoda? Krytka je zaskrutkovana do krytu, a ked tam ten nebude cim to zatvorit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skusal som dotiahnut tie matky, ale ten kryt mi aj tak nadalej pekne vibruje a drnci. Ked ho trochu s prstom pridrzim v mieste, kde je zatka na olej, tak prestane. Tu zatku ked dam prec, tak uz drnci menej. Ale ani za svet neviem prist na to, co tam bude uvolnene a preco tak klepe.. Neporadi niekto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moze drncat, preto, že je uchytený len na dvoch miestach. Ja mám tem kryt celý od tepla vykrutený a ani mi poriadne už nesedí. Drnčí preto, že šróby su v strede a kryt je dosř velký....jednoducho na krajoch vibruje. Skus to s tým silikonom a ak to nepomůže daj ho dolu a hoď do popolnice.....Ja som tiež tak rozmýšlal....ale možno aspon na zimu je tam dobrý... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

1) To drnčení krytu způsobuje špatný nasazení. Jednou se mi to stalo, když jsem ho tam dával já a naposledy mi to tak vrátili ze servisu (ani nevim,proč ho sundavali) Taky jsem si myslel, že je vše dobře nasazený, ale když jsem pak přitlačil u tý měrky oleje, tak to tam zacvklo a je klid.

2) Trápí mě jiná věc. Když sundám víčko pro dolití oleje, tak to tudy dost fouká, když to nastartuju. Ale to víčko drží pořádně jen na tom plastovim krytu a tudíž to tam moc netěsní, ten plastovej kryt s tím víčkem je na tom ventilovym víku jen položenej a tudíž to tam fouká okolo. To je tak normálně, nebo tam něco chybí? (1.4MPI 2001)

Editováno: , autor: Plecháč Tony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak tam bylo špatný těsnění, bylo úplně zmáčknutý a netěsnilo, tak jsem ho vyměnil a teď kryt motoru sedí jak přibitej.Rovnou sem vyměnil i těsnění víka ventilů, protože to kolem bylo dost od oleje. Vyšlo mě to celý asi na 40Kč a 10minut práce :D

Editováno: , autor: Plecháč Tony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 11 měsíců později...

Čus chlapy. Měl jsem taky problém s rachtáním krytu motoru u Fábky 1,4 mpi 50 kw, tak jsem ho sundal a už delší dobu jezdím bez něj a je po problému. Určitě se dá jezdit bez krytu a ničemu to neškodí. Ba naopak. Dostanu se rychleji ke svíčkám a k čištění motoru. Přeji mnoho kilometrů bez nehod a problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 9 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...