Přejít na obsah

Vrzání předního stabilizátoru


Grauňa

Doporučené příspěvky

Na druhou stranu, kdo ví, jak s tím předešlý majitel jezdil..dvouhmota může být KO i dříve..mi se projevuje drnčením, když je auto studené..pak je klid..ale začínám pozorovat i chvění atd, takže na tom můžeš být stejně..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrý den,

Octavia Tour 2 roky stará najeto 20000 km ráno a večer,když je kolem nuly při pomalém projetí díry nebo při přejetí retardéru slabé zavrzání,asi bych to typoval na gumy v stabilizátoru.

Když jsem měl O I deset jet starou,tak bylo potřeba aspoň dvakrát ročně gumy namazat nebo vyměnit,aby nevrzaly.

Teď jsem zjistil,že u O II jsou gumy na stabilizátoru nějak nalisovaný a tudíš nejdou vyměnit,ale mění se celý stab. což se mi vůbec nechce.Máte někdo zkušenosti s tím čím namazat ty gumy-asi se mažou

pod tou plechovou klemou,že jo?Někde jsem našel,že to stříkaj WD a je klid?

Děkuji za jakoukoli radu a zkušenost!

Tomáš S.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Dobry den, chcem sa poradit.

Mam problem s prednym stabilizatorom, na heveri nema ziadnu volu, ale ked je chladnejsie vrzga po nerovnostiach do 30km/h.

Chcel by som vymenit len tie puzdra a gumy, ale musi cely von.

Chcem sa opytat, po vymontovani to pojde vymenit, alebo kupit komplet diel za 150eur?

Vdaka.

 

P.S. Napravnica musi dole tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

ja sa síce nevenujem autám nejak dlho a koncernu vôbec nie ale za svoju biednu kariéru som ešte nevidel vrzajúci stabilizátor na OII , ani na kusoch cez 500tis km kde už tá guma popraskaná mierne bola ...  zlomený zadný som videl neraz , ale vrzajúci predný nikdy 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viete mi poradiť čo môže spôsobovať buchnutie pri prejazde nerovnosti /spoj na ceste nie diera/ tesne po štarte?
Po nejakých 2 až 5km to už nerobí.

Robi to len v meste a do rýchlosti cca 40km/h.

Auto je pocitovo tvrdé.

Nie je to buchnutie do karosérie ani do volantu, skôr take nepriame kovové jednorazové buchnutie ako keby buchlo rameno.

 

Tlmice sú nové pol roka KYB, horné uloženie tiež aj s ložiskom, cap ramena a zadný silentblok bol pred rokom menený, cap tyčka aj manžety riadenia boli v lete, kotúče doštičky a ložiska kolies na jar.

Na nápravnici boli v septembri dane podložky a nové skrutky (iný problém a menené už len preventívne).

Na aute je pôvodný len stabilizátor (ale na OII to vraj ešte nemenili volal som k nám do škodovky) a asi predný silentblok predných ramien bude pôvodný.

Geometriu robím 3x do roka, gumy sú mesačne Continental, disky originál R16 Crateris, vyvážené.

Som zúfalý z toho autá, zadná náprava má stala takisto už 700e, úplne všetko nové ale tá je už chvalabohu ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takze pridavam info, pazvuky par km po starte zmzli.

Vymena komplet stabilizatora (cela tyc), + predne silentbloky ramena 4ks.

Vidim to, ze skor to robil ten stabilizator.

 

Komplet stal 50€, co nie je az take strasne, nato, ze je to komplet tyc.

Vymena ale trosku zlozitejsia, napravnica dole.

Snad niekomu pomoze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...