Přejít na obsah

synchron na 3. rychlosti


neo10_

Doporučené příspěvky

Zdravim,

setkavam se na sve sluzebni fabii od zacatku s jednou neprijemnosti. Cas od casu pri razeni z 2->3 to jde zub na zub, ale poslední dobou mám pocit, že se to stává čím dál častěji (nebo spíše, že to řazení je čím dál více nepřesné.. ne přímo zub na zub, ale ne přesné). Nevíte čím to může být? může to být synchronem? nebo je to normální? Blíží se garančka (najeto to má cca 43 tis km) tak bych jim to rovnou řekl, ale nechci dát najevo, že jsem uplny laik, protože jak to ten technik vycítí, tak řekne, že s tím nic není, nebo naopak, že se to musí celé vyměnit za hrozné prachy :-)

Díky.

Editováno: , autor: neo10_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

setkavam se na sve sluzebni fabii od zacatku s jednou neprijemnosti. Cas od casu pri razeni z 2->3 to jde zub na zub, ale poslední dobou mám pocit, že se to stává čím dál častěji (nebo spíše, že to řazení je čím dál více nepřesné.. ne přímo zub na zub, ale ne přesné). Nevíte čím to může být? může to být synchronem? nebo je to normální? Blíží se garančka (najeto to má cca 43 tis km) tak bych jim to rovnou řekl, ale nechci dát najevo, že jsem uplny laik, protože jak to ten technik vycítí, tak řekne, že s tím nic není, nebo naopak, že se to musí celé vyměnit za hrozné prachy :-)

Díky.

Zkusil bych seřídit lanovody řazení, mohlo by to pomoct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravim,